Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Niebawem będzie do sprzedania szare 330i które dla mnie błędnie zamówili przejechane ma może 1000 km. Dziś podpisałem ugodę więc 2-3 tyg i będzie wystawiona.

 

I co będzie 340i?

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebawem będzie do sprzedania szare 330i które dla mnie błędnie zamówili przejechane ma może 1000 km. Dziś podpisałem ugodę więc 2-3 tyg i będzie wystawiona.

 


Podrzuć proszę dokładniejsze info na pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebawem będzie do sprzedania szare 330i które dla mnie błędnie zamówili przejechane ma może 1000 km. Dziś podpisałem ugodę więc 2-3 tyg i będzie wystawiona.

 

I co będzie 340i?

 

Tak. W brew pozorom błędne zamówienie auta dużo mi pomogło. Przed zakupem siedziałem w aucie może 5 min nie miałem możliwości jazdy próbnej musiałem szybko zamówić bo rabat uciekał. A teraz na spokojnie pojeździłem 330 rwd teraz mam zastępcze 320 xd mam porównanie względem świateł laser/led, nagłośnienia hifi/hk, zawieszenia zwykłe m/adaptacyjne, dostępem komfortowym, elektryczną klapą, listwami tetrag/mesch, oponami zwykłe/rof. No i oczywiście ponownie pojawiła się możliwość szarpnięcia się na 340 i to wykorzystałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niebawem będzie do sprzedania szare 330i które dla mnie błędnie zamówili przejechane ma może 1000 km. Dziś podpisałem ugodę więc 2-3 tyg i będzie wystawiona.

 


Podrzuć proszę dokładniejsze info na pw.

 

Dziś będę rozmawiał z handlowcem zapytam się go konkretnie co i jak i podeślę info. Poszukam, bo mam gdzieś rozkodowany vin przez bmw to to też wyślę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niebawem będzie do sprzedania szare 330i które dla mnie błędnie zamówili przejechane ma może 1000 km. Dziś podpisałem ugodę więc 2-3 tyg i będzie wystawiona.

 

I co będzie 340i?

 

Tak. W brew pozorom błędne zamówienie auta dużo mi pomogło. Przed zakupem siedziałem w aucie może 5 min nie miałem możliwości jazdy próbnej musiałem szybko zamówić bo rabat uciekał. A teraz na spokojnie pojeździłem 330 rwd teraz mam zastępcze 320 xd mam porównanie względem świateł laser/led, nagłośnienia hifi/hk, zawieszenia zwykłe m/adaptacyjne, dostępem komfortowym, elektryczną klapą, listwami tetrag/mesch, oponami zwykłe/rof. No i oczywiście ponownie pojawiła się możliwość szarpnięcia się na 340 i to wykorzystałem.

 

Chętnie poznam Twoje spostrzeżenia, a konkretniej to opisz właśnie te porównania, każda opinia z doświadczenia jest na plus :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy czego innego oczekuje od prowadzenia pojazdu Ja lubię angażować się w prowadzenie auta wiec rwd czuć dużo lepiej jest lżejszy zwinniejszy dużooo fajniej się go prowadzi niż x

Rozszerzone LED z asystentem działają i świecą bardzo dobrze, ale lasery świecą jeszcze mocniej mają wycinanie i doświetlanie zgodnie z ruchem kierownicy, uważam że warto do tego dopłacić.

W odebranym aucie miałem hi fi i nie były w ogóle ustawione teraz dostałem hk w aucie z przebiegiem 30 kkm (czyli zestaw już się trochę wygrzał) i hk działa lepiej . Nie jestem melomanem ale dla mnie grają super. Do tej opcji też warto dopłacić.

Adaptacyjne zawieszenie „tłucze na dziurach” dodatkowo w dalszej eksploatacji jest droższe od zwykłego. Na standardowym zawieszeniu m jeździło mi się lepiej w aucie na dziurach itp. było bardziej cicho. W mojej ocenie do adaptacyjnego nie warto dopłacać.

Bałem się opon rof ale jak na razie (bo warunki jeszcze zimowe i nie polatałem dobrze) nie czuje za bardzo różnicy.

Elektryczna klapa trochę wymysł, ale przez ostatni miesiąc wiele razy miałem obie ręce zajęte i elektryka się przydała, więc jest to wymysł ale nie głupi :) 2k można za to zapłacić.

Dostęp komfortowy fajna sprawa ale przy pierwszym konfigurowaniu nie wziąłem tego bo pomyślałem że bez przesady, kluczyk, pyk i otwarte. Ale te grzebanie w kieszeni non stop zaczęło mnie denerwować, teraz zamówiłem dostęp komfortowy.

Pierwsze listwy miałem tetragon. W konfiguratorze wygląda to dobrze na żywo gorzej to chyba w ogóle jest plastik, teraz mam mesch i to mi się bardzo podoba i jest metalowe

W sumie dobrze że wyszła ta lipa z zamówieniem :norty: bo pierwsza wersja była taka „a po co tyle, niech będzie tańszy” teraz miałem czas przemyśleć na spokojnie bez ciśnienia pojeździć jednym pojeździć drugim.

Edytowane przez woltan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozszerzone LED z asystentem działają i świecą bardzo dobrze, ale lasery świecą jeszcze mocniej mają wycinanie i doświetlanie zgodnie z ruchem kierownicy, uważam że warto do tego dopłacić.

Rozszerzone LEDy też mają doświetlanie zgodne z ruchem kierownicy.

 

Elektryczna klapa trochę wymysł, ale przez ostatni miesiąc wiele razy miałem obie ręce zajęte i elektryka się przydała, więc jest to wymysł ale nie głupi :) 2k można za to zapłacić.

Dostęp komfortowy fajna sprawa ale przy pierwszym konfigurowaniu nie wziąłem tego bo pomyślałem że bez przesady kluczyk, pyk i otwarte. Ale te grzebanie w kieszeni non stop zaczęło mnie denerwować, teraz zamówiłem dostęp komfortowy.

]

 

Fajne opcje ale dosyć drogie (za obie 5k). Dużo zależy też jak użytkujemy samochód, jak wsiadamy/wysiadamy kilkanaście razy dziennie to być może warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ciekawe spostrzeżenia :cool2:

Chyba bardzo jestem ciekawy tej różnicy w hifi, ja jestem nieco przygłuchy, zwykle specjalnie nie zwracam uwagi na mega jakość, bo jej prawdopodobnie zwyczajnie nie słyszę, ale cholera wie, może bym tym razem zauważył.

Przyznam, że jestem raczej przeciwnikiem tego komfortowego dostępu, jakoś kojarzy mi się bardziej z komfortowym pozbyciem się auta :mrgreen:

Prawdopodobnie gdybym miał postawić na jedną rzecz to wybrałbym lasery, akurat widoczność jest dla mnie bardzo ważna, niestety dość tutaj kosztowna.


A z ciekawości, jak to było ze złym zamówieniem ? :shock:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli miałbym z tych rzeczy coś wybrać to właśnie lasery,to jest najbardziej warte dopłaty,ale powiem jeszcze raz że rozszerzone led świecą i działają rewelacyjnie.

Jak już się zdecydowałem na większy silnik to i dołożyłem tych parę rzeczy. W stosunku do pierwotnej konfiguracji 330i wybierając lepiej wyposażone 340 do raty lesingu doszło mi 650 pln brutto. Przeanalizowałem przekalkulowałem z czegoś tam zrezygnowałem i tyle. Jakimś argumentem jeż też to że przy ewentualnej odsprzedaży auto lepiej wyposażone szybciej znajdzie chętnego.


Jeżeli chodzi o błędne zamówienie to zamówiłem rwd ze szperą, ktoś z zamawiających musiał się walnąć i przyszło auto bez szpery :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp komfortowy fajna sprawa ale przy pierwszym konfigurowaniu nie wziąłem tego bo pomyślałem że bez przesady kluczyk, pyk i otwarte. Ale te grzebanie w kieszeni non stop zaczęło mnie denerwować, teraz zamówiłem dostęp komfortowy.

 

Mam dostęp komfortowy w drugim aucie - bardzo fajne, ale bez przesady. Zdarza się, że kluczyk gdzieś przełożę, podchodzę do samochodu i kicha ;) W sumie to czuję się bezpieczniej, jeżeli mam świadomość, że nikt mnie w BMW "na walizkę" w nie zrobi.

Aktualne rozwiązanie w bardzo mi się podoba (nie wiedziałem, że tak można, dopóki nie zanabyłem BMW) - otwieram przyciskiem nie wyciągając kluczyków z kieszeni, a w środku odpalam bez użycia kluczyków. Takie połączenie keylessa z bezpieczeństwem i wygodą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozszerzone LED z asystentem działają i świecą bardzo dobrze, ale lasery świecą jeszcze mocniej mają wycinanie i doświetlanie zgodnie z ruchem kierownicy, uważam że warto do tego dopłacić.

Rozszerzone LEDy też mają doświetlanie zgodne z ruchem kierownicy.

 

Elektryczna klapa trochę wymysł, ale przez ostatni miesiąc wiele razy miałem obie ręce zajęte i elektryka się przydała, więc jest to wymysł ale nie głupi :) 2k można za to zapłacić.

Dostęp komfortowy fajna sprawa ale przy pierwszym konfigurowaniu nie wziąłem tego bo pomyślałem że bez przesady kluczyk, pyk i otwarte. Ale te grzebanie w kieszeni non stop zaczęło mnie denerwować, teraz zamówiłem dostęp komfortowy.

]

 

Fajne opcje ale dosyć drogie (za obie 5k). Dużo zależy też jak użytkujemy samochód, jak wsiadamy/wysiadamy kilkanaście razy dziennie to być może warto.

 

Nie zauważyłem tego doświetlania w rozszerzonych ledach ale poczytałem opisy i faktycznie jest tak jak mówisz. Może za duże emocje były i człowiek nie ogarnął :mrgreen:

Z tymi opcjami tak jest tu 2 tu 3 tam 2,5 i jest 8 koła, no ale zdecydowaliśmy się na bmw i ceny są jakie są , nie oceniam czy to drogo czy nie , dla mnie na pewno to jest dużo kasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostęp komfortowy fajna sprawa ale przy pierwszym konfigurowaniu nie wziąłem tego bo pomyślałem że bez przesady kluczyk, pyk i otwarte. Ale te grzebanie w kieszeni non stop zaczęło mnie denerwować, teraz zamówiłem dostęp komfortowy.

 

Mam dostęp komfortowy w drugim aucie - bardzo fajne, ale bez przesady. Zdarza się, że kluczyk gdzieś przełożę, podchodzę do samochodu i kicha ;) W sumie to czuję się bezpieczniej, jeżeli mam świadomość, że nikt mnie w BMW "na walizkę" w nie zrobi.

Aktualne rozwiązanie w bardzo mi się podoba (nie wiedziałem, że tak można, dopóki nie zanabyłem BMW) - otwieram przyciskiem nie wyciągając kluczyków z kieszeni, a w środku odpalam bez użycia kluczyków. Takie połączenie keylessa z bezpieczeństwem i wygodą :)

 


Każdemu pasuje co innego to są moje odczucia. Zgadzam się z Tobą że nie jest to opcja must have, ale jest bardzo wygodne. Ja raczej nie obawiam się zrobienia auta na walizkę mam ubezpieczenie i nie biorę tego do głowy, choć na pewno ewentualna kradzież przysporzyłaby nerwów i oczekiwania na rozliczenie i zakup nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zawsze wybrać lepszy silnik i lepsze wyposażenie -z pędzić trochę więcej czasu na rozmowy wynegocjować lepsze rabaty niż brać auto słabo wyposażone. Czasami ostateczne różnice nie są duże. Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem

 

Tylko przy odhaczeniu maxa jaka jest cena? Jakbym tak podchodził do aut, to chyba poza salon Fiata bym nie wyszedł :lol: Portfel jednych kończy się tam, gdzie innych dopiero się zaczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zawsze wybrać lepszy silnik i lepsze wyposażenie -z pędzić trochę więcej czasu na rozmowy wynegocjować lepsze rabaty niż brać auto słabo wyposażone. Czasami ostateczne różnice nie są duże. Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem

 

Odhaczając full wyposażenie prawdopodobnie stać Cię na to, i ile urwiesz tyle urwiesz i tak kupisz. Większość ma ograniczony budżet i musi wybierać i chciała by wybrać jak najlepiej, najrozsądniej, najpraktyczniej. Opinie użytkowników poszczególnych opcji są bardzo przydatne dla klientów którzy mają ograniczony portfel albo po prostu chcą wydać mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem

 

Tylko przy odhaczeniu maxa jaka jest cena? Jakbym tak podchodził do aut, to chyba poza salon Fiata bym nie wyszedł :lol: Portfel jednych kończy się tam, gdzie innych dopiero się zaczyna.

 


Dokładnie, zgodzę się z kolegą M Luki jeżeli max to 300k a ja mam 270k, natomiast jeżeli max to 400k a ja mam 200k to negocjacje nic tu nie dadzą , wyżej dupy nie podskoczysz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odhaczając full wyposażenie prawdopodobnie stać Cię na to, i ile urwiesz tyle urwiesz i tak kupisz. Większość ma ograniczony budżet i musi wybierać i chciała by wybrać jak najlepiej, najrozsądniej, najpraktyczniej. Opinie użytkowników poszczególnych opcji są bardzo przydatne dla klientów którzy mają ograniczony portfel albo po prostu chcą wydać mniej.

 

mądre słowa kolego :) :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Lepiej zawsze wybrać lepszy silnik i lepsze wyposażenie -z pędzić trochę więcej czasu na rozmowy wynegocjować lepsze rabaty niż brać auto słabo wyposażone. Czasami ostateczne różnice nie są duże. Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem

 

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :wink:

Podejrzewam, że nie zawsze tak właśnie postępowałeś :wink:

Natomiast ostatecznie różnice są bardzo duże.

Jeśli dostaję rabat 23%, to ma znaczenie, czy od ceny 160 czy od 230, jakbyś nie liczył.

Jak to mówią, bogaty biednego nie zrozumie :wink:

Edytowane przez MedicuS

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zawsze wybrać lepszy silnik i lepsze wyposażenie -z pędzić trochę więcej czasu na rozmowy wynegocjować lepsze rabaty niż brać auto słabo wyposażone. Czasami ostateczne różnice nie są duże. Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem

 

Odhaczając full wyposażenie prawdopodobnie stać Cię na to, i ile urwiesz tyle urwiesz i tak kupisz. Większość ma ograniczony budżet i musi wybierać i chciała by wybrać jak najlepiej, najrozsądniej, najpraktyczniej. Opinie użytkowników poszczególnych opcji są bardzo przydatne dla klientów którzy mają ograniczony portfel albo po prostu chcą wydać mniej.

Stać, nie stać to rzecz względna i zawsze mnie śmieszy takie podchodzenie lub takie określenie.

Interesuje cię cena X - jaki masz budżet ile chcesz w danym momencie wydać lub jaką chcesz płacić ratę leasingu. A nie ile kosztuje w konfiguratorze i czy dostałeś rabat czy nie.

Nie kupił bym 340 za cenę z konfiguratora - nie jest warta tej ceny są fajniejsze auta. Ale za cenę zakupu to już inna sprawa - zupełnie inna sprawa - bo większości nie zapłaciłem za wyposażenie tylko za same auto.

Bardzo często czy wybierzesz opcje opcje A czy tańszą B zapłacisz tyle samo. Tak samo nie ma sensu pasjonowanie się rabatami - w stylu dostałem rabatu X - super i co z tego wynika nic.

Znając życie budżety mamy podobne - tylko inną mentalność procesu zakupu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Lepiej zawsze wybrać lepszy silnik i lepsze wyposażenie -z pędzić trochę więcej czasu na rozmowy wynegocjować lepsze rabaty niż brać auto słabo wyposażone. Czasami ostateczne różnice nie są duże. Odhaczam praktycznie full wyposażenie i zaczynam negocjacje. Dlatego nie rozumiem waszego analizowania każdego elementu wyposażenia to jest od du.... strony zajmowanie się zakupem

 

Odhaczając full wyposażenie prawdopodobnie stać Cię na to, i ile urwiesz tyle urwiesz i tak kupisz. Większość ma ograniczony budżet i musi wybierać i chciała by wybrać jak najlepiej, najrozsądniej, najpraktyczniej. Opinie użytkowników poszczególnych opcji są bardzo przydatne dla klientów którzy mają ograniczony portfel albo po prostu chcą wydać mniej.

Stać, nie stać to rzecz względna i zawsze mnie śmieszy takie podchodzenie lub takie określenie.

Interesuje cię cena X - jaki masz budżet ile chcesz w danym momencie wydać lub jaką chcesz płacić ratę leasingu. A nie ile kosztuje w konfiguratorze i czy dostałeś rabat czy nie.

Nie kupił bym 340 za cenę z konfiguratora - nie jest warta tej ceny są fajniejsze auta. Ale za cenę zakupu to już inna sprawa - zupełnie inna sprawa - bo większości nie zapłaciłem za wyposażenie tylko za same auto.

Bardzo często czy wybierzesz opcje opcje A czy tańszą B zapłacisz tyle samo. Tak samo nie ma sensu pasjonowanie się rabatami - w stylu dostałem rabatu X - super i co z tego wynika nic.

Znając życie budżety mamy podobne - tylko inną mentalność procesu zakupu

 

Przyznam, że tej części wypowiedzi nie zrozumiałem.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.