Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Ok, dzięki za info, doczytam. 
 

Tak, czy inaczej bezpieczne 300KM w 320i jest chyba do zrobienia(?). Mi akurat w daily w zupełności tyle wystarczy, a właśnie jako daily ma służyć ten samochód. 

Edytowane przez PatLove
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.07.2024 o 13:31, maciej_cie napisał(a):

A ja mam tylko pytanie - jak często można w polskich realiach wykorzystać moc przykładowo M340i zgodnie z przepisami?

 

Codziennie, włączasz się do ruchu masz tyle nocy że nie musisz czekać na większą lukę tylko wjeżdżasz bo zdążysz 2 razy wjechać tam gdzie wolniejszy samochód by wymuszał pierwszeństwo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostalem ostatnio oferte na Audi A4 Avant 2.0 TFSI 265 KM Quattro za 260.000 pln, konfiguracja na grubo ponad 300 k pln. Mialem okazje przejechac sie tylko wersja Allroad i silnik nie wydawal sie bardzo responsywny, ale cale auto przyjemne w prowadzeniu i przede wszytkim odkrylem, ze pozycja za kierownica moze byc duzo lepsza niz w BMW. W mojej konfiguracji nawet kierownice z alkantary dobralem, ale poniewaz dealer Audi zaproponowal smieszna cene odkupu za obecne F40 to poszlismy do innych salonow i np. na Volvo V60 T8 Polestar 2.0 310 KM + 145 KM elektryczny silnik dostalismy cene 280.000 pln. 

A pytam tu, czy w BMW jest cos konkurencyjnego? Czy 300 k pln wystarczy obecnie na M340i? Bo w zasadzie caly czas myslalem, ze to bedzie nastepca.

330i po konfiguracji wyszlo mi ponad 330 kpln... a nie ukywam, ze ten ostatni lifting nie podszedl za bardzo. W przypadku 340i - wiadomo to kupuje sie dla silnika. Druga polowka jak slyszy o BMW to tylko G61 jest zainteresowana bo to "5" 😄 a silnik jej nie interesuje.

Jakies pomysly? opinie? 

Audi "Final Edition" trzeba by zamowic do konca wakacji i czas oczekiwania do 2 miesiecy. Od nowego roku bedzie nowy model A5 jako Avant i jak to z nowymi modelami moze byc lepiej lub gorzej. Nie chcialbym zrobic "wtopy" jak z G31 LCI ktorej nie zamowilem w zeszlym roku... A G61 nie ma z sensowna benzyna i Xdrive no i w cenie najlepiej 250.000 pln z mala gorka... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do A4 ... byłbym daleki od zakupu auta produkowanego od 2015 roku 😉 , na dzień dobry przynajmniej mnie odpycha ta archaiczna deska z metrami srebrnego plastiku 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, karlos91 napisał(a):

330i po konfiguracji wyszlo mi ponad 330 kpln... a nie ukywam, ze ten ostatni lifting nie podszedl za bardzo. W przypadku 340i - wiadomo to kupuje sie dla silnika. Druga polowka jak slyszy o BMW to tylko G61 jest zainteresowana bo to "5" 😄 a silnik jej nie interesuje.

 

Weź sobie podejrzyj wątek rabatów, bo niechce robić offtopu. Co do cen to powinieneś się zmieścić z 340i w 300k, ale to nie będzie jakoś ostro doposażona konfiguracja. Z 330i powinneść zejść poniżej wyceny Volvo, w okolice A4. Osobna kwestia to czas oczekiwania na G21 obecnie to 12 miesiecy, a G20 to 6 miesiecy. Moim zdaniem przejedź się z każdym z nim i będziesz mógł zdecydować. G21 M340i powinno też być gdzieś do dostania na jazdę testową, ale trzeba podpytać na infolinii, które salony mają ją obecnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, karlos91 napisał(a):

Dostalem ostatnio oferte na Audi A4 Avant 2.0 TFSI 265 KM Quattro za 260.000 pln, konfiguracja na grubo ponad 300 k pln. Mialem okazje przejechac sie tylko wersja Allroad i silnik nie wydawal sie bardzo responsywny, ale cale auto przyjemne w prowadzeniu i przede wszytkim odkrylem, ze pozycja za kierownica moze byc duzo lepsza niz w BMW. W mojej konfiguracji nawet kierownice z alkantary dobralem, ale poniewaz dealer Audi zaproponowal smieszna cene odkupu za obecne F40 to poszlismy do innych salonow i np. na Volvo V60 T8 Polestar 2.0 310 KM + 145 KM elektryczny silnik dostalismy cene 280.000 pln. 

A pytam tu, czy w BMW jest cos konkurencyjnego? Czy 300 k pln wystarczy obecnie na M340i? Bo w zasadzie caly czas myslalem, ze to bedzie nastepca.

330i po konfiguracji wyszlo mi ponad 330 kpln... a nie ukywam, ze ten ostatni lifting nie podszedl🫣za bardzo. W przypadku 340i - wiadomo to kupuje sie dla silnika. Druga polowka jak slyszy o BMW to tylko G61 jest zainteresowana bo to "5" 😄 a silnik jej nie interesuje.

Jakies pomysly? opinie? 

Audi "Final Edition" trzeba by zamowic do konca wakacji i czas oczekiwania do 2 miesiecy. Od nowego roku bedzie nowy model A5 jako Avant i jak to z nowymi modelami moze byc lepiej lub gorzej. Nie chcialbym zrobic "wtopy" jak z G31 LCI ktorej nie zamowilem w zeszlym roku... A G61 nie ma z sensowna benzyna i Xdrive no i w cenie najlepiej 250.000 pln z mala gorka... 

Volvo ma blokadę na 180 kmh, trochę to irytujące zjeżdżać rozpędzonej Fabii, jadąc autem 400 konnym 😉

A Mercedes?

Wizualnie to jednak półka wyżej od BMW 🫣

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, MedicuS napisał(a):

Volvo ma blokadę na 180 kmh, trochę to irytujące zjeżdżać rozpędzonej Fabii, jadąc autem 400 konnym 😉

A Mercedes?

Wizualnie to jednak półka wyżej od BMW 🫣

raczej bym negował to auto z uwagi na  niższą  jakości wykończenie ( szczególnie drzwi i środkowy tunel , które mocno odbiegają od tego co jest np. w S90) i nie za ciche zawieszenie niż zawracał sobie głowę tą blokadą. Choć generalnie w zakresie spasowania  czy awaryjności to z moich doświadczeń na S/V60 złego słowa powiedzieć nie mogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nikt Ci tu nie napisze, co masz kupić. To wybór wg własnych preferencji. Ja np. jeździłem A4 i wcale nie uważam, że pozycja jest lepsza, dodatkowo w ogóle Audi mnie nie pociąga, ale oczywiście nie mówię, że to zły wóz. Mercedes mi się nie podoba i wcale nie jest dla mnie bardziej premium. Preferencje. Tak jak napisałeś - M340i kupuje się głównie dla silnika, bo tu konkurencji praktycznie nie ma i dlatego uważam, ze auto warte grzechu - z pewnością kupiłbym raz jeszcze, choć nie jest to na pewno idealne auto, ale czy to Merc, czy Audi - oszczędności wszędzie widać. Trzeba się przyzwyczaić do faktu, że dziś BMW czy Mercedes to auta masowe i premium to głównie znaczek na klapie.

G61 w wersji 520i jedzie słabo - ale tu znowu preferencje, jak nie zależy Ci na osiągach, to czemu nie, dodatkowo moje 530d nie zmienię na G60, bo nie trafili w mój gust i tyle. Szybciej X6 albo auto dla cygana, czyli klasa E - ale u mnie priorytetem jest silnik - bez 6 kotłów nie kupuję, bo to główna różnica pomiędzy np. dobrze skonfigurowaną Skodą Superb i itp, gdzie tam nie ma możliwości zamówienia lepszego silnika. A to ostatnie lata, gdzie można się nacieszyć porządnym silnikiem. Ale to moje preferencje, każdy ma inne.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Mandus napisał(a):

Przecież nikt Ci tu nie napisze, co masz kupić. To wybór wg własnych preferencji.

Pytanie glownie skierowane do uzytkownikow mocniejszych aut i ogolnie czy jest cos na rynku nietuzinkowego w segmencie kombi na co warto zwrocic uwage. Giulie Veloce juz odpuscilem, bo to swietna zabawka. Uklad kierowniczy az za ostry, ale multimedia i wnetrze nie sprwialy wrazenia, by przyjemnie sie tam jechalo 10 godzin. Audi za to polaczylo sie bezprzewodowo (Apple Car Play) w 10 sekund i swietnie gralo.

Jedyny minus M340i ktory obecnie widze to czas oczekiwania. No i cena nieco mocno poleciala do gory, ale to trzeba zaakceptowac albo pojsc po 330i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Woytas napisał(a):

co do A4 ... byłbym daleki od zakupu auta produkowanego od 2015 roku 😉 , na dzień dobry przynajmniej mnie odpycha ta archaiczna deska z metrami srebrnego plastiku 🙂 

Kwestia gustu. Mialem A4 B9 przed G21 i uwazam, ze wnetrze tzn. deska, kierownica, tunel srodkowy i zegary byly znacznie ladniejsze niz w Bmw 🙂 

20210106_112918.jpg

Sprawdź wartość katalizatora w swoim BMW.


https://www.autokat-katalizatory.pl/cennik-skupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Taa Audi A4 B9 ze skrzynią szarpotronik.

Skrzynia 0CL

Pytanie brzmi nie czy się zepsuje, tylko kiedy się zepsuje.

Przerabiałem u siebie Audi, nieeeee

Na Alle... skrzynia Audi 0CL 7-10 tys zł - tylko kilka sztuk

BMW 8HP kilkaset sztuk ceny 2-4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam info, ze A4 B9 do zamowienia jeszcze tylko przez kilka dni, a jutro oficjalna premiera A5 Avant, ktore bedzie nastepca A4 B9. Czyli w zasadzie albo w tym tygodniu albo juz przepadlo 😄

A co do tego wnetrza to jest klasyczne, ale na zywo zyskuje. Pytanie czy juz ktos przyzwyczail sie do duzych ekranow i te klasyczne nie sa zbyt klasyczne. Ale mala, splaszczona kierownica u dolu obszyta alkantara robi robote. Albo robila...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Pytanie glownie skierowane do uzytkownikow mocniejszych aut i ogolnie czy jest cos na rynku nietuzinkowego w segmencie kombi na co warto zwrocic uwage. Giulie Veloce juz odpuscilem, bo to swietna zabawka. Uklad kierowniczy az za ostry, ale multimedia i wnetrze nie sprwialy wrazenia, by przyjemnie sie tam jechalo 10 godzin. Audi za to polaczylo sie bezprzewodowo (Apple Car Play) w 10 sekund i swietnie gralo.

Jedyny minus M340i ktory obecnie widze to czas oczekiwania. No i cena nieco mocno poleciala do gory, ale to trzeba zaakceptowac albo pojsc po 330i.

Ja mam A5 sportback przedliftową z 2019r. prawie full opcje, a teraz zamówiłem G21 340i 🙂 Co do Audi moim zdaniem deska petarda jeśli chodzi o spasowanie, bo nic nadal nie trzeszczy. Nie mam też ani jednego elementu wykonanego z piano black tylko dekor wykonany z prawdziwego zimnego aluminium. Nie mam też dotykowego wyświetlacza, wszystko sterowane analogowo. Prosto i intuicyjnie. Usterkowość zerowa, spalanie 6l diesel 2.0 quattro, które się super sprawdza u mnie w górach. Albo trafiłem na świetny egzemplarz albo naprawdę bardzo udany samochód. Z zewnątrz nadal mi się podoba. Mam białą wersje z pakietem czerni + szyberdach czarny w którym otwiera się cała szyba wysuwając się nad dach. Rozważałem wtedy kombi A4 oraz sportbacka A5. Nie żałuję, że wybrałem A5 bo jest dużo ładniejsze od A4, a funkcjonalność wystarczająca. Moim zdanie jest trochę inna sytuacja niż w BMW, gdzie 4 mi się nie podoba z przodu. 

Jeśli rozważasz zakup Audi to mogę je polecić. Natomiast Audi to jest typowy samochód do przemieszczania się z punktu A do B. Nie oczekuj wielkich emocji jeśli nie kupisz RS5/RS4 (podobno teraz to jest petarda nawet idzie tym bokiem polatać na suchym). Dostaniesz niezawodny samochód, maksymalnie przewidywalny, bezpieczny idealny do jazdy jako daily. Na autostradzie daje radę, zakręty na krętych drogach będziesz w stanie pokonywać szybko, bez większych emocji. Sam nie kupię nowego A5 2025, chce spróbować czegoś innego a nowy model mnie nie urzekł patrząc na wizualizacje:) 

Wybrałem 340i choć jeśli kupiłbym wtedy S5 w benzynie, (w tamtym okresie tego nie rozważałem) pewnie dalej bym nim chętnie jeździł nie zmieniając teraz samochodu. A tak A5 zostanie podarowana rodzicom bo nie chce sprzedawać bezproblemowego samochodu, który nadal cieszy. 

Zdjęcie z sesji jak użyczyłem do ślubu. 

 

DSC08885.jpg

Edytowane przez GrzegorzKo
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
59 minut temu, GrzegorzKo napisał(a):

Ja mam A5 sportback przedliftową z 2019r. prawie full opcje, a teraz zamówiłem G21 340i 🙂 Co do Audi moim zdaniem deska petarda jeśli chodzi o spasowanie, bo nic nadal nie trzeszczy. Nie mam też ani jednego elementu wykonanego z piano black tylko dekor wykonany z prawdziwego zimnego aluminium. Nie mam też dotykowego wyświetlacza, wszystko sterowane analogowo. Prosto i intuicyjnie. Usterkowość zerowa, spalanie 6l diesel 2.0 quattro, które się super sprawdza u mnie w górach. Albo trafiłem na świetny egzemplarz albo naprawdę bardzo udany samochód. Z zewnątrz nadal mi się podoba. Mam białą wersje z pakietem czerni + szyberdach czarny w którym otwiera się cała szyba wysuwając się nad dach. Rozważałem wtedy kombi A4 oraz sportbacka A5. Nie żałuję, że wybrałem A5 bo jest dużo ładniejsze od A4, a funkcjonalność wystarczająca. Moim zdanie jest trochę inna sytuacja niż w BMW, gdzie 4 mi się nie podoba z przodu. 

Jeśli rozważasz zakup Audi to mogę je polecić. Natomiast Audi to jest typowy samochód do przemieszczania się z punktu A do B. Nie oczekuj wielkich emocji jeśli nie kupisz RS5/RS4 (podobno teraz to jest petarda nawet idzie tym bokiem polatać na suchym). Dostaniesz niezawodny samochód, maksymalnie przewidywalny, bezpieczny idealny do jazdy jako daily. Na autostradzie daje radę, zakręty na krętych drogach będziesz w stanie pokonywać szybko, bez większych emocji. Sam nie kupię nowego A5 2025, chce spróbować czegoś innego a nowy model mnie nie urzekł patrząc na wizualizacje:) 

Wybrałem 340i choć jeśli kupiłbym wtedy S5 w benzynie, (w tamtym okresie tego nie rozważałem) pewnie dalej bym nim chętnie jeździł nie zmieniając teraz samochodu. A tak A5 zostanie podarowana rodzicom bo nie chce sprzedawać bezproblemowego samochodu, który nadal cieszy. 

Zdjęcie z sesji jak użyczyłem do ślubu. 

 

DSC08885.jpg

Jeśli dobrze widzę to zdjęcie zrobione pod Willa Decjusza w Krakowie 😉

A5 mi się bardzo podoba, ma ładną nie starzejącą się linie, czego nie można powiedzieć o A4.

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, MedicuS napisał(a):

Jeśli dobrze widzę to zdjęcie zrobione pod Willa Decjusza w Krakowie 😉

A5 mi się bardzo podoba, ma ładną nie starzejącą się linie, czego nie można powiedzieć o A4.

 

Dobrze widzisz to Willa Decjusza. 

Tak ten samochód się bardzo wolno starzeje:) Moim zdaniem BMW/AUDI doszło trochę do ściany. Nie są w stanie wymyśleć, czegoś bardziej idealnego względem tego co zaprezentowano w ostatnich latach, dlatego teraz stylistycznie idą pod prąd aby nikt nie zarzucił im odgrzewania kotletów. BMW 5 G30 dla mnie petarda z wyglądu, tak samo G20. Audi A5 oraz A6 w kombi w odpowiedniej konfiguracji również świetne. Wydaje mi się, że podobny los spotka Q8 oraz X6 bo tego mniej jeździ. Będziemy tęsknić, bo są to takie finałowe edycje lini stylistycznych rozwijanych w ostatnich latach, w których ciężko coś poprawić. Jak pewnie wiecie Audi zawiesiło produkcje R8 a ostatnie egzemplarze moim zdaniem były przepiękne. Ostatnio spotkałem na ulicy R8 z początków produkcji, lekko zmodyfikowane. Zmieniono lampy na customowe ledowe, odnowiony lakier, kilka dokładek stylistycznych. W środku szału nie ma choć ja lubię takie analogowe wersje to na zewnątrz ten samochód nadal jest bardzo aktualny!

Nie wiem czy zdajemy sprawę, że ekranoza ma jeszcze jeden bardzo istotny celowy zabieg... Można spowodować, że samochody technologicznie będą się starzeć jak smartfony. Chcesz mieć płynnie: kup nowy model albo przyjedź do nas wymienimy Ci ekrany oraz dodamy nowy system aby działało, za drobną opłatą np. 15-20k. A ludzie mający stare samochody w pełni analogowe będą się śmiać, że u nich wszystko działa! 

Tu jeszcze wklejam ofertę na BMW4 LCI. Można zobaczyć w dobrej jakości zdjęcia z bazową felgą 18 + bazowe fotele w M pakiecie. Moim zdaniem wygląda to nieźle. Zamówił ktoś ten nowy lakier arctic? https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-4-40i-xdrive-coupe-ID6GAnKL.html

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

GrzegorzKo, jeśli masz rejestrację KT i byłeś dzisiaj w okolicy południa w GK w Krakowie to jechałem za Tobą. W każdym razie podtrzymuje zdanie, że A5 wyróżnia się na plus spokojną ponadczasową linią. Małym plusem jest też fakt, że można zamówić 20" koła, a BMW takiej opcji nie daje.

Mnie obecny design BMW nie odpowiada, na tym samym poziomie, jak za czasów Chrisa Bangla 🫣

Nie podoba mi się ten długi ekran w obecnej 3er, patrząc z boku wygląda jakby ktoś zapomniał o tym i w panice przyczepili tak aby było.

Jeździ się dobrze, ale w 3er już czuć masę, względem 1er które miałem i było bardzo zwinne. 

Volvo się nie prowadzi, ma raczej słabą skrzynię, za to się nie starzeje, wygląda dobrze mimo upływu lat. Nie zgodzę się jednak, że blokada na 180 nie ma znaczenia. Dla mnie miałaby obecnie, a co dopiero gdybym dysponował 400KM mocy.

Audi też ma tzw WLTP lag, ale to bardzo szybko się odkodowuje i problem znika.

Wizualnie obecnie najbardziej przemawia do mnie Mercedes, oprócz modeli EX, które są wg mnie słabe wizualnie. Zresztą Mercedes wycofuje się z tej gamy z tego co czytałem. Dla odmiany Audi zastępuje A4 elektrykiem. Każdy ma jakiś pomysł jak widać.

 

 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, MedicuS napisał(a):

Nie podoba mi się ten długi ekran w obecnej 3er, patrząc z boku wygląda jakby ktoś zapomniał o tym i w panice przyczepili tak aby było.

 

 

 

Mam identyczne odczucia. Tak samo jest w 4er. Dopiero nowa 1 i x2 mają to jakoś sensownie wkomponowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MedicuS napisał(a):

Nie podoba mi się ten długi ekran w obecnej 3er, patrząc z boku wygląda jakby ktoś zapomniał o tym i w panice przyczepili tak aby było.

 

 

A jak ci się podoba nowe audi A4 (A5) ? 😄

Image

Image

Edytowane przez pwnsoon
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MedicuS napisał(a):

GrzegorzKo, jeśli masz rejestrację KT i byłeś dzisiaj w okolicy południa w GK w Krakowie to jechałem za Tobą. W każdym razie podtrzymuje zdanie, że A5 wyróżnia się na plus spokojną ponadczasową linią. Małym plusem jest też fakt, że można zamówić 20" koła, a BMW takiej opcji nie daje.

Mnie obecny design BMW nie odpowiada, na tym samym poziomie, jak za czasów Chrisa Bangla 🫣

Nie podoba mi się ten długi ekran w obecnej 3er, patrząc z boku wygląda jakby ktoś zapomniał o tym i w panice przyczepili tak aby było.

Jeździ się dobrze, ale w 3er już czuć masę, względem 1er które miałem i było bardzo zwinne. 

Volvo się nie prowadzi, ma raczej słabą skrzynię, za to się nie starzeje, wygląda dobrze mimo upływu lat. Nie zgodzę się jednak, że blokada na 180 nie ma znaczenia. Dla mnie miałaby obecnie, a co dopiero gdybym dysponował 400KM mocy.

Audi też ma tzw WLTP lag, ale to bardzo szybko się odkodowuje i problem znika.

Wizualnie obecnie najbardziej przemawia do mnie Mercedes, oprócz modeli EX, które są wg mnie słabe wizualnie. Zresztą Mercedes wycofuje się z tej gamy z tego co czytałem. Dla odmiany Audi zastępuje A4 elektrykiem. Każdy ma jakiś pomysł jak widać.

 

 

To nie byłem na 100% ja mam KR, choć bywam często w okolicach GK. 

Jeśli chodzi o felgi to wyleczyłem się z większych rozmiarów. Aktualnie mam 19 RF w A5. Większą felga wygląda lepiej oraz na pewno trochę lepiej się samochód prowadzi. Nie mam sportowego zawiasu, a pomimo to jest naprawdę twardo. Na większych progach zwalniam prawie do zera, nierówności poprzeczne w formie dylatacji na mostach/estakadach są odczuwalne, o dziurach nie mówiąc. Gdybym jeździł tylko po dobrej jakości drogach, może nawet 20 bym dobrał:P Zamówiłem teraz 340i z premedytacja na 18 + adaptacyjny zawias. Zakupie sobie do nich zimówki 18 RF, jeśli będzie znośnie to na lato kupie 19 jet black + opony bez RF. Do samochodu który będę używał na codzień, wolę iść ma kompromis, a na austradzie/światłach 18 czy 19 przy tej samej szerokosci opony samochod sie bedzie zachowywać tak samo. Natomiast mam też taką konfigurację spokojną, aby samochód się nie wyróżniał (włącznie z usunięciem emblemat silnika).

Ja mam wrażenie że BMW robi te samochody pod rynek azjatycki, dlatego to też tak wygląda.

Co do ekranów to się już wcześniej wypowiedziałem. Natomiast wolę to co jest 3er względem nowej E klasy. Mnie drażni najbardziej usunięcie analogowych przycisków od klimatyzacji... Cyfrowe zegary są spoko w Audi mam cyfrowe 5 lat. Jedynie wymagam aby był klasyczny wzór. Reszta na ekranie nie jest dla mnie problemem, ważne aby można było to sonie wygodnie skonfigurowac pod siebie. Czekam również, na jakiegoś faktycznie inteligentego asystenta, który odpisze na sms po moim cytacie co ma wysłać:) 

Volvo mi się nie podoba. Mam wrażenie, że te samochodu są dla ludzi którzy jeżdżą samochodem bo muszą. Przez co chcą mieć samochód, który ich będzie wyręczać. Oglądałem dziś test tego najmniejszego elektryka w ich ofercie jest moim zdaniem słabo. A system nie pozwoli Ci regulować temp. w samochodzie bo kamera widząc, że nie patrzysz ma drogę blokuje możliwość operowania na ekranie centralnym - padaka.

Audi ma laga tylko w skrzyni na D oraz E. W trybie S nie ma żadnego laga. 

Mercedes mi się nie podoba w środku, ponieważ każdy model jest mega plastikowy nawet SL, którym miałem okazję jedzic. Dodatkowo zwykle po konfiguracji wypada drożej niż Audi oraz BMW. Rabaty jak w Porsche kilka % max na chodliwe modele. Również nie podoba mi się ich polityka z silnikami. C63 AMG to jest dramat! Z 4.0. zeszli ma 2.0. w hybrydzie. Ten samochód jest bardzo ciezki...

 Samochód który mnie zainwestował to nowe S5, bo ma 3.0 beznyne! Nie spodziewałem się że jeszcze będzie tutaj taki silnik. Natomiast to nowy model i pewnie 100k trzeba liczyć więcej niz za 340i. Jak również w moim przypadku jest chęć spróbowania czegoś innego.

Edytowane przez GrzegorzKo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.