Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Quash napisał(a):

Zależy co rozumiesz przed większość opcji ale 3 litrowy diesel zarówno w wersji 30d jak i M40d jest niesamowity i jeździ się nim rewelacyjnie zarówno w trasie jak i w mieście mild-hybrid działa super i czuć go zwłaszcza w mieście ( choć mnie osobiście start/stop ciągle wkurza i używam trybu sport individual żeby ustrojstwo było wyłączone ), elastyczność motoru jest niesamowita spalanie jak sie uprzesz to schodzi wręcz do absurdalnie niskich wartości a jak się będziesz "wściekać" to musisz naprawdę szaleć żeby spalić ponad 10 litrów ( ja regularnie smigam autostrada A1 północ południe PL i mając dość ciężką nogę mam średnie spalanie 8,4 gdzie swoim drugim samochodem A6 3.0TFSI jadąc w taki sam sposób spalanie jest w okolicach 15 litrów.... ). Jeździłem M340i, rewelacyjny samochód naprawdę ale jak po chwili przesiadłem się do M340d to już nie miałem wątpliwości który dla mnie jest "fajniejszy". Owszem M340i na papierze jest szybsze ( zwłaszcza 100-200) natomiast jedno papier a drugie życie, żeby z M340i wyciągnąć te osiągi musisz jednak miec wyższe obroty i "przygotować" samochód do tego ( nie żeby to jakoś dużo czasu zabierało ale jednak ) gdzie w  litrowym dieslu masz to "zawsze". Więc myślę że na silnik narzekać nie będziesz 😉 . 

Do tej pory zwracałem dużo uwagi na aspekt estetyczny i komfort jazdy... uznałem że to może być ostatni dzwonek kiedy będzie można kupić mocny samochód (za rozsadne pieniadze) i się nim cieszyć przed elektryfikacja wszystkiego co się rusza. Wszystkie ładne tapicerki dekory ulepszacze bezkluczykowe dostępy elektryczne bagażniki itp wywaliłem do kosza chcąc mieć fajnego sleepera który będzie  uwodził tym co najlepsze czyli przyjemnością z jazdy w starym stylu... dobrym stylu. Gdyby była możliwość wywalenia tego wielkiego czegoś nazywanego tabletem ...I zamiana ma stare analogowe zegary ... nie czekał bym ani minuty.

Edytowane przez buntownik
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 24.04.2023 o 09:15, MedicuS napisał(a):

moja Żona twierdzi, że torba to nie walizka i wszystko będzie wymięte

Są jeszcze dwie problemy: dzięki torbom bierze się o wiele więcej rzeczy i potem trudno coś znaleźć. Nie pomaga mniejszy otwór, niż w walizce. Po jednym wyjeździe byłem zmuszony je sprzedać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam G21 20d ze zwykłym zawieszeniem. Uważam zawieszenie za komfortowe bo dobrze tłumi drobne nierówności a jednocześnie nie ma bujania jak w Mondeo. Jednak poprzeczne szwy przejeżdża moim zdaniem bardzo słabo. Wczoraj wróciłem z Chorwacji do Warszawy i ostatnie kilometry S8 były już bardzo męczące. Pewnie dołożyło się , że byłem nie wyspany, ale jakoś męczące to było. W dodatek sztywne fotele nie pomagają. 

Czy przesiadka na 5-kę znacznie poprawi komfort jazdy? Gdy nie 5ka, to kaki inny model warto rozważyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
6 minut temu, chebum napisał(a):

Mam G21 20d ze zwykłym zawieszeniem. Uważam zawieszenie za komfortowe bo dobrze tłumi drobne nierówności a jednocześnie nie ma bujania jak w Mondeo. Jednak poprzeczne szwy przejeżdża moim zdaniem bardzo słabo. Wczoraj wróciłem z Chorwacji do Warszawy i ostatnie kilometry S8 były już bardzo męczące. Pewnie dołożyło się , że byłem nie wyspany, ale jakoś męczące to było. W dodatek sztywne fotele nie pomagają. 

Czy przesiadka na 5-kę znacznie poprawi komfort jazdy? Gdy nie 5ka, to kaki inny model warto rozważyć?

Pomiędzy 3er, a 5er jest przepaść jeśli chodzi o komfort, fotele, wyciszenie. 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 minuty temu, MedicuS napisał(a):

Pomiędzy 3er, a 5er jest przepaść jeśli chodzi o komfort, fotele, wyciszenie. 

W serii F na pewno,

W serii G moim zdaniem nie ma przepaści ale owszem 5 jest bardziej komfortowa i lepiej wyciszona.

Fotele to ... wiadomo że komforty będa lepsze (choć i tutaj sa róźne opinie) ale równiez sporty w 5 są obszerniejsze niż w 3.

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
2 godziny temu, chebum napisał(a):

Mam G21 20d ze zwykłym zawieszeniem. Uważam zawieszenie za komfortowe bo dobrze tłumi drobne nierówności a jednocześnie nie ma bujania jak w Mondeo. Jednak poprzeczne szwy przejeżdża moim zdaniem bardzo słabo. Wczoraj wróciłem z Chorwacji do Warszawy i ostatnie kilometry S8 były już bardzo męczące. Pewnie dołożyło się , że byłem nie wyspany, ale jakoś męczące to było. W dodatek sztywne fotele nie pomagają. 

Czy przesiadka na 5-kę znacznie poprawi komfort jazdy? Gdy nie 5ka, to kaki inny model warto rozważyć?

Zależy, można kupić serię 5 z felgami 21" rft i stałym zawiasem m i będzie twardo a można kupić zawias adaptacyjny felgi 19" bez rft i będzie mega komfortowo.... 

Byłem właśnie w salonie umówić wymianę oleju po dotarciu m3 i masakra jakie te aura są wielkie.... Gdzie tym stawać w mieście jak ja głównie tam jeżdżą.... Nowe x5 super, dużo miejsca ale dla rodziny 2+1 to jest kolumbryna.... Tak samo seria 7.

Seria 5 vs seria 3 to wszystko zależy od oczekiwań.... Sam musisz przetestować różne wersje.... 

  • Dziękuję 1
male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat jest jaki silnik wybrać to może dodać jakiego nie wybierać - dzisiaj konfigurowałem auto dla brata (1sze Bmw) i ze zdziwieniem zobaczyłem tam dodany na wesoło odrzut - 316d! Myślałem że przy G20 sobie już darują, albo chociaż podbiją go do tych 140KM, ale skoro 20d stoi w miejscu od 10 lat to i tutaj zero progresu. Ja wiem gdzieniegdzie w Europie road tax jest od mocy, ale po co to tutaj pchać?

Edytowane przez reaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli jest już opracowany taki wariant np. dla Belgii to czemu nie spróbować go sprzedać? Warianty o małej mocy ograniczają średnią emisję CO2 całej gamy modelowej. Czasem też kupują je firmy, jako kolejne BMW we flocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
5 godzin temu, reaver napisał(a):

Temat jest jaki silnik wybrać to może dodać jakiego nie wybierać - dzisiaj konfigurowałem auto dla brata (1sze Bmw) i ze zdziwieniem zobaczyłem tam dodany na wesoło odrzut - 316d! Myślałem że przy G20 sobie już darują, albo chociaż podbiją go do tych 140KM, ale skoro 20d stoi w miejscu od 10 lat to i tutaj zero progresu. Ja wiem gdzieniegdzie w Europie road tax jest od mocy, ale po co to tutaj pchać?

Do tego zablokowany ECU nie ułatwia modyfikacji, bo silnik prawdopodobnie zduszony jest tylko softem.

318d to jest muł bagienny, 316d to już muł po zawale 😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy,

przymierzam się właśnie do zakupu swojego pierwszego BMW (auto jako nowe). Wybór padł na serię 3. I w związku z tym mam parę pytań do doświadczonych użytkowników. 

Moje potrzeby - auto uniwersalne, zarówno do miasta jak i na trasy. Użytkowany przez 3 osoby (ja + 2 nastolatków). Większość przebiegów poza miastem - 90 do 10, natomiast po mieście jeżdżę codziennie, ale tak do 5 km. Przebiegi około 30 tys. rocznie. Obecnie jeżdżę hondą civic sedan (X gen), 182 KM i wielkościowo na moje potrzeby jest ok.  

Mam za sobą pierwszą jazdę 320i, ale to nie jest to - więc wybór padł na 330i, tyle tylko, że w całej Warszawie nie ma takiego auta do jazdy próbnej. Dlatego też mam pytanie, jak auto z tym silnikiem sprawuje się w codziennym użytkowaniu? I nie pytam o prędkość maksymalną, bo ostatnie spotkania z policją wyleczyły z szybkiej jazdy 😉, ale raczej dynamika, elastyczność, spalanie, subiektywne odczucie, że spokojnie zdążę przy wyprzedzaniu. Czy jest ok, czy raczej jest lekki niedosyt? Dopytuje, ponieważ rozważam jeszcze ewentualnie m340i, ale to już w zależności od konfiguracji kilkadziesiąt tys drożej. Aha, lubię dynamiczną jazdę, ale na tor raczej się nie wybieram. A może któryś z innych silników? Ale z automatu wykluczam wszytko poniżej 245 KM. 

Kolejna kwestia - sedan czy kombi? Wiem, o gustach się nie dyskutuje, użytkowałem kombi, teraz sedana, ale pytam o Wasze subiektywne odczucia z użytkowania. 

I ostatnia kwestia - które ze elementów wyposażenia są wg Was konieczne lub przydatne w użytkowaniu? Nie pytam o sprawy stylistyczne, bo to indywidualna sprawa. Dla jasność - auto z pakietem M. Z głównych elementów które na pewno chcę to: zawieszenie adaptacyjne - w związku z tym jakie hamulce i koła - 18 czy 19? Kolejno, systemy wspierające kierowcę bo jeżdżę dużo ekspresówkami oraz lepszy zestaw HiFi. Natomiast jak wygląda pokrycie deski rozdzielczej skórą syntetyczna? Daje radę czy lepiej odpuścić? I fotele - podoba mi się jasna skóra vernasca oyster ale nie jest wentylowana, więc czy nie lepiej pozostać przy podstawowych z alcantara? Bo wentylowane to już lekko chora cena. 

Mam świadomość, że jeden woli Wielkanoc drugi Boże Narodzenie, ale będę niezmiernie wdzięczny za Wasze opinie. Forum oczywiście przeczytałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
5 godzin temu, mario79 napisał(a):

Szanowne Koleżanki, Szanowni Koledzy,

przymierzam się właśnie do zakupu swojego pierwszego BMW (auto jako nowe). Wybór padł na serię 3. I w związku z tym mam parę pytań do doświadczonych użytkowników. 

Moje potrzeby - auto uniwersalne, zarówno do miasta jak i na trasy. Użytkowany przez 3 osoby (ja + 2 nastolatków). Większość przebiegów poza miastem - 90 do 10, natomiast po mieście jeżdżę codziennie, ale tak do 5 km. Przebiegi około 30 tys. rocznie. Obecnie jeżdżę hondą civic sedan (X gen), 182 KM i wielkościowo na moje potrzeby jest ok.  

Mam za sobą pierwszą jazdę 320i, ale to nie jest to - więc wybór padł na 330i, tyle tylko, że w całej Warszawie nie ma takiego auta do jazdy próbnej. Dlatego też mam pytanie, jak auto z tym silnikiem sprawuje się w codziennym użytkowaniu? I nie pytam o prędkość maksymalną, bo ostatnie spotkania z policją wyleczyły z szybkiej jazdy 😉, ale raczej dynamika, elastyczność, spalanie, subiektywne odczucie, że spokojnie zdążę przy wyprzedzaniu. Czy jest ok, czy raczej jest lekki niedosyt? Dopytuje, ponieważ rozważam jeszcze ewentualnie m340i, ale to już w zależności od konfiguracji kilkadziesiąt tys drożej. Aha, lubię dynamiczną jazdę, ale na tor raczej się nie wybieram. A może któryś z innych silników? Ale z automatu wykluczam wszytko poniżej 245 KM. 

Kolejna kwestia - sedan czy kombi? Wiem, o gustach się nie dyskutuje, użytkowałem kombi, teraz sedana, ale pytam o Wasze subiektywne odczucia z użytkowania. 

I ostatnia kwestia - które ze elementów wyposażenia są wg Was konieczne lub przydatne w użytkowaniu? Nie pytam o sprawy stylistyczne, bo to indywidualna sprawa. Dla jasność - auto z pakietem M. Z głównych elementów które na pewno chcę to: zawieszenie adaptacyjne - w związku z tym jakie hamulce i koła - 18 czy 19? Kolejno, systemy wspierające kierowcę bo jeżdżę dużo ekspresówkami oraz lepszy zestaw HiFi. Natomiast jak wygląda pokrycie deski rozdzielczej skórą syntetyczna? Daje radę czy lepiej odpuścić? I fotele - podoba mi się jasna skóra vernasca oyster ale nie jest wentylowana, więc czy nie lepiej pozostać przy podstawowych z alcantara? Bo wentylowane to już lekko chora cena. 

Mam świadomość, że jeden woli Wielkanoc drugi Boże Narodzenie, ale będę niezmiernie wdzięczny za Wasze opinie. Forum oczywiście przeczytałem. 

Ja osobiście zrezygnowałbym z wyposażenia ( wziął tylko to co must have dla Ciebie ) i wybrał motor 340i !!

na tor się nie nadaje ale do miasta i na trasy super autko...

wyposażenie to musi Tobie pasować i nikim się nie sugeruj.... jedno wolą m3 golasa i mają frajdę bo nic nie potrzebują a inni odklikają wszystko a mają motor 316d.....

Koła 19" w moim mniemaniu idealny wybór ....

skóra na desce to chyba największy badziew jaki mam w x1 bo było w pakiecie nie wiem czy ktoś się o tą deskę ociera czy nie wiem memła żeby to samemu z siebie wybrać .....

nagłośnienie HK jedyny rozsądny wybór jeżeli słuchasz muzyki ....

tempomat aktywny na trasy bajka sam jedzie przyspiesza i hamuje na autostradę jak znalazł....

skóra bez wentylacji to tragedia w m3 mam wentylację i gdybym nie wziął to bym chyba obszył je alcantara ...

Pamiętaj to twoje auto będzie i Ty masz się z niego cieszy a nie ktoś inny ....

  • Dziękuję 1
male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie tylko Ty będziesz kierowcą to pamiętaj też o pamięci foteli. Nie wiem na ile auto ale warto też wziąć od razu 5 letnią gwarancję, bo w późniejszym czasie jej nie dokupisz. Przeglądy możesz sobie rozszerzyć zawsze ale gwarancję można chyba tylko przez pierwsze pół roku po zakupie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
13 godzin temu, sadowiak napisał(a):

Jak nie tylko Ty będziesz kierowcą to pamiętaj też o pamięci foteli. Nie wiem na ile auto ale warto też wziąć od razu 5 letnią gwarancję, bo w późniejszym czasie jej nie dokupisz. Przeglądy możesz sobie rozszerzyć zawsze ale gwarancję można chyba tylko przez pierwsze pół roku po zakupie. 

Pakiety bri bsi mozesz kupić max do 3miesiecy od produkcji.... 

Dla mnie to must have oba na 5lat... Przecież każdy wie że nowe auta to plastic fantastic heh

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wehyr napisał(a):

Pakiety bri bsi mozesz kupić max do 3miesiecy od produkcji.... 

Dla mnie to must have oba na 5lat... Przecież każdy wie że nowe auta to plastic fantastic heh

BRI do 3 mc, BSI+ do 3 mc (czyli masz klocki tarcze dodatkowo). BSI możesz kupić kiedy chcesz, ja kupiłem po roku i 2 mc, 5 lat / 100k km bo finalnie opłaca się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też podpowiem, że 330i to pewnie fajne auto, ale M340i to dopiero można powiedzieć, że ma silnik. I wcale dużo nie pije, przypuszczam, że w normalnym użytkowaniu będzie to samo. Jeśli budżet pozwala - to w ciemno - za chwilę takich silników już nie kupisz.

Ja wziąłbym kombi, bo zwyczajnie mi się podoba i jest praktyczniejsze, ale żona i dzieciaki przegłosowali mnie, a to 3er dla żony, więc jest sedan.

Wyposażenie - temat rzeka. Ja wziąłem prawie wszystko bez aktywnego tempomatu - ja ani żona nie używamy tego ustrojstwa. Felga 19" też raczej powinna wejść. HK polecam, mam skórę Vernasca  - i jest OK, natomiast fotele sportowe nie są tak wygodne jak komforty w piątce. Daleko im do nich, w ogóle piątka mnie rozpieściła i niektóre rzeczy w trójce mnie nieco rozczarowały i widzę, że to niższy o klasę model, ale i tak uważam, że to świetne auto - niestety wszystko w życiu jest relatywne....

 

Jeszcze masz 330d i M340d - oba świetne, warte rozważenia, jeśli sporo jeździsz tak jak piszesz. Znajomy właśnie kupił 430d Grandcoupe i jest zachwycony silnikiem. Ja mam go w piątce i potwierdzam, mocy i momentu naprawdę mu nie brakuje i jeździ się bardzo przyjemnie.

Edytowane przez Mandus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za wszystkie porady.

Na ten moment zbieram oferty, problem polega na tym, że w Warszawie i najbliższej okolicy nie ma M340i do jazdy próbnej. i nie wiem jak odnieść ten silnik do 330i 😉  A przy najlepszych ofertach z moją konfiguracją (z pewnych elementów nie jestem lub nie chcę w stanie zrezygnować, takich jak HK, tempomat, zawieszenie adaptacyjne)  różnica w cenie wynosi około 47 tys. Dużo, nawet jeżeli budżet, przy zaciśnięciu pasa, pozwala. I mam mocny dylemat, czy odczucia z jazdy są na tyle lepsze, że warto te pieniądze wyłożyć. Chyba pozostaje mi najem na dobę z wypożyczalni. Możecie powiedzieć, czy trwałość 3-litrówki jest lepsza niż w 330? A jak koszty serwisowania? Nie dziwcie się dylematom, jeżeli na co dzień jeździ się 182 konną hondą 😉 .

Co do diesla - miałem auta z takim silnikiem i byłem zadowolony, ale obawiam się o jego trwałość przy mojej obecnej jeździe - codziennie do 5 km, a raz w tygodniu, raz na dwa tygodnie duża trasa. Jeden z dealerów mi odradzał w takim przypadku. Co sądzicie? 

I jeszcze pytanie o pakiety - pakiet serwisowy (BSi) - widzę, że warto, ale co obejmuje BSI+ i czy kalkuluje się do niego dopłacać? No i pakiet BRI - który warto wziąć? I jeżeli planuję jeździć około 5 lat to 3 letni? 

pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Godzinę temu, mario79 napisał(a):

Bardzo dziękuję za wszystkie porady.

Na ten moment zbieram oferty, problem polega na tym, że w Warszawie i najbliższej okolicy nie ma M340i do jazdy próbnej. i nie wiem jak odnieść ten silnik do 330i 😉  A przy najlepszych ofertach z moją konfiguracją (z pewnych elementów nie jestem lub nie chcę w stanie zrezygnować, takich jak HK, tempomat, zawieszenie adaptacyjne)  różnica w cenie wynosi około 47 tys. Dużo, nawet jeżeli budżet, przy zaciśnięciu pasa, pozwala. I mam mocny dylemat, czy odczucia z jazdy są na tyle lepsze, że warto te pieniądze wyłożyć. Chyba pozostaje mi najem na dobę z wypożyczalni. Możecie powiedzieć, czy trwałość 3-litrówki jest lepsza niż w 330? A jak koszty serwisowania? Nie dziwcie się dylematom, jeżeli na co dzień jeździ się 182 konną hondą 😉 .

Co do diesla - miałem auta z takim silnikiem i byłem zadowolony, ale obawiam się o jego trwałość przy mojej obecnej jeździe - codziennie do 5 km, a raz w tygodniu, raz na dwa tygodnie duża trasa. Jeden z dealerów mi odradzał w takim przypadku. Co sądzicie? 

I jeszcze pytanie o pakiety - pakiet serwisowy (BSi) - widzę, że warto, ale co obejmuje BSI+ i czy kalkuluje się do niego dopłacać? No i pakiet BRI - który warto wziąć? I jeżeli planuję jeździć około 5 lat to 3 letni? 

pozdrawiam 

już służę pomocą 
miałem 330i w f30 po modach 322ps 485nm i nawet seria 340i bije ją na głowę pod każdym względem 🙂

nie ma nad czym się zastanawiać !!

diesel odpada przy takich przebiegach ......

BSI+ nie opłaca się jak masz małe przebiegi bo hamulce pierwszy raz zmienisz po 4-5 latach 

zawsze biorę BSI i BRI na 5 lat i nic Cię w tym okresie nie obchodzi !!

jedyne co w aucie w okresie 5 lat wymienisz no chyba że latasz na tor to co innego 

to opony raz letnie i raz zimowe i może raz klocki ....

 

Jeszcze raz polecam m340i do prawdziwej emki daleko ale jako daily sprawdza się w 100% choć jak pisałem u siebie w m3comp na comfort wszystko jest bardziej miękko i sprężyście mimo 20 cali z tyłu niż w m340i ze stałym zawiasem m i oponami rft ....

Nie zastanawiaj się bo będziesz załował 330i to 4 cylindrowa kosiarka i to samo pisałem jak ją użytkowałem....

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytałeś o trwałość M340i - jak najbardziej, to akurat jeden z bardziej udanych silników BMW - B58.

No i jeszcze zamieszam Ci z dieslem... nie prawda, że odpada. Nie wiem jak cenowo to wychodzi, ale jesli miałbym pójść na jakiś kompromis, to 330d nadal warty rozważenia. Akurat diesel BMW dobrze znosi krótkie dystanse - szczególnie DPF nie zatyka się. Przecież jak mam diesla to wiadomo, że nie jeżdżę nim tylko w trasy, tylko śmigam na miejscu, a trasa pojawia się właśnie co jakiś czas. Wcześniej wspomniałem, że znajomy kupił 430d - i wybrał diesla bo lubi diesle i kilka razy w roku jeździ na w Alpy na narty, a tak przez cały rok śmiga na miejscu w koło komina...

Nie namawiam, niemniej mam też 530d i uważam, że to świetny silnik i mogę go polecić. M340i byłoby idealne, bo w trasie jego spalanie naprawdę potrafi być zaskakująco przyzwoite przy normalnej jeździe i jakiejś wielkiej przepaści do diesla nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, 

wrócę jeszcze do tematu z prośbą o radę - pojeździłem w weekend 330i i powiem tak - nie jest źle, ale mam mocna obawę, że to może być jednak za mało w takim samochodzie 😉 . Dlatego zrobiłem konfig M340i w wersji nazwijmy "budżetowej", ograniczając się do elementów na których mi zależy - podpowie ktoś jak zamieszczę go tu na forum?  Nie chcę zaliczyć wytopy pomijając jakiś ważny element w tym samochodzie.  

I druga kwestia - zrobiłem też rozeznanie po dealerach - największy rabat jaki mi zaproponowano to 12% (zakup w leasingu na firmę). Czy obecnie to jest w porządku oferta, czy można uzyskać cos więcej?

330d na razie jeszcze nie uwzględniam, chcę powalczyć o dobrą cenę na 340i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam widzę że różnica w cenie między 330i a m340i w bazowych wersjach to 74k.

To jest kupe szmalu.

Mam 330i i według mnie jest rakieta. Przy wyprzedzaniu wciska w fotel sekunda i auto jest wyprzedzone. Nie jeździłem m340i ale według mnie będziesz zadowolony z 330i bo to wystarczająco szybki zwierz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.