Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja tam dla zasady biorę pakiety na 5 lat i 100 lub 200kkm. Nie szukam w tym opłacalności. Lubię mieć pełen pakiet. W takim przypadku nic mnie nie interesuje przez 4-5 lat jak jeżdżę autem. Płacę jedynie za dodatkowe wymiany oleju (też w ASO), który wymieniam po 2000km, a potem co 8-12tys. km w zależności od silnika.

Edytowane przez s0nar
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

też się zastanawiam po w pakiecie przeglądów 5 lat 80 tyś  łapią się dwa przeglądy, mi powiedziano że  finansowo to  korzyć około 10%, a tych pakietów nie dotyczy upust to jak się bierze samochód w leasing i doliczy oprocentowanie  to się nie opłaca chyba

Opublikowano
2 godziny temu, tolkapon napisał(a):

też się zastanawiam po w pakiecie przeglądów 5 lat 80 tyś  łapią się dwa przeglądy, mi powiedziano że  finansowo to  korzyć około 10%, a tych pakietów nie dotyczy upust to jak się bierze samochód w leasing i doliczy oprocentowanie  to się nie opłaca chyba

Pakiety można wyciągnąć z leasingu. Zarówno rozszerzona gwarancja jak i pakiet serwisowy może zostać opłacony gotówką. Wtedy się opłaca, bo nie masz na to %, a w dodatku rozliczasz sobie to podatkowo.

Opublikowano (edytowane)

pakiet serwisowy mozesz kupic w dowolnym momencie, nawet po 2 latach czy tam 30kkm jak komputer wezwie na pierwszy serwis/wymiane oleju... i cena jest taka sama jak w konfigu... 

Edytowane przez pawelo9

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.