Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od pewnego czasu mam problem z autem. Chodzi o BMW e46 318i benzyna + gaz. Samochód od pewnego czasu faluje delikatnie na obrotach. Dzisiaj wymieniłem silnik od valvetronica bo wyszedł błąd pod komputerem. Jednak po uruchomieniu silnik zaczął klekotać, a po odkręceniu korka oleju, zgasło (korek okręciłem, bo przy próbie sprawdzenia tego klekotu lekko go dotknąłem i słyszałem że zaczął wariować)… wywala cały czas check engine i brakuje mocy. Macie może jakieś pomysly? W poniedziałek jadę na regulację silniczka, jeśli ktoś to zaproponuje

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wypadałoby zacząć od konkretnej diagnostyki. Po wymianie silnika vvt wymagana jest kalibracja. Nie było błędów złego składu mieszanki (lewe powietrze)?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Po wymianie valvetronica, następnego dnia pojechałem na kalibrację. Wyszedł błąd „wypadanie zapłonu”. Wymieniłem cewki i narazie jest ok, jeżdżę i obserwuję 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.