Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czerwony z szarym będzie ładnie wyglądać. Ja mam koniakowa z szarym i tez wyglada fajnie.

Szat skysryper…

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Orientuje się ktoś czy dalej jest promocja ( będę wdzięczny za pewne info od handlowca) czy przy kupnie bsi i bri 5 lat od razu przy opłacaniu faktury na ww pakiety jest dalej rabat 20%?

Jeżeli nie to wezmę później... Mam różne info...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Orientuje się ktoś czy dalej jest promocja ( będę wdzięczny za pewne info od handlowca) czy przy kupnie bsi i bri 5 lat od razu przy opłacaniu faktury na ww pakiety jest dalej rabat 20%?

Jeżeli nie to wezmę później... Mam różne info...

 

Nie ma i to już dość długo. Chyba że ci diler indywidualnie da ze "swojego".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Orientuje się ktoś czy dalej jest promocja ( będę wdzięczny za pewne info od handlowca) czy przy kupnie bsi i bri 5 lat od razu przy opłacaniu faktury na ww pakiety jest dalej rabat 20%?

Jeżeli nie to wezmę później... Mam różne info...

 

Nie ma i to już dość długo. Chyba że ci diler indywidualnie da ze "swojego".

 

Tak myślałem. Chciałem zobaczyć czy znajomy nie ściemnia....

Oni podobno nic z tego nie mają oczywiście tylko wyrobienie norm sprzedaży itd

male-bmw-2.png
Opublikowano
Widziałeś takie zestawienie kolorów czerwony tacora/ szary skyscraper na żywo, co skłoniło do takiego wyboru? :D

 

Na YT widziałem kilka takich konfiguracji, mnie się podoba, nie lubię czarnych środków, Vernasca ostrygowa jest niedostępna, cognac mam w G30 i nie chciałem drugiego takiego samego wnętrza, więc zdecydowałem się na tą Tacora Red - nawet auto prasowe BMW jest w takim zestawieniu, ale tam chyba jest szary frozen (ostatni link)








Opublikowano
Nie muszę oglądać filmików bo mam Tacore u siebie i jeżdżę już rok z taką tapicerką. Pytałem tylko z ciekawości. Świetny wybór!
Opublikowano

cześć,

też mam jeszcze zagwozdkę co do finalnego zestawienia koloru lakieru (99% czarny, może coś z Indyvidual ale gdzie to zobaczyć na żywo...) oraz foteli (sportowe M vs std z alcanatarą). Bardzo mi się podobają fotele M i przy krótkim obcowaniu z nimi nie wydawały mi się twarde - oczywiście nie porównuję ich do tych z 5er ale do np. standardowych, które mam w tej chwili z F30. Natomiast cały czas dumam nad niewentylowaną skórą, która latem niestety nie jest najlepszym rozwiązaniem i dlatego finalny wybór padnie pomiędzy fotelami M a std z alcanatarą... Co powiedzą właściciele foteli M - może ktoś ma bezpośrednie porównanie użytkowania jednych i drugich? Nie latam często w długie trasy a wygląd wnętrza jest dla mnie równie ważny jak wygoda (i jak tu znaleźć konsensus).


@Mandus - czemu nie brałeś ostatecznie pakietu M technology?

Sam mocno się jeszcze nad nim zastanawiam - niby już większe tarcze są dzięki innym pakietom ale co tak na prawdę jest w nim dodatkowego - może ktoś wie? Z tego co mówił jeden ze sprzedawców na mojej drodze mogą to być po odblokowywane jakieś dodatkowe kanały wentylacyjne służące do lepszego chłodzenia hamulców i silnika (?!?). Myślałem że może bardziej wydajna chłodnica silnika (może jej sterowanie) oraz np. bardziej odporny na wysokie temp. płyn hamulcowy (wyższa temp. wrzenia)... Sam nie zamierzam upalać ani jeździć "binarnie" ale nie chciałbym czegoś ważnego przeoczyć... Pewnie fadingu przy nawet szybkiej jeździe nie zaznam tym bardziej przy większych tarczach. Może ktoś dokładnie wie co ten pakiet wnosi pomimo większych tarcz (które również są częścią innego pakietu).


z góry dzięki za pomoc !

Opublikowano

Co do foteli m i skory, nie mam problemu ze nie maja wentylacji. Przeszycia i faktura dobrze się sprawdza. Elegancko trzymają na boki choć mogły by lepiej:)


Zamawiając hak tez masz wzmocniona chłodnice…

Opublikowano
z mojego doswiadczenia (jezdzilem sporo probnie na zwyklych fotelach a mam M) - fotele M wymagają ciutkę czasu zeby sie przystosowac do tylka. Albo tylek do nich. Na poczatku roznica byla dla mnie dosc spora (myslalem ze popelnilem blad biorac M) - mam 180cm, 95kg. Po 10k km musze powiedziec ze jest juz git. Fotele sie rozbily i sa tak samo wygodne dla mnie jak zwykle. Lepiej za to trzymaja.
Opublikowano

Witam,


Mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu.


Interesuje mnie opinia doświadczonych użytkowników G20, którzy mieli styczność z modelami poniżej i będą mi w stanie naświetlić plusy i minusy dwóch aut pod względem użyteczności i komfortu.


Szukam swojej G20stki od paru tygodni, znalazłem dwa ogłoszenia, które mnie interesują, ale jako, że samochody różnią się od siebie znacznie wyposażeniem i jednostką napędową, chciałbym zasięgnąć języka:


1. BMW 320d XDrive M Sport 2019

100 000 km przejechane

Head Up Display

Podgrzewana kierownica



2. BMW 320i M Sport 2020

60 000 km przejechane

Brak powyzszych dodatkow



Samochodu glownie uzywam sporadycznie w miescie (kilka razy w tygodniu do 100km) i raz w miesiacu robie 500km autostrada. Ogolnie zamykam sie w 15000 - 2000 km rocznie.


Nie znam sie na roznicach silnikowych, tym bardziej przy tych cenach paliw i mojej jezdzie, czy jest to jakas roznica.

Stawiam na komfort, nie sportowosc. Nie jestem również pewien jaka faktyczna różnica będzie przy napędzie xDrive a bez.


Oba auta sa w tej samej cenie.

Dziekuje za komentarze.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,


Mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu.


Interesuje mnie opinia doświadczonych użytkowników G20, którzy mieli styczność z modelami poniżej i będą mi w stanie naświetlić plusy i minusy dwóch aut pod względem użyteczności i komfortu.


Szukam swojej G20stki od paru tygodni, znalazłem dwa ogłoszenia, które mnie interesują, ale jako, że samochody różnią się od siebie znacznie wyposażeniem i jednostką napędową, chciałbym zasięgnąć języka:


1. BMW 320d XDrive M Sport 2019

100 000 km przejechane

Head Up Display

Podgrzewana kierownica



2. BMW 320i M Sport 2020

60 000 km przejechane

Brak powyzszych dodatkow



Samochodu glownie uzywam sporadycznie w miescie (kilka razy w tygodniu do 100km) i raz w miesiacu robie 500km autostrada. Ogolnie zamykam sie w 15000 - 2000 km rocznie.


Nie znam sie na roznicach silnikowych, tym bardziej przy tych cenach paliw i mojej jezdzie, czy jest to jakas roznica.

Stawiam na komfort, nie sportowosc. Nie jestem również pewien jaka faktyczna różnica będzie przy napędzie xDrive a bez.


Oba auta sa w tej samej cenie.

Dziekuje za komentarze.

 

Headup to fajny dodatek,

Grzaną kierownice dołożysz niskim kosztem.


Ja szedłbym w 320i. - w 90% ze względu na silnik.

Pozostałe 10% to brak xDrive i rok młodsze.


Pytanie to 2019 - który miesiąc, od lipca się zmieniła trocha elektronika.


Jesli nie mieszkasz w górach ze stromymi podjazdami xDrive ponizej 330d/340i jest zbedny.

Opublikowano

Witam, dzieki za odpowiedź. Rozumiem ze doposazenie head-up to trochę gra nie warta świeczki?

O jakiej zmianie w elektronice mowisz w 2019?

Opublikowano

No gdzie head-up mialby byc gra warta swieczki przy roznicy 1 roku i 60.000 km przebiegu. Dla Ciebie to 2-3 lata zanim dojedziesz do magicznych 100.00 km.

Warto jeszcze zobaczyc czy ten rocznik i przebieg pokrywa sie ze swiezoscia auta.


Jedyne co warte gry to zapewne Xdrive. Ale z tego co pisali inni nie dla wszystkich, niektorzy swiadomie wola naped na tyl. Ja nie jezdzilem i tylko oceniam suche dane.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam, dzieki za odpowiedź. Rozumiem ze doposazenie head-up to trochę gra nie warta świeczki?

O jakiej zmianie w elektronice mowisz w 2019?

 

Headup to:

Zmiana licznika

Zmiana deski rozdzielczej

Zmiana szyby.


Ciezko to wytłumaczyć komuś przy odsprzedaży :)


Opróćz tego oczywiście kabelek, programowanie/kodowanie :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,


Mam nadzieję, że piszę we właściwym miejscu.


Interesuje mnie opinia doświadczonych użytkowników G20, którzy mieli styczność z modelami poniżej i będą mi w stanie naświetlić plusy i minusy dwóch aut pod względem użyteczności i komfortu.


Szukam swojej G20stki od paru tygodni, znalazłem dwa ogłoszenia, które mnie interesują, ale jako, że samochody różnią się od siebie znacznie wyposażeniem i jednostką napędową, chciałbym zasięgnąć języka:


1. BMW 320d XDrive M Sport 2019

100 000 km przejechane

Head Up Display

Podgrzewana kierownica



2. BMW 320i M Sport 2020

60 000 km przejechane

Brak powyzszych dodatkow



Samochodu glownie uzywam sporadycznie w miescie (kilka razy w tygodniu do 100km) i raz w miesiacu robie 500km autostrada. Ogolnie zamykam sie w 15000 - 2000 km rocznie.


Nie znam sie na roznicach silnikowych, tym bardziej przy tych cenach paliw i mojej jezdzie, czy jest to jakas roznica.

Stawiam na komfort, nie sportowosc. Nie jestem również pewien jaka faktyczna różnica będzie przy napędzie xDrive a bez.


Oba auta sa w tej samej cenie.

Dziekuje za komentarze.

 

Zdecydowanie wybierz niższy przebieg i młodsze auto.

Xdrive sobie daruj, chyba że mieszkasz w górach.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Potwierdzam.


Mam od czerwca 320i RWD i w zimie nie mam najmniejszych problemów. Ważne są dobre opony i rozum.

 


Zgadzam się z przedmówcą, xdrive to nie jest konieczność, nawet w warunkach zimowych.


Tak jak powiedział jeden z kolegów wcześniej, różnice w przebiegu pomiędzy tymi dwoma autami zrobisz w dwa lata a do tego 320i jest młodsza od 320d, jeżeli nie robisz przynajmniej 35kkm rocznie to uważam, że nie ma co pchać się w diesla. Zwłaszcza, że spalanie benzynowego 320i w trasie jest niewiele wyższe od diesla i na autostradzie bez problemu można zrobić 6,5l/100 nie będąc zawalidrogą.

Opublikowano
Nie wiem jak na autostradzie, ale jadąc S6 z Koszalina do Goleniowa z ustawionym tempomatem na 125 km/h średnie spalanie wyszło 5,2 w 320i. W mojej ocenie to rewelacja.
Opublikowano

W temacie 320dxdrive vs 320i - wiadomo, ze to tylko suche dane ktore podales.


Musisz na zywo ocenic jak wyglada stan auta, moze sie okazac, ze to ktore ma 60.000 km ma do wymiany tarcze, klocki i opony i generalnie bylo jezdzone w miescie, a ten 320xd to autostrady i wszystko jak nowe. Ale generalnie mlodsze auto z niszym przebiegiem w tej samej cenie powinno byc swiezsze.

Opublikowano
W temacie 320dxdrive vs 320i - wiadomo, ze to tylko suche dane ktore podales.


Musisz na zywo ocenic jak wyglada stan auta, moze sie okazac, ze to ktore ma 60.000 km ma do wymiany tarcze, klocki i opony i generalnie bylo jezdzone w miescie, a ten 320xd to autostrady i wszystko jak nowe. Ale generalnie mlodsze auto z niszym przebiegiem w tej samej cenie powinno byc swiezsze.

Generalnie masz rację, ale biorąc pod uwagę stan polskich dróg i syfu który na nim lezy + kiepskich wodnych lakierów, to po przebiegu 60k na autostradzie masz maske i blotniki do malowania. Chyba że masz PPF.

Dodatkowo mocne wyhamowania z wysokich predkości gdy np tir zaczyna wyprzedzanie albo ktoś wymusza pierwszeństwo też klockom i tarczom nie pomaga ;)

Opublikowano

Na swoim przykladzie - 55k km w dwa lata i z tego moze tylko 10 kkm w PL. Takze nie kazdy jezdzi w PL glownie.

Eksploatacja miejska to znowu jakies przygody kraweznikowe, wgniotki, rysy parkingowe czy zuzyte wnetrze.

I przy kupnie uzywki kazdy musi sie pogodzic z jakims stopniem zuzycia.

Jest mnostwo czynnikow i po prostu autor pytania musi sam obejrzec dwa ezemplarze i porownac. Suche dane mowia bierz swiezsze auto, ale bez obejrzenia ciezko sie pod tym podpisac.

Opublikowano

@GDX4 & @dpassent,

wielkie dzięki za info w sprawie foteli M – jadę je „pomacać” jeszcze raz do salonu ale na 90% właśnie takie będą – lubię twardsze a jak trochę lepiej trzymają od std. sportowych to jeszcze lepiej plus dużo lepszy wygląd. Na forach zagranicznych też dobrze o nich piszą - oczywiście ludzie, którzy są w stanie zaakceptować bardziej sportowy i twardszy fotel i wiedzą dlaczego taki właśnie chcą. Często wymieniają wlepkę M w zagłówku (estetyka), która rzeczywiście wygląda tutaj dość marnie…

Opublikowano

Ja musiałem takie wziąć gdyż inaczej nie dostałbym skory w wybranym kolorze congnac…

Przez ich budowę pociechy maja gorszy widok do przodu, ale co zrobić. Życie.

Opublikowano
Ja musiałem takie wziąć gdyż inaczej nie dostałbym skory w wybranym kolorze congnac…

Przez ich budowę pociechy maja gorszy widok do przodu, ale co zrobić. Życie.

Ja dlatego ich nie wybrałem. Po pierwsze są mocno zabudowane z tyłu i właśnie ograniczają widoczność dzieciakom, po drugie zabierają miejsce na nogi, co jednak w g21 ma znaczenie, bo sporo tego miejsca tam nie ma ;)

Natomiast niewątpliwie te fotele pięknie wyglądają i jako jedyne oferują podparcie lędźwiowe dla pasażera z prawej strony. No i jeszcze swoje kosztują :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.