Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
22 godziny temu, Ratm napisał(a):

Czy ja wiem? Moto jak jadę do pracy to od świateł do świateł spokojnie mam 2 paki. 😉 

 ... tylko problem się zrobi jak ktoś Ci wyjedzie z podporządkowanej albo przebiegnie dzieciak , trochę rozsądku należałoby włączyć ... i nie pisze tego jako typowy puszkarz ,  tylko posiadacz gsx 🖐😉

 

Opublikowano (edytowane)

Cześć, pozwoliłem sobie założyć nowy temat. Nie mam BMW i pomijając 1 godz za kółkiem M4 - nigdy BMW nie jeździłem. Natomiast chciałbym zacząć przygodę od używanego G20, gdybyście byli w stanie pomóc jaki silnik wybrać - byłbym mega wdzięczny.

Początkowo chciałem iść w 330i (moje mini marzenie), 4-5 latki w dobrym stanie da się znaleźć w PL/DE za 160-170k. Natomiast pomyślałem czy by trochę nie przycebulić i nie zacząć od czegoś słabszego i tańszego, i tak zaciekawiło mnie 320d, którego ceny są bardzo ok - już za 120k jestem w stanie znaleźć dobrze rokujące sztuki. Natomiast, nie dość że BMW nigdy nie jeździłem, to również diesle są mi obce. Wydaje mi się, że w moim przypadku diesel to nie do końca dobry pomysł i chciałbym się upewnić czy dobrze myślę. Jeżdżę codziennie dwa razy po 35km drogą ekspresową, 1 raz w tygodniu stoję w korkach w mieście (ok 30-50min, w trakcie których pokonuję 10km) i jeden raz na 2 tygodnie robię trasę 2x 250km. Oczywiście czytałem w internetach, że w takim wypadku diesel to tak średnio, ale chciałbym się upewnić co sądzą na ten temat użytkownicy konkretnie tego modelu, który mnie interesuje (czyli Wy).

Czy to dobry wybór przy takich dystansach, jakie pokonuję?

Czy jesteście w stanie powiedzieć jakich napraw mogę się spodziewać w 320d przy 80-100kk km przebiegu, w sensie co jest bardzo prawdopodobne, że niedługo po zakupie 320d z takim przebiegiem pieprznie i trzeba będzie naprawiać?

Czy takie stanie w korkach 1 dzień w tygodniu nie wyssie duszy z tego silnika?

Zaznaczam, nie chodzi mi tutaj o koszty paliwa na co dzień, diesla rozważam tylko dlatego by przyoszczędzić na samym zakupie auta - również by najpierw zrobić małe rozeznanie, czy to marka na pewno dla mnie.

 

Edytowane przez odbyciki
Opublikowano

Moim zdaniem to diesel idealny na takie jeżdzenie, 70km dziennie na expresówce i jeszcze mała trasa raz na dwa tygodnie. W miejsniek jeździe będzie tyle samo palić co benzyniaki.

Przy 80-100 wymienić olej w skrzyni i xdrive, o ile będzie i tyle.

No ale pytanie jak jeździsz, 330i jednak znacząco mocniejszy. Jeśli przy codzienne jeździe nie będziesz cisnął tylko jeździł oszczędnie to też ładnie spali, kwestia samozaparcia.

  • Dziękuję 1
Opublikowano
4 godziny temu, Woytas napisał(a):

 ... tylko problem się zrobi jak ktoś Ci wyjedzie z podporządkowanej albo przebiegnie dzieciak , trochę rozsądku należałoby włączyć ... i nie pisze tego jako typowy puszkarz ,  tylko posiadacz gsx 🖐😉

 

Generalnie się z tobą zgadzam, tez nie lubię jak ktoś pędzi tam gdzie nie ma do tego warunków. Do pracy nie jadę przez wioskę tylko duże miasto, z co najmniej 2 pasami w jedną stronę, gdzie nie ma pieszych poza skrzyżowaniami ze światłami, i nie napierd...am 200 cały czas tylko krótka chwilę bo zaraz na kolejnych światłach trzeba się zatrzymać. Jedyne podporządkowane drogi to te na kolejnym skrzyżowaniu gdzie muszę i tak stanąć/zwolnić. Także generalnie ogarniam, nie mam już (niestety) 20 lat żeby jeździć jak totalny głupek. Oczywiście dla kogoś jazda w mieście 200 nawet krótką chwilę możne się wydawać głupotą samą w sobie, ale zazwyczaj osoby które tak myślą nigdy nie jechały motocyklem który ma 160-200 koni i od 0 do 200 rozpędza się w 8-9s. Aha, i jadę do pracy niemiecką autostradą jakby ktoś pytał, a tak w ogóle to prima aprilisowy żart jest 😉

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano (edytowane)

Mam najechane tym dieslem 320 xdrive 121k km przez cztery lata w G21 i mogę tylko jednym słowem opisać to auto i silnik - jest świetne jako typowe daily do wszystkiego do czego jest mi potrzebne. Poruszam się nim mniej więcej 50% warszawskie korki, 50% trasy ekspresowe, autostrady co drugi weekend. Przez cztery lata totalnie nic się nie działo z silnikiem, żadnego zapychania filtrów, żadnej konieczności przepalania czegokolwiek w warsztacie a bywało że przez ponad miesiąc jeździł tylko w korkach w Wawie. Daje mi satysfakcjonujący start na światłach, nie poscigasz się z żadną sportową furką ale 90% tego co widzisz na drogach ominiesz bez problemu. W ogóle nie rozumiem tych historii ze diesel do miasta to nie, gwarancja problemów itp. Jeśli tylko raz na jakiś czas robisz trasy po kilkaset km tak jak w moim przypadku powinno być ok. Auto zaliczyło trasy na południe Europy, za każdym razem daje radę, tankujesz pod Katowicami a później często już w kraju docelowym co jest po prostu wygodne. Mam porównanie z 330l w poprzedniej serii i ten silnik benzynowy jest po prostu inny, ciężko to porównać z tym dieslem. Chodzi bardziej płynnie, liniowo, liczby jasno pokazują że szybciej ale nie czuć tego przez tą harmonijną pracę. Żeby nie było 320d też chodzi bez zastrzeżeń, to świetny silnik ale zawsze to będzie jednak diesel. W każdym razie polecam ten silnik i w ogóle auto całe bo jest fenomenalne jak na te klasę i pieniądze. Mam bardzo zbliżony charakter tras do Twoich a nawet więcej jeżdżę po mieście, bardzo często trasy typu 2x 8km i wszystko działa bez zarzutu.

Edytowane przez manji
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Łatwo chyba w taki sposób stracić prawko jakby się przez przypadek jakiś tajniacki wóz napatoczył. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
12 minut temu, adiki napisał(a):

Łatwo chyba w taki sposób stracić prawko jakby się przez przypadek jakiś tajniacki wóz napatoczył. 

Ano łatwo, dlatego nie polecam ani tym bardziej nie zachęcam żeby tak robić. 

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano

Zbliżam się do pierwszej wymiany oleju i filtra w 330i/24. W manualu są wymienione oleje BMW Longlife:

12-FE 0w30

17-FE+ 0w20

19-FE 0w30

Nie jestem zbyt w temacie, generalnie jakie sa roznice i ktory olej najlepiej wlać?

Opublikowano

odbyciki@ Według mnie trasy jakie wykonujesz jak najbardziej na diesla. Ja robię podobne, zdarza się ze tylko 3 km po mieście, ale 50% to szybkiego ruchu i autostrady gdzie zawsze jak się da, to mojego diesla "przegonie" (170-180km/h przez 15 min )Oprócz tego do paliwa wlewam additiv, niezależnie czy w długie trasy czy wokół komina. Silnik cyka jak zegarek, zero problemów z DPF-em i odpukać nic z AGR-em. Przebieg 70 tyś. W moim poprzednim dieslu  F30 , 100tys na garbie i tez bez usterek.

Opublikowano
W dniu 6.04.2024 o 13:09, Szefik napisał(a):

12-FE 0w30

17-FE+ 0w20

19-FE 0w30

tak ogólnie

12-FE 0w30 - oleje o obniżonym HTHS (lepkości) klasy C2

17-FE+ 0w20 - oleje o jeszcze bardziej obniżonym HTHS klasy C5

19-FE 0w30 - oleje o HTHS>= 3,5 klasy C3 - nowsza wersja LL-04

Opublikowano
W dniu 30.03.2024 o 16:29, adiki napisał(a):

Wszystko jest względne. 5.9 do setki w moim starym F30 robiło na mnie dużo większe wrażenie kiedy przesiadałem się do niego ze starego Seata Toledo teraz 4.5s już takiego wrażenia nie robi po przesiadce z poprzedniego auta. Oczywiście emocje są nadal ale już nie ma takiego wielkiego efektu wow 😉 

Cofam swoje słowa. Dziś po raz pierwszy odpaliłem procedure startu. O ile ruszanie w sporcie po prostu przez wciśniecie gazu do oporu nie robi jakiegoś spektakularnego wrażenia tak ruszenie z procedury startu robi spore wrażenie. Zmierzyłem czas apką Race Timer jako że nic lepszego do tego celu nie mam wiec nie traktuje tego jako konkretny wynik ale pokazał się czas 4.2 i było to czuć. W przypadku G26 M440i sporo można znaleźć filmików w necie z draggy i czasem 4.3.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Szukam g20 330d tylko pre lci z racji na wyposażenie i mam małą zagwozdkę. Pomijając już koszt niższej akcyzy w przypadku mild hybrid,ale jakie macie opinie odnośnie tego motoru i czy celować w starszą wersję 265km czy 286? 
 

Opublikowano
W dniu 22.04.2024 o 18:01, eSzet94 napisał(a):

 jakie macie opinie odnośnie tego motoru i czy celować w starszą wersję 265km czy 286? 

 

Moim zdaniem w 286km.

W 265km jest plastikowy kolektor z klapkami które dostają luzu i pojawia się drgania na wolnych obrotach (w praktycznie każdym modelu z tym motorem w/g info na zagranicznych forach).  Serwis wymienia na taki sam element (nie było update części) albo są firmy co regenerują i poprawiają fabrykę.

W 286km (mam go w G31) dolot wygląda całkiem inaczej (nierdzewka?) - moim zdaniem to poprawili ale  czy coś innego przy okazji nie nie sp... to nie wiem 😉 Tak ogólnie bardzo przyjemny silnik

Opublikowano

Rozmawiałem ze specem od BMW i polecił starszą wersję tylko żeby zwrócić uwagę na tą chlodniczke egr bo,że z ich dostępnością w razie w jest ciężej niż np do 20d. Kolektor faktycznie jest plastikowy i problemy z nim to kwestia czasu ze względu na nagar,ale powiedział wprost. Jeździsz więcej po mieście to trzeba zajrzeć co 80-100 tys a jak auto głównie robi trasy to nie ma problemu do 200/300 tys. No i zaleta to możliwość zrobienia programu a nie jak w silnikach z MH tylko box. 
 

Patrzę auta głównie w DE i fajnie,że można znaleźć pre LCI z przebiegami 40-100 tys i w takowe celuje aczkolwiek jak to przy używanym różne są konfiguracje i jak na razie szukam swojego ideału a chciałbym m pakiet, standardowe zawieszenie, lasery,webasto, Harmana no i celuję w ogrzewanie postojowe (miałem dotychczas w każdym aucie i moje auto stoi pod wiatą więc jest to nieoceniony gadżet) tylko,że te z webasto to głównie poflotowe i nierzadko nalot +\- 200k a w takie coś nie chce mi się pakować bo sam robię 50 tys rocznie i potrzebuję bezawaryjnie pokonać minimum trzy,cztery lata.

kuszace jest też m340d,ale musiałbym celować w auto z większym przebiegiem no i dochodzi nieszczęsny xdrive,dwie turbiny i mild hybrid 😬.

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich szanownych forumowiczów moim pierwszym nieśmiałym postem.

Obecnie mam 518d F10 i jest super ale przebieg już ponad 250 tys i czas na zmiany a budżet nie pozwala mi na g30 stąd poszukiwania g20 :)

Autem głównie jeżdżę po mieście a trasy robię bardzo przepisowo bo wszędzie odcinkowe pomiary. W sumie rocznie 25-30 tys km.

Z racji ograniczonego budżetu najtańsze są auta z USA więc 320i lub 330i.

Czy Waszym zdaniem oba te silniki można brać pod uwagę czy lepiej któryś omijać bo przy autach z USA jednak ryzyko kupienia kota w worku jest większe...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 6.05.2024 o 00:12, Rafał Wałbrzych napisał(a):

Witam serdecznie wszystkich szanownych forumowiczów moim pierwszym nieśmiałym postem.

Obecnie mam 518d F10 i jest super ale przebieg już ponad 250 tys i czas na zmiany a budżet nie pozwala mi na g30 stąd poszukiwania g20 🙂

Autem głównie jeżdżę po mieście a trasy robię bardzo przepisowo bo wszędzie odcinkowe pomiary. W sumie rocznie 25-30 tys km.

Z racji ograniczonego budżetu najtańsze są auta z USA więc 320i lub 330i.

Czy Waszym zdaniem oba te silniki można brać pod uwagę czy lepiej któryś omijać bo przy autach z USA jednak ryzyko kupienia kota w worku jest większe...

320i jak i 330i jest ok,

Nie mniej jednak 320d też jest ok.

Zastanawia tylko ten budżet, bo G30 są ogólnie tańsze niż G20 chyba?

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 22.04.2024 o 18:01, eSzet94 napisał(a):

Witam

Szukam g20 330d tylko pre lci z racji na wyposażenie i mam małą zagwozdkę. Pomijając już koszt niższej akcyzy w przypadku mild hybrid,ale jakie macie opinie odnośnie tego motoru i czy celować w starszą wersję 265km czy 286? 
 

moje doświadczeniem z BMW 330xd po lifcie...fantastyczne. z mojego użytkowania mogę powiedzieć, że 650 Nm momentu obrotowego sprawia, że jazda jest niesamowicie przyjemna. Spalanie jest niskie, a osiągi imponujące!

Polecam ten silnik każdemu, kto szuka niezapomnianej przyjemności z jazdy w cenie duzo nizszej niz m340.

 

Opublikowano

Siemka, mam pytanie odnośnie konfiguracji g20 330i RWD.

Wybrałem w konfiguratorze 330i, m pakiet, m pakiet pro i chciałem dodać szperę. Niestety nie ma w konfiguratorze. jest tylko dla 340.

Byłem przekonany, że do 330i można dobrać szperę, tym bardziej widziałem roczniki 19 i 20 z takim wyposażeniem. Co się zadziało z tą opcją w BMW?

jest jakaś opcja jeszcze na 330i z sportowym mechanizmem różnicowym?

 

 

PS.

Jeśli zdecyduje się na auto to na przełomie 24/25 ale teraz powoli planuje co chce mieć na pokładzie żeby rozsądnie wydać pieniądze 😄

Akurat RWD i sportowy dyferencjał lepiej by mi pasował niż xdrive. Z ot

Opublikowano (edytowane)
51 minut temu, mrozik95 napisał(a):

Siemka, mam pytanie odnośnie konfiguracji g20 330i RWD.

Wybrałem w konfiguratorze 330i, m pakiet, m pakiet pro i chciałem dodać szperę. Niestety nie ma w konfiguratorze. jest tylko dla 340.

Byłem przekonany, że do 330i można dobrać szperę, tym bardziej widziałem roczniki 19 i 20 z takim wyposażeniem. Co się zadziało z tą opcją w BMW?

jest jakaś opcja jeszcze na 330i z sportowym mechanizmem różnicowym?

 

 

PS.

Jeśli zdecyduje się na auto to na przełomie 24/25 ale teraz powoli planuje co chce mieć na pokładzie żeby rozsądnie wydać pieniądze 😄

Akurat RWD i sportowy dyferencjał lepiej by mi pasował niż xdrive. Z ot

od lipca 330i będzie dostępne już tylko w xdrive. W sumie nawet gdybyś złożył zamówienie dzisiaj, to już jesteś spóźniony na RWD. Ja złożyłem zamówienie w marcu na 330i RWD i dostałem info, że pojawił się slot na moje auto, ale ostatecznie będzie to potwierdzone jakoś w ciągu tygodnia lub dwóch. Prawdopodobnie będę mógł wybrać czy biorę LCI1 RWD czy LCI2 z obligatoryjnym xdrive. 

Edytowane przez JacekLZ
  • Dziękuję 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć!

Zastanawiam się nad zakupem bmw serii 3 w wersji touring. Mam dylemat co do wyboru silnika... Na początku powiem gdzie i ile będę jeździć: 15000-25000 rocznie (w zależności od miejsca gdzie będę mieć budowy), 75% trasa / 25% miasto. Samochodu będę używać jako daily (trasy Kraków-Nowy Targ weekendami, jazda po Krakowie, wyjazdy w góry) oraz na dojazdy do pracy (na budowy jednak bez jakiegoś offroadu) autostradami (najczęściej we dwie osoby). Aktualnie poruszam się od nowości 2019 A5 sportback 2.0 diesel 190kM quattro. Samochód genialny z tego powodu sprzedawać go nie będę tylko go żona zabiera (co zabawne jest nadal na tyle świeże w obecnej ofercie Audi, że nie wyobrażam zakupu A4 kombi a mercedesy mi się nie podobają...). Do tej pory stawiałem na silniki diesla natomiast przy obecnej polityce klimatycznej UE oraz pomysłom na strefy czystego transportu trochę się boje, że będę mieć w przyszłości problemy z odsprzedażą samochodu oraz SCT więc kierunek jest jeden czysta benzyna, bo plug in się u mnie nie sprawdzi.

Wybór padł wstępnie na BMW 3 bo rozmiar A5 jest obecnie taki w sam raz a to porównywalne samochody, wybieram kombi bo potrzebuje wygodnie się spakować. Mam do wyboru wersje 340i xDrive oraz 330i xDrive. Co do 340i xDrive oraz 330i xDrive to po skonfigurowaniu sobie tych samochód mam różnicę ok 50k katalogowo. Co po rabatach zakładam że spadnie gdzieś do 40k z lekkim hakiem. Różnica na racie to będzie ok. 1000 netto zł przy 3 letnim leasingu, więc nie jest to jakoś bardzo dużo. Mam pytanie czy 340i to już jest takie mini M3 czy jednak bardziej przypomina taką zwykłą 3 z większą mocą? Szukam wygodnego daily z namiastką sportowego samochodu natomiast ważne są dla mnie w miarę rozsądne koszty utrzymania. Wiadomo przy dieslu różnica między 2.0 a 3.0 to jest raptem 1-2l paliwa jak to będzie wyglądało przy benzynie 2.0 a 3.0 przy normalnej jeździe? Kolejne pytanie czy 340i z adaptacyjnym zawieszeniem jest komfortowe czy jednak zawieszenie jest męczące ze względu na sztywność? Ostatnie pytanie od użytkowników jak z awaryjnością tych silników oraz samego samochodu? 

Pozdrawiam

 

 

Opublikowano (edytowane)

Od 11/26 nowa G50/51 w produkcji (https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=901686), ale moze to sie przesunac. Warto jeszcze zamawiac G21 na ktora mozna czekac nawet 6-12 miesiecy? M340i to chyba najlepsze usportowione kombi obecnie, a co poza tym? 330i xdrive? Na pewno wystarczajace, ale warto?

V60 - juz chyba wszystkie mocniejsze silniki wyrzucili.

Giulia Veloce - tylko w sedanie, ale trzeba sie przejechac.

A4 - koncowka produkcji, mozna to ciekawie skonfigurowac: https://www.audi.pl/pl/web/pl/wyszukiwarka-samochodow-nowych-dealer/details.sc_detail.UE9MMDEzNjAyMDI0MTMyMDQ5=.html# , czas oczekiwania 1,5 - 3 miesiecy albo sporo aut dostepnych od reki, ale jak prezentuje sie 2.0 265 KM quattro vs 330 ixdrive? Ktos jezdzil? Dodam, ze rabaty 20% i wiecej. Ale wiadomo, kupuje sie auto nie cene.

Szukam czegos na dluzej, ale nie ukrywam, ze czytajac forum o tym jak BMW wycina rozne opcje w serii 3 i biorac pod uwage ile tego jezdzi auto sie opatrzylo przez ostatnie lata. 

Edytowane przez karlos91
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 minut temu, karlos91 napisał(a):

Od 11/26 nowa G50/51 w produkcji (https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=901686), ale moze to sie przesunac. Warto jeszcze zamawiac G21 na ktora mozna czekac nawet 6-12 miesiecy? M340i to chyba najlepsze usportowione kombi obecnie, a co poza tym? 330i xdrive? Na pewno wystarczajace, ale warto?

V60 - juz chyba wszystkie mocniejsze silniki wyrzucili.

Giulia Veloce - tylko w sedanie, ale trzeba sie przejechac.

A4 - koncowka produkcji, mozna to ciekawie skonfigurowac: https://www.audi.pl/pl/web/pl/wyszukiwarka-samochodow-nowych-dealer/details.sc_detail.UE9MMDEzNjAyMDI0MTMyMDQ5=.html# , czas oczekiwania 1,5 - 3 miesiecy albo sporo aut dostepnych od reki, ale jak prezentuje sie 2.0 265 KM quattro vs 330 ixdrive? Ktos jezdzil?

Szukam czegos na dluzej, ale nie ukrywam, ze czytajac forum o tym jak BMW wycina rozne opcje w serii 3 i biorac pod uwage ile tego jezdzi auto sie opatrzylo przez ostatnie lata. 

Miałem A4 B9 3.0TDI.

Strasznie delikatne auto. To coś pomiędzy F30 a G20. G20 jest zdecydowanie lepsze niż A4 B9.

Opublikowano

Jeździłem A4 B9 i moim zdaniem jest przepaść między nim a G20 zarówno jeśli chodzi o wykończenie wnętrza jak i samą mechanikę.
Skrzynia ktora siedzi w A4 (DSG) strasznie zamula. Wystarczy jechać 80-100, puścić na moment gaz po czym wdepnać gaz w podłogę. Skrzynia przywiesza się na 1.5-2 sek. 
W skrzyni ZF coś takiego nie do pomyślenia 😉 Układ kierowniczy i zawieszenie również na plus w G20.
Moje subiektywne wrażenie jest takie, że A4 to taka skoda z innym logiem na masce.

@luk_byd co masz na myśli mówiąc delikatne auto?

Opublikowano

340 jako daily perfekt. Adaptacyjne zawieszenie z runflatami daje dobry komfort i o opony trzeba mniej się martwić na dziurach.

Spalanie w trasie do 110km/h pokazało mi 6,5l/100km, Cupra nie chciała zejść poniżej 7,7l/100km...PO mieście bmw i seat palą tyle samo pod moją noga, a w bmw mam litr więcej...

 

Opublikowano
2 godziny temu, karlos91 napisał(a):

Od 11/26 nowa G50/51 w produkcji (https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=901686), ale moze to sie przesunac. Warto jeszcze zamawiac G21 na ktora mozna czekac nawet 6-12 miesiecy? M340i to chyba najlepsze usportowione kombi obecnie, a co poza tym? 330i xdrive? Na pewno wystarczajace, ale warto?

V60 - juz chyba wszystkie mocniejsze silniki wyrzucili.

Giulia Veloce - tylko w sedanie, ale trzeba sie przejechac.

A4 - koncowka produkcji, mozna to ciekawie skonfigurowac: https://www.audi.pl/pl/web/pl/wyszukiwarka-samochodow-nowych-dealer/details.sc_detail.UE9MMDEzNjAyMDI0MTMyMDQ5=.html# , czas oczekiwania 1,5 - 3 miesiecy albo sporo aut dostepnych od reki, ale jak prezentuje sie 2.0 265 KM quattro vs 330 ixdrive? Ktos jezdzil? Dodam, ze rabaty 20% i wiecej. Ale wiadomo, kupuje sie auto nie cene.

Szukam czegos na dluzej, ale nie ukrywam, ze czytajac forum o tym jak BMW wycina rozne opcje w serii 3 i biorac pod uwage ile tego jezdzi auto sie opatrzylo przez ostatnie lata. 

Kupujesz auto żeby nim jeździć czy na nie patrzeć? 😉

 

40i xDrive w G2x to świetny setup i ciężko o jakąś sensowną alternatywę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.