Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czołem.

Mam X5M G05 z 2022 z aktywnym układem kierowniczym i pneumatycznym zawieszeniem obu osi. Po naprawie zawieszenia w ASO auto stało się istotnie twardsze (tryb COMFORT), i również kierownica nie obraca się tak lekko, jak przed naprawą.

Czy można w jakiś sposób ustawić 'miękkość' pneumatyki, np podłączając komputer z system diagnostycznym? np poprzez ustawienie mniejszego ciśnienia powietrza w miechach? W ASO powiedzieli, że 'nie da się', bo auto ustawia ten poziom automatycznie... więc nie pomogą. Komfort jazdy znacząco spadł. Pomóżcie pls co z tym zrobić.

Pozdr

Opublikowano

Znajdź kogoś co ogarnia BMW lub z serwisówką BMW na pewno coś jest nie halo jak zwykle serwis spartolił robotę . Mam G05 45e na zawieszeniu pneumatycznym i w programie diagnostycznym BMW, ISTA mam funkcje serwisowe do pneumatyki17140593115811806859965.thumb.jpg.028a69003728d042b6a1d646e6fd6522.jpg17140592517301521975042.thumb.jpg.8f8e2af5dc9f53d39559d811a159f043.jpg

Opublikowano
W dniu 25.04.2024 o 17:36, Lojbert napisał(a):

Znajdź kogoś co ogarnia BMW lub z serwisówką BMW na pewno coś jest nie halo jak zwykle serwis spartolił robotę . Mam G05 45e na zawieszeniu pneumatycznym i w programie diagnostycznym BMW, ISTA mam funkcje serwisowe do pneumatyki17140593115811806859965.thumb.jpg.028a69003728d042b6a1d646e6fd6522.jpg17140592517301521975042.thumb.jpg.8f8e2af5dc9f53d39559d811a159f043.jpg

Dzięki wielkie za info. Wygląda obiecująco. A możesz napisać co się dzieje po naciśnięciu któregoś z tych przycisków - np. "Poziom zawieszenia pojazdu', albo 'Kalibracja wysokości'?

Opublikowano
W dniu 25.04.2024 o 20:55, mariuszcom napisał(a):

A co robiłeś w tak młodym aucie z zawieszeniem?

Mariuszcom i Lojbert - zrobiłem nieudany manewr łosia i walnąłem bokiem oboma kołami w wysoki krawężnik... ;D Koła do wymiany, wałki do wymiany, maglownica, etc. Przed naprawą podwójna pneumatyka to totalny sztosik, auto płynie... po naprawie - czuję każdą nierówność i przyjemność z jazdy spadła o 70%. 😞

Opublikowano
14 godzin temu, Mierzej napisał(a):

Mariuszcom i Lojbert - zrobiłem nieudany manewr łosia i walnąłem bokiem oboma kołami w wysoki krawężnik... ;D Koła do wymiany, wałki do wymiany, maglownica, etc. Przed naprawą podwójna pneumatyka to totalny sztosik, auto płynie... po naprawie - czuję każdą nierówność i przyjemność z jazdy spadła o 70%. 😞

Poproś o jazdę porównawczą autem demonstracyjnym/zastępczym. Ustawcie auta w te same tryby, przejedźcie się po dokładnie tej samej drodze i porównajcie odczucia.

Opublikowano
W dniu 29.04.2024 o 20:25, Mierzej napisał(a):

Dzięki wielkie za info. Wygląda obiecująco. A możesz napisać co się dzieje po naciśnięciu któregoś z tych przycisków - np. "Poziom zawieszenia pojazdu', albo 'Kalibracja wysokości'?

 

IMG_20240505_113010932.jpg

IMG_20240505_113046331.jpg

IMG_20240505_113139904.jpg

IMG_20240505_112913408.jpg

IMG_20240505_112928756.jpg

Opublikowano

Pewnie w ASO nie dopilnowali swoich procedur i zaleceń wykonanie naprawy po łepkach ,np. brak wstępnego napełnienia miechów, kalibracji kąta skrętu itp.

Opublikowano

Dzięki za screeny Lojbert. Podjadę do chłopaków obok w serwisie i zobaczymy co się uda. Coś musi, bo to nie to auto przed naprawą w ASO...

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.