Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

... Druga sprawa, że zamawiałem samochód przed 28 stycznia z niższymi cenami a po aneksie dostałem w zamówieniu nowe ceny, mimo że wymieniałem tylko silnik

No właśnie, mam podobnie. Teraz każda modyfikacja konfigu czekającego na produkcję powoduje przeliczenie całości po dużo gorszych rabatach :(

 

W poprzednim tygodniu dołożyłem sobie ogrzewanie kierownicy- cena całości się nie zmieniła, jest po starych cenach. Jedynie dołożona kierownica jest po nowej cenie 1130 zł. Także to chyba zależy od handlowca :)

 

No to mamy porównanie. U mnie po dołożeniu ogrzewania kierownicy cena wzrosła o 1200zł, więc "rabat" na to był +70zł :mrgreen: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

planuję zakup 318i w manualu.

 

Zakup dla siebie, czy leasing? Bo jak dla siebie, to nie kupuj manualu - tzn. najlepiej w ogóle nie kupuj manualu, ale jak kupisz dla siebie, to potem za pół darmo będziesz musiał oddać. Dziś już bardzo niechętnie ktokolwiek kupuje manuala w takiej furze, a kolejne lata zmienią to tylko gorsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoje BMW kupowałem 2,5 roku temu i już wtedy jak coś miało okazyjną cenę, to był to manual. Było kilka egzemplarzy (F30, F32, F36 - bo takich szukałem) i jakoś nikt się na nie rzucał. Pewnie w końcu się sprzedadzą, tylko za jakie pieniądze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

Czy podstawowe światła przednie ledowe też są skrętne ? Czy tak funkcja dostępna jest dopiero od adaptacyjnych ?

Druga sprawa, czy zegary wyświetlane są tylko w przypadku wybrania opcji Live Cockpit Professional ? Czy w przypadku Live Cockpit Plus też są wyświetlane, czy standardowe ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy podstawowe światła przednie ledowe też są skrętne ? Czy tak funkcja dostępna jest dopiero od adaptacyjnych ?

Druga sprawa, czy zegary wyświetlane są tylko w przypadku wybrania opcji Live Cockpit Professional ? Czy w przypadku Live Cockpit Plus też są wyświetlane, czy standardowe ?

 

Podstawowe nie są skrętne.

Zegary cyfrowe są tylko w professional.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czy podstawowe światła przednie ledowe też są skrętne ? Czy tak funkcja dostępna jest dopiero od adaptacyjnych ?

Druga sprawa, czy zegary wyświetlane są tylko w przypadku wybrania opcji Live Cockpit Professional ? Czy w przypadku Live Cockpit Plus też są wyświetlane, czy standardowe ?

 

Podstawowe nie są skrętne.

Zegary cyfrowe są tylko w professional.

 

Dzięki, a jeszcze pytanie, czy w Bmw jest opcja zrzucania np Google maps na ekran, w jakiejś konfiguracji ?

Czy do tego wystarczy Pakiet Connected Professional ?

Nie jestem zbyt obeznany w tych tematach, żeby nie powiedzieć, że zielony :mad2:

Nie jestem zainteresowany navigacją fabryczną, a widziałem kiedyś coś takiego akurat w Superbie i zrobiło to na mnie pozytywne wrażenie.


Czy ktoś może wie czym się różni sportowy układ hamulcowy M - czerwony od niebieskiego ?

I jaką mają średnice ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak, aby korzystać z google maps zamiast nawigacji BMW, potrzebujesz Apple CarPlay lub Android Auto, które są zawarte w pakiecie connected professional.


Sportowy układ hamulcowy M czerwony od niebieskiego różni się kolorem. Tarcze mają bodajże 348mm.

 

Dzięki po raz drugi :wink:

Rozbawiłeś mnie tym kolorem :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Różnią się kolorem.... :D

 

Kolor kolorem, ale myślałem, że nieco większe dają te tarcze tak hucznie nazwane jako sportowe :roll:

345 mm miałem 15 lat temu w A4 b7 2.0tq i nie szczególnie to sportowo hamowało.

Cupra ma 370 mm, a jest lżejsza.

Może "M" oznacza "Mało" :mrgreen:


Niech mi ktoś wytłumaczy, po co coś różni się jedynie kolorem i występuje jako kolejna opcja :lol:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnią się kolorem.... :D

 

Kolor kolorem, ale myślałem, że nieco większe dają te tarcze tak hucznie nazwane jako sportowe :roll:

345 mm miałem 15 lat temu w A4 b7 2.0tq i nie szczególnie to sportowo hamowało.

Cupra ma 370 mm, a jest lżejsza.

Może "M" oznacza "Mało" :mrgreen:


Niech mi ktoś wytłumaczy, po co coś różni się jedynie kolorem i występuje jako kolejna opcja :lol:

 

Ja mam w subaru 326 mm i gwarantuje Ci, że hamują lepiej niż takie 370 z cupry. Pomijając jak dużo zależy co tam jest za hamulec włożony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tarcze 345 ale zaciski chociaz czterotloczkowe. A w audi a4 a4 to takich w serii nie widzialem...nawet s4 takich nie mialo 15 lat temu

 

Tu się zgadzam, s4 miało jeśli się nie mylę 370mm, ale nie były 4 tłoczkowe.

 

Różnią się kolorem.... :D

 

Kolor kolorem, ale myślałem, że nieco większe dają te tarcze tak hucznie nazwane jako sportowe :roll:

345 mm miałem 15 lat temu w A4 b7 2.0tq i nie szczególnie to sportowo hamowało.

Cupra ma 370 mm, a jest lżejsza.

Może "M" oznacza "Mało" :mrgreen:


Niech mi ktoś wytłumaczy, po co coś różni się jedynie kolorem i występuje jako kolejna opcja :lol:

 

Ja mam w subaru 326 mm i gwarantuje Ci, że hamują lepiej niż takie 370 z cupry. Pomijając jak dużo zależy co tam jest za hamulec włożony.

 

Nie da się z tym nie zgodzić, kluczowe jest jeszcze jaką masę mają te tarcze do zhamowania.

 


Niech mi ktoś wytłumaczy, po co coś różni się jedynie kolorem i występuje jako kolejna opcja :lol:

 

Bo można na tym zarobić ;)

565937.jpg

 

Mnie generalnie chodziło o to, po jakiego grzyba identyczne zaciski występują jako niebieskie i czerwone, jednocześnie nie różniąc się parametrami.

Mnogość kolorystyki karoserii jest dla mnie zrozumiała, tak można, zarobić traktując kolor pomarańczowy jako awangardę dla białego, ale na tych zaciskach nie zarobisz więcej jeśli nie ma różnic po za kolorem, chyba, że celują w oszołomów, który zamówi pod warunkiem, że będzie niebieski/czerwony :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tam nie widzę w tym nic dziwnego, wręcz fajnie, że można wybrać. Mnie np czerwone nie podchodzą, więc wziąłem niebieskie :x Malowanie zacisków to przecież chyba najstarszy mod tuningowy chcących "usportowić" samochód, nie mówiąc że wizualnie duże widoczne zaciski poprawiają wygląd auta nie mniej jak dobre felgi :) Nie trzeba robić tego samemu, jeśli ktoś przykładowo woli, jak większość, czerwone zaciski .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Polecam ten wóz :twisted:

 

Pisząc bzdury od 6 lat na tym forum i obserwując Twoje auta, przyznam, że kupiłbym auto od Ciebie bez jazdy próbnej.

Niestety potrzebuję na chwilę obecną młockarnie i kombi :|

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.