Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 minuty temu, JacekLZ napisał(a):

ale że daje większe wyniki to wiadomo. wiele innych silników też da, prawdopodobnie 3-cylindrowe 118i też.

Nie tyle większe co oczekiwane 😉

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano (edytowane)

Jak diesel spali 8 a Benz 11 pb 98 to na 150 tys km będzie 40 tys zł różnicy w koszcie paliwa. Minus mocz. Ale to grosze totalne, 50zl za 20litrow które starcza na nie wiem ile, ale na kilkadziesiąt tys km, bo żona zrobiła coś  20 tys 2l dieslem a dolałem z 7litrow moczu. W każdym razie starczy na drugi nowy silnik, z duzą górką jeszcze, wsadzi się wtedy 40i jak się znudzi diesel😁

Edytowane przez maxox
  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
57 minut temu, maxox napisał(a):

Jak diesel spali 8 a Benz 11 pb 98 to na 150 tys km będzie 40 tys zł różnicy w koszcie paliwa. Minus mocz. Ale to grosze totalne, 50zl za 20litrow które starcza na nie wiem ile, ale na kilkadziesiąt tys km, bo żona zrobiła coś  20 tys 2l dieslem a dolałem z 7litrow moczu. W każdym razie starczy na drugi nowy silnik, z duzą górką jeszcze, wsadzi się wtedy 40i jak się znudzi diesel😁

Maxox już widzę jak będziesz kiedyś miał wnuki, jeśli nie masz jeszcze. To jestem przekonany o czym im będziesz opowiadał: kiedyś to były silniki nie co to teraz są te elektryczne, prawdziwe niemieckie diesle co mocznika wcale nie brały, nawet te benzyny czterystukonne to przy tym nie jechały🤣 Za te zaoszczędzone pieniądze, to sobie możesz faktycznie kupić taki silnik, wtedy w przyszłości będziesz mógł naocznie tym dzieciakiem tłumaczyć, że benzyna to przy dieslu nie jedzie. 

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano

Robię rocznie może z 10 tys km i często na krótkim 20 km odcinku do pracy i leje 98 z dodatkiem wlewanym ręcznie przed tankowaniem. Na takich przebiegach twierdzę że ta oszczędność 95 a 98 w skali roku jest marginalna. A czy coś zmienia? Pewnie się nie przekonam ale z wiekiem twierdzę że spokój ducha i syndrom checklisty wpływa na mnie bardzo dobrze. Po prostu jak mogę to leje najlepsze co się da żeby w razie W pomóc a nie zaszkodzić. Zawsze miałem takie podejście w dotychczasowych używanych autach gdzie z pietyzmem je naprawiałem i wtedy jak coś się psuło to sumienie miałem czyste że zrobiłem co mogłem . 

Opublikowano

Generalnie podchodzę tak iż jedno i drugie nie zaszkodzi. Jak silnik rekomedowane ma 95, to leję 95... Chyba że mnie najdzie chęć na 98 z racji lepszego smaku...😉

Opublikowano

Ja leję 98 bo przy korzystaniu z JB4 nie chce aby mi brakowało oktanów 😎

W przyszłości w planach prawilny soft i wtedy też na pewno strojenie pod 98.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.