Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wysyłałem w tyg zapytania do salonów.

Odnosnie zmiany fabryki z de na Mexico....

Auta teraz w 98% są produkowane na Europę w de, i tak odpisało większość salonów ze nie będzie zmiany fabryki.

Ale dzis jedna osoba odpisała że na 90% produkcja od 03.2020wszystkich trójek bedzie w Mexico, tragedia, więc nie mam wyboru.... Muszę cokolwiek zamówić do końca października... :/....

Kto może niech zamawia bo zapewne jakość i tak średniego wykonania pójdzie w dół..

Nie ma co dramatyzować, na USA już od jakiegoś czasu idą 340 z Meksyku, na forum bimmerpost też mieli obawy ale są relacje ludzi, którzy odebrali swoje fury i nie mają żadnych zastrzeżeń co do jakości.


Tak to wygląda:




  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma co dramatyzować, na USA już od jakiegoś czasu idą 340 z Meksyku, na forum bimmerpost też mieli obawy ale są relacje ludzi, którzy odebrali swoje fury i nie mają żadnych zastrzeżeń co do jakości.

Amerykanie mają niższy poziom oceny jakości wykończenia aut niż w EU , wystarczy patrzeć na poziom wykończenia ich aut np. Mustang.. :duh:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Hahaha słuchaj, konfig jest najbardziej petrolheadowy jak się dało w lidze kosiarek wiec proszę nie narzekać :lol:

F10 to trochę inny typ klienta chyba - widzę to np po tacie, mimo że miał w życiu kilka aut rwd to marketing wszedł tak mocno ze teraz twierdzi ze bez x strach jeździć :twisted:

Opublikowano
Wysyłałem w tyg zapytania do salonów.

Odnosnie zmiany fabryki z de na Mexico....

Auta teraz w 98% są produkowane na Europę w de, i tak odpisało większość salonów ze nie będzie zmiany fabryki.

Ale dzis jedna osoba odpisała że na 90% produkcja od 03.2020wszystkich trójek bedzie w Mexico, tragedia, więc nie mam wyboru.... Muszę cokolwiek zamówić do końca października... :/....

Kto może niech zamawia bo zapewne jakość i tak średniego wykonania pójdzie w dół..

Nie pójdzie w dół, to tak jakbyś nie kupił iPhone, bo jest produkowany w Chinach. Rożna jest polityka koncernów w zakresie przenoszenia produkcji, ale normy jakościowe zawsze są zachowane.

***** ***
Opublikowano
18 września zamówiłem do produkcji 318i w Bawarii Warszawa i dzis rozmawiałem z doradcą, który po konsultacji wewnętrznej mailem potwierdził, iż auto będzie produkowane w Monachium. Meksyk nie jest brany pod uwagę przy produkcji listopadowej. Ktoś ma jakieś inne doświadczenia w tym temacie?
Opublikowano
18 września zamówiłem do produkcji 318i w Bawarii Warszawa i dzis rozmawiałem z doradcą, który po konsultacji wewnętrznej mailem potwierdził, iż auto będzie produkowane w Monachium. Meksyk nie jest brany pod uwagę przy produkcji listopadowej. Ktoś ma jakieś inne doświadczenia w tym temacie?

 

Na kiedy masz w takim razie odbiór? Ja zamawiałem 318i pod koniec sierpnia i ma się wyprodukować w pierwszym tygodniu listopada w Monachium. Byłoby fajnie jakbyś wrzucił kod konfiguracji to byśmy zobaczyli co wybrałeś. Mój kod https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/s2t6a0p7

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
18 września zamówiłem do produkcji 318i w Bawarii Warszawa i dzis rozmawiałem z doradcą, który po konsultacji wewnętrznej mailem potwierdził, iż auto będzie produkowane w Monachium. Meksyk nie jest brany pod uwagę przy produkcji listopadowej. Ktoś ma jakieś inne doświadczenia w tym temacie?

 

Na kiedy masz w takim razie odbiór? Ja zamawiałem 318i pod koniec sierpnia i ma się wyprodukować w pierwszym tygodniu listopada w Monachium. Byłoby fajnie jakbyś wrzucił kod konfiguracji to byśmy zobaczyli co wybrałeś. Mój kod https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/s2t6a0p7

 

Świetnie wygląda :cool2:

Pięknie się prezentuje, szkoda, że jedyne miejsce, gdzie będzie czysty, to właśnie ta konfiguracja :wink:

Dwu rurka z tyłu rewelacja :cool2:

Dodałem Ci silnik w konfiguracji zamówienia, zanim zaczęli produkcję, bo zauważyłem, że zapomniałeś :mrgreen: :wink:


Z ciekawości, jaki rabat dają na taką 3er ? 20% ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano (edytowane)
18 września zamówiłem do produkcji 318i w Bawarii Warszawa i dzis rozmawiałem z doradcą, który po konsultacji wewnętrznej mailem potwierdził, iż auto będzie produkowane w Monachium. Meksyk nie jest brany pod uwagę przy produkcji listopadowej. Ktoś ma jakieś inne doświadczenia w tym temacie?

 

Na kiedy masz w takim razie odbiór? Ja zamawiałem 318i pod koniec sierpnia i ma się wyprodukować w pierwszym tygodniu listopada w Monachium. Byłoby fajnie jakbyś wrzucił kod konfiguracji to byśmy zobaczyli co wybrałeś. Mój kod https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/s2t6a0p7

 

Kurcze, wiem ze to indywidualna sprawa, ale nie mogę się nadziwić, że zamawia się auto czarne z dopłatą za lakier, kiedy czarne jest za darmo. Tak, wiem, że to mineralny lakier, mam taki na 5er

I jeżeli zabezpieczy się go powłoką to ma tak potężną glebie, że ciężko to uzyskać w metalizowanym. Ja jakbym mógł to doplaciłbym do lakieru byle tylko nie byl czarny, tak jak zrobiłem to w g20, a jak już jak koniecznie czarny to lepiej mineralny :)


57pj5Ks.jpg

Edytowane przez Leeo
Opublikowano

Co do rabatu to faktycznie 20% z małym haczykiem.


A z tym lakierem to nie była taka prosta sprawa. Od wielu lat jeżdżę czarnymi autami i wiem co to znaczy utrzymanie go w czystości :? Mam też zawsze jako drugie w domu jakieś szare albo srebrne. No i jak pada czy śnieży to czarne stoi w garażu...Wiem jest to trochę bez sensu he he... (teraz mam Clio szare niemetalik odebrane od dealera w marcu tego roku - do dziś myłem może ze dwa razy - w ogóle nie widać brudu)... Wracając do koloru czarnego. Jak wybierasz opcję M-sport to nie możesz wziąć koloru czarnego niemetalizowanego. Bez dopłaty jest tylko biały. Brałem pod uwagę jeszcze "szary mineralny" i "niebieski portimao". Konfiguracja z niebieskim poszła już nawet do dealera, ale w ostatnim momencie licho mnie podkusiło i zmieniłem na czarny... :twisted: Leeo jaki masz kolor w G20?

Opublikowano
Co do rabatu to faktycznie 20% z małym haczykiem.


A z tym lakierem to nie była taka prosta sprawa. Od wielu lat jeżdżę czarnymi autami i wiem co to znaczy utrzymanie go w czystości :? Mam też zawsze jako drugie w domu jakieś szare albo srebrne. No i jak pada czy śnieży to czarne stoi w garażu...Wiem jest to trochę bez sensu he he... (teraz mam Clio szare niemetalik odebrane od dealera w marcu tego roku - do dziś myłem może ze dwa razy - w ogóle nie widać brudu)... Wracając do koloru czarnego. Jak wybierasz opcję M-sport to nie możesz wziąć koloru czarnego niemetalizowanego. Bez dopłaty jest tylko biały. Brałem pod uwagę jeszcze "szary mineralny" i "niebieski portimao". Konfiguracja z niebieskim poszła już nawet do dealera, ale w ostatnim momencie licho mnie podkusiło i zmieniłem na czarny... :twisted: Leeo jaki masz kolor w G20?

 

Mam Portimao, choć sercem to byłby szary za 9kola, ale $$$erce ;)

Masz, rację, zapomniałem, że w mpaku nie można mineralnego czarnego, tu sie bardziej dziwilem doplacaniem do czarnego przy tylu fajnych kolorkach :) no ale wytlumaczyles mi dobrze :)

Opublikowano

Leeo,


założyłbyś galerie na 518d, bo pięknie wygląda i wiele osób na pewno interesuje ten model, chociaż wiem, ze na forum jest hejtowany.


Ogólnie w inchcape nie ma 518d, tak samo jak nie ma możliwości przejechania się 318i.


Bardzo interesuje mnie jak ten silnik sobie radzi, ale nigdzie go nie ma.

Opublikowano
Co do rabatu to faktycznie 20% z małym haczykiem.


A z tym lakierem to nie była taka prosta sprawa. Od wielu lat jeżdżę czarnymi autami i wiem co to znaczy utrzymanie go w czystości :? Mam też zawsze jako drugie w domu jakieś szare albo srebrne. No i jak pada czy śnieży to czarne stoi w garażu...Wiem jest to trochę bez sensu he he... (teraz mam Clio szare niemetalik odebrane od dealera w marcu tego roku - do dziś myłem może ze dwa razy - w ogóle nie widać brudu)... Wracając do koloru czarnego. Jak wybierasz opcję M-sport to nie możesz wziąć koloru czarnego niemetalizowanego. Bez dopłaty jest tylko biały. Brałem pod uwagę jeszcze "szary mineralny" i "niebieski portimao". Konfiguracja z niebieskim poszła już nawet do dealera, ale w ostatnim momencie licho mnie podkusiło i zmieniłem na czarny... :twisted: Leeo jaki masz kolor w G20?

 

Mam Portimao, choć sercem to byłby szary za 9kola, ale $$$erce ;)

Masz, rację, zapomniałem, że w mpaku nie można mineralnego czarnego, tu sie bardziej dziwilem doplacaniem do czarnego przy tylu fajnych kolorkach :) no ale wytlumaczyles mi dobrze :)

 

Ja czekam własnie na mojego dravit grey. Jak myslisz, ciezko bedzie to utrzymac w czystosci? Dodam ze wyslalem z portimao konfig i w ostatnim momencie zmienilem na dravit.

Opublikowano
Co do rabatu to faktycznie 20% z małym haczykiem.


A z tym lakierem to nie była taka prosta sprawa. Od wielu lat jeżdżę czarnymi autami i wiem co to znaczy utrzymanie go w czystości :? Mam też zawsze jako drugie w domu jakieś szare albo srebrne. No i jak pada czy śnieży to czarne stoi w garażu...Wiem jest to trochę bez sensu he he... (teraz mam Clio szare niemetalik odebrane od dealera w marcu tego roku - do dziś myłem może ze dwa razy - w ogóle nie widać brudu)... Wracając do koloru czarnego. Jak wybierasz opcję M-sport to nie możesz wziąć koloru czarnego niemetalizowanego. Bez dopłaty jest tylko biały. Brałem pod uwagę jeszcze "szary mineralny" i "niebieski portimao". Konfiguracja z niebieskim poszła już nawet do dealera, ale w ostatnim momencie licho mnie podkusiło i zmieniłem na czarny... :twisted: Leeo jaki masz kolor w G20?

 

Mam Portimao, choć sercem to byłby szary za 9kola, ale $$$erce ;)

Masz, rację, zapomniałem, że w mpaku nie można mineralnego czarnego, tu sie bardziej dziwilem doplacaniem do czarnego przy tylu fajnych kolorkach :) no ale wytlumaczyles mi dobrze :)

 

Ja czekam własnie na mojego dravit grey. Jak myslisz, ciezko bedzie to utrzymac w czystosci? Dodam ze wyslalem z portimao konfig i w ostatnim momencie zmienilem na dravit.

 

Pozytywnie zazdroszczę :) myślę, że będzie łatwiej go utrzymać w czystości niż portimao. Portimao jest już dość sporo, kupiłem i prawie same w portimao widze i jeszcze te jeeeeebaniutki skody w tym kolorze. Co prawda skoda też ma podobny kolor do dravita, ale rzadszy od niebieskich :)

Opublikowano
Leeo,


założyłbyś galerie na 518d, bo pięknie wygląda i wiele osób na pewno interesuje ten model, chociaż wiem, ze na forum jest hejtowany.


Ogólnie w inchcape nie ma 518d, tak samo jak nie ma możliwości przejechania się 318i.


Bardzo interesuje mnie jak ten silnik sobie radzi, ale nigdzie go nie ma.

 

większość wypożyczalni ma 318 i lub d

zadzwoń do car netu albo expressu, dzień pewnie ze 150zł

Opublikowano

Macie wiedzę czy w salonach mają testowe M340i? Nie wiem czy jest sens dzwonić i pytać bo z reguły mają w mniejszych silnikach.


Drugie pytanie, czy ktoś porównywał bezpośrednio odczucia z 330i vs 340i? :D


Różnica w racie ok. 550 zł brutto.


Trochę trasą dojazdy do miasta i głównie po mieście. Czasami jakiś wyjazd, nie wiem czy wykorzystam możliwości, czy warto dopłacać :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sam miałem dylemat przy f30 i budżet był na 330i teraz jednak już m340i i polecam 4 Gary to nie 6
male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Macie wiedzę czy w salonach mają testowe M340i? Nie wiem czy jest sens dzwonić i pytać bo z reguły mają w mniejszych silnikach.


Drugie pytanie, czy ktoś porównywał bezpośrednio odczucia z 330i vs 340i? :D


Różnica w racie ok. 550 zł brutto.


Trochę trasą dojazdy do miasta i głównie po mieście. Czasami jakiś wyjazd, nie wiem czy wykorzystam możliwości, czy warto dopłacać :)

 

Jeśli możesz sobie na to pozwolić to nie istnieje takie pojęcia jak za dużo mocy, po prostu :mrgreen:

Wg mnie w ogóle nie ma czego porównywać.

330i przyspiesza rozsądnie, ale żaden to przecinak, 340i zapierdala :twisted:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Macie wiedzę czy w salonach mają testowe M340i? Nie wiem czy jest sens dzwonić i pytać bo z reguły mają w mniejszych silnikach.


Drugie pytanie, czy ktoś porównywał bezpośrednio odczucia z 330i vs 340i? :D


Różnica w racie ok. 550 zł brutto.


Trochę trasą dojazdy do miasta i głównie po mieście. Czasami jakiś wyjazd, nie wiem czy wykorzystam możliwości, czy warto dopłacać :)

 

Jeśli możesz sobie na to pozwolić to nie istnieje takie pojęcia jak za dużo mocy, po prostu :mrgreen:

Wg mnie w ogóle nie ma czego porównywać.

330i przyspiesza rozsądnie, ale żaden to przecinak, 340i zapierdala :twisted:

 

miałem ten sam dylemat i wziałem M340i. Na racie będzie mniejsza różnica niż 550zł bo w M340i masz sporo więcej w podstawie gdzie w 330 musisz dodać to opcjonalnie a to sprawia że wartość rezydualna spada (im większa kwota za dodatkowe wyposażenie tym rezydualna w dół) a rata szybuje w górę. Ja miałem jakoś 350zł brutto różnicy przy tym samym wyposazeniu, prawie bo pamiętam ze nie dodawałem do konfiga 330 sportowego dyferencjału ktory jak wiadomo jest dość drogi w opcji.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Amortyzatory, stabilizatory, sprężyny. Wahacze są te same. Drążki stabilizatorów też.

Z ukł. napędowego dyfer, półosie, cała tylna belka w zasadzie też.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.