Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Zakupiłem ostatnio dziewczynie E46  z 2003 roku w sedanie z małym problemem jak to poprzedni właściciel powiedział rozładowana bateryjka w kluczyku 🙂

no to po przyjeździe do domu nie zastanawiając się wymieniłem ową bateryjkę na nową , próba kodowania i .. Klapa zero reakcji. 

Jeszcze potwierdzenie czy na pewno kluczyk jest sprawny zakodowanie go w innej bmw. 

Kodowanie udane więc można wyeliminować problem z kluczykiem. Następna myśl jaka mi przyszła to, sam moduł komfortu. 

Na szczęście znajomy ma takiego gruzika w którym można zrobić tymczasowe przeszczepy 😅

Podmieniłem moduł i od razu po podłączeniu jego kluczyk zaczął działać. Zrobiłem  próbę kodowania mojego kluczyka i  cisza, nie reaguje już ani mój ani ten z gruzika, nie dało się już zakodować żadnego .

Tak do sedna przejdę to po długich próbach kombinowania przy tym aucie i "podmiankach" anten, wzmacniaczy doszedłem do takiego punktu że nie wiem co dalej szukać.

Co się udało ustalić to to że moduł mam sprawny. podpinając go do innego auta,kodując swój kluczyk potem montując do swojego sprawia że centralny działa z pilota bez problemu. Ale zawsze jakieś ale 😅

Pierwsza myśl ok małe hura ma problem z kodowaniem ale zostawmy to tak, jakoś działa .

Tylko że do momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce, po tym już nie działa centralny z pilota i to nie tak że całkowicie powiedzmy że po godzinie, dwóch  potrafi znów działać.

Jakaś zwara idzie na moduł?

Podsumowując:

Pilot ok

Moduł ok( sprawdziłem drugi ta sama akcja )

Wzmacniacz antenowy ok 

 

Ma ktoś jakiś pomysł co można jeszcze zrobić ? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprawdź w inpie czy pokazuje że zamki są otwarte/zamknięte.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Sprawdzałem i niby wszystko ok 

Z błędów które nie chcą zniknąć to 

Błąd nr 183  Alarm antywłamaniowy: syrena, radiotelefon do ochrony wnętrza, czujnik przechyłu lub centrala sterująca zwarcie do masy lub przerwa w linii 

 

Rozmawiałem dziś z gościem który rozbiera beemki i mówił aby wymienić ten zamek bo niby dość często spotyka się z tym problem 🤔 nie wiem czy ma to w ogóle jakikolwiek sens 

 

IMG20240427183151.jpg

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

"Tylko że do momentu przekręcenia kluczyka w stacyjce, po tym już nie działa centralny z pilota i to nie tak że całkowicie powiedzmy że po godzinie, dwóch  potrafi znów działać."

 

Miałem to samo z jednym kluczykiem. Przelutowałem go, zmieniałem baterię i działał jak chciał. Raz było wszystko OK, za chwilę nie działał pilot. I tak w kółko. 

Kupiłem 2 surowe kluczyki i zaprogramowałem je do samochodu. Teraz mam 1 kluczyk ori i 2 chińskie sprawne oraz 1 ori działający jako mechaniczny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.