Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie przesadzaj z tymi kosztami utrzymania. Przecież czy masz tam skórę, skaj, alacantrę czy zwykły plastik to dbać i czyścić trzeba nie zależnie co to jest. I tak jakieś środki musisz kupować.
Opublikowano
Słuchajcie, a warto brać deskę rozdzielczą obszytą skórą ekologiczną czy tam tym jakimś materiałem skóropodobnym? To niby 3 klocki kosztuje. Uzysku z tego nie ma żadnego bo ani nie ułatwia prowadzenia ani nie wspomaga w żaden sposób bezpieczeństwa tylko po prostu wygląda. I mam takie mieszane odczucia. Co myślicie? Jak w ogóle z eksploatacją tego?

warto to mieć - wygląda dużo lepiej

Opublikowano

Problem pojawia sie wtedy, gdy ktos ma w G20 M-pakiet ze standardowymi obiciami tzn Alcantara-Sensatec, ktore to zestawienie kolorystyczne ma niebieską nić.


Otóż, BMW niezle polecialo w kulki i do Sensatec-Alcantara montuje Sensatec na desce rozdzielczej, ktory to ... ma SZARE szwy. Niebieskie szwy na Sensatecu na desce rozdzielczej pojawiaja sie dopiero w momencie wziecia skory Vernasca z niebieska nicią. Jak ktos zwraca uwage na takie rzeczy, to bedzie go to wkurzalo.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Ja co prawda nie wiem jak wygląda standard, wziąłem tę skórę do swojej, bo miałem nadzieje na skórę taką w jakiej jest np podłokietnik- teraz bym tego nie wziął- No chyba, że standardowa wygląda jeszcze gorzej :lol: No i fakt, szara, a nie niebieska nić i tylko przez kawałek deski- dziwna sprawa
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Problem pojawia sie wtedy, gdy ktos ma w G20 M-pakiet ze standardowymi obiciami tzn Alcantara-Sensatec, ktore to zestawienie kolorystyczne ma niebieską nić.


Otóż, BMW niezle polecialo w kulki i do Sensatec-Alcantara montuje Sensatec na desce rozdzielczej, ktory to ... ma SZARE szwy. Niebieskie szwy na Sensatecu na desce rozdzielczej pojawiaja sie dopiero w momencie wziecia skory Vernasca z niebieska nicią. Jak ktos zwraca uwage na takie rzeczy, to bedzie go to wkurzalo.

 

Byłem dzisiaj obejrzeć moją G20 M-pack przed odbiorem i sensatec na desce jest obszyty szarą nicią, ale fotele sensatec również. Wszystko jest jednolite.

Może niebieska nić jest na restrykcjach :D

Opublikowano

To juz mega dziwne :D

A jak miales w konfiguratorze? Pierwszy raz slysze o zestawie foteli Alcantara/Sensatec z szara nicią. Zawsze byla tylko niebieska. Wolalbym szara :).

Opublikowano
Przecież @michal2-4 napisał że fotele w Sensatecu więc nie alcantara/sensatec. Ja mam nadzieję że moje fotele Alcantara/Sensatec jednak będą z szarą nicią bo to będzie fajny smaczek przy Portimao Blue na budzie. Za obszycie deski nie dopłacałem, wolałem się skupić na kofiguracji bardziej praktycznej.
Opublikowano
A jak już jesteśmy przy fotelach... Szukałem na forum zdjęć i znalazłem tylko 2 zdjęcia foteli. Przydaloby się jakieś konkretne porównanie foteli z realnymi zdjęciami. Kojarzy ktoś jakąś stronę gdzie jest takie porównanie wszystkich typów fotlei i materiałów? W sumie to ja już nie wiem który wybrać... W Seacie Leon 3 FR jestem mega zadowolony z Alcantary ale do bmw coś tu widzę że narzekacie na nią =)
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
Jakby ktos chciał zobaczyć jakie te M340i jest wolne i dlaczego lepiej brac 330i RWD + ewentualny chip :duh:


 

Tylko co znaczy lepiej? 340i wykorzystasz tylko na torze w porownaniu do 330i, bo z 258 KM i tak bedziesz pierwszy na swiatlach (no, moze w sprincie do 120kmh), nawet w porownaniu z x5 40i.


Wiec to oferta dla tych, którzy nie mają lepszego pomysłu co z kasą robić.

Tych, co mają 340i śmieszą komenty o szybszym 330i stage2 niz seria 340i, a tych co mają 330i śmieszą komenty, że watro dopłacić minimum 60-70 tys. (Minimum, bomarża wieksza, a i akcyza obejmuje cale auto, wiec za ta sama mavi placisz o wiele wiecej), żeby rozpedzac sie do setki w 4.4 zamiast 5.7 (seria). Nie ma ekonomicznego uzasadnienia i slowo "warto" w kontekscie 340i ma znaczenie tylko jesli planujesz wykorzystac ten samochod do sportu i zrobic z niego 700+KM.

Jak jezdzisz z rodziną to i tak te 4.4 nigdy nie osiagasz, chyba ze masz rodzine sportowcow, zona driftuje a dzieci jezdza na enduro hehe.

W praktyce jak wyposazysz na bogato 330i i 340i to roznica w cenie jest blizsza 150 tys niz 70 tys.

 

Ale bzdury jaka roznica 150 tys ! 70-80 przy identycznie wyposazonym samochodzie.

340i to nie tylko sekunda szybciej do 100km/h - na co srednio zwracam uwage , ale przedewszsytkim swietna kultura pracy silnika R6 B58 i swiadomosc ze mamy solidny silnik 6 cyl , lekkosc w rozpedzaniu sie przy kazdej predkosci (np przy pelnym samochodzie na wyjazd na narty).

Owszem 30i daje wiecej niz wystarczajac osiagi ale chyba tylko glupcy twierdza ze 30i jest lepsze od 40i .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Ale bzdury jaka roznica 150 tys ! 70-80 przy identycznie wyposazonym samochodzie.

340i to nie tylko sekunda szybciej do 100km/h - na co srednio zwracam uwage , ale przedewszsytkim swietna kultura pracy silnika R6 B58 i swiadomosc ze mamy solidny silnik 6 cyl , lekkosc w rozpedzaniu sie przy kazdej predkosci (np przy pelnym samochodzie na wyjazd na narty).

Owszem 30i daje wiecej niz wystarczajac osiagi ale chyba tylko glupcy twierdza ze 30i jest lepsze od 40i .

 


Dokladnie w samo sedno.....

Miałem f30 330i 322ps485nm szybkie auto rwd ale kultura pracy słabiutka, to tylko 4 cylindrowa kosiarka...

340i zupełnie inne auto.....

U mnie różnica 330i vs 340i g20 było 65k minus rabat około 20% co daje nam 52k.

Jak dla mnie różnica znikoma, tym bardziej że jest szpera, dodatkowa chłodnica, większe zaciski, tarcze z przodu itd....

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jak dla mnie różnica znikoma, tym bardziej że jest szpera, dodatkowa chłodnica, większe zaciski, tarcze z przodu itd....

 

Ta dodatkowa chłodnica to "Pakiet M Technology" ? Zastanawiam się czy jest sens to brać w ogóle. Czytałem opinie, że silnik pracując lekko się rusza na boki i wyrabia się gniazdo tej chłodnicy i w razie większego wycieku można uszkodzić silnik. Odmawiają wtedy też naprawy gwarancyjnej xD Jeden typ miał taki przypadek i go opisywał na YT. Nie wiem ile w tym prawdy ofc.


Ja osobiście myślę o takiej konfiguracji - co sądzicie?

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/mdqoz3xw


Hak potrzebny do wożenia roweru na wyjazdy ;D Touring praktyczny bo rower by wszedł do środka ale nie przemawia do mnie wyglądem.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
Jak dla mnie różnica znikoma, tym bardziej że jest szpera, dodatkowa chłodnica, większe zaciski, tarcze z przodu itd....

 

Ta dodatkowa chłodnica to "Pakiet M Technology" ? Zastanawiam się czy jest sens to brać w ogóle. Czytałem opinie, że silnik pracując lekko się rusza na boki i wyrabia się gniazdo tej chłodnicy i w razie większego wycieku można uszkodzić silnik. Odmawiają wtedy też naprawy gwarancyjnej xD Jeden typ miał taki przypadek i go opisywał na YT. Nie wiem ile w tym prawdy ofc.


Ja osobiście myślę o takiej konfiguracji - co sądzicie?

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/mdqoz3xw


Hak potrzebny do wożenia roweru na wyjazdy ;D Touring praktyczny bo rower by wszedł do środka ale nie przemawia do mnie wyglądem.

 

Nie bierz przedłużonej gwarancji. Kup ją dopiero po odebraniu auta. Podatkowo lepiej wychodzi przy leasingu. No chyba że planujesz zrobić cesję :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy to dobry wątek ale czy moglibyście podzielić się opinią czy zakup i330 xdrive 258km to dobry zakup, szczególnię na zimę dla kobiety? Jak działa xdrive zimą? Czy napęd w dużej mierze na tył będzie dominował i sprawiał problemy?


Dzięki za opinie!

Opublikowano

Witam,


Jestem w trakcie zamawiania BMW i mam straszny dylemat silnikowy :/ Zależy mi na fajnym uczuciu przyśpieszenia. Jeździłem KIA Proceed GT i tam było ok, ale nie było "tego czegoś" 265 Nm i 204 KM . Wybrałem się na jazdę testową 330e, gaz do deski i było to coś 420 Nm 292 KM :) Moje pytanie dla ludzi którzy jeździli 320i, 320d, 330i -> czy "feeling" w 320i jest dużo gorszy od 330e? to samo 330i i 320d.

Najbardziej jestem zainteresowany silnikiem 320i 184 KM i 300 Nm bo wychodzi najkorzystniej, ale jeżeli nie ma "tego czegoś" to dopłacę do 330i (o ile tam to jest bo jeździłem tylko 330e).

W teorii 320i powinnien mieć lepszy feeling niż KIA Proceed GT, bo ma więcej niutów i ma napęd na tył :roll: ?


Generalnie przeczesywałem internety w poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie i znalazłem np. :

Between the 320i on the test drive and the M340i, I'd actually go for the 320i, as it's such a soothing and comfortable car to use on a daily grind. It has the ability to make haste when necessary and as mentioned earlier it's tuned in such a way that you feel like you have much more performance at your disposal than you actually do.

źródło : https://www.iol.co.za/motoring/road-tests/bmw-320i-and-m340i-tested-best-luxury-sedans-lots-of-money-can-buy-46678457

Opublikowano

Pomiędzy 320 a 330 wybrałbym 340….

Tylko te maja problem z produkcja, ale może się doczekam.


Myśle iż każda wersja w opozycji do 330e będzie dawała wiecej feelingu z racji braku akumulatorów.

330e wydawało się ciężkawe, ale nie przeszkadzało to jakoś w radości z jazdy…



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Pytanie z czapy, umawiasz się na jazdę i sprawdzasz sam, nikt nie wie czy dla Ciebie 320i będzie optymalnym wyborem..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,


Jestem w trakcie zamawiania BMW i mam straszny dylemat silnikowy :/ Zależy mi na fajnym uczuciu przyśpieszenia. Jeździłem KIA Proceed GT i tam było ok, ale nie było "tego czegoś" 265 Nm i 204 KM . Wybrałem się na jazdę testową 330e, gaz do deski i było to coś 420 Nm 292 KM :) Moje pytanie dla ludzi którzy jeździli 320i, 320d, 330i -> czy "feeling" w 320i jest dużo gorszy od 330e? to samo 330i i 320d.

Najbardziej jestem zainteresowany silnikiem 320i 184 KM i 300 Nm bo wychodzi najkorzystniej, ale jeżeli nie ma "tego czegoś" to dopłacę do 330i (o ile tam to jest bo jeździłem tylko 330e).

W teorii 320i powinnien mieć lepszy feeling niż KIA Proceed GT, bo ma więcej niutów i ma napęd na tył :roll: ?


Generalnie przeczesywałem internety w poszukiwaniu odpowiedzi na to pytanie i znalazłem np. :

Between the 320i on the test drive and the M340i, I'd actually go for the 320i, as it's such a soothing and comfortable car to use on a daily grind. It has the ability to make haste when necessary and as mentioned earlier it's tuned in such a way that you feel like you have much more performance at your disposal than you actually do.

źródło : https://www.iol.co.za/motoring/road-tests/bmw-320i-and-m340i-tested-best-luxury-sedans-lots-of-money-can-buy-46678457

 


Jak na być good feeling to polecam od 340i w górę, czyli m340i, m3. M3 competition...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Pytanie z czapy, umawiasz się na jazdę i sprawdzasz sam, nikt nie wie czy dla Ciebie 320i będzie optymalnym wyborem..

w Warszawie żaden dealer nie miał przez ostatnie półtora miesiąca w ogóle 320i do jazd testowych - cały czas albo jakieś 318i albo 330e z benzynowych.

Co do wyboru między poszczególnymi silnikami to też miałem dylemat, ale przejechałem się 318i była zaskakująco dynamiczna (pomimo Xdrive), natomiast 330e rzeczywiście było ciężkawe, ale nawet ono przy rozładowanym silniku elektrycznym (wtedy to jest takie cięższe 320i właśnie) dawało radę i absolutnie mi wystarczało. Zdecydowałem się na 320i, a racji na to że będę jeździł sporo w Alpy to dorzuciłem Xdrive. Jestem przekonany, że banan na twarzy będzie zawsze przy wsiadaniu do samochodu, a jeżeli będzie brakowało mocy to Stage 1 -> 330i Xdrive :mrgreen:

  • Moderatorzy
Opublikowano
a jeżeli będzie brakowało mocy to Stage 1 -> 330i Xdrive :mrgreen:

 

na to bym się nie nastawiał :wink:


1. sterownik nie modyfikowalny

2. kiedy go złamią to modyfikacja równa się utracie gwarancji

3. po każdej aktualizacji idrive trzeba wrzucać soft od nowa

Opublikowano
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, mimo że nie dowiedziałem się tego co chciałem :twisted: podałem dość dokładne dane w KM/Nm więc liczyłem na jakieś konkrety jak np. "BMW ma mniej mocy niż KIA, ale moment jest fajnie dopasowany to i feeling jest dobry do np. 80km/h" :mrgreen: mam podobne doświadczenia do kolegi wyżej. Nigdzie nie mają nic innego niż 318i i 330e. Tak jak wspomniałem wyżej jeździłem już 330e i było super a że nie mam okazji jeździć 320i to myślałem, że komuś się udało i ma porównanie. Ja generalnie myślę nad 320i albo 340i - tak wiem, przepaść ale jednak jedno ma uzasadnienie ekonomiczne a drugie emocjonalne :twisted: Zapowiadają mandaty do 3k zł i dlatego wciąż się zastanawiam nad sensem zbyt szybkiego auta stąd moje poszukiwanie odpowiedzi na pytanie czy "320i daje wystarczającą satysfakcje" :)
  • Moderatorzy
Opublikowano

To przyspieszenie daje radość a nie sama szybka jazda, bo 160 km/h po autobahnie jest nudne.

Możesz mieć rozkminę między 340i a C43 a nie 320i. Bierz mocniejszego.

Różnica w spalaniu będzie śmieszna, nie oszukujmy się. Coś jak n46 vs n52, to paliło tyle samo.

Opublikowano
Zapowiadają mandaty do 3k zł i dlatego wciąż się zastanawiam nad sensem zbyt szybkiego auta stąd moje poszukiwanie odpowiedzi na pytanie czy "320i daje wystarczającą satysfakcje" :)

 

W Szwajcarii mandaty są kilkanaście razy większe, łącznie z więzieniem w opcji, ale jakoś nie brak dużo szybszych aut niż 340i :)


Pojawiło się kilka wątków o 318i to i ja zapytam: przyszła do głowy myśl by zamienić 118i F40 na 318i G21 w podstawie.

Czy to ma sens? Czy szkoda zabawy i bez Mpakietu nie ma co brać G21?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.