Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niestety albo stety jest tzw. komuna motoryzacyjna , wszyscy mają wygladac tak samo , bez względu na moc własnych aut :shock: taki trend.. :roll:
Opublikowano
niestety albo stety jest tzw. komuna motoryzacyjna , wszyscy mają wygladac tak samo , bez względu na moc własnych aut :shock: taki trend.. :roll:

 

Tylko teraz po braku znaczka z tylu można rozpoznać, że mały motorek :) biczuję i siebie, bo sam mam 518d bez znaczka i 318i też zamówiłem bez ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nawet akustycznie jest głęboka komuna , na zewnątrz wszyscy wykastrowani , a w środku wszyscy maja brzmienie emki , żeby nikt się nie czuł pokrzywdzony mniejszą mocą silnika :shock: czy to jest dobre ?
Opublikowano
niestety albo stety jest tzw. komuna motoryzacyjna , wszyscy mają wygladac tak samo , bez względu na moc własnych aut :shock: taki trend.. :roll:

 

Tylko teraz po braku znaczka z tylu można rozpoznać, że mały motorek :) biczuję i siebie, bo sam mam 518d bez znaczka i 318i też zamówiłem bez ;)

Ja 330i bez znaczka. Po co mi znaczek? :roll: wiem co mam w swoim aucie :cool2:

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odnośnie brzmienia silnika w 318i , wczoraj dokonałem kilka prób i nie zauważyłem różnicy w jakości brzmienia silnika ani w jego poziomu głośności w trybie COMFORT i SPORT , a wygląda na to że jest z zewnątrz robiąc próby z opuszczonymi szybami , bardzo przyjemne mruczenie :cool2:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Skonfigurowałem sobie dosyć mocno doposażone 320i i waham się czy dorzucić xdrive...

Ktoś podpowie? Będzie różnica na mokrym? jak ze spalaniem? wyjazd na narty w góry bez xdrive jest do ogarnięcia(zaśnieżona stroma droga)?

Dzięki!

Opublikowano

jeździłem F30 z silnikiem od kosiarki bez X po zaśnieżonych drogach na wypady na narty i nie miałem problemów. Mowię oczywiście żaśnieżonych normalnych asfaltowych drogach a nie o jakiś terenowych, gruntowych.

Jeśli myślisz o normalnych cywilizowanych drogach, które mogą być śliskie, zaśnieżone itd. to można dać sobie radę bez X. I może ze dwa razy podczas całego okresu eksploatacji auta włączyły mi się jakieś kontrolki od ESP itp. (nie licząc jakiś bardziej zamierzonych ich wywołań). Myśleć za kółkiem i tyle.

Wiadomo Xdrive pomaga, ale też nie jest panecum na wszystko, a wiadomo koszt zakupu i później tez na pewne sprawy trzeba uważać. Spalanie również będziesz miał minimalnie wyższe przy X.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Oraz gorsze osiągi. Im słabszy silnik tym mocniej to czuć.
Opublikowano
Skonfigurowałem sobie dosyć mocno doposażone 320i i waham się czy dorzucić xdrive...

Ktoś podpowie? Będzie różnica na mokrym? jak ze spalaniem? wyjazd na narty w góry bez xdrive jest do ogarnięcia(zaśnieżona stroma droga)?

Dzięki!

Ja wybrałem 330i bez xdrive ale dołożyłem dyferencjał. Zgadzam się ze wszystkimi zaletami 4x4 ale mam wrażenie że jest teraz taki trend że musi być 4x4. W mojej ocenienie grubo przesadzone i mocno naciągnięte. W poprzednie 3-4 zimy z rzędu śnieg był max 6 dni . Jeżeli nie ma gór, śniegu, wysokich podjazdów i wyjazdów i auto ma 200-250 hp to 4x4 jest niepotrzebny. Tak na marginesie jak przegniesz w zakręcie to xdrive też nie pomoże. Auto bez xdrive jest lżejsze, zwinniejsze, mniej pali, o jedną rzecz która się może zepsuć mniej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie kupuje BMW dla rodziców dylemat pomiedzy 318d i 318i. Ile pali 318i ?

Stosunek cena to 318i w automacie coś bardzo fajnego do tego zrobi się chip na jakieś 190KM i spokojnie można śmigać.

Opublikowano
W katalogu widnieje zakres zużycia między 6,3 - 7,1 większy niż w 320i. Z lektury forum wynika, iż kwestia chipa nie jest oczywista.
Opublikowano
Panowie kupuje BMW dla rodziców dylemat pomiedzy 318d i 318i. Ile pali 318i ?

Stosunek cena to 318i w automacie coś bardzo fajnego do tego zrobi się chip na jakieś 190KM i spokojnie można śmigać.

Chip w 318i można zrobić na 260ps. Sam się nad tym zastanawiałem, ale odpuściłem. Tuning w tym aucie to nie to co w f30, samochód wymaga aktualizacji, jest na stałym łączu z centralą i o ile utratę gwarancji można przeżyć to ja bym się bał, że ubezpieczyciel się dowie, że coś było dłubane

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie kupuje BMW dla rodziców

jestem pod wrażeniem takiej/takiego córki/syna , rodzice muszą byc dumni z Ciebie :cool2:

318i czy miasto czy autostrada w przypadku normalnej jazdy pali 6,5-7 l/100km

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:)

słuchaj w tym okresie miała być seria 2 GC 218i ale przy takim poziomie rabatów dla serii 3 cena jest niższa niż seria 2

poziom rabatów dla serii 3 18% dla serii 2 tylko 10%


i tak jak pisałem wcześniej na forum seria 3 jest najpiękniejszym autem od 15 lat i do tego fajnie dopracowana porównując konkurencje :) brawo ja brawo BMW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie kupuje BMW dla rodziców dylemat pomiedzy 318d i 318i. Ile pali 318i ?

Stosunek cena to 318i w automacie coś bardzo fajnego do tego zrobi się chip na jakieś 190KM i spokojnie można śmigać.

Chip w 318i można zrobić na 260ps. Sam się nad tym zastanawiałem, ale odpuściłem. Tuning w tym aucie to nie to co w f30, samochód wymaga aktualizacji, jest na stałym łączu z centralą i o ile utratę gwarancji można przeżyć to ja bym się bał, że ubezpieczyciel się dowie, że coś było dłubane

 

Co spowodowało dość radykalną zmianę, po dwóch 18d skok na 30i ?


Miałem okazję pojeździć 330ix touring i przyznam, że podłamał mnie poziom zużycia paliwa.

Nie wiem, czy to kwestia 19" felg, czy równoczesnego awd, ale w jeździe podmiejskiej na inwestycje, które realizuję spalanie wyniosło 9.4, a szybciej niż 80 km/h nie jechałem. Moja f20 na tym samym dystansie pali ok 5, Seat Leon Cupra też akurat awd, 8.2.

Zastanawiam się, co mogło być nie tak, bo to praktycznie jest nie realne, bo 0 miasta, 0 korków, płynność 100%.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może wypalał się filtr cząstek stałych wtedy masz 1l wyżej zużycie...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może wypalał się filtr cząstek stałych wtedy masz 1l wyżej zużycie...

 

Tego nie wziąłem pod uwagę, być może tak też było.

Auto było rozgrzane i było do tego upalnie.

Nie oczekuje od silnika 2.0t spalania na poziomie młockarni, którą mam w f20, ale jednak liczyłem, że 10 to typowe miasto.

Chciałem pojeździć rwd, ale w powiedzieli, że demo rwd to jak biały kruk, ze względu na późniejsze problemy ze sprzedażą.

Cupra natomiast fajna, oczywiście trzeba zaakceptować, że Seat to Seat, natomiast satysfakcja z jazdy spora.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dziwne żeby napęd aż tyle zwiększał. Dla mnie b48 to mistrz oszczędności.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziwne żeby napęd aż tyle zwiększał. Dla mnie b48 to mistrz oszczędności.

 

Twoja opinia nie jest odosobniona, dlatego mam wrażenie, że coś było jednak nie tak.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Co spowodowało dość radykalną zmianę, po dwóch 18d skok na 30i ?

 

Moje poprzednie 18d były po programach więc bliżej im było do 20. Czemu 30i tym razem?

1. Dzięki polityce rządu Dobrej Zmiany moja sytuacja finansowa poprawiła się na tyle, że wreszcie jak miliony Polek i Polaków mogę myśleć o spełnieniu marzeń motoryzacyjnych :D

2. Wszystkie czterocylindrowe diesle wychodzą z miękką hybrydą, a ja chcę mieć kontrolę nad włączaniem i wyłączaniem silnika. B48 to dobra i sprawdzona konstrukcja, zaraz zostanie zepsuta przez MHEV, a ja nie życzę sobie, żeby BMW na mnie testowało nowe rozwiązania

3. Przy moich przebiegach 12-13 tys. km. rocznie 330i ma akceptowalne spalanie

4. To może być ostatnia szansa na zakup BMW w wersji "kiedyś to kuuuurła było" - RWD z mocnym silnikiem spalinowym

***** ***
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4. To może być ostatnia szansa na zakup BMW w wersji "kiedyś to kuuuurła było" - RWD z mocnym silnikiem spalinowym

 

Z tym to lekka przesada...

Ciekawe czy przy mild hybrid m340i nie będzie można wykodowac start/stop

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano

Fajną pozycję zauważyłem w vin g30 530i lci


1CE Mild Hybrid - permanentny system Start/Stop :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.