Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

Po pół roku po regeneracji maglownicy zorientowałem sie ze mam 2 obroty w lewą stronę a w prawą 3 obroty. W prawą stroną gdzie więcej obrotów przy max skręcie skutkuje to błędem na desce DSC i dziwnym zapiszczeniem paska.

 

Co jest winne takiego stanu rzeczy ? Zbyt rozkręcone drążki podczas zbieżności ( jeden skręcony , drugi zbyt wykręcony )  ? Czy maglownica nie ma zera względem kierownicy ?

 

Wszystko montaż i regeneracje przeprowadzałem serwis.

 

Opublikowano

Chyba nikt na odległość tego nie powie. A co do serwisów, różne rzeczy już w życiu widziałem. Pasek piszczy, bo można by zgadywać, że skoro nie ma środka, to w jedną stronę nie dochodzi do otwarcia zaworka w przekładni w skrajnym położeniu, ciśnienie wzrasta, a pompa pompuje, aż pasek zaczyna się ślizgać.

Opublikowano

Bylem pod autem koła na wprostu listwa po jednej stonie bardziej wychodzi,  jak ustawie na równo koła są skrecone , w wekkend biore sie za regulacje drązkami i wybieram sie na zbieżność, ktoś zakładał magiel miał koła w powietrzu i listwa sie przestawiła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.