Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, 

Ciekawi mnie po jakim dystansie wymieniacie okładziny hamulcowe w swoich F40 z tyłu a po jakim z przodu. 

Ma na to wpływ dynamika jazdy, ciężar auta i rodzaj skrzyni biegów, więc dajcie znać czy jeździcie automatem czy manualne. Można to odczytać w historii serwisowej. 

U mnie wygląda to tak:

BMW 118D Automat / jazda mieszana miasto i międzymiastowa, dość dynamiczna (zużycie paliwa 6.2l)

Tył: po 31 tys. km

Przód: po 51 tys. km

Edytowane przez Bl1nk
Opublikowano
6 godzin temu, Bl1nk napisał(a):

Tył: po 31 tys. km

Przód: po 51 tys. km

chyba Cie zrobili w konia... 

masz felgi od mpakietu? (m550 bicolor) bez najmniejszych problemow mozna zobaczyc ile tam klocka jeszcze jest, u mnei po 40k wygladaja jakby nic nie starlo sie jeszcze 😛

Opublikowano (edytowane)

31 tys? 😮

Miałem niedawno przegląd 30.000 i bez uwag do układu hamulcowego.

Albo jeździsz na trak deje, albo nieźle zapindalasz na publicznych drogach 🙂

Edytowane przez morfang
Opublikowano
4 godziny temu, karlos91 napisał(a):

@Ku Ba chyba o Tobie mowa, daj znac jaki wynik!

tyly wymienione na 178 tys km (zostalo 3.5 mm klocka)

z przodu jeszcze jakies 6 mm mierzylem ostatnio wiec licze ze dopiero na jakies 300 - 350 tys bede robil przody.

Tarcze w obu przypadkach stracily okolo 1 mm na grubosci. 

wymiana w aso tylow z czujnikiem i plynem hamulcowym 2100 pln

Opublikowano (edytowane)

Tylnie wymieniałem przy 31 tys. km przebiegu, przednich jeszcze nie wymieniałem i mają obecnie 48 tys. przebiegu.
Komputer zaczął zwracać informację kilka dni temu, że przednie najpóźniej do wymiany są za 2800 km. Chwilowo przestał wyświetlać tą informację.
Zamieszczam zdjęcia okładzin.

11 godzin temu, Ku Ba napisał(a):

tyly wymienione na 178 tys km (zostalo 3.5 mm klocka)
z przodu jeszcze jakies 6 mm mierzylem ostatnio wiec licze ze dopiero na jakies 300 - 350 tys bede robil przody.
Tarcze w obu przypadkach stracily okolo 1 mm na grubosci. 
wymiana w aso tylow z czujnikiem i plynem hamulcowym 2100 pln

Nie słyszałem by ktoś tak rzadko wymieniał klocki, w żadnym aucie nie miałem takich interwałów, hamujesz silnikiem czy jak ? 🙂
W większości artykułów w internecie jest info, że wymiana klocków jest konieczna co 20-50 tys. km.

przedni lewy.jpg

przedni prawy.jpg

tylny lewy.jpg

tylny prawy.jpg

Edytowane przez Bl1nk
Opublikowano
2 godziny temu, Bl1nk napisał(a):

Tylnie wymieniałem przy 31 tys. km przebiegu, przednich jeszcze nie wymieniałem i mają obecnie 48 tys. przebiegu.
Komputer zaczął zwracać informację kilka dni temu, że przednie najpóźniej do wymiany są za 2800 km. Chwilowo przestał wyświetlać tą informację.
Zamieszczam zdjęcia okładzin.

Nie słyszałem by ktoś tak rzadko wymieniał klocki, w żadnym aucie nie miałem takich interwałów, hamujesz silnikiem czy jak ? 🙂
W większości artykułów w internecie jest info, że wymiana klocków jest konieczna co 20-50 tys. km.

przedni lewy.jpg

przedni prawy.jpg

tylny lewy.jpg

tylny prawy.jpg

w poprzednim audi zmienialem klocki na 300 tys, a tarcz do konca nie (do przebiegu 450 tys). 

Jezdze wydaje mi sie normalnie - hamuje kiedy trzeba, przewiduje sytuacje aby bez potrzeby nie hamowac. Rzadko jezdze z predkosciami 170-200. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Ku Ba napisał(a):

w poprzednim audi zmienialem klocki na 300 tys, a tarcz do konca nie (do przebiegu 450 tys). 

No na bank 🤣🤣🤣🤣🤣

Opublikowano
33 minuty temu, scooterek napisał(a):

No na bank 🤣🤣🤣🤣🤣

tak bylo wierzyc nie musisz. juz kilka lat minelo, ale moze w aso w toruniu przy ul wschodniej pamietaja moje auto. od nowosci u nich do konca i nigdy nie zmienione tarcze. jak jade do warszawy 300 km to ani razu nie dotkne hamulca a przebieg sie robi. bywa ze tygodniowo mam 2 tys km takich tras.  auto jest moje wiec dbam, to nie sluzbowa fura. na kursie ponad 20 lat temu instruktor mowil ze najlepszy kierowca to taki ktory nie uzywa hamulca w ogole. i tego sie staram trzymac 🙂

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, Bl1nk napisał(a):

przednich jeszcze nie wymieniałem i mają obecnie 48 tys. przebiegu.

wygladaja calkiem rzesko...

ja kiedys mialem takie klocki ( https://ibb.co/nCntLB ) w starym gruzie, bo tam byl czujnik "akustyczny" czyli wbudowana blaszka ktora wydawala przykre dzwieki przy hamowaniu i wygladalo to tak 😄 u ciebie jest jeszcze jakies 65% okladziny strzelam, oczywiscie dojechanie klocka do blachy tez nie jest dobrym pomyslem bo zniszczysz tarcze 😛

 

 

Edytowane przez pawelo9
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam 

Czy mam pytanie czy wszyscy wymienialiście na oryginalne czy jakieś zamienniki ? (jakie?)

Czy wymienialiście w ASO ?

I czy ktoś wie czy musze wymienić w serwisie żeby utrzymać  gwarancję na auto ?

Opublikowano

tarcze najlepiej oryginaly... 

klocki mozna jakies lepsze zamienniki wrzucic np. ate

nie, nie tracisz gwarancji, przepisy unijne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.