Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Podstawowe z tego co zrozumiałem, nie są skrętne, dla mnie ten argument całkowicie przekreślił podstawowe.

Wizualnie, faktycznie trochę wstyd włączyć światła podstawowe stojąc obok Skody :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe światła to moim zdaniem obciach dla BMW. W zestawie powinni dawać jeszcze stalowe koła z kołpakami (trytytki M Sport zabezpieczające przed kradzieżą oczywiście za dopłatą). Adaptacyjne LEDy wyglądają lepiej jeśli chodzi o światła dziennie, ale fakt, że wewnętrzna cześć reflektora jest atrapą, to moim zdaniem tandeta na miarę fake’owych wydechów w Audi czy Mercedesie. Gdybym przed kupnem wiedział, że tak jest, to na pewno bym dołożył te kilka złotych miesięcznie za lasery. No ale nie przyszło mi do głowy, ze można montować atrapę świateł... Dobrze chociaż, że nie montują już zwykłych H7 jak w Dacii.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podstawowe światła to moim zdaniem obciach dla BMW. W zestawie powinni dawać jeszcze stalowe koła z kołpakami (trytytki M Sport zabezpieczające przed kradzieżą oczywiście za dopłatą). Adaptacyjne LEDy wyglądają lepiej jeśli chodzi o światła dziennie, ale fakt, że wewnętrzna cześć reflektora jest atrapą, to moim zdaniem tandeta na miarę fake’owych wydechów w Audi czy Mercedesie. Gdybym przed kupnem wiedział, że tak jest, to na pewno bym dołożył te kilka złotych miesięcznie za lasery. No ale nie przyszło mi do głowy, ze można montować atrapę świateł... Dobrze chociaż, że nie montują już zwykłych H7 jak w Dacii.

 

Obejzalem kilka(nascie) zdjęć/filmow z g20 z bazowymi ledami. Ogólnie wyglada akceptowalnie w wiekszosci przypadkow (albo to moja racjonalizacja). Na kilku zdjeciach zrobionych w ujęciu pod kątem wyglada to strasznie słabo.

Macie moze jakies zdjecia świateł w swoich autach z bazowymi Ledami? Kilka osób ma takie konfiguracje.


Zobaczymy, mam chwile na podjecie decyzji ale raczej zostawie i będę jezdzil skodą 318i ;) O ile auto sie wyprodukuje


Nie chce też niepotrzebnie powiekszać kosztow a juz musialem dorzucic $$$ na LCPro zeby wogole zamówic auto, chociaz w cenie doplaty wolałbym kilka innych dodatków.


Wiadomo ze lasery wyglądaja super, ale dorzucenie świateł za 9k do budżetowej konfiguracji to moim zdaniem przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bazowe wyglądają słabo, jeśli budżet to podstawowe kryterium i nie da rady go podnieść - to jakoś z tym musisz żyć. Sam musisz ocenić czy warto dopłacić, czy wolisz inaczej te środki spożytkować. Osobiście wybrałem adaptive led i jestem zadowolony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo ze lasery wyglądaja super, ale dorzucenie świateł za 9k do budżetowej konfiguracji to moim zdaniem przesada.

 

Zdecydowanie :( Nawet przy konfigu za 200kpln, dopłata 5% wartości auta na same światła to dużo - wolałbym przeznaczyć te pieniądze na wygodę w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Podstawowe światła to moim zdaniem obciach dla BMW. W zestawie powinni dawać jeszcze stalowe koła z kołpakami (trytytki M Sport zabezpieczające przed kradzieżą oczywiście za dopłatą). Adaptacyjne LEDy wyglądają lepiej jeśli chodzi o światła dziennie, ale fakt, że wewnętrzna cześć reflektora jest atrapą, to moim zdaniem tandeta na miarę fake’owych wydechów w Audi czy Mercedesie. Gdybym przed kupnem wiedział, że tak jest, to na pewno bym dołożył te kilka złotych miesięcznie za lasery. No ale nie przyszło mi do głowy, ze można montować atrapę świateł... Dobrze chociaż, że nie montują już zwykłych H7 jak w Dacii.

 

Obejzalem kilka(nascie) zdjęć/filmow z g20 z bazowymi ledami. Ogólnie wyglada akceptowalnie w wiekszosci przypadkow (albo to moja racjonalizacja). Na kilku zdjeciach zrobionych w ujęciu pod kątem wyglada to strasznie słabo.

Macie moze jakies zdjecia świateł w swoich autach z bazowymi Ledami? Kilka osób ma takie konfiguracje.


Zobaczymy, mam chwile na podjecie decyzji ale raczej zostawie i będę jezdzil skodą 318i ;) O ile auto sie wyprodukuje


Nie chce też niepotrzebnie powiekszać kosztow a juz musialem dorzucic $$$ na LCPro zeby wogole zamówic auto, chociaz w cenie doplaty wolałbym kilka innych dodatków.


Wiadomo ze lasery wyglądaja super, ale dorzucenie świateł za 9k do budżetowej konfiguracji to moim zdaniem przesada.

 


No to może półśrodek czyli adaptacyjne ledy ?

Są skrętne, co jak pisałem wg mnie deklasuje podstawowe, dopłata 4700 zł, wydaje się być kompromisem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie szczerze. Ja nad następnym autem zastanawiam się czy mieć tzw "Skodę wszystko mającą" czy jednak pozostać przy fantastycznie prowadzącym i genialnie przyspieszającym BMW. Odpowiedź brzmi... jeszcze nie wiem ale wiem, że BMW wymiata ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zupełnie szczerze. Ja nad następnym autem zastanawiam się czy mieć tzw "Skodę wszystko mającą" czy jednak pozostać przy fantastycznie prowadzącym i genialnie przyspieszającym BMW. Odpowiedź brzmi... jeszcze nie wiem ale wiem, że BMW wymiata ;)

Czy aby skoda jest tańsza - bym dyskutował. Czasy taniej skody już się skończyły, oczywiście jest dużo lepsza. Ale też za tym poszła cena. Co kto lubi i czym jeździć. Mnie bardzo zastanawia jeżeli masz tak napięty budżet to dlaczego nie zamówisz auta z placu. Z jakimś dobrym rabatem i przyzwoitym wyposażeniem.


Jestem w trakcie dopinania zakupu dwóch aut do swojej firmy. Prawdopodobnie skończy się właśnie G21 cena była atrakcyjna - znalazły się fajne auta i nawet w tym samym kolorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardzo zastanawia jeżeli masz tak napięty budżet to dlaczego nie zamówisz auta z placu. Z jakimś dobrym rabatem i przyzwoitym wyposażeniem.

 

Niestety większość g21 dostępnych od reki to diesele lub hybrydy. Albo nie umiem szukać :/

Ja dodatkowo potrzebuje haka a dolozenie jest nieopłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardzo zastanawia jeżeli masz tak napięty budżet to dlaczego nie zamówisz auta z placu. Z jakimś dobrym rabatem i przyzwoitym wyposażeniem.

 

Niestety większość g21 dostępnych od reki to diesele lub hybrydy. Albo nie umiem szukać :/

Ja dodatkowo potrzebuje haka a dolozenie jest nieopłacalne.

 

Pierwszy z brzega

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=363986&sid=19620d48ee98d2b93511988ad468f841&start=900

Miałem listę blisko dziesięciu - mi zależało aby były podobnie wyposażone, min ten sam kolor. Był też hak. W pewnym budżecie nie ma sensu rozdrabniać się na drobne. U mnie był budżet skodowy i się zmieściłem w przyzwoitej konfiguracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie wzialem podstawowe i absolutnie nie zaluje ale tu zastrzezenie - mozliwosci lepszych lamp bym i tak nie wykorzystal jezdzac glownie po miescie i w dzien. Gdybym chcial dolozyc do konfiguracji dodatkowe 9k, to wzialbym mocniejszy silnik zamiast doplacania takiej kasy do "fajniejszego wygladu z przodu".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie wzialem podstawowe i absolutnie nie zaluje ale tu zastrzezenie - mozliwosci lepszych lamp bym i tak nie wykorzystal jezdzac glownie po miescie i w dzien. Gdybym chcial dolozyc do konfiguracji dodatkowe 9k, to wzialbym mocniejszy silnik zamiast doplacania takiej kasy do "fajniejszego wygladu z przodu".

 

Bardziej opisałbym to jako do "bezpieczeństwa i fajniejszego wyglądu z przodu".

Nie zapominajmy, że lasery przede wszystkim o wiele lepiej świecą :D


Nie rozumiem jak kierowca może o sobie powiedzieć "jeżdżę tylko po mieście i tylko do godziny 18", ale zawsze przy dyskusji o lampach pojawiają się ci co "jeżdżą głównie w dzień". Ci sami pewnie nie zmieniają opon na zimę bo "jeżdżą głównie w mieście". A czasem wystarczy ten jeden wyjazd, ta jedna niedoświetlona droga czy jeden oblodzony zakręt, trochę pecha i zaczyna się żałować swojego rozumowania.

Bo przecież "głównie" to mnie tu w ogóle na tej drodze, w tym rowie nie ma.

Edytowane przez TheApocalypse
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak moze firma w 2021 wypuszczać takie gówno z tymi lampami głupi hudai czy kia są już lepiej wyposażone i nie robią sobie wstydu jak np bmw 4 z tym żarówkami z tyłu . Jak sprzedawałem 4 to każdy wspomniał o tych zwykłych zarowach. No ale jak można liczyć sobie za inne żarówki taki hajs.


Nie zgodz się z kolega wyżej ja kupuję samochód tylko do miasta ani grama wiencej jak gdzieś jadę dalej mam inny i myślę że w dzisiejszych czasach jest pełno taki ludzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Widziałem ostatnio kilka xc90 ze zwykłymi lampami przednimi, tym to chyba nawet Bmw przebili :mad2:


Być może strategia Bmw polega na tym, że postanowili podstawowe lampy zaproponować takie, których nikt nie będzie potrafił zaakceptować z klientów nie flotowych i tym samym minimum 5000 zł wpadnie do każdego auta, a co bardziej rozrzutni wrzucą plus 9000 zł.

Natomiast kupując flotę dla pracowników nikt nie będzie w to inwestował, a Bmw nie będzie niepotrzebnie dokładało do interesu.

W sumie logiczne :wink:


To jest jak z silnikiem, zamówiłem 18d, z jednej strony dla właściciela 30i/30d nie pojęte, z drugiej strony dla mnie optymalne. Pomijam fakt, że program pojawi się dość szybko, tym samym 210-220km powinno być na co dzień wystarczające.


Dla odmiany ktoś potrzebuje awd, ja wybrałem rwd.

Podobnie jest z Mpack, jednemu podstawa się nie podoba, drugiemu wystarcza.

Na oświetleniu mi zależy, bo jak to Zasada mawiał - widoczność to życie.


Ciężko dyskutować o tym co komu bardziej potrzebne, bo w efekcie dojdziemy do wniosku, że minimum 40i z pełną listą :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to! Bardzo jest łatwo sie ‚zapędzić’ z konfigurowaniem samochodu, ale trzeba sie zastanowić do czego jest to auto nam potrzebne. Ja wcale mojej 3ki super nie doposażyłam, jako ze nie jest to moje główne auto. Na początku nawet wzięłam zwykle LEDy, póki nie zobaczyłam ich na zdjęciach i nie zmieniłam na adaptacyjne. Moja 7er ma lasery i prawie wszystko co było do wzięcia, ale uważam ze w tej klasie to raczej powinno być wszystko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wybór 20d vs 30i (oba w xDrive, touring). Wszyscy na forum widzę, że rekomendują 30i. Mocno się boję spalania (przejrzałem cały wątek i wygląda obiecująco, ale obawiam się że będę tej grupie co pali między 10 a 12 :lol: ) Przebiegi - 20 tys/rok (przed covidem, teraz mniejsze), ma służyc jako daily miasto 65%/trasa 35%. Do przedszkola krótkie trasy do 3 km). Wydaje mi się, że 20d byłby optymalny, bo lubię startować szybko ze świateł. W poprzednim aucie (1.8TSI 180 KM dsg FWD) srednio miałem pod 12 l/100. Czasem udawało mi się zejsc do 10, nigdy poniżej. 20d skonfigurowany tak, ze mało dopłaty do 30i (mpakietowe hamulce + powiekszony zbiornik paliwa). Co myślicie? :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mam wybór 20d vs 30i (oba w xDrive, touring). Wszyscy na forum widzę, że rekomendują 30i. Mocno się boję spalania (przejrzałem cały wątek i wygląda obiecująco, ale obawiam się że będę tej grupie co pali między 10 a 12 :lol: ) Przebiegi - 20 tys/rok (przed covidem, teraz mniejsze), ma służyc jako daily miasto 65%/trasa 35%. Do przedszkola krótkie trasy do 3 km). Wydaje mi się, że 20d byłby optymalny, bo lubię startować szybko ze świateł. W poprzednim aucie (1.8TSI 180 KM dsg FWD) srednio miałem pod 12 l/100. Czasem udawało mi się zejsc do 10, nigdy poniżej. 20d skonfigurowany tak, ze mało dopłaty do 30i (mpakietowe hamulce + powiekszony zbiornik paliwa). Co myślicie? :D

 

Awd chcesz koniecznie ?

Ci co kupili diesla będą to promować, właściciele pb zaoferują 330i.

Z opinii uzyskanych mogę powiedzieć, że 30i pali bardzo korzystnie jak na osiągi które oferuje.

Różnica będzie 3-4 litry na 100 km, policz, przejedź się i sprawdź na żywo spalanie :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wybór 20d vs 30i (oba w xDrive, touring). Wszyscy na forum widzę, że rekomendują 30i. Mocno się boję spalania (przejrzałem cały wątek i wygląda obiecująco, ale obawiam się że będę tej grupie co pali między 10 a 12 :lol: ) Przebiegi - 20 tys/rok (przed covidem, teraz mniejsze), ma służyc jako daily miasto 65%/trasa 35%. Do przedszkola krótkie trasy do 3 km). Wydaje mi się, że 20d byłby optymalny, bo lubię startować szybko ze świateł. W poprzednim aucie (1.8TSI 180 KM dsg FWD) srednio miałem pod 12 l/100. Czasem udawało mi się zejsc do 10, nigdy poniżej. 20d skonfigurowany tak, ze mało dopłaty do 30i (mpakietowe hamulce + powiekszony zbiornik paliwa). Co myślicie? :D

 

Myślę, że przy jeździe poniżej 20kkm rocznie i trasach po 3km do przedszkola to 330i zdecydowanie wygrywa z 320d. A jak lubisz sobie wystartować szybko ze świateł to raczej 330i Cię nie zawiedzie, tym bardziej w xDrive :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.