Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema to znów ja 😉 

Zauważyłem dzisiaj hamowanie z prędkości do 130 -160km/h wydaje dźwięk szumu, lekkiego dudnienia dodatkowo pojawił sie problem z lekkim drganiem kierownicy z hamowania 80km/h.

•    Tarcze OEM BMW  założone 40tys km temu - pierwszy klocek na tarczy

•    Magiel rok temu na nowej listwie po regeneracji 

•    Według SKP Wahacze dobre.

Pytanie żeby uniknąć wymiany tarcz piast , wahaczy jak moge zdiagnozować pod przysłowiowym blokiem co odpowiada za taki stan rzeczy ?

Dziekuje i pozdrawiam 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Przy wymianie tarcz kazałem łożyska sprawdzić, niby ok. Po 20k km bicie się zaczęło, z każdym hamowaniem coraz gorsze, za poradą Macka  z czdobmw wymieniłem łożyska, nowe tarcze i klocki - bicia do dzisiaj nie ma, a pierwsze klocki właśnie się kończą więc pewnie z 60-80k km zrobione od tego czasu.

Edytowane przez madseason
Opublikowano (edytowane)

Mam jeszcze sytuacje ze podczas hamowania sciaga w prawo, czy to juz kwestia tłoczka , zacisku czy zawieszenia ?

Edytowane przez Ptysiek1971

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.