Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wiecie co... Najlepsze jest to, że każdy posiadacz wersji przed LCI napier.... na LCI.

Tylko potem po jakimś czasie 99% gości rozgląda się za elementami z wersji LCI, żeby zamontować w swoim aucie. Lampy, grile itd itd

Sprawa wygląda tak. Jeśli ktoś jeździ tylko nowym modelem jak się pojawi w sprzedaży to nie ma wyjścia względem designu. Mowa tutaj o M3/M4 i G22/G23.

Parkując swoją G22 przy F32 którą jeszcze pół roku temu posiadałem i twierdziłem, że jest przecudna szczególnie na 20-stkach Breyton. Teraz jak parkuje przy F32 to panowie, to lata świetlne biorąc pod uwagę widok ogólny.

 

Mnie się wydaje, że zwyczajnie Ci się przejadła :D Konsola jest nowocześniejsza i mam wrażenie, że zwykłe zegary oraz mały ekranik nawigacji wyglądały już w poprzedniej generacji niezbyt nowocześnie, ale z zewnątrz, poza nowym grillem i jego najbliższymi okolicami, nie ma tam takiej rewolucji, żeby mówić o latach świetlnych.

Opublikowano
Wiecie co... Najlepsze jest to, że każdy posiadacz wersji przed LCI napier.... na LCI.

Tylko potem po jakimś czasie 99% gości rozgląda się za elementami z wersji LCI, żeby zamontować w swoim aucie. Lampy, grile itd itd

Sprawa wygląda tak. Jeśli ktoś jeździ tylko nowym modelem jak się pojawi w sprzedaży to nie ma wyjścia względem designu. Mowa tutaj o M3/M4 i G22/G23.

Parkując swoją G22 przy F32 którą jeszcze pół roku temu posiadałem i twierdziłem, że jest przecudna szczególnie na 20-stkach Breyton. Teraz jak parkuje przy F32 to panowie, to lata świetlne biorąc pod uwagę widok ogólny.

 

Mnie się wydaje, że zwyczajnie Ci się przejadła :D Konsola jest nowocześniejsza i mam wrażenie, że zwykłe zegary oraz mały ekranik nawigacji wyglądały już w poprzedniej generacji niezbyt nowocześnie, ale z zewnątrz, poza nowym grillem i jego najbliższymi okolicami, nie ma tam takiej rewolucji, żeby mówić o latach świetlnych.

 

Nie no, żartujesz sobie. Inna linia zupełnie, dłuższy, szerszy i niższy. Sekcja od słupka B szczególnie. Zostaje przy swoim, to lata świetlne. Czy się komuś podoba grill czy nie to widac że to całkiem na nowo zaprojektowane auto.

Opublikowano
Chyba restrykcje zdjęli bo harman się pokazał w konfiguratorze
[edit] nie było pytania/znalazłem ;)

Jutro dokładam :D

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano
Wiecie co... Najlepsze jest to, że każdy posiadacz wersji przed LCI napier.... na LCI.

Tylko potem po jakimś czasie 99% gości rozgląda się za elementami z wersji LCI, żeby zamontować w swoim aucie. Lampy, grile itd itd

Sprawa wygląda tak. Jeśli ktoś jeździ tylko nowym modelem jak się pojawi w sprzedaży to nie ma wyjścia względem designu. Mowa tutaj o M3/M4 i G22/G23.

Parkując swoją G22 przy F32 którą jeszcze pół roku temu posiadałem i twierdziłem, że jest przecudna szczególnie na 20-stkach Breyton. Teraz jak parkuje przy F32 to panowie, to lata świetlne biorąc pod uwagę widok ogólny.

 

Mnie się wydaje, że zwyczajnie Ci się przejadła :D Konsola jest nowocześniejsza i mam wrażenie, że zwykłe zegary oraz mały ekranik nawigacji wyglądały już w poprzedniej generacji niezbyt nowocześnie, ale z zewnątrz, poza nowym grillem i jego najbliższymi okolicami, nie ma tam takiej rewolucji, żeby mówić o latach świetlnych.

 

Nie no, żartujesz sobie. Inna linia zupełnie, dłuższy, szerszy i niższy. Sekcja od słupka B szczególnie. Zostaje przy swoim, to lata świetlne. Czy się komuś podoba grill czy nie to widac że to całkiem na nowo zaprojektowane auto.

 

Powiem Ci tak - dla mnie, jako nowicjusza w świecie BMW te różnice naprawdę nie są dramatyczne :D Wiem, że wymiary się zmieniły, ale jak patrzę na to auto z profilu to - pomijając ten masakryczny grill - widzę lifting jak w ostatnich generacjach Forda Mustanga, ale nie rewolucję. Zresztą nie ukrywam, że dla mnie kluczowe jest to jak auto jeździ i jaki tworzy nastrój wewnątrz, w tym - jak komunikuje się z kierowcą przez GUI. M.in. przez ten ostatni punkt BMW wygrało u mnie z AR Giulią, która prowadziła się odrobinę lepiej i wyglądała trochę bardziej sexy, ale jednak nie nawiązała ze mną takiego romansu w środku, a jej GUI, nawet ulepszony po lifcie - pozostał gorszy od BMW ;)

Inna sprawa, że system BMW pozostaje w tyle za Teslą, której interface jest dużo bardziej intuicyjny. Tyle, że to inna filozofia tworzenia samochodu, do której BMW jeszcze nie dojrzało (ale widać, że zauważyło).

Opublikowano

Witam, od dłuższego czasu obserwuje sytuację na rynku i się zastanawiam.


Zamawiać 320i ewentualnie 330i czy brać z placu, z niskim przebiegiem 330e.


Konfigurując samochód w moim odczuciu nie ma sensu dopłacać do hybrydy bo można mieć za te pieniądze przydatne dodatki.

Natomiast na placach jakiś wybór jest i to ciekawych konfiguracji z niskim przebiegiem. Miałem hybrydę na testy i przy moim użytkowaniu to może miałoby sens...z drugiej strony chciałem jeszcze klasyczne połączenie benzyny z tylnym napędem.


Jeżdżę rocznie plus minus 20 tys. więc nie zależy mi na spalaniu aczkolwiek dość mile było zaskoczenie jak przy naładowanej baterii jest to oszczędny samochód w mieście... W trasie gorzej i tu jest największy ból tyle,że 90% miasto 10 trasa.


Biorąc pod uwagę jeszcze zbliżający się lifting ... Nie wiem czy po prostu dalej się nie wstrzymać żeby potem nie żałować.

Opublikowano
Witam, od dłuższego czasu obserwuje sytuację na rynku i się zastanawiam.


Zamawiać 320i ewentualnie 330i czy brać z placu, z niskim przebiegiem 330e.


Konfigurując samochód w moim odczuciu nie ma sensu dopłacać do hybrydy bo można mieć za te pieniądze przydatne dodatki.

Natomiast na placach jakiś wybór jest i to ciekawych konfiguracji z niskim przebiegiem. Miałem hybrydę na testy i przy moim użytkowaniu to może miałoby sens...z drugiej strony chciałem jeszcze klasyczne połączenie benzyny z tylnym napędem.


Jeżdżę rocznie plus minus 20 tys. więc nie zależy mi na spalaniu aczkolwiek dość mile było zaskoczenie jak przy naładowanej baterii jest to oszczędny samochód w mieście... W trasie gorzej i tu jest największy ból tyle,że 90% miasto 10 trasa.


Biorąc pod uwagę jeszcze zbliżający się lifting ... Nie wiem czy po prostu dalej się nie wstrzymać żeby potem nie żałować.

Ta literka E w bmw to chyba daleko ma do hybryd jakie znasz :/ Dodatkowy silnik zwiększający nieco moc, a w przypadku awarii pewnie koszta spore. no i jeszcze bagażnik zajęty, aby dojechać z 40km (w lato) więcej niż na benzynie :D

Stojąc przed podobnym wyborem (po wykluczeniu diesla) zdecydowałem się na 320i z konfiguratora. 330i mnie straszyli, że problem z dostępnością nowych G20, ale teraz trochę rusza wszystko więc musiałbyś dopytać.

Bez-tytu-u.jpg
Opublikowano
Uwielbiam takie odpowiedzi bez argumentów... Dlaczego jest przepaść między 20i a 30i? Mocniejsza benzyna 2x więcej pali czy co?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja uwielbiam jak przychodzi gość z 1 postem na forum i się pyta o takie rzeczy w temacie na 90 stron stricte odpowiadającym na jego pytanie.

Przecież my nie będziemy za ciebie podstawowych rzeczy robić, jak kwestia paliwa, napędu i tego czy ty potrzebujesz składane lusterka mieć.

Masz założenia w ogóle jakieś? Z czego startujesz? Porównywać możesz 318i vs 320i jak masz ograniczony do nich budżet, jak masz więcej to bierz 330i, które w zjada 320i dynamiką i elastycznością, więc jak w ogóle możesz to porównywać?

Żadne dodatkowe wyposażenie 320i nie sprawi, że będziesz zadowolony względem 330i, którego nie wziąłeś.

Auto daje więcej frajdy z jazdy, a jak jesteś z tych co to potrzebują auta tylko do poruszania się z punktu A do B, to 330i jest zwyczajniej bezpieczniejsze, ze względu na sprawniejsze wyprzedzanie.

330i ci spali tyle co 320i.

Opublikowano

Kwestia 20 tys zł różnicy. Nad innymi aspektami technicznymi nie ma co dyskutować. 330i jeździ dużo lepiej niż 320i każdy ogarnięty to wie. Wiec za to dużo lepiej trzeba zapłacić 20 tys zł.

Kupujący musi sam zdecydować czy chce czy nie chce płacić 20 tys więcej.

Opublikowano

Najlepiej wydane 20 tysięcy, a część zwróci się przy odsprzedaży. 320i na rynku od zatrzęsienia.


Poza tym zależy co dla kogo ważne. Ja bym ani chwili się nie zastanawiał czy dołożyć do silnika, ale wiele ludzi woli przeznaczyć tę samą kwotę na head up i kolor.


Ostatnio widziałem na mieście 320i z pełnym karbonem na zewnątrz, naklejka na drzwiach, felgi 20. Co kto lubi.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Kiedyś za 330i przemawiały jeszcze hamulce ale teraz chyba i tutaj wymagają dopłaty? No i jak ktoś chce sportowy dyferencjał to też tylko 330 z tego co pamiętam. Generalnie dosyć żwawe auto, jedzie nawet troszkę lepiej niż w danych producenta (5,6s 0-100, 16s 100-200). Jak sobie przypomnę jakiej "lekkości" daje ten silnik w budzie G20 to aż mi się smutno robi w G01 :lol:
Opublikowano
Ja uwielbiam jak przychodzi gość z 1 postem na forum i się pyta o takie rzeczy w temacie na 90 stron stricte odpowiadającym na jego pytanie.

Przecież my nie będziemy za ciebie podstawowych rzeczy robić, jak kwestia paliwa, napędu i tego czy ty potrzebujesz składane lusterka mieć.

Masz założenia w ogóle jakieś? Z czego startujesz? Porównywać możesz 318i vs 320i jak masz ograniczony do nich budżet, jak masz więcej to bierz 330i, które w zjada 320i dynamiką i elastycznością, więc jak w ogóle możesz to porównywać?

Żadne dodatkowe wyposażenie 320i nie sprawi, że będziesz zadowolony względem 330i, którego nie wziąłeś.

Auto daje więcej frajdy z jazdy, a jak jesteś z tych co to potrzebują auta tylko do poruszania się z punktu A do B, to 330i jest zwyczajniej bezpieczniejsze, ze względu na sprawniejsze wyprzedzanie.

330i ci spali tyle co 320i.

Nie wiem czy do końca się zgodzę z tym spalaniem. Przez większą dynamiczność tego auta, dynamicznej się też wciska pedał gazu i ciężko się powstrzymać :D

Oczywiście jak się postarasz, to da radę spalać tyle co 318i. Ale przyjemność z jazdy 330i na +++. miałem mieć G21 318i, ale los sprawił 330i i teraz sobie nie wyobrażam jak bym miał jeździć 318i ;)

Opublikowano
Ale też zależy do czego koledze potrzebne auto, nie każdy musi ruszać pierwszy spod świateł i nie każdy musi zasuwać 180 autostradą - a w takim przypadku 320i w zupełności mu wystarczy. Za 20k może dobrać pełno wyposażenia. Więcej frajdy mu chyba da dobre wyposażenie, niż gołe auto które robi launch control spod każdych świateł.
Opublikowano

No i jeśli się jeździ 90% miasto i raz na pół roku trasę, gdzie teraz trzeba i tak mieć oczy w d...., bo mandat 2500 zł to już nie 500 zł. To wtedy jak kolega wyżej stwierdził te 20 tyśków na fajne dodatki można przeznaczyć. Np do miasta idealny asystent plus z automatycznym toczeniem się w korku.

Poza tym 20 tys to niby nie jest dużo ale na racie leasingowej to jest jednak pewnie z 500 zł więcej. Więc jak ktoś liczy koszty to rata jest znacznie wyższa.

Opublikowano
Kwestia 20 tys zł różnicy. Nad innymi aspektami technicznymi nie ma co dyskutować. 330i jeździ dużo lepiej niż 320i każdy ogarnięty to wie. Wiec za to dużo lepiej trzeba zapłacić 20 tys zł.

Kupujący musi sam zdecydować czy chce czy nie chce płacić 20 tys więcej.

 


Najgorszy ze scenariuszy to kupic 320i , nie być zadowolony z silnika i pozniej ładować tysiące zł w chiptuning i pozbawić się gwarancji. Warto dwa razy przemysleć przy zamówieniu.

Opublikowano

Cóż, budżet jaki zakładam od samego początku to 250 tys.

Auto miałem zamawiać w listopadzie,ale brak h/k czy elektrycznej klapy spowodował,że odpuściłem. W chwili obecnej handlowiec we frank cars Częstochowa informował mnie,że można już śmiało zamawiać to co wcześniej nie było dostępne. W listopadzie dostałem ofertę z rabatem na poziomie 12,5 %.


Moja konfiguracja 320i

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/rmdfi2eh


A tak 330i https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/o3kszcuf


Natomiast wariant hybrydowy,który miałem okazję testować przez parę dni mógłbym mieć z placu z pełnym wyposażeniem jak i ciekawymi dodatkami np. z m performance za podobne pieniądze... A jeszcze ten nadchodzący lifting... :roll:

Opublikowano (edytowane)

Jak nie chcesz załapać się na polifta to bezpieczniej brać tego z placu. Ale tak ogólnie to masz dylemat, bo wszystkie trzy sztuki w prawie takiej samej cenie a technicznie różne znacząco.

Ja bym zastanawiał się nad opcją nr 2 i nr 3 ze wskazaniem na nr 3 ze względu na dodatki performance, bo to trochę kosztuje a wygląda świetnie.

Edytowane przez konopson
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy ma inne potrzeby i tylko własnym odczuciem należy się kierować.

Forumowicze doradzają wg własnych oczekiwań, które nie koniecznie muszą być takie jak Twoje.


Po to właśnie jest konfigurator, abyś miał dokładnie to co chcesz.


Z tymi tysiącami w tuning to bym nie przesadzał, ale o gwarancji faktycznie można zapomnieć.


20i to nie będzie przecinak, ale umówmy się 30i też nim nie jest, choć jest absolutnie wystarczający i szybszy od sporej ilości aut.


Jak jeździsz po mieście to dołóż wyposażenie które będzie Cię cieszyć ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Cóż, budżet jaki zakładam od samego początku to 250 tys.

Auto miałem zamawiać w listopadzie,ale brak h/k czy elektrycznej klapy spowodował,że odpuściłem. W chwili obecnej handlowiec we frank cars Częstochowa informował mnie,że można już śmiało zamawiać to co wcześniej nie było dostępne. W listopadzie dostałem ofertę z rabatem na poziomie 12,5 %.


Moja konfiguracja 320i

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/rmdfi2eh


A tak 330i https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/o3kszcuf


Natomiast wariant hybrydowy,który miałem okazję testować przez parę dni mógłbym mieć z placu z pełnym wyposażeniem jak i ciekawymi dodatkami np. z m performance za podobne pieniądze... A jeszcze ten nadchodzący lifting... :roll:

 

Ta hybryda to szału nie robi niestety, ale jak masz gdzie ładować i jesteś w stanie zmieścić się w tych zasięgach to możesz pomyśleć. Jeżeli chcesz jeździć komfortowo po mieście to zaproponowałbym Ci zamianę tych felg 19 na 18, a za zaoszczędzone 3k wziąć np. dostęp komfortowy.

Opublikowano

Nie chcę dostępu komfortowego.


Cóż te podstawowe z m pakietu średnio mi się podobają... Za bardzo trąci mi ten wzór felgami jakie Volvo daje do tych najwyższych wersji.


Dlatego 19 plus adaptacyjne zawieszenie. We franku np. jest niezły konfig 330e z felgami m performance,ale cholera 20 do tego auta ..


Mętlik mam, tak samo odnośnie tapicerki. Tkaniny, skóry to coś z czym ma styczność na co dzień i widzę jak jakość leci z roku na rok w dół. Ta podstawowa z m pakietu wydaje mi się nadzwyczaj przyzwoita, natomiast czy ta karmelowa jest warta tej dopłaty.. o eko skórze nawet nie ma sensu dyskutować bo to największy shit. Oczywiście na deskę ja zaznaczyłem bo goła wygląda dość kiepsko.

Opublikowano
Jeśli masz brać skórę bez podgrzewania i wentylacji to proponuję zapomnieć o temacie. W zimie zamarzasz, w lecie cały mokry. Ale jak mówiłeś o budżecie to 250k, to raczej mniemam, że na wentylacje, podgrzewanie + lepszą skórę niż Sensatec wydawać nie będziesz, bo ciężko będzie się zmieścić.
Opublikowano

Też mi ta felga z mpakietu nie leży, jeden wzór 18 to jakaś kpina….

Już ta 18 ze sport pakietu dużo lepiej wygląda…

Cóż musi zostać pewnie na zimę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

19" nie są problemem na co dzień, kwestia przyzwyczajenia.

18" wydają się optymalne, ale ten 1" robi robotę ;)

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.