Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, ostatnio miałem sprawdzaną kompresję i jest słabo. Na 3 cylindrach jest koło 9 bar, na jednym prawie 11. Jeden z wałków w średnim stanie bo ma prawdopodobnie wżery i jest chropowaty. Pomiary zrobione po płukance silnika. Kupiłem jeszcze ceramizer ale wątpię żeby to coś pomogło.

Samochód z małym przebiegiem 110k

Kombinować z wymiana głowicy czy cały silnik od razu swapować? Może jakieś inne pomysły?

Edytowane przez pat5
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kwestia budżetu i oczekiwań. Mały przebieg w n42/46 nie ma znaczenia, czas i temperatura robią tu różnicę.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

W tym valvetronicu to trzeba najlepiej ustawic na max otwarcie zaworów tego servomomora bo róznie odczytuje kompresje. Było na YT testowane. Ja mialem na wszytkich po 9.5 bara i moc jest. Nie wskazuje zeby bylo cos zle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.