Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skoro bez zawiasu M to wez luxury albo sport line i dopłać do adaptacyjnych ledów - zwykłe nawet w mpaku mają dwie punktowe brzydkie diody.

Cały sens mpakietu to zawieszenie (rewelacyjne) i sportowe kubły, zderzaki to kwestia wyglądu.

Mam tragiczny 1km dojazd do domu i daje radę, fotele są super wygodne i nie przenoszą drgań na plecy.

No i must-have zestaw HiFi - moim zdaniem najbardziej korzystny wydatek. No chyba, że planujesz navi prof to weź harman kardon nawet kosztem mpaku (w 318i, bo w 330i bez sportowego zawiasu to kiepsko).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
(w 318i, bo w 330i bez sportowego zawiasu to kiepsko).

dokładnie , moim skromnym zdaniem po 2500km jeżdżonych 318i różnymi drogami , mogę powiedzieć że standardowe zwieszenie jest absolutnie wystarczające do możliwości auta , pokonuje zakręty klejone do drogi jak rzep , a co do komfortu jest daleko mu do 5er , stąd uważam że powinno się unikać każde zbędne doposażenie które jeszcze obniża komfort , chyba że musi bo ma mocny silnik i chce się z niego korzystać jak Radek napisał

Opublikowano (edytowane)

Problem w tym, że mi się mpak podoba w portimao :) sportline’a skonfigurowałem tez tak jak Ty w ekoskorze i nowym kolorze phtonic (wczesniej byl na x3 m np). Dopiero w temacie forumowicza zauważyłem, że live cockpit plus się znienił od 2020r i wygląda jak live cockpit proff w serii 5 z lat 2017-2018. Felgi chcialem 18stki i jak sie je dorzuci do sportlinw to przestaje sie oplacac i bardziej w gre wchodzi mpak. Kolega kupil touringa na 19 rof i zacheca mnie do zawieszenia m, ale jezdzi po warszawie i okolicach. Fakt 318i demonem nie bedzie, ale tak samo mowiono mi o 518d, a jak sie okazuje auto jezdzi swietnie i calkiem szybko :)


Nie rozumiem czemu te zegary pojawiają się w autach z 2019r podczas gdy live cockpit plus bawet w niemtorych z 2020r wygląda tak jak seryjne zegary w mojej 5er.


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-sikora-330i-m-sport-samochod-uzywany-ID6CVUjS.html


Krakusek, sprawdzałeś ten dźwięk silnika? :)

Edytowane przez Leeo
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Leeo

dziś albo jutro najpóźniej , i wrzucę do galerii 318i

Opublikowano
@Leeo

dziś albo jutro najpóźniej , i wrzucę do galerii 318i

Mógłbym poprosić linka do galerii? Za choinkę nie mogę znaleźć.

Opublikowano
Ale w konfiguratorze przechodzi wybranie aktywnego tempomatu bez live cockpit plus. Może są też bez live cockpit. Flacha temu, kto będzie to mógł potwierdzić...
Opublikowano
Czy w benzyniaku trzeba cos kliknac lub czy w ogole sie moec zbiornik 59 litrow zamiast 40?
Opublikowano

Dokładnie, 320i też 59l.

W ogóle czym są spowodowane takie małe zbiorniki w dieslach?

Audi A4 też tak ma (+opcja rozszerzenia).

Opublikowano
Dokładnie, 320i też 59l.

W ogóle czym są spowodowane takie małe zbiorniki w dieslach?

Audi A4 też tak ma (+opcja rozszerzenia).

Trzeba pokazać, że zredukowało się masę pojazdu, a jak wiadomo mniejsza masa to mniejsza emisja CO2 i dzięki temu zmniejszonemu zbiornikowi zastał uratowany jakiś niedźwiedź polany + chęć przytulenia paru euro za powiększenie zbiornika :D

***** ***
Opublikowano
Mam diesla i zbiornik automatycznie był duży.

 


Hmmm, niestety przy 320D trzeba dopłacać.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Dzień dobry

Niedługo będę zamawiał nowe m340i. Obecnie mam F30 również skonfigurowane pod siebie, czyli tylko te opcje które są mi potrzebne do życia na codzień. Nową trójkę chce zrobić sobie w tej samej filozofii. Najbardziej w przypadku G20 liczy się dla mnie silnik B58.

Konfigurator jest w miarę prosty, ale jest kilka rzeczy co do których nie jestem pewien...

1. Koła wybieram 19” m double spoke 792 i tu jest pierwsze pytanie czy brać normalne opony czy ogumienie performance? Różnica w cenie jest dosyć widoczna.

2. Aby mieć czujniki z przodu i z tylu + kamera cofania trzeba zaznaczyć opcje „asystent parkowania z kamera cofania” czy ten drugi droższy z kamera 360 stopni. Nie jest napisane w żadnym prostymi słowami co zawiera.

3. Co do głośników lepiej zainwestować w Harman czy ten słabszy HiFi wystarczy? Teraz w F30 mam HIFi i gra ok, ale jednak trochę brakuje.

4. Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej to dobry pomysł? Jak wiadomo auto seryjnie jest dosyć ciche. Tym bardziej biorąc te „lepsze” szyby pewnie nie będzie słuchać już nic? Chyba że chodzi o szumy powietrza itp...


Myśle że to tyle, co do reszty jestem w miarę zdecydowany.

Proszę o jakieś wskazówki.

Janek

  • Moderatorzy
Opublikowano
2. Aby mieć czujniki z przodu i z tylu + kamera cofania trzeba zaznaczyć opcje „asystent parkowania z kamera cofania” czy ten drugi droższy z kamera 360 stopni. Nie jest napisane w żadnym prostymi słowami co zawiera.

 

wystarczy podstawowy

 

3. Co do głośników lepiej zainwestować w Harman czy ten słabszy HiFi wystarczy? Teraz w F30 mam HIFi i gra ok, ale jednak trochę brakuje.

 

harman, hifi nie uległo poprawie względem f30

 

4. Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej to dobry pomysł? Jak wiadomo auto seryjnie jest dosyć ciche. Tym bardziej biorąc te „lepsze” szyby pewnie nie będzie słuchać już nic? Chyba że chodzi o szumy powietrza itp...

 

chodzi o szumy powietrza itp, z wydechu i tak nic nie słychać więc lepiej mieć ciszę na autostradzie.

Opublikowano
Dzień dobry

Niedługo będę zamawiał nowe m340i. Obecnie mam F30 również skonfigurowane pod siebie, czyli tylko te opcje które są mi potrzebne do życia na codzień. Nową trójkę chce zrobić sobie w tej samej filozofii. Najbardziej w przypadku G20 liczy się dla mnie silnik B58.

Konfigurator jest w miarę prosty, ale jest kilka rzeczy co do których nie jestem pewien...

1. Koła wybieram 19” m double spoke 792 i tu jest pierwsze pytanie czy brać normalne opony czy ogumienie performance? Różnica w cenie jest dosyć widoczna.

2. Aby mieć czujniki z przodu i z tylu + kamera cofania trzeba zaznaczyć opcje „asystent parkowania z kamera cofania” czy ten drugi droższy z kamera 360 stopni. Nie jest napisane w żadnym prostymi słowami co zawiera.

3. Co do głośników lepiej zainwestować w Harman czy ten słabszy HiFi wystarczy? Teraz w F30 mam HIFi i gra ok, ale jednak trochę brakuje.

4. Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej to dobry pomysł? Jak wiadomo auto seryjnie jest dosyć ciche. Tym bardziej biorąc te „lepsze” szyby pewnie nie będzie słuchać już nic? Chyba że chodzi o szumy powietrza itp...


Myśle że to tyle, co do reszty jestem w miarę zdecydowany.

Proszę o jakieś wskazówki.

Janek

Dodatkowa izolacja akustyczna: jeżeli często jeździsz po mieście, masz włączoną głośno muzykę to zrezygnuj, bo kiedyś karetki nie usłyszysz :D

***** ***
Opublikowano
Dzień dobry

Niedługo będę zamawiał nowe m340i. Obecnie mam F30 również skonfigurowane pod siebie, czyli tylko te opcje które są mi potrzebne do życia na codzień. Nową trójkę chce zrobić sobie w tej samej filozofii. Najbardziej w przypadku G20 liczy się dla mnie silnik B58.

Konfigurator jest w miarę prosty, ale jest kilka rzeczy co do których nie jestem pewien...

1. Koła wybieram 19” m double spoke 792 i tu jest pierwsze pytanie czy brać normalne opony czy ogumienie performance? Różnica w cenie jest dosyć widoczna.

2. Aby mieć czujniki z przodu i z tylu + kamera cofania trzeba zaznaczyć opcje „asystent parkowania z kamera cofania” czy ten drugi droższy z kamera 360 stopni. Nie jest napisane w żadnym prostymi słowami co zawiera.

3. Co do głośników lepiej zainwestować w Harman czy ten słabszy HiFi wystarczy? Teraz w F30 mam HIFi i gra ok, ale jednak trochę brakuje.

4. Szyby przednie o zwiększonej izolacji akustycznej to dobry pomysł? Jak wiadomo auto seryjnie jest dosyć ciche. Tym bardziej biorąc te „lepsze” szyby pewnie nie będzie słuchać już nic? Chyba że chodzi o szumy powietrza itp...


Myśle że to tyle, co do reszty jestem w miarę zdecydowany.

Proszę o jakieś wskazówki.

Janek

 

1. Moim zdaniem normalne. Ogumienie performance to opony Michelin pilot sport 4s, które można dokupić osobno za ok. 1500 zł mniej niż w konfiguratorze BMW. Po za tym auto ma taką ilość trakcji, że zasadniczo lepsze opony będziesz w stanie w pełni wykorzystać jedynie na torze.

2. Tylko asystent z kamerą 360, jest to jeden z najlepszych gadżetów w G20.

3. Mam Harmana i nie żałuję, gra bardzo dobrze, aczkolwiek nie wybitnie.

4. Zgadza się, szyby o zwiększonej izolacji akustycznej wyciszają głównie szumy opływowe w okolicy słupków A, moim zdaniem warto.

Opublikowano

Dzięki wszystkim za bardzo rzeczowe odpowiedzi. Myśle że normalne opony wystarcza. Na tor nie zamierzam jeździć, a obecnie mam w f30 normalne i bez problemu jeżdżę szybko po zakrętach.

Jest jeszcze jedna sprawa odnośnie foteli. Są dostępne w opcjach takie jakby bardziej sportowe od sportowych. Podobne trochę do tych które są w nowych M5 F90. Myślicie że warto takie mieć w trójce?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Fotele bym brał teraz na 101%, niestety pół roku temu nie było takiej opcji :x
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Co do foteli, to nie wiem czy te nowe mają regulowane zagłówki. Jak jesteś wysoki albo niski- poniżej średniej to możesz mieć z tym problem.

Co do opon, zauważyliśmy, że w fabryce nie zakładają teraz topowych opon w przypadku ROF, zdarzają się te z trochę niższej półki. Drugi minus ROF jest taki, że jest problem z wyczuciem momentu utraty przyczepności, tzn. zwykła opona się ugina i wiesz, że zaraz będzie podsterowność, w ROF tego nie ma (przynajmniej ja nie czuję). Natomiast jeżeli to samochód na codzień, a nie do zap*ania, to ROF są chyba lepszą opcją.

Opublikowano

Nie siedziałem w tym fotelu M, ale bym brał na 100%! Ja nie miałem takiej opcji.

Co do ROF to od pierwszego auta z tymi oponami (1er) nie chcę innych.

W sumie jak tak czytam to fakt, granica jest mało wyczuwalna, ale wystarczy wyłączyć audio i słuchać opon, zdecydowanie słychać je zanim utracą przyczepność, szczególnie w grybie DSC off. Najpierw załącza się szpera, następnie (o ile nadal przeciążenie boczne jsst zbyt duże dla opon) auto traci stabilność. Taka specyfika, ale raczej nie traktuję tego jako "wada" a raczej jako "cecha". Suma summarum pożałujesz zwykłych gum od pierwszego gwoždzia, ja średnio co 6 mcy prostuję felgę lub łatam dziure (w marcu w bok opony, pare dni temu znowu, 20 tys przebiegu i nowe opony zimowe i nowe letnie wpadną, masakra).

Opublikowano
Dzisiaj jadąc swoją F30 spotkałem na parkingu właśnie m340i. Ogólnie auta są dosyć podobne, linie w miarę się pokrywają. Jednak na pierwszy rzut oka było widać że nowa jest zawieszona niżej. Ciekawe czy miała sportowe zawieszenie czy adaptacyjne. U mnie mam adaptacyjne i było widać gołym okiem że stoi wyżej.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dzisiaj jadąc swoją F30 spotkałem na parkingu właśnie m340i. Ogólnie auta są dosyć podobne, linie w miarę się pokrywają. Jednak na pierwszy rzut oka było widać że nowa jest zawieszona niżej. Ciekawe czy miała sportowe zawieszenie czy adaptacyjne. U mnie mam adaptacyjne i było widać gołym okiem że stoi wyżej.

A europejskie m340 są tylko xDrive, więc i tak trochę wysoko stoją...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.