Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie paska wspomagania przekładnia ciężko chodzi nie odbija 

Podczas jazdy jak skręcę tam zostaje

Z tego co czytałem , naciąg polega na mimośrodowym oddaleniu wałka zębatego od silnika wspomagania.

Czu za mocne napięcie może być przyczyną czy może jeszcze coś innego

Opublikowano

Pasku w przekładni kierowniczej . Silnik wspomagania poprzez pasek wspomaga samą przekładnię .Napinanie tego paska polega na odsuwaniu listwy zębatej od silnika przez pierścień mimośrodowy.

Moje pytanie czy bardzo mocne naciągnięcie paska zacieśnia pracę zębatki na tyle ,że ciężko chodzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 28.04.2024 o 20:54, bolanty napisał(a):

Moje pytanie czy bardzo mocne naciągnięcie paska zacieśnia pracę zębatki na tyle ,że ciężko chodzi

W fabryce naciągnięcie paska odbywa się na specjalnej maszynie tak, by pasek wydawał odpowiednią częstotliwość - wiem, masakrycznie skomplikowane ale tak jest. Dlatego teoretycznie nie jest możliwe regenerowanie tych przekładni - nikt nie ma takich maszyn po prostu.
Jak za luźno będzie pasek, może przeskoczyć, za mocne naciągnięcie powoduje nacisk na kulki w nakrętce - a tam tolerancje są w mikronach.
Generalnie ciężka sprawa, zrobione jako jednorazówka 

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.