Skocz do zawartości

G20, który silnik wybrać ? opinie, konfiguracje, porównania


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

 

Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, ale wg mnie ten konfig z linku to porażka. 330ix w linii podstawowej nie ma dla mnie sensu. Jak na 250 koni, wygląda to pokracznie, a jeździ jeszcze gorzej. W dodatku brakuje mu masy podstawowego wyposażenia, które doklikałeś jako opcja i zbliżyłeś się ceną do wersji M Sport.

Identyczny konfig co do opcji, ale w wersji M Sport, wychodzi jakieś 7 tysięcy więcej - jeśli Cię stać, nie zastanawiałbym się ani chwili.

Już nie wspomnę że auto za 240 tysięcy bez podgrzewanych foteli jest dla mnie niepojęte, no ale jak pisałem wcześniej - każdy ma inne potrzeby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

 

Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, ale wg mnie ten konfig z linku to porażka. 330ix w linii podstawowej nie ma dla mnie sensu. Jak na 250 koni, wygląda to pokracznie, a jeździ jeszcze gorzej. W dodatku brakuje mu masy podstawowego wyposażenia, które doklikałeś jako opcja i zbliżyłeś się ceną do wersji M Sport.

Identyczny konfig co do opcji, ale w wersji M Sport, wychodzi jakieś 7 tysięcy więcej - jeśli Cię stać, nie zastanawiałbym się ani chwili.

Już nie wspomnę że auto za 240 tysięcy bez podgrzewanych foteli jest dla mnie niepojęte, no ale jak pisałem wcześniej - każdy ma inne potrzeby.

 

Dokładnie, kolega "TheApocalypse" dobrze radzi.

Zrobiłem na szybko podobny konfig: https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/t5x4r1d2

Różnica w cenie 11k przy aucie za 240k to nie jest tragedia do tego dojdzie prawdopodobnie rabat więc różnica się zmniejszy.

Pomyśl jeszcze o przedłużeniu gwarancji jeżeli chcesz autem dłużej jezdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

 

Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, ale wg mnie ten konfig z linku to porażka. 330ix w linii podstawowej nie ma dla mnie sensu. Jak na 250 koni, wygląda to pokracznie, a jeździ jeszcze gorzej. W dodatku brakuje mu masy podstawowego wyposażenia, które doklikałeś jako opcja i zbliżyłeś się ceną do wersji M Sport.

Identyczny konfig co do opcji, ale w wersji M Sport, wychodzi jakieś 7 tysięcy więcej - jeśli Cię stać, nie zastanawiałbym się ani chwili.

Już nie wspomnę że auto za 240 tysięcy bez podgrzewanych foteli jest dla mnie niepojęte, no ale jak pisałem wcześniej - każdy ma inne potrzeby.

Hej dzięki za odzew - tak jak pisałem ograniczenia finansowe - ciężko było by mi przekroczyć kwotę z linku :cry:

Biorąc M sport dodanie pakietów spowoduje szybkie przekroczenie kwoty niestety - chyba że pozbęde się xdrive :D - np.:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/p7o3i9t1

Tu bym się wtedy obawiał twardszego zawieszenia i napędu na tylną oś.

pozdro

m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zamówiłem 330i ze zwykłym zawieszeniem m i auto jezdziło fantastycznie i nie było twarde, to są oczywiście moje odczucia. Xdrive zabija wszystko co fajne w prowadzeniu auta.

no chyba że jezdzisz w górach śnieg itd. Musisz sam się przejechać i ocenić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

 

Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, ale wg mnie ten konfig z linku to porażka. 330ix w linii podstawowej nie ma dla mnie sensu. Jak na 250 koni, wygląda to pokracznie, a jeździ jeszcze gorzej. W dodatku brakuje mu masy podstawowego wyposażenia, które doklikałeś jako opcja i zbliżyłeś się ceną do wersji M Sport.

Identyczny konfig co do opcji, ale w wersji M Sport, wychodzi jakieś 7 tysięcy więcej - jeśli Cię stać, nie zastanawiałbym się ani chwili.

Już nie wspomnę że auto za 240 tysięcy bez podgrzewanych foteli jest dla mnie niepojęte, no ale jak pisałem wcześniej - każdy ma inne potrzeby.

Hej dzięki za odzew - tak jak pisałem ograniczenia finansowe - ciężko było by mi przekroczyć kwotę z linku :cry:

Biorąc M sport dodanie pakietów spowoduje szybkie przekroczenie kwoty niestety - chyba że pozbęde się xdrive :D - np.:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/p7o3i9t1

Tu bym się wtedy obawiał twardszego zawieszenia i napędu na tylną oś.

pozdro

m.

 

Skoro masz ograniczony budżet to może pomyśl o 320i? Pamiętaj, że 330i trzeba też zalać i oczywiście będą tu tacy co napiszą, że 330 pali mniej od 320 :D ale to nie o to chodzi żeby jeździć jak sierota - a tym bardziej nie 330i :D ale z drugiej strony ja też nie powinienem się wypowiadać bo mam 320d i pali mi 9,5l :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Byrka20 zdecydowanie nie będzie znaczącej różnicy, 20i natomiast będzie się musiało napocić i tym samym zużyć więcej, żeby nadążyć nawet za kuśtykającym 30i.

 

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

 

Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, ale wg mnie ten konfig z linku to porażka. 330ix w linii podstawowej nie ma dla mnie sensu. Jak na 250 koni, wygląda to pokracznie, a jeździ jeszcze gorzej. W dodatku brakuje mu masy podstawowego wyposażenia, które doklikałeś jako opcja i zbliżyłeś się ceną do wersji M Sport.

Identyczny konfig co do opcji, ale w wersji M Sport, wychodzi jakieś 7 tysięcy więcej - jeśli Cię stać, nie zastanawiałbym się ani chwili.

Już nie wspomnę że auto za 240 tysięcy bez podgrzewanych foteli jest dla mnie niepojęte, no ale jak pisałem wcześniej - każdy ma inne potrzeby.

Hej dzięki za odzew - tak jak pisałem ograniczenia finansowe - ciężko było by mi przekroczyć kwotę z linku :cry:

Biorąc M sport dodanie pakietów spowoduje szybkie przekroczenie kwoty niestety - chyba że pozbęde się xdrive :D - np.:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/p7o3i9t1

Tu bym się wtedy obawiał twardszego zawieszenia i napędu na tylną oś.

pozdro

m.

 

Tak też zrób, pozbądź się x, auto zyska zwinność i lepsze parametry przy wyższych prędkościach, a 250ps przy tej masie to nie jest moc która będzie w jakikolwiek sposób utrudniała życie bez fwd.

Zrób konfig i porozsyłaj po PL, zobaczysz, czy przypadkiem gdzieś, ktoś nie szarpnie się z większym rabatem co pozwoli Ci na więcej :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zima to zly czas na odradzanie xdrive. Bylem zadowolony ze swoich rwd do czasu dzisiejszego odkopywania auta i jazdy z dusza na ramieniu ;) jedno rwd w domu moze byc, ale powinno byc tez jedno awd. Ja w swoim zachwycie doprowadzilem do sytuacji, w której mam 3 rwd i 1 fwd tylko do jazdy po torze. I po dzisiejszym dniu zapytalem siebie - co mi odwalilo z decyzjami ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byrka20 zdecydowanie nie będzie znaczącej różnicy, 20i natomiast będzie się musiało napocić i tym samym zużyć więcej, żeby nadążyć nawet za kuśtykającym 30i.

 

Cześć,

mocno się zastanawiam nad konfiguracją i z racji ograniczeń budzetowych trochę muszę kombinować- na pewno chcę mieć 330ix. Nie mam już zapedow sportowych więc nie koniecznie musi być m-pakiet (chociaż bardzo mi się podoba z wyglądu w środku i na zewnątrz), ale chciałbym mieć też trochę przyjemności z jazdy szybkim autem ;-).

Jedna z możliwości to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/j6a1b2l9


Główne moje wątpliwości to zawieszenie i układ kierowniczy - czy ktoś z Was ma porównanie do jazdy ze zwykłym zawieszeniem (komfort, trzymanie się drogi w zakrętach) w stosunku do m-sport + adaptacyjne?

m.

 

Każdy ma inne potrzeby i oczekiwania, ale wg mnie ten konfig z linku to porażka. 330ix w linii podstawowej nie ma dla mnie sensu. Jak na 250 koni, wygląda to pokracznie, a jeździ jeszcze gorzej. W dodatku brakuje mu masy podstawowego wyposażenia, które doklikałeś jako opcja i zbliżyłeś się ceną do wersji M Sport.

Identyczny konfig co do opcji, ale w wersji M Sport, wychodzi jakieś 7 tysięcy więcej - jeśli Cię stać, nie zastanawiałbym się ani chwili.

Już nie wspomnę że auto za 240 tysięcy bez podgrzewanych foteli jest dla mnie niepojęte, no ale jak pisałem wcześniej - każdy ma inne potrzeby.

 


Tak też zrób, pozbądź się x, auto zyska zwinność i lepsze parametry przy wyższych prędkościach, a 250ps przy tej masie to nie jest moc która będzie w jakikolwiek sposób utrudniała życie bez fwd.

Zrób konfig i porozsyłaj po PL, zobaczysz, czy przypadkiem gdzieś, ktoś nie szarpnie się z większym rabatem co pozwoli Ci na więcej :wink:

 

Tu za wiele jeżeli chodzi o rabat nie zadziałam, bo to ma być auto służbowe i muszę je wybrać u jednego dostawcy wiec górna kwota jest mi znana dla g21 330i/xi.

Trochę jeszcze poszukałem i stwierdziłem że zawiasy z m-pakietu na 18 kołach powinny być wystarczająco komfortowe - więc niekoniecznie będę mi potrzebne.

Tak, że dzięki za uwagi - obecnie rozważam następujące konfiguracje:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/p5f6u2w4

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/d0u9m6o9

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/n0k7o2e1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sensowny konfig to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/d0u9m6o9


dodałbym do tego asystenta świateł, podparcie lędźwiowe i jak kasa pozwoli to ogrzewane fotele przednie

 

A jak nie pozwoli, to zastanów się, czy potrzebujesz sportowy dyferencjał M. Jesteś na forum dla entuzjastów, także tutaj raczej większość powie że tak, natomiast skoro rozważałeś linię podstawową ze standardowym zawiasem, to prawdopodobnie obejdziesz się bez tego.

A za zaoszczędzone 6400zł dorzuć to, co wymienił woltan i zostanie tysiak na rozszerzony shadowline - z białym kolorem nadwozia daje świetny efekt.

Aha i jak szukasz oszczędności to wyrzuciłbym pakiet lusterek za 1500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te podgrzewane fotele, to aż taki must have? Przecież używa się tego kilka razy w roku, można zawsze kupić matę podgrzewana i zaoszczędzić trochę kasy

 


Tu już wracamy do osobistych preferencji. Samochód garażuję, a dupkę sobie podgrzewam codziennie od grudnia do marca :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Te podgrzewane fotele, to aż taki must have? Przecież używa się tego kilka razy w roku, można zawsze kupić matę podgrzewana i zaoszczędzić trochę kasy

 

Używam od temperatury 5 stopni codziennie suoer bajer za grosze

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Te podgrzewane fotele, to aż taki must have? Przecież używa się tego kilka razy w roku, można zawsze kupić matę podgrzewana i zaoszczędzić trochę kasy

 

Myśle że będzie to fajnie wyglądało z matami z lidla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te podgrzewane fotele, to aż taki must have? Przecież używa się tego kilka razy w roku, można zawsze kupić matę podgrzewana i zaoszczędzić trochę kasy

 


Masz furę za 240k i matę z lidla? :D hahahahh

Trollujesz nas, prawda? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sensowny konfig to:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/d0u9m6o9


dodałbym do tego asystenta świateł, podparcie lędźwiowe i jak kasa pozwoli to ogrzewane fotele przednie

 

A jak nie pozwoli, to zastanów się, czy potrzebujesz sportowy dyferencjał M. Jesteś na forum dla entuzjastów, także tutaj raczej większość powie że tak, natomiast skoro rozważałeś linię podstawową ze standardowym zawiasem, to prawdopodobnie obejdziesz się bez tego.

A za zaoszczędzone 6400zł dorzuć to, co wymienił woltan i zostanie tysiak na rozszerzony shadowline - z białym kolorem nadwozia daje świetny efekt.

Aha i jak szukasz oszczędności to wyrzuciłbym pakiet lusterek za 1500zł.

 

Kilka razy w roku jeździłem na narty w Alpy, a rodzina mieszka w Bieszczadach - stąd był pomysł na xDrive, a teraz na dyferencjał - z racji być może lepszego radzenia sobie na zasypanej śniegiem drodze (wiem teraz już coraz żadziej -ale Austraia, Włochy zdarzało mi się nie raz jechać po takiej) - no i może jednak czasem pomoże i w innych warunkach. Auto będzie stało w garażu więc nie mam potrzeby grzania foteli, a ponieważ nie będzie to skóra, to jakoś wytrzymam :D. Bez pakietu da się złożyć lusterka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręcznie jasne, że się da, ale lepiej tego nie robić jak ktoś patrzy, bo to w końcu auta premium i niech tak ludzie dalej myślą.. :lol:

W zimę zdecydowanie lepiej jeździ się z ciepłymi pleckami i dupką jednym kliknięciem, bez zabawy z podgrzewanymi matami, które przestają działać nawet jeszcze w trakcie gwarancji,

wywalanie kasy na sportowe dyfry dla auta, a szczędzenie na podgrzewanie dla siebie, to wyższy poziom "entuzjastyki" :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręcznie jasne, że się da, ale lepiej tego nie robić jak ktoś patrzy, bo to w końcu auta premium i niech tak ludzie dalej myślą.. :lol:

W zimę zdecydowanie lepiej jeździ się z ciepłymi pleckami i dupką jednym kliknięciem, bez zabawy z podgrzewanymi matami, które przestają działać nawet jeszcze w trakcie gwarancji,

wywalanie kasy na sportowe dyfry dla auta, a szczędzenie na podgrzewanie dla siebie, to wyższy poziom "entuzjastyki" :cool2:

 

Zapomniałeś dodać z funkcja automatycznego załączania grzania od wybranej temperatury i stopniu nagrzewania :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręcznie jasne, że się da, ale lepiej tego nie robić jak ktoś patrzy, bo to w końcu auta premium i niech tak ludzie dalej myślą.. :lol:

W zimę zdecydowanie lepiej jeździ się z ciepłymi pleckami i dupką jednym kliknięciem, bez zabawy z podgrzewanymi matami, które przestają działać nawet jeszcze w trakcie gwarancji,

wywalanie kasy na sportowe dyfry dla auta, a szczędzenie na podgrzewanie dla siebie, to wyższy poziom "entuzjastyki" :cool2:

 

Ale przecież wystarczy włączyć ogrzewanie w samochodzie na choćby 28 stopni i masz już i podgrzane ręce i plecy i tyłek. Nie rozumiem fenomenu poodgrzewanych foteli, skoro to samo daje ogrzewanie w samochodzie. Zwłaszcza jak ktoś ma tapicerkę alcantara black albo inną zwykła, jeszcze w skórze vernasca jestem w stanie to zrozumieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.