Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, JacekLZ napisał(a):

jestem świadomy, że tak samo będzie odbierane moje auto już za rok. Trudno się mówi, człowiek będzie jeździł “jakimś starym BMW”.🙂

Mi to się wydaje, że za bardzo się przejmujesz opinią innych osób. 

  • Lubię to 3
Opublikowano (edytowane)

Gdybym się przejmował, to bym nie kupił starego modelu auta. To była anegdota i traktuję ją jako zabawne zdarzenie 🙂 chodzi mi tylko o pokazanie oddziaływania efektu nowości. G30 mi się bardzo podoba, ale z wejściem g60 nagle g30 wygląda jak F11 przy g30. Po prostu tak jest.

 

Edytowane przez JacekLZ
  • Dziękuję 1
Opublikowano (edytowane)

Ja to widzę inaczej.

Sedan to dzisiaj wymierający gatunek auta. Nie ważne czy kupisz E38 czy F30 czy G20. Dla wielu ludzi bryła tego auta jest i będzie przestarzała. Nie ważne czy na pokładzie będzie najnowszy system obsługi multimediów. Zniewieściali faceci nawet nie spojrzą na takiego sedana.

Edytowane przez darosso
  • Lubię to 1
  • ??? 1
Opublikowano

3 i 5 zawsze były i będą sedanami. Ale że co, koledzy od touringów czy czwórek są zniewieściali? Czemu taka ocena? 

Opublikowano
7 minut temu, JacekLZ napisał(a):

3 i 5 zawsze były i będą sedanami. Ale że co, koledzy od touringów czy czwórek są zniewieściali? Czemu taka ocena? 

Nie wmawiaj mi, że napisałem coś o kolegach od touringów, bo sam mam aktualnie F31. Traktujcie taką anegdotę w formie żartu. 🙂

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

no ja to miałem właśnie z F30. 

a już w ogóle zaśmiałem się sam do siebie jak rok po wzięciu mojej F30 kolega mi opowiada, że typ mu wjechał w tył. Pytam jakim autem jechał sprawcą. A on, że nawet nie wie do końca jakim, ale “jakieś stare BMW” i pokazuje mi fotkę, a tam F30 xD. To było laaata temu, rok po premierze G20. 

jestem świadomy, że tak samo będzie odbierane moje auto już za rok. Trudno się mówi, człowiek będzie jeździł “jakimś starym BMW”.🙂

Ludzie jak zobaczą neue klasse w zaproponowanym kształcie będą mówić prędzej o ostatnim normalny BMW 😜 Ogólnie ciekawy jestem czy naprawdę takie coś wypuszcza. Moim zdaniem jest to trochę ryzykowne. Futurystyczne samochody kojarzą się z dalekim Wschodem, nie konserwatywnymi Niemcami. Chyba że chcą się wyróżnić. Np. M3 przez kontrowersyjnego bobra jest mega popularna.

Edytowane przez GrzegorzKo
Opublikowano
13 godzin temu, darosso napisał(a):

Dla wielu ludzi bryła tego auta jest i będzie przestarzała

To chyba bardziej zależy jakie ktoś ma gusta. Mi na przykład każdy kombiak kojarzy się z passatem B5

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, QWERtyy napisał(a):

To chyba bardziej zależy jakie ktoś ma gusta. Mi na przykład każdy kombiak kojarzy się z passatem B5

Mnie się za to każdy Volskwagen kojarzy z tym passatem. A szczególnie z jednym posiadaczem tego modelu, wożącym u mnie na wsi kilkaset kilo drewna na zamocowanym do dachu pojemniku (jak to wytrzymało, nie mam pojęcia) 😛

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 2
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
19 godzin temu, macste napisał(a):

Mi tam F30 dalej się podoba, zwłaszcza F80... gusta 🙃

dokładnie 🙂 

jedni są gadżeciarzami i muszą mieć najnowsze wszystko mimo że tak naprawdę nie zmienia się tam za wiele , ja zawsze wolałem inaczej, ale każdy ma własne życie i niech kupuje co chce i jeździ czym chce..... Ja 90% dostępnych rzeczy w aucie nie używam , jakieś połączenia , spotyyyfyyyy etc , dla mnie ma mnie szybko wieźć z punktu a do b i tyle .... Każdy ma inne kryteria , dla mnie są to osiągi , dźwięk i wygląd właśnie typowego , zwykłego sedana 😄 

 

Edytowane przez wehyr
male-bmw-2.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z racji że od czasu do czasu coś sprzedam, starałem się dopasować do rynku - tj. do tego co ludzie mówią. Każdy chciał sedana, w mpakiecie, najlepiej 2.0 benzynke (B48). (silniki powyżej 2l u mnie odpadają ze względu na akcyze).

I co? 

Najlepiej się sprzedają diesle.

Sedany i kombi na równi, największy popyt jest na SUV - gdzie o X3, X4 ludzie sami dopytują czy mam.

Na ten moment nie mam żadnego kombi .... czy tam Touringa i bralem busa żeby lóźko dla córki z Ikea przywiezc.

 

Także ten... w Sedanie ciszej troche.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ostatecznie zamówione m340i 🙂 Z ciekawostek - dostałem info, że miejsce produkcji jeszcze nieznane, bo podobno wznowili produkcję sedana w Niemczech. Prosiłem, aby mnie do Niemiec wrzucili, bo do meksykańskich braci mam nieco mniejsze zaufanie, ale zobaczymy jak będzie z terminami.

Opublikowano
W dniu 4.11.2024 o 08:28, luk_byd napisał(a):

Z racji że od czasu do czasu coś sprzedam, starałem się dopasować do rynku - tj. do tego co ludzie mówią. Każdy chciał sedana, w mpakiecie, najlepiej 2.0 benzynke (B48). (silniki powyżej 2l u mnie odpadają ze względu na akcyze).

I co? 

Najlepiej się sprzedają diesle.

 

Bo na końcu jest zawsze proza życia czyli portfel😀

Opublikowano
13 godzin temu, Cygi111 napisał(a):

Ostatecznie zamówione m340i 🙂 Z ciekawostek - dostałem info, że miejsce produkcji jeszcze nieznane, bo podobno wznowili produkcję sedana w Niemczech. Prosiłem, aby mnie do Niemiec wrzucili, bo do meksykańskich braci mam nieco mniejsze zaufanie, ale zobaczymy jak będzie z terminami.

Ciekawe, wydaje mi się że to dziwna informacja z powrotem z Mex... nie wierzę. Ale jak to się uda to masz auto 2 miesiące wcześniej 😀 3mam kciuki. Dobry wybór. Codziennie się w nim utwierdzam.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

no ale przeca to nie oznacza ze wycofuja sie z mex tylko ze od czasu do czasu w niemczech tez cos poskladaja, do tej pory tez tak bylo

Edytowane przez Ratm

Sorry za brak polskich znakow ale mi sie nie chce ALT naciskac

Opublikowano
14 godzin temu, Cygi111 napisał(a):

Ostatecznie zamówione m340i 🙂 Z ciekawostek - dostałem info, że miejsce produkcji jeszcze nieznane, bo podobno wznowili produkcję sedana w Niemczech. Prosiłem, aby mnie do Niemiec wrzucili, bo do meksykańskich braci mam nieco mniejsze zaufanie, ale zobaczymy jak będzie z terminami.

Jak udana konstrukcja to nie istotne czy produkują w Niemczech, czy w Meksyku. W każdym zakładzie jest takie same ISO. Zapytaj się właścicieli aut z silnikami N20 co sądzą o produkcji w Niemczech. Nawet produkcja w Niemczech nie pomogła w niezawodności tych silników ich osprzętu.

Opublikowano
10 godzin temu, darosso napisał(a):

Jak udana konstrukcja to nie istotne czy produkują w Niemczech, czy w Meksyku. W każdym zakładzie jest takie same ISO. Zapytaj się właścicieli aut z silnikami N20 co sądzą o produkcji w Niemczech. Nawet produkcja w Niemczech nie pomogła w niezawodności tych silników ich osprzętu.

Mi akurat wymienili wszystko na koszt BMW w N20 przed awarią bez jakichkolwiek symptomów, przy okazji rozrząd free. Ale fakt,  że była skucha. Mój bez żadnej awarii dożył 12lat (165kkm)... tylko serwis eksploatacyjny poza silniczkiem od klap w wydechu...

Opublikowano

Zapytam Was z ciekawości wprost - mocno w codziennym użytku różni się M3C od M340i? Mowa o aucie na daily, spore miasto. Cenowo widzę jakieś 120-140 tys zł nówki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, zalezi napisał(a):

Zapytam Was z ciekawości wprost - mocno w codziennym użytku różni się M3C od M340i? Mowa o aucie na daily, spore miasto. Cenowo widzę jakieś 120-140 tys zł nówki.

tak pisałem nie raz i napisze po raz nty ....

DO DWA INNE AUTA RÓŻNIĄCE SIĘ BARDZO MOCNO WSZYSTKIM OD CHARAKTERYSTKI MOTORÓW PO PROWADZENIE ETC ETC....

male-bmw-2.png
Opublikowano
W dniu 15.11.2024 o 23:20, Cygi111 napisał(a):

Ostatecznie zamówione m340i 🙂 Z ciekawostek - dostałem info, że miejsce produkcji jeszcze nieznane, bo podobno wznowili produkcję sedana w Niemczech. Prosiłem, aby mnie do Niemiec wrzucili, bo do meksykańskich braci mam nieco mniejsze zaufanie, ale zobaczymy jak będzie z terminami.

Wolisz tureckich braci? 😄

  • Haha 3
Opublikowano

Chcesz mieć bezkompromisową radość że sportu ze wszystkim co się z tym wiąże, czyli sportowy układ kierowniczy, twardsze zawieszenie, reakcja na gaz Do tego piękne szerokie biodra i bóbr plus visibility to na pewno emczy. Jako daily jak dla mnie M340i. Sam mam jedno do wszystkiego i wybrałem to drugie (żeby nie było jeździłem 2 dni M3C) ale jeden kolega ma od pół roku M3C jako daily i też chwali. Każdy z nas inaczej podchodzi do tematu... Jak pisze Wehyr to dwa różne auta. M3 to sportowe auto, M340i to szybka limuzyna i chyba to najlepsze podsumowanie.

Wypożycz M3C i M340i - nikt Ci więcej nie powie i nie napisze ponad to jak sam poczujesz się w tych autach. Jazda salonowa mało pomoże ale też coś Ci powie na temat charakteru. Jak masz duy dylemat wydaje mi się że warto wydać parę tyś niż targnąć się na M3C za 600k i być niezadowolony. Zawsze trochę opcji dołożysz,  120tyś różnicy to lekkie niedoszacowanie lub full M340i vs bida M3C). Myślę że jabłko do jabłka w kwestii wyposażenia to różnica po rabatach 200kpln.

Opublikowano
5 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Wolisz tureckich braci? 😄

Taki żarcik to był, wiem, że normy są zapewne takie same w obu fabrykach 😉 Jednak z Niemiec będzie pewnie szybciej, niż zza oceanu 😉

Opublikowano
2 godziny temu, Cygi111 napisał(a):

Taki żarcik to był, wiem, że normy są zapewne takie same w obu fabrykach 😉 Jednak z Niemiec będzie pewnie szybciej, niż zza oceanu 😉

Jesli chodzi o transport to na pewno. Jesli chodzi o mityczna niemiecka jakosc... 

Swoja droga ciekawe bylo by porownanie produktow z dwoch fabryk, czy lancuch dostaw podzespolow tez jest inny. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.