Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.mam problem z temperaturą silnika w bmw tak jak w temacie.z problemem kupiłem już auto ale o tym nie wiedziałem.mianowicie za raz po zakupie zacząłem się zastanawiać czy spalanie nie jest zbyt wysokie ponieważ oscylowało wokół 9 litrów na 100km przy raczej spokojnej jeździe.wiec zacząłem drążyć temat i wszedłem w ukryte menu a tam co?temperatura silnika w granicak 55-70 stopni w zależności od temperatury otoczenia i stylu jazdy.więc zakupiłem termostat główny i egr i wymieniłem.za raz po wymianie przez kilka dni temperatura w normie 88-91 stopni spalanie spadło do ok 8 litrów nawet poniżej.ale problem wrócił spalanie zaczęło wzrastać i znowu wszedłem w ukryte menu a tam temperatura znowu 55-70 stopni.mam automat więc stwierdziłem że tym razem winowajcą jest termostat w wymienniku ciepła asb.nie chciałem się w to bawić więc zakupiłem dodatkowy termostat z grupy vag th5 80 ale to nie pomogło.węże cały czas ciepłe przy termostacie głównym I egr.czyli termostaty wytrzymały powiedzmy tydzień maks dwa tygodnie🤔powiedzcie mi z jakiej firmy mam zakupić termostaty żeby pozbyć się problemu?z góry dzięki za odpowiedzi.

 

Opublikowano

U mnie od trzech lat  sprawdza się behr ( główny i egr) Wcześniej gates był ok do momentu aż pękł plastik trzymający w obudowie termostat, w wyniku czego stanął bokiem i obieg był cały czas na chłodnice. Później był ori który chyba po około roku już niezbyt dogrzewał zimą, może źle trafiłem. Od tamtej pory mam behr i póki co brak problemów z niedogrzaniem.

Opublikowano

Dzięki wielkie za odpowiedź.tak też myślałem że chyba pójdę w markę behr bo te termostaty w bmw mają dobre opinie.no i behr/mahle to chyba nawet na pierwszy montaż jako oryginał bmw robi termostaty tylko jako zamiennik jest bez znaczka bmw.teraz mam vernet ale nigdy więcej tej marki żeby dwa tygodnie wytrzymały no to są jakieś jaja normalnie.a tak wogole to producenci części zamiennych powinni mieć srogie kary za wpuszczanie takich bubli na rynek które nawet kilku miesięcy nie wytrzymują.te oszołomy w Brukseli potrafią wymyślać jakieś chore przepisy i karać przeciętnego obywatela za byle co a za producentów takiej tandety by się wzięli żeby konsumenta chronić przed podwójnymi kosztami.....

Opublikowano

Tak też się dowiedziałem z kilku już źródeł.dzieki za odpowiedzi zamówiłem już termostat główny I egr BEHR.mam nadzieję że pozbędę się problemu niedogrzanego silnika na dobre.

Opublikowano

Dzisiaj wymieniłem obydwa termostaty.temperatura w normie nagrzewa się szybko.okazalo się ze termostat główny poprostu się urwał z plastiku który go trzyma🤔.ale termostat egr też już puszczał.żywotność podróbek dwa tygodnie😆

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.