Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Skończmy to raz na zawsze. Kolega parę stron wcześniej zapytał o za i przeciw wersji 30i i 20d (które może kupić praktycznie w jednakowej cenie), napisałem zgodnie z moimi doświadczeniami w sprzedaży i ostatniej cesji że jeden z aspektów - oczywiście nie najważniejszy - to większe zapotrzebowanie na benzyny na rynku wtórnym. Natomiast wiele osób nawet nie zamierza kupować auta po finansowaniu więc może od razu pominąć tą kwestię. Dla tych którzy pragną wykupić auto a potem sprzedać i wykorzystać pieniądze na wkład w następny model te 20-30 tysięcy i dużo szybsza sprzedaż może mieć znaczenie ale nie musi. AMEN.

 

Randall nie zgodzę się z Tobą. Sprzedawałem w zeszłym roku benzynę f30 i diesla F31 i dużo większe zainteresowanie było klekotem więc to mega indywidualne. Związane pewnie z czasem, regionem itd. Temat rzeka który pewnie można by męczyć miesiącami a tak naprawdę nikt nic nie zagwarantuje co będzie za dwa lata.


Chociaż ciekawe, że dużo większe było zainteresowanie klekotem ale kręcili nosem że to kombi, a dla mnie prywatnie kombi jest 1000 kroć ładniejsze i praktyczniejsze. :mad2:

 

Pytanie też jaką miałeś benzynę i diesla?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Randall gdybyś miał młockarnie z udokumentowanym niskim przebiegiem zbliżonym do Twojej ex 330i oraz z wyposażeniem i rocznikiem identycznym to myślisz, że nie było by na nią wzięcia ?

Auta masz w stanie idealnym, pięknie utrzymane, ciekawie skonfigurowane, więc wg mnie cokolwiek byś sprzedawał to nie byłoby problemu.

Takich sztuk na rynku nie ma dużo, młockarnie kupuje się do tłuczenia km, więc automatycznie to również powoduje, że wartość spada.

Póki co to "wydałeś wyrok wysłuchując tylko jednej ze stron", bo trudno określać jakie było by wzięcie na 320d, gdybyś je miał.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Skończmy to raz na zawsze. Kolega parę stron wcześniej zapytał o za i przeciw wersji 30i i 20d (które może kupić praktycznie w jednakowej cenie), napisałem zgodnie z moimi doświadczeniami w sprzedaży i ostatniej cesji że jeden z aspektów - oczywiście nie najważniejszy - to większe zapotrzebowanie na benzyny na rynku wtórnym. Natomiast wiele osób nawet nie zamierza kupować auta po finansowaniu więc może od razu pominąć tą kwestię. Dla tych którzy pragną wykupić auto a potem sprzedać i wykorzystać pieniądze na wkład w następny model te 20-30 tysięcy i dużo szybsza sprzedaż może mieć znaczenie ale nie musi. AMEN.

Rożnicę jeżeli będą to praktycznie żadne. Z doświadczenie życiowego to kluczowa sprawa to wyposażenie i przebieg. Jak masz m pakiet i dobrze wyposażone auto - to jesteś wygrany. Ja też wybrał bym 330i ale to bardziej moje prywatne preferencje. Ale są i będą fani ropniaka

Opublikowano

Jakby ktoś mial wątpliwości w temacie bazowe czy rozszezone LEDy




To najlepsze zestawienie dwoch podobnych konfiguracji jakie znalazlem.

Opublikowano
Witam. Zamierzam kupić 2.0 318i 156KM 115kW opinie w kombi w MPakiecie. Czy mogę prosić o jakieś komentarze odnośnie silnika? Chodzi o zwyklą jazde 95% po mieście. NIe wyczynowo. Czy ten silnik jest rozsądny czy min 320 powinien być?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Zamierzam kupić 2.0 318i 156KM 115kW opinie w kombi w MPakiecie. Czy mogę prosić o jakieś komentarze odnośnie silnika? Chodzi o zwyklą jazde 95% po mieście. NIe wyczynowo. Czy ten silnik jest rozsądny czy min 320 powinien być?

 

Optymalnie byłoby się przejechać, jeśli oczywiście jakiś dealer dysponuje 318i.

Zwykle więcej znaczy lepiej, ale myślę, ze 318i spokojnie do miasta wystarczy.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Mimo, że 318i to najsłabszy z oferowanych to jednak uważam, że to nie jest samochód zaprojektowany do jazdy po mieście. Korzyści z zakupu odczuwalne są dopiero na drogach szybkiego ruchu. Auto jest wtedy szybkie, ciche i względnie oszczędne. Nie spotkałem jeszcze żadnego taxi w g20.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mimo, że 318i to najsłabszy z oferowanych to jednak uważam, że to nie jest samochód zaprojektowany do jazdy po mieście. Korzyści z zakupu odczuwalne są dopiero na drogach szybkiego ruchu. Auto jest wtedy szybkie, ciche i względnie oszczędne. Nie spotkałem jeszcze żadnego taxi w g20.

 

Moim zdaniem, akurat szybkie nie jest, tym samym w mieście akurat braku mocy się nie odczuje.

Bmw jest ciasne jak na swoją klasę, a jednocześnie nie jest tanie, tym samym niezbyt kuszące dla taxi drivera.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam. Zamierzam kupić 2.0 318i 156KM 115kW opinie w kombi w MPakiecie. Czy mogę prosić o jakieś komentarze odnośnie silnika? Chodzi o zwyklą jazde 95% po mieście. NIe wyczynowo. Czy ten silnik jest rozsądny czy min 320 powinien być?

to zależy czym jeździsz obecnie , i czy jesteś zadowolony z osiągów swojego auta ?

Opublikowano
Witam. Zamierzam kupić 2.0 318i 156KM 115kW opinie w kombi w MPakiecie. Czy mogę prosić o jakieś komentarze odnośnie silnika? Chodzi o zwyklą jazde 95% po mieście. NIe wyczynowo. Czy ten silnik jest rozsądny czy min 320 powinien być?

to zależy czym jeździsz obecnie , i czy jesteś zadowolony z osiągów swojego auta ?

mam MB c200d (136KM) i jestem bardzo zadowolony z osiagów. Pytanie czy np nie bedzie tak ze na autostradzie przy 140 samochód juz sie tak meczy ze trzeba jechac max 120. Znajomy ma A4 (2015) z silnikiem 1.4 i jest dramat przy 120!!!!
Opublikowano
też miałem dylemat, który silnik wybrać. Byłem sceptycznie nastawiony do benzyniaka 318i ( 250 Nm ), jednakże po jeździe testowej ( miasto, poza miastem kręte drogi plus na koniec autostrada ) stwierdziłem, że daje radę i jak na moje potrzeby w zupełności wystarczy ( podobnie jak u ciebie 95% miasto ). Dla porównania w innym salonie testowałem 320d ( lepszy moment, moc większa o 34 KM ) - myślałem, że będzie przepaść diesel 190 KM vs. benzyniak 156 KM i po jeździe przejdę na diesla. Okazało się, że różnica jest minimalna co przesądziło o wyborze 318i. Warto mieć na uwadze to co piszą inni forumowicze do czego to auto ma służyć no i oczywiście budżet. Najlepiej osobiście przetestować i wybrać jak najlepsze dla siebie.
Opublikowano
Witam. Zamierzam kupić 2.0 318i 156KM 115kW opinie w kombi w MPakiecie. Czy mogę prosić o jakieś komentarze odnośnie silnika? Chodzi o zwyklą jazde 95% po mieście. NIe wyczynowo. Czy ten silnik jest rozsądny czy min 320 powinien być?

to zależy czym jeździsz obecnie , i czy jesteś zadowolony z osiągów swojego auta ?

mam MB c200d (136KM) i jestem bardzo zadowolony z osiagów. Pytanie czy np nie bedzie tak ze na autostradzie przy 140 samochód juz sie tak meczy ze trzeba jechac max 120. Znajomy ma A4 (2015) z silnikiem 1.4 i jest dramat przy 120!!!!

 

318i na pewno się nie męczy przy 140 km/h xD Jak jadę 160 km/h autostradą to czuję się jak bym jechał za wolno, a spalanie chyba wtedy jest w okolicach 8 litrów / 100 km. Jechałem na początku marca 500 km z gór do domu z czego większość była autostradami, jazda 100 km lokalnymi drogami małymi prędkościami, reszta ekspresówkami i autostradami w zależności od drogi 120-140 km/h, a czasem dużo więcej i miałem spalanie 6,8 l na całej trasie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
mam MB c200d (136KM) i jestem bardzo zadowolony z osiagów

no to jestem pewny że będziesz bardziej niż zadowolony , Twoje auto ma ok. 10 sek do setki , 318i ma 8,4 , a w wydaniu BMW odczuwalne jest jak 7,5 , a co do prędkości autostradowych jeszcze nie odczuwałem że brakuje mocy do jeszcze wyższej prędkości, bo bardziej ogranicza wtedy zawieszenie i stabilność niż brak mocy - mówimy o prędkościach tzw. nieprzyzwoitych- , także będzie Pan zadowolony :wink:

Opublikowano
mam MB c200d (136KM) i jestem bardzo zadowolony z osiagów

no to jestem pewny że będziesz bardziej niż zadowolony , Twoje auto ma ok. 10 sek do setki , 318i ma 8,4 , a w wydaniu BMW odczuwalne jest jak 7,5 , a co do prędkości autostradowych jeszcze nie odczuwałem że brakuje mocy do jeszcze wyższej prędkości, bo bardziej ogranicza wtedy zawieszenie i stabilność niż brak mocy - mówimy o prędkościach tzw. nieprzyzwoitych- , także będzie Pan zadowolony :wink:

 

Chyba nieumiejętnie prowadzę auto. Przy obrotach 2000 moje 318i nawet Trabant wyprzedza z pod świateł. Ani 7,5 ani 8,4 nijak ma się do codzienności tego samochodu.

Opublikowano
mam MB c200d (136KM) i jestem bardzo zadowolony z osiagów

no to jestem pewny że będziesz bardziej niż zadowolony , Twoje auto ma ok. 10 sek do setki , 318i ma 8,4 , a w wydaniu BMW odczuwalne jest jak 7,5 , a co do prędkości autostradowych jeszcze nie odczuwałem że brakuje mocy do jeszcze wyższej prędkości, bo bardziej ogranicza wtedy zawieszenie i stabilność niż brak mocy - mówimy o prędkościach tzw. nieprzyzwoitych- , także będzie Pan zadowolony :wink:

 

Chyba nieumiejętnie prowadzę auto. Przy obrotach 2000 moje 318i nawet Trabant wyprzedza z pod świateł. Ani 7,5 ani 8,4 nijak ma się do codzienności tego samochodu.

 

Zakres pracy tego pedału po prawej, to więcej niż 1cm. Polecam spróbować :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
też miałem dylemat, który silnik wybrać. Byłem sceptycznie nastawiony do benzyniaka 318i ( 250 Nm ), jednakże po jeździe testowej ( miasto, poza miastem kręte drogi plus na koniec autostrada ) stwierdziłem, że daje radę i jak na moje potrzeby w zupełności wystarczy ( podobnie jak u ciebie 95% miasto ). Dla porównania w innym salonie testowałem 320d ( lepszy moment, moc większa o 34 KM ) - myślałem, że będzie przepaść diesel 190 KM vs. benzyniak 156 KM i po jeździe przejdę na diesla. Okazało się, że różnica jest minimalna co przesądziło o wyborze 318i. Warto mieć na uwadze to co piszą inni forumowicze do czego to auto ma służyć no i oczywiście budżet. Najlepiej osobiście przetestować i wybrać jak najlepsze dla siebie.

 

320d jest znacznie szybszy od 318i, to nie tylko różnica 34km, ale Nm +200, tym samym może w zakresie do 100 benzyna się utrzyma, powyżej będzie już wiatrak.

Nie neguje wyboru, ale jednak trzeba tę herezję powtrzymać :mrgreen:

318i daje radę, ale nie przesadzajmy z gloryfikacją.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Skończmy to raz na zawsze. Kolega parę stron wcześniej zapytał o za i przeciw wersji 30i i 20d (które może kupić praktycznie w jednakowej cenie), napisałem zgodnie z moimi doświadczeniami w sprzedaży i ostatniej cesji że jeden z aspektów - oczywiście nie najważniejszy - to większe zapotrzebowanie na benzyny na rynku wtórnym. Natomiast wiele osób nawet nie zamierza kupować auta po finansowaniu więc może od razu pominąć tą kwestię. Dla tych którzy pragną wykupić auto a potem sprzedać i wykorzystać pieniądze na wkład w następny model te 20-30 tysięcy i dużo szybsza sprzedaż może mieć znaczenie ale nie musi. AMEN.

Ostatecznie wybrałem 30i xDrive :8) Tak więc dzięki bardzo wszystkim, którzy wyrazili swoją opinę :cool2:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Ciekawostka dla osób zastanawiających się, czy dokupić "Pakiet dodatkowych funkcji lusterek" głównie po to, aby mieć obniżające się lusterko pasażera przy cofaniu.


Otóż za konfiguratorem:

Funkcja obejmuje przestawianie lusterka pasażera do parkowania. Lusterko zewnętrzne po stronie pasażera po włączeniu biegu wstecznego automatycznie przestawia się w dół, umożliwiając obserwację ewentualnych przeszkód na wysokości nawierzchni obok pojazdu.

 

A tu niespodzianka, ta funkcja aktualnie występuje w standardzie, mimo braku elektrycznie składanych lusterek :)

Opublikowano

Panowie, zamówiłem G20 318i i mam zagwozdkę odnośnie zawieszenia.

Czy warto brać zawieszenie sportowe M (występuje razem ze zmiennym układem kierowniczym)? Czy lepiej brać zawieszenie standardowe, kosztem servotronica?

Opublikowano
Panowie, zamówiłem G20 318i i mam zagwozdkę odnośnie zawieszenia.

Czy warto brać zawieszenie sportowe M (występuje razem ze zmiennym układem kierowniczym)? Czy lepiej brać zawieszenie standardowe, kosztem servotronica?

Wybrałeś takie auto jakie wybrałeś - jaki sens jest inwestowania zawieszenie sportowe - przy takim silniku.

Szkoda kasy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, zamówiłem G20 318i i mam zagwozdkę odnośnie zawieszenia.

Czy warto brać zawieszenie sportowe M (występuje razem ze zmiennym układem kierowniczym)? Czy lepiej brać zawieszenie standardowe, kosztem servotronica?

 

Nie sugeruj się opiniami, tylko własnymi oczekiwaniami.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Panowie, zamówiłem G20 318i i mam zagwozdkę odnośnie zawieszenia.

Czy warto brać zawieszenie sportowe M (występuje razem ze zmiennym układem kierowniczym)? Czy lepiej brać zawieszenie standardowe, kosztem servotronica?

Zalezy jakie kola wziales, na 19 ach przy m bez regulacji jest troche twardo ale ujdzie w tloku. Natomiast zmienny uklad kierowniczy na pewno warto wziac, duzo lepszy komfort na kretej drodze czy nawet parkingu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.