Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak myślicie, czy opłacalne są pakiety serwisowe BMW dla nowej G60? 5 letni pakiet z limitem 80.000 km za 9900 zł to chyba przesada? Serwis olejowy i filtrowy poza pakietem powinny wyjść taniej. Zakładam, że po 3 latach auto sprzedam.

Zrzut ekranu 2024-04-15 o 07.57.50.png

Edytowane przez Betelhem
Opublikowano

Widzę że podrożały zarówno BSI jak i BRI… zadzwoń do ASO i spytaj ile wychodzi normalnie serwis. Taki co 30k km pewnie 3-3,5k wyjdzie przy nowym samochodzie. Dopiero po 5 latach są rabaty 50% na robociznę i jakieś 30% na części do serwisu (olej, filtry itp)

Opublikowano

Faktycznie cena wzrosła za ten pakiet, ale wydaje się, że warto skorzystać z takiego pakietu. Dostałem odpowiedź z BMW Polska, że w pakiecie sa także tarcze hamulcowe więc sam ten fakt już przemawia, że warto.

Opublikowano
W dniu 20.04.2024 o 13:26, kivlov napisał(a):

Faktycznie cena wzrosła za ten pakiet, ale wydaje się, że warto skorzystać z takiego pakietu. Dostałem odpowiedź z BMW Polska, że w pakiecie sa także tarcze hamulcowe więc sam ten fakt już przemawia, że warto.

Klocki i tarcze są tylko w BMW Service Inclusive PLUS - w podstawowym na pewno tego nie ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnio w Polsce BMW pojechało po bandzie. W G30 przed liftem można było zakupić pakiet, który uwzględniał hamulce. W poliftowej wersji już nie. Nie wiem jak jest w G60, ale w innych krajach nie ma problemu i zawsze można kupić pakiet serwisowy, który uwzględnia również hamulce. Widocznie Polacy za bardzo cwaniakowali i BMW się z tego wycofało. Co nie zmienia faktu, że zawsze biorę pakiet Repair Inclusive oraz Service Inclusive na 5 lat/100tys. km. Nawet jak ja tego nie wykorzystam (bo np. będę jeździł autem 3 lata) to przy sprzedaży jest to mile widziany bonus. A cena pakietów na 5 lat przy cenie samochodu to śmieszna kwota, więc nigdy się nawet nad tym nie zastanawiałem.

Opublikowano
15 godzin temu, s0nar napisał(a):

Ostatnio w Polsce BMW pojechało po bandzie. W G30 przed liftem można było zakupić pakiet, który uwzględniał hamulce. W poliftowej wersji już nie. Nie wiem jak jest w G60, ale w innych krajach nie ma problemu i zawsze można kupić pakiet serwisowy, który uwzględnia również hamulce. Widocznie Polacy za bardzo cwaniakowali i BMW się z tego wycofało. Co nie zmienia faktu, że zawsze biorę pakiet Repair Inclusive oraz Service Inclusive na 5 lat/100tys. km. Nawet jak ja tego nie wykorzystam (bo np. będę jeździł autem 3 lata) to przy sprzedaży jest to mile widziany bonus. A cena pakietów na 5 lat przy cenie samochodu to śmieszna kwota, więc nigdy się nawet nad tym nie zastanawiałem.

Niestety kolego jesteś w błędzie, do G30LCI również był dostępny pakiet Service Inclusive Plus.

18 godzin temu, kivlov napisał(a):

Czy taki pakiet jest dostępny dla G60?

Tak, poproś swojego dealera o cennik.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W takim razie mój dealer wprowadził mnie w błąd, bo chciałem dokupić pakiet zawierający wymianę tarcz i klocków hamulcowych, ale rzekomo w Polsce nie było już takiej opcji (w 2018 jeszcze była, bo takową kupiłem).

Opublikowano

Najprawdopodobniej. W konfiguratorze nie ma BSI Plus, jest tylko zwykłe BSI, ale każdy dealer może przygotować cennik na rozszerzony pakiet.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

pakiet serwisowy mozesz kupic w dowolnym momencie, nawet po 2 latach przyjezdzajac na pierwszy serwis olejowy (jak nie zrobisz 30kkm) i cena bedzie jak z konfiguratora... 

jezeli ktos ma chociaz jedna szara komorke to nie wiem po co mialby ktos dobierac BSI do konfiga na jedna fakture.... jak mozna sobie kupic ten pakiet w dowolnym momencie (nawet z apki) i wziac nastepna. 🙄

Edytowane przez pawelo9
  • Haha 1
Opublikowano

Jest dostępny jakiś inny oficjalny konfigurator pakietów dostępny dla G60 czy tylko te dostępne w konfiguratorze?

Opublikowano

Jeśli ktoś jest ciekawy, to wczoraj przeliczałem sobie, ile kosztuje serwisowanie BMW G60. Zakładając, że chcemy serwisować samochód "po Bożemu", robimy wymiany oleju na 1 tys. 5 tys. 10 tys. i dalej co 10 tyś., filtr paliwa wymieniamy co 30 tyś. i co 60 tyś. robimy wymianę oleju w skrzyni, a autem w 5 lat zrobimy 200 tyś., to nawet biorąc service inclusive 5 lat i zakładając brak podwyżek w serwisie, na dzień dzisiejszy mamy koszt jakieś 37-40 tyś. dla 2.0d. Może komuś przyda się taka informacja.

Opublikowano
W dniu 26.06.2024 o 07:44, J.D. napisał(a):

Jeśli ktoś jest ciekawy, to wczoraj przeliczałem sobie, ile kosztuje serwisowanie BMW G60. Zakładając, że chcemy serwisować samochód "po Bożemu", robimy wymiany oleju na 1 tys. 5 tys. 10 tys. i dalej co 10 tyś., filtr paliwa wymieniamy co 30 tyś. i co 60 tyś. robimy wymianę oleju w skrzyni, a autem w 5 lat zrobimy 200 tyś., to nawet biorąc service inclusive 5 lat i zakładając brak podwyżek w serwisie, na dzień dzisiejszy mamy koszt jakieś 37-40 tyś. dla 2.0d. Może komuś przyda się taka informacja.

nie jestem w stanie znalezc tutaj zwiazku pomiedzy twoim postem a tematem tego watku... 

  • 1 miesiąc temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
W dniu 26.06.2024 o 07:44, J.D. napisał(a):

Jeśli ktoś jest ciekawy, to wczoraj przeliczałem sobie, ile kosztuje serwisowanie BMW G60. Zakładając, że chcemy serwisować samochód "po Bożemu", robimy wymiany oleju na 1 tys. 5 tys. 10 tys. i dalej co 10 tyś., filtr paliwa wymieniamy co 30 tyś. i co 60 tyś. robimy wymianę oleju w skrzyni, a autem w 5 lat zrobimy 200 tyś., to nawet biorąc service inclusive 5 lat i zakładając brak podwyżek w serwisie, na dzień dzisiejszy mamy koszt jakieś 37-40 tyś. dla 2.0d. Może komuś przyda się taka informacja.

W service inclusive nie będziesz miał tak często wymian. Olej wymieniają wg. wskazań komputera czyli co ok. 20-30 tysięcy, oleju w skrzyni bmw w ogóle nie zaleca wymieniać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 26.06.2024 o 07:44, J.D. napisał(a):

Jeśli ktoś jest ciekawy, to wczoraj przeliczałem sobie, ile kosztuje serwisowanie BMW G60. Zakładając, że chcemy serwisować samochód "po Bożemu", robimy wymiany oleju na 1 tys. 5 tys. 10 tys. i dalej co 10 tyś., filtr paliwa wymieniamy co 30 tyś. i co 60 tyś. robimy wymianę oleju w skrzyni, a autem w 5 lat zrobimy 200 tyś., to nawet biorąc service inclusive 5 lat i zakładając brak podwyżek w serwisie, na dzień dzisiejszy mamy koszt jakieś 37-40 tyś. dla 2.0d. Może komuś przyda się taka informacja.

Ale w serwisie jak przyjedziesz wymienić olej zanim na kompie wyskoczy to palcem nie tkną. Kumpel tak pojechał ze swoim mercem po tym jak się naoglądał filmików i odesłali go z kwitkiem, mimo pakietu robił poza i jeszcze się obawiał, że gwarancję mu przez to odbiorą 😄

 

  • Haha 1
Opublikowano
13 godzin temu, madseason napisał(a):

Ale w serwisie jak przyjedziesz wymienić olej zanim na kompie wyskoczy to palcem nie tkną. Kumpel tak pojechał ze swoim mercem po tym jak się naoglądał filmików i odesłali go z kwitkiem, mimo pakietu robił poza i jeszcze się obawiał, że gwarancję mu przez to odbiorą 😄

 

Informacja, którą podałem opiera się na założeniu - kupujesz service inclusive, a miedzy interwałami normalnie płacisz. To, że z pakietu nikt, niczego nie zrobi poza interwałem, jest dla mnie oczywiste.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1 minutę temu, J.D. napisał(a):

Informacja, którą podałem opiera się na założeniu - kupujesz service inclusive, a miedzy interwałami normalnie płacisz. To, że z pakietu nikt, niczego nie zrobi poza interwałem, jest dla mnie oczywiste.

No ale też, nikt kto planuje sprzedać czy oddać furę i wziąć nową po 3-5 latach nie będzie się rzucał na dodatkowe serwisy olejowe wbrew powszechnej logice i wytycznym.
Sytuacja którą opisujesz, czy też mój kumpel - to tylko kiedy ktoś planuje sobie wykup samochodu i trzymanie go dłużej.

Szuakłem ostatnio 5GT i na kilka obejrzanych samochodów tylko jeden miał interwały olejowe w miarę - poniżej 20 tysięcy, a to tylko dlatego, że właściciel kisił go ponad 10 lat, był to trzeci samochód w rodzinie - weekendowo/wakacyjny i nie miał pakietów, po prostu regularnie co roku oddawał do ASO na przegląd i kazał wymienić olej i zrobić resztę serwisów zgodnie z wytycznymi. Oczywiście oleju w żadnym komponencie poza silnikiem też nie wymienili, bo to niezgodne z polityką ASO. Efekt taki, że na 4 samochody tylko ten który kupiłem (a wszystkie miały 150-180 tysi nalotu) nadawał się do dalszej eksploatacji bez większej ingerencji w silnik (po samych korektach na wtryskach miały od na skrajnie 2,5 do 3.7 i telepały się jak szalone).

Nie jest to zarzut dla nikogo poza debilnymi dyrektywami ekologicznymi EU i producentów którzy je stosują w skrócie wyglądają tak - oszczędzimy przyrodzie trochę przepalonego olejku, ale złomowanko całego samochodu przy 200 000 (bo koszt naprawy silnika dobija do wartości samochodu) to już żaden problem i jest bardzo eko, a przy okazji producnet przecież też więcej zarobi sprzedjąc nowe i wskaźniki ekonomiczne się poprawią. 🥲

Opublikowano

Mnie zastanawia to 5 lat / 80 000 km, kiedy interwały są 2 lata / 30 000 km. Jak to niby ma się udać? To są tylko dwa przeglądy na 30 tys. km oraz 60 tys. km lub po 2 latach i 4 latach. Po co jest te dodatkowe 20 tys. km lub dodatkowy rok? Już wtedy więcej sensu ma 5 lat / 100 000 km, bo chociaż z przebiegu wpadnie 3 przegląd. Przy takiej opcji przegląd średnio wychodzi 3 400 zł. 

Opublikowano

Ciekawe ile kosztuje przegląd po pewnych rabatach bez żadnych pakietów? Wiadomo, że różnią sie pewnie kwotowo 30 60 90 120 tyś...., ale może ktoś dopytywał jakie koszta orientacyjnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.