Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Crasher napisał(a):

Skusiło mnie niskie spalanie 2.0d na początku . Zajmuje się detailingiem i jeden z klientów namówił wbrew moim zasadom żeby przed serwisem folii pokorzystal z jego auta. Nie lubię tego robić i unikam jak ogarnia ale byłem ciekawy jego m440i. Pojeździłem w nocy i przepadłem… wcale nie potrzebowałem jeździć 200+ . Motoryzację albo się czuję na dupie albo nie. Gdy wsiadam do aut francuskich czy już niestety koncernów vag to jakoś po prostu czuję się jak w środku transportu lub przemieszczania się. Nie ma tego wow. A przyspieszenie na prostej mnie średnio kręci. Natomiast w BMW poczułem coś innego. Coś jak kiedyś w 911 w manualu namiastkę tego. I się zaczęło. Przemyślałem że z moimi przebiegami rzędu 12-14 k km max oszczędność paliwowa jest niska i niezbyt znacząca w budżecie . Wpłynęło na pewno na mnie to, że moje dotychczasowe auto to było 333 konne s5 i zawsze człowieka ciągnęło do tego sportu… 

Zdziwiło mnie, że b58 ma dół jak diesel z dużą ilości nm a po przekroczeniu większej ilości obrotów nadal ciągnie . 

Mieszkam z dala od dużych aglomeracji, moją ulubioną porą na jazdę to niedziela 4.00 gdzie na drogach nie ma ruchu praktycznie w ogóle. Wtedy można się wyżyć, trójka z przodu jeśli chodzi o wiek i stąd dawno przestało mi zależeć na czyimś zdaniu. 

V6 też już miałem dwa auta w Audi ale B58 to jest inna bajka... Wystarczy popatrzyć na charakterystykę prędkościową i już wiadomo, że będzie dobrze. Do tego układ przeniesienia napędu z preferencją tyłu, ZF8 i dobrym dyfrem, dobre opony i jest jeszcze lepiej. Szkoda, że waży sporo... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
50 minut temu, macste napisał(a):

Corolla hybryda 1275kg. M340i prawie pół tony więcej...

Mimo wszystko Corolla to jednak klasa 1er, moja ex ważyła 1370kg z n47 pod maską.

 

No, ale tego się nie da pogodzić, z jednej strony m340 powinno mieć wyposażenie pod korek, awd, duże hamulce, felgi itd, a z drugiej ma być lekkie.. 

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
4 godziny temu, Ratm napisał(a):

Amerykanka? 😜

Dobre 😁 "taki piękny był.. amerykański.." można by przytoczyć 😉

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Ja też bym przy tym wybrał benzynę 🙂 No i schodzenie na niższą moc to zawsze downgrade, więc wybór moim zdaniem doskonały! Zwłaszcza jak jeździłeś V6.

Zobaczymy, może założę temat 🤔 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie,

Dzięki Wam udało się wybrać i zdecydowałem się na silnik 330i - dziękuję bardzo za pomoc. 
 

Zastanawiam się jeszcze nad pakietem M pro - tak naprawdę wchodzi w niego:

przyciemnione reflektory przednie, czarne końcówki rur, grill czarny, przeszycia pasów w środku, lotka na bagażnik oraz większe czerwone hamulce. Koszt tego to 8300 zł - owszem wygląda super, ale czy warto ? Czy lepiej dokupić oddzielnie powiększone hamulce niebieskie (koszt 3500 zł), kupić czarny grill  i lotkę z tyłu i zaoszczędzić, a rury zostawić srebrne ? 
I czy ogólnie jest sens do 245 koni kupować większe hamulce ? Czy lepiej zostawić te standardowe - mniejsze ? ..
z góry dziękuję za Wasze odpowiedzi 🙂 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem MPro nie ma sensu, szczególnie jak nie chcesz hamulców. Ja hamulce wziąłem bo dużo lepiej wyglądają (szczególnie jak wziąłeś felgę 19) no i mi tam się bardzo podobało jak auto na jeździe testowej hamowało. I dlatego, że zdecydowałem się na 330i, a nie wolniejsze auto. Ale reszta MPro to tylko kosmetyka. Grill 1k po odbiorze, końcówki czarne nie istotne, przeżycia na pasach w środku, dla mnie też nie istotne. Przyciemniane lampy dla mnie wyglądają wręcz gorzej, a nie lepiej. A do tego jeszcze w MPro nie da się zmienić zacisków z czerwonych na niebieskie, które mi bardziej pasują. Ale może twój dealer bardziej ogarnięty i uda mu się zamówić MPro z niebieskimi jakbyś chciał. Mój niby nie potrafił 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do pakietu... niestety musiałem go wziąć bo zależało mi na pasach z przeszyciem. Środek zyskuje. Ale nie jest to niezbędne akcesorium.

Ogarnij większe heble. Lotka i grill mogą być aftermarketowe. W tych pieniądzach to ogarniesz śmiało i soliterek i progi. Może nawet w karbonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Godzinę temu, Ali6 napisał(a):

Warto wgl brać większe hamulce do 330i :)? 

🙂

 

Większe hamulce zawsze warto wybrać 😉

Nie patrz przez pryzmat mocy i przyspieszenia, tylko przez pryzmat masy, którą będzie trzeba zatrzymać.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.