Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

A dalej jeszcze gorzej dla diesla. Stok 330i RWD robi 5,6 do 100. Myślę że 20d po programie nie złamie 6 sekund.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
5 godzin temu, Randall napisał(a):

A dalej jeszcze gorzej dla diesla. Stok 330i RWD robi 5,6 do 100. Myślę że 20d po programie nie złamie 6 sekund.

A Ty nie mierzyłeś swojej byłej 330i z 330d z korzyścią dla benzyny?

Jednocześnie należy pamietać, że 330i po lifcie jest trochę słabsze niż wcześniej.

Opublikowano

Myślę że po Polsce nie jeździ żadna 330i z aktywnym dyfrem ale to inny temat. Musisz sam najlepiej na podstawie jazd i preferencji stwierdzić czy 330i jest ok czy warto dopłacić do 340i. Ja mam teraz 328i w F30 (9lat...) prawie ten sam silnik i dla mnie przepaść na korzyść 340i na którego czekam. Co do opcji to podrzuć spec'a to coś pomyślimy ale pierw się dobrze zastanów co Ci trzeba bądź jakie masz wątpliwości. Ja się rozpędziłem i wyszło ponad 400k ale zrobiłem to świadomie i trochę mi zeszło zanim pozbierałem konkretne informacje od "współgalerników" którzy mają już 340i lub sami niedawno zamawiali. Najlepiej też pogadać z dilerem i po prostu powąchać temat. Najwięcej znajdziesz w postach na tym forum lub niezależnych testach na YT. Miłej lektury 😀

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 godzin temu, luk_byd napisał(a):

A czy ma ktoś porównanie 320d po chipie (G20) do 330i stock (G20) ?

Na chwilę obecną sterownik jest zablokowany i na chip nie ma opcji.

Pozostaje box, ale przyrosty są mniejsze.

20d wychodzą ok 230KM, ze startu nie ma podejścia do 30i, z rolki może być już lepiej, zwłaszcza jeśli 20d byłoby rwd.

30i jest szybsze od większości aut na polskich drogach, natomiast samo w sobie szybkie nie jest, a do 40i nawet się nie zbliża.

Jednym słowem, jeśli budżet pozwala, nie ma nawet co porównywać 😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
2 godziny temu, stuffman napisał(a):

Jednocześnie należy pamietać, że 330i po lifcie jest trochę słabsze niż wcześniej.

Słabsze, ale deklarowane osiągi prawie identyczne.

Opublikowano
W dniu 4.06.2023 o 10:27, buntownik napisał(a):

Mam przewidywany odbior na luty ...dlugo jeszcze nic nie napisze. Poświęciłem większość opcji na przyjemność obcowania z 3 litrowym dieslem ...mając wątpliwości czy to dobry wybór...

W przyszłym tygodniu zejdzie z lini produkcyjnej ... za 2.5 miesiąca w Polsce 😉

Opublikowano
4 godziny temu, macste napisał(a):

Myślę że po Polsce nie jeździ żadna 330i z aktywnym dyfrem ale to inny temat. Musisz sam najlepiej na podstawie jazd i preferencji stwierdzić czy 330i jest ok czy warto dopłacić do 340i. Ja mam teraz 328i w F30 (9lat...) prawie ten sam silnik i dla mnie przepaść na korzyść 340i na którego czekam. Co do opcji to podrzuć spec'a to coś pomyślimy ale pierw się dobrze zastanów co Ci trzeba bądź jakie masz wątpliwości. Ja się rozpędziłem i wyszło ponad 400k ale zrobiłem to świadomie i trochę mi zeszło zanim pozbierałem konkretne informacje od "współgalerników" którzy mają już 340i lub sami niedawno zamawiali. Najlepiej też pogadać z dilerem i po prostu powąchać temat. Najwięcej znajdziesz w postach na tym forum lub niezależnych testach na YT. Miłej lektury 😀

Wklejam linka do mojej wstępnej specyfikacji:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/summary/G20/41FF/FKGNL,P0C31,S01CB,S01CE,S01DF,S01G0,S0230,S0258,S02PA,S02T4,S02TB,S02VB,S02VF,S02VL,S0302,S0420,S0428,S0430,S0431,S0459,S0465,S0481,S0488,S0491,S0493,S0494,S04LN,S04NE,S04UR,S0534,S0548,S05AC,S05AQ,S05AS,S05DA,S05DC,S05DF,S05DM,S0654,S0688,S06AE,S06AF,S06AK,S06C3,S06NX,S06U2,S06VB,S06WC,S0710,S0715,S0754,S0760,S0775,S07CH,S07M9,S07NH,S0851,S0879,S08EK,S08KA,S08R9,S08TF,S08WM,S08WQ,S08WT?expanded=true

W specyfikacji zawarłem na razie to, co jest dla mnie istotne (np. systemy asystujące - jeżdżę  sporo ekspresówkami, HK - wiadomo ;), zawieszenie adaptacyjne - jeżdżę również dosyć często po dziurawych mazurskich i górskich drogach). Zależy mi szczególnie na informacji co do takich opcji, co do których z użytkowania wiecie, ze warto było wziąć (reflektory adaptacyjne? ).

Zdecydowanie idę w stronę M340i - w standardowym wyposażeniu ma już to, co i tak dorzucałbym do 330i a wtedy przepaść cenowa nie jest tak wielka 😉

Będę wdzięczny za dodatkowe rady. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 minut temu, mario79 napisał(a):

Wklejam linka do mojej wstępnej specyfikacji:

Będę wdzięczny za dodatkowe rady. 

Dostęp komfortowy.

Opublikowano

Bardzo rozsądny spec. Dorzuć na 100% przednią szybę o podwyższonej izolacji akustycznej. Sporo daje i znam z 2 przypadku, że ktoś o tym zapomniał 😕 Reszta dla mnie OK o ile nie potrzebujesz extra systemów asystujących, kamer 360, HUD'a itp. Przemyśl dobrze jeszcze z 2x i będzie następna 340i w Polsce i tym samym zadowolony kierowca 😀

  • Dziękuję 1
  • Moderatorzy
Opublikowano
W dniu 14.07.2023 o 18:16, stuffman napisał(a):

A Ty nie mierzyłeś swojej byłej 330i z 330d z korzyścią dla benzyny?

 

Łapałem się na A4 z F36 430d i nie dał rady.

 

W dniu 14.07.2023 o 19:03, macste napisał(a):

Myślę że po Polsce nie jeździ żadna 330i z aktywnym dyfrem ale to inny temat.

Jeździ co najmniej 2 szt, moja była i Stuffmana 😄 

 

Śmietnik posprzątany. 

Opublikowano

zwracam honor 🙂 na mokrym pewnie dużo pomaga nawet w 330i, w F30 jak popada tył potrafi nieźle zamiatać 🙂 pewnie dobry dyfer sporo pomaga ... w końcu 400Nm na ośkę to sporo.

Droga była ta opcja?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jak konfigurowałem w 2019 roku to nie była droga, chyba coś koło 3k jak pamiętam.

Natomiast jazda z tym dyfrem ośką zwłaszcza po mokrym/śniegu to było coś wspaniałego. Auto dzięki niemu jest bardzo przewidywalne nawet w lekkim poślizgu.

Opublikowano

właśnie tego mi brakuje. Quattro z torsenem, które miałem kiedyś w Audi było dla mnie super 🙂 Mam nadzieję, że w G20 z tym dyfrem też będzie OK. Jechałem w M3C w lutym tego roku i cięzko mi było - nie wiadomo jak elektronika zareaguje z podziałem momentu itd. Bardzo nieprzewidywalne dla mnie przy krótkim obcowaniu z autem. Jak by było na dłużej pewnie do rozpracowania 🙂

Opublikowano

Ja zw swojej strony polecam weba sto. szczególnie jeżeli auto stoi pod chmurką. POranne wejście do auta od września do kwietnia jest w końcu przyjemne...

W naszym położeniu klimatycznym, obowiązkowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
9 godzin temu, GDX4 napisał(a):

Ja zw swojej strony polecam weba sto. szczególnie jeżeli auto stoi pod chmurką. POranne wejście do auta od września do kwietnia jest w końcu przyjemne...

W naszym położeniu klimatycznym, obowiązkowe.

330e - nie ma chyba za wiele zalet, ale pare z nich to po chipsie prawie 400KM

A oprócz tego klimatyzacja i ogrzewanie z prądu.

Opublikowano
2 godziny temu, luk_byd napisał(a):

330e - nie ma chyba za wiele zalet, ale pare z nich to po chipsie prawie 400KM

A oprócz tego klimatyzacja i ogrzewanie z prądu.

zrobisz chipa i tracisz gware na auto wiec moze 400 KM, ale to pewnie dla ludzi mających grube hajsy i lubiących ryzyko nieposiadania gwarancji. Ale wtedy ci ludzie kupują M3 a nie 330e 😛

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, karlos91 napisał(a):

Jak dziala webasto w G20/G21? 

Jest elektryczne czy wykorzystuje paliwo?

Jest tradycyjne, spalinowe.

Opublikowano
W dniu 17.07.2023 o 11:03, Randall napisał(a):

Jak konfigurowałem w 2019 roku to nie była droga, chyba coś koło 3k jak pamiętam.

Natomiast jazda z tym dyfrem ośką zwłaszcza po mokrym/śniegu to było coś wspaniałego. Auto dzięki niemu jest bardzo przewidywalne nawet w lekkim poślizgu.

w 2021 już 6 tys 🙂

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
20 godzin temu, ironiq napisał(a):

zrobisz chipa i tracisz gware na auto wiec moze 400 KM, ale to pewnie dla ludzi mających grube hajsy i lubiących ryzyko nieposiadania gwarancji. Ale wtedy ci ludzie kupują M3 a nie 330e 😛

Rozumiem że obracasz się w kręgu gdzie każdy ma nowe auto. Ja nie. Sam mam G20 (320xd) i G30 (530e) - obie z 2020 - już po gwarancji. Nie stać na nowe. Tzn może byłoby stać, ale... wolę inaczej czerpać z życia - chociaż i to co mam, w jakiś sposób wystarcza do spokojnego życia.

Roczniki 2019-2020, a nawet te ściągane zza granicy 2021 są już pewnie po gwrancji 🙂

Pomijając że do lipca 2020 na razie robią chipsy, a powyzej jest nadal problem

Edytowane przez luk_byd
Opublikowano
20 godzin temu, Borsuczek napisał(a):

Jest tradycyjne, spalinowe.

U mnie w M340i LCI z zeszlego roku jest elektryczne. To mild-hybrid. WIele razy odpalalem w garazu w ktorym mam maks 12 stopni zima i zadnych spalin nie bylo...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.