Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wywalę pakiet innowacji z laserami i sterowaniem gestami (bo zbędne mi to). Dołożę ledowe światła i i odejdzie kolejne 5k.

Wychodzi mi 238000 przed zniżkami. Robi się coraz bardziej sensownie ;)


Zatem chyba będzie 2.0i :)

 


Rozumiem, że jeździsz głównie po mieście ale pocztaj na forum jak wiele osób żałuje, że nie dopłaciło za lasery, 5k przy konfiguracji za prawie 240k to raptem 2,1%. Te światła docenisz w ten jeden dzień w roku kiedy będziesz wracał wieczorem nieoświetloną drogą z wypadu w góry czy na mazury. Sam nie byłem przekonany co do laserów dopóki sam nie zobaczyłem jak te światła świecą i nie chodzi tylko o sam laser ale głównie o matrycowe ledy, które inteligentnie wycinają inne samochody jadące przed nami czy z naprzeciwka - zobaczyłem i sam dołożyłem do swojej konfiguracji. Tego nie mają ani podstawowe ani rozszerzone ledy. Oczywiście zwykłe ledy i te rozszerzone też swięcą świetnie w porównaniu z ledami innych producentów ale matrycowe lasery bmw to jest zupełnie inna liga.

Opublikowano



Rozumiem, że jeździsz głównie po mieście ale pocztaj na forum jak wiele osób żałuje, że nie dopłaciło za lasery, 5k przy konfiguracji za prawie 240k to raptem 2,1%. Te światła docenisz w ten jeden dzień w roku kiedy będziesz wracał wieczorem nieoświetloną drogą z wypadu w góry czy na mazury. Sam nie byłem przekonany co do laserów dopóki sam nie zobaczyłem jak te światła świecą i nie chodzi tylko o sam laser ale głównie o matrycowe ledy, które inteligentnie wycinają inne samochody jadące przed nami czy z naprzeciwka - zobaczyłem i sam dołożyłem do swojej konfiguracji. Tego nie mają ani podstawowe ani rozszerzone ledy. Oczywiście zwykłe ledy i te rozszerzone też swięcą świetnie w porównaniu z ledami innych producentów ale matrycowe lasery bmw to jest zupełnie inna liga.

Ok. Namowiles :lol:

Bez-tytu-u.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Takie ciekawe porównanie dla zastanawiających się nad wyborem koloru czy wersji

IMG20220104114959.jpg

Opublikowano
Takie ciekawe porównanie dla zastanawiających się nad wyborem koloru czy wersji

 

Ojoj, co ten biały bidulek ma za kołpaki ? Pierwszy raz takie widzę na serii 3

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Ojoj, co ten biały bidulek ma za kołpaki ? Pierwszy raz takie widzę na serii 3

to są seksowne 16tki do wersji Korpo Line , to alufelgi ale do kołpaków dużo im nie brakuje :wink:

Opublikowano
Takie ciekawe porównanie dla zastanawiających się nad wyborem koloru czy wersji

 

Ojoj, co ten biały bidulek ma za kołpaki ? Pierwszy raz takie widzę na serii 3

To felgi Turbine 773 Bicolor, a bidulek jest z ciekawej serii g20 z początku 2020 r. - 318i z nawigacją za 119.000 brutto. Sam się nad takim zastanawiałem, trochę tych aut się sprzedało bo były w ofercie kilka miesięcy.

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a bidulek jest z ciekawej serii g20 z początku 2020 r. - 318i z nawigacją za 119.000 brutto. Sam się nad takim zastanawiałem, trochę tych aut się sprzedało bo były w ofercie kilka miesięcy.

możliwe choć wątpię , bo ten białas ma czujniki z przodu , podstawowe modele nie miały tego rarytasu , dopiero Advantage ma w cenie

Opublikowano


Ojoj, co ten biały bidulek ma za kołpaki ? Pierwszy raz takie widzę na serii 3

to są seksowne 16tki do wersji Korpo Line , to alufelgi ale do kołpaków dużo im nie brakuje :wink:

 

Te podstawowe ze widzialem raz na zywo i wygladają jakby byly ręcznie malowane farbami dla dzieci. Podobnie jak podstawowe felgi w octavii rs.


Na zdjeciu widac jak duża roznice w odbiorze auta robi zmiana kół.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czarna wygląda elegancko, dopełnieniem jest jasne wnętrze i chromy :cool2:

Biały to jakiś koszmar :shock:

Tzn wszystkiemu są winne te dramatycznie małe i brzydkie felgi i tym samym balonowe opony.

Natomiast nawet z tym samym wyglądem znaczenie bardziej dostojnie wyglądała by czarna wersja.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też tak uważam @MedicuS , czarny kolor jest bardziej elegancki , natomiast biały bardziej sportowy , i to moim zdaniem dotyczy 3er jak i 5er , natomiast wybór tych felg niestety jest porażką , na żywo dużo gorzej wyglądają niż na zdjęciu a do szybkiej jazdy też gorzej się nadają , także osobiście polecam inwestować w 17tki jako minimum do G20
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć,


Mój pierwszy post :D


W grudniu zamówione M340i. Kilka razy zmieniałem konfig przed ostatecznym podpisaniem zamówienia.

Priorytetem było jak najlepsze audio, oświetlenie (wziąłem lasery) komplet systemów wspomagających kierowcę.


Wybrałem Dravit - do samego końca miałem dylemat z tapicerką, skończyło się na Vernasca Black z niebieskim przeszyciem. Teoretycznie kolor tapicerki jeszcze mogę zmienić, Tacora Red, czy ktoś z Was widział może jak to się spina z Dravitem?


Termin odbioru czerwiec/lipiec, sprzedawca mówił, że może być w maju, ale chyba marne szanse przy tym co teraz się dzieje.

Pozdr

K.

  • Moderatorzy
Opublikowano

No było brać tacorę, bo połęczenie z tym lakierem jest fenomenalne.

Czarna skóra z tą niebieską nitką jest zwyczajnie nudna, pasuje do diesla korporacyjnego 2.0.

Opublikowano
No było brać tacorę, bo połęczenie z tym lakierem jest fenomenalne.

Czarna skóra z tą niebieską nitką jest zwyczajnie nudna, pasuje do diesla korporacyjnego 2.0.

 


Problem był taki, że nie miałem jak zobaczyć Tacory na żywo, a usłyszałem od znajomego, że to bardziej "cegła" niż czerwony.

Opublikowano
Nie wiem skąd jesteś ale w Wawie, w Bawari stoi m3, szary z czerwonym środkiem

 

Wybiorę się. Jakie wrażenia?

Opublikowano
Widziałem to auto na żywo i zupełnie mi ta tapicerka nie podeszła. Wszystko jest kwestią gustu. Jak kilka miesięcy temu zacząłem proces wyboru nowego auta to miałem przyjemność oglądać AR Giulię Veloce z czerwoną tapicerką i w tamtym przypadku czułem ekscytację, a tu żadnej :D
  • Moderatorzy
Opublikowano

Bo jest bicolor, też tego nie lubię.

W dodatku rozdysponowanie tego antracytu względem czerwonego to też tak beznadziejnie ani to podudzie ani to siedzisko tylko 1/3 przez środek.

Opublikowano
Zgadza się. Nie ukrywam, że też te powiększone nerki totalnie mi nie usiadły. Mam nadzieję, że ta moda przeminie zanim się przyzwyczaję i uznam, że w sumie to jest ok :D
Opublikowano
Zgadza się. Nie ukrywam, że też te powiększone nerki totalnie mi nie usiadły. Mam nadzieję, że ta moda przeminie zanim się przyzwyczaję i uznam, że w sumie to jest ok :D

 

To muszą szybko robić facelift. Bo mi nie siedziały, a aktualnie żałuję, że mam G21 hahah

Opublikowano
:lol: Ja nie żałuję ani trochę. Możliwe, że za 2-3 lata to się przeje i znów zrobią coś innego, a te rycerskie tarcze staną się synonimem wioski. To zresztą wpływ chińskiego rynku i Europa oraz USA dostały rykoszetem. Tyle, że Chińczycy mają specyficzny gust - dość nowobogacki, jak Rosjanie i Polacy w latach 90. Możliwe, że się szybciej ucywilizują. Ich firmy technologiczne umieją już w ładny design. Nowe samochody też przestają przypominać dziwadła. Zatem jest jakieś światełko w tunelu na odwrócenie tego trendu :mrgreen:
Opublikowano

Wiecie co... Najlepsze jest to, że każdy posiadacz wersji przed LCI napier.... na LCI.

Tylko potem po jakimś czasie 99% gości rozgląda się za elementami z wersji LCI, żeby zamontować w swoim aucie. Lampy, grile itd itd

Sprawa wygląda tak. Jeśli ktoś jeździ tylko nowym modelem jak się pojawi w sprzedaży to nie ma wyjścia względem designu. Mowa tutaj o M3/M4 i G22/G23.

Parkując swoją G22 przy F32 którą jeszcze pół roku temu posiadałem i twierdziłem, że jest przecudna szczególnie na 20-stkach Breyton. Teraz jak parkuje przy F32 to panowie, to lata świetlne biorąc pod uwagę widok ogólny.

Opublikowano
Wiecie co... Najlepsze jest to, że każdy posiadacz wersji przed LCI napier.... na LCI.

Tylko potem po jakimś czasie 99% gości rozgląda się za elementami z wersji LCI, żeby zamontować w swoim aucie. Lampy, grile itd itd

Sprawa wygląda tak. Jeśli ktoś jeździ tylko nowym modelem jak się pojawi w sprzedaży to nie ma wyjścia względem designu. Mowa tutaj o M3/M4 i G22/G23.

Parkując swoją G22 przy F32 którą jeszcze pół roku temu posiadałem i twierdziłem, że jest przecudna szczególnie na 20-stkach Breyton. Teraz jak parkuje przy F32 to panowie, to lata świetlne biorąc pod uwagę widok ogólny.

 

Ta M3 na zdjęciach kilka postów wyżej wg mnie wygląda zaje... . Brałbym. Poszerzone nadkola itp. Bober na sterydach wygląda o wiele lepiej niż zwykły bober (bmw serii 4). Nawet te czerwone fotele bym jakoś ścierpiał. Kilka łutututu wszystko by zrekompensowało xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.