Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Uszczelniacze z rozrządem i serwisem olejowym 3 lata temu to coś koło 2800 zł. Uszczelnienie miski z serwisem olejowym 1100 zł.

Opublikowano

Samochód świeżo sprowadzony z Niemiec, kupiony od właściciela z domu. Auto bezwypadkowe.

Jak czytam coś takiego to widzę Turka w DE, panie jakie piękne auto 🙂

image.png.26e30068f2a97932172267c5f6761577.png

Opublikowano
  W dniu 23.04.2024 o 10:55, actchris napisał(a):

Samochód świeżo sprowadzony z Niemiec, kupiony od właściciela z domu. Auto bezwypadkowe.

Jak czytam coś takiego to widzę Turka w DE, panie jakie piękne auto 🙂

image.png.26e30068f2a97932172267c5f6761577.png

Rozwiń  

 

jak jest na czerwono to znaczy, że coś poważnego? :)

opis typowego handlarza ale są faktury i jest VIN, a to już coś

  • Lubię to 1
Opublikowano
  W dniu 23.04.2024 o 12:21, kuchash napisał(a):

opis typowego handlarza ale są faktury i jest VIN, a to już coś

Rozwiń  

W ogłoszeniu na otomoto VINu nie ma - są tylko xxxxxx, a to jak napisałeś - już coś 🙂

Opublikowano
  W dniu 23.04.2024 o 12:27, pulower napisał(a):

W ogłoszeniu na otomoto VINu nie ma - są tylko xxxxxx, a to jak napisałeś - już coś 🙂

Rozwiń  

jest na jednym ze zdjęć i nie wygląda na to, żeby było przypadkowo

Opublikowano (edytowane)
  W dniu 23.04.2024 o 12:35, kuchash napisał(a):

jest na jednym ze zdjęć i nie wygląda na to, żeby było przypadkowo

Rozwiń  

Nie zauważyłem.

Na stronie niemieckiego rejestru pojazdów https://www.kba.de/EN/Themen_en/ZentraleRegister_en/ZFZR_en/zfzr_node_en.html jest potencjalna możliwość sprawdzenia przebiegu, ale potrzebna jest identyfikacja. Można też wejść jako "gość" korzystając z polskiego Eidasa - odesłanie na stronie, ale coś ta funkcja nie działa. 

Jeżeli ktoś ma możliwość zidentyfikowania się przy użyciu niemieckich dokumentów tożsamości, to mógłby sprawdzić przebieg.

Samochód pewnie stoi na handlarskich tablicach rejestracyjnych. Przy sprzedaży w Niemczech trzeba samochód wyrejestrować...

Edytowane przez pulower
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
  W dniu 23.04.2024 o 05:30, Ponta napisał(a):

Uszczelniacze i rozrząd dolicz. Do tego uszczelnienie silnika.

Rozwiń  

Czy ja coś źle czytam ? Bo w ogłoszeniu nie jest nic napisane o wyciekach . Czy to jakaś rutynowa procedura ? 


O rozrządzie wiem, że trzeba - przekonałam się na własnej skórze - ja kupiłam 116i i trzy tygodnie po zakupie łańcuch mi spadł. Na postoju, gasząc silnik. Od trzech dni modle się o to, żeby nic poza tym się nie stało i był do odratowania (nie było niepokojących odgłosów, po prostu nie odpalił, wydechem szło ciśnienie, a zaglądając przez wlew oleju łańcuch wydawał się luźny) 🥲

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.