Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@jetron myślę że wręcz przeciwnie , 320i jest lepszym silnikiem , różnica na poziomie 1,3 sek do 100km , a pewnie jeszcze większa od 100 do 200km nie zostawia złudzeń który jest lepszy . natomiast cała dyskusja o różnice między silnikami wyszła z tego , skąd to brzmienie silnika/wydechu w 318i ? i czemu tego nie ma w 320i ?

jak kolega Ponta napisał , kiedyś oglądając forum Wladimirów ktoś pokazywał różnicy na poziomie części samego silnika pomiędzy 320 a 330 , chyba że się mylił :roll: .

@toki 318i jest całkiem fajnym silnikiem do jazdy daily czy w mieście czy autostradą , czy ekspresową . mam 24000km zrobionych tym autem i nie zauważyłem że brakuje mi mocy , bo takie takie mam potrzeby i zdolności/ braku zdolności do dynamicznej jazdy :mrgreen: . natomiast jesteśmy na forum BMW i tu działa stara radzicka zasada : more is better :wink: . i w tym nie ma nic złego , także jak masz możliwości finansowe to uderzaj w 320i bo różnica z pewnością będzie zauważalna na plus.

Opublikowano

Nie będziesz miał żadnych problemów. A najlepiej spróbuj na jakąś jazdę próbną pójść żeby uzyskać własną opinię i swoje odczucia. Niektórzy jeżdżą 330i, 340i, i mówią że 318, 320 nie jedzie. Ze to słabsze od ich aut to nie znaczy że to stoi w miejscu. Tak samo można pojeździć porsche gt2rs i później mówić że g20 330i nie jedzie.

Nikt nie mówi że to demony prędkości, ale da się tym sprawnie poruszac.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mało danych w necie zwłaszcza dla 318i, ale wygląda to mniej więcej tak

318i 100-200 w 40 s

320i 100-200 w 30 s

 

Przecinaki :mrgreen:

Choć już 330i okolice 15s 100-200.

male-bmw-2.png
  • Moderatorzy
Opublikowano
Myślę, że osoby decydujące się na najsłabsze wersje silnikowe muszą mieć gdzieś z tyłu głowy, że chip prędzej czy później będzie potrzebny :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przeciez każdy wie że to był joke...

Nie każdemu potrzebne 200,300,600ps.....

Jak musiałbym mieć drugie auto np do miasta to 318i też by jeździło plus tak jak piszesz chip i 90% aut pogoni onych...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Panowie, czy ktoś jeżdżąc 318i i 320i mógłby się wypowiedzieć czy między tymi wersjami jest aż tak diametralna różnica, jak piszecie? Serio przy 156km będzie problem żeby żwawo wyprzedzić tira albo inne auto jadące 110km/h? W mieście też będzie widać różnicę między tymi wersjami? Pozdr

 

Myślę, że dla jednego będzie duża, a dla drugiego mała. A dla trzeciego żaden z tych silników nie będzie się nadawał do jazdy.

Może podejdź do tego inaczej - jaką mocą dysponuje Twoje obecne auto ?

Opublikowano

Sprawa jest prosta - 8k za dopłatę do 320i - biorę w ciemno.

Natomiast 17k za dopłatę do 320i - dla mnie to zdzierstwo XD U mnie różnica wychodziła właśnie 17k, po prostu jeszcze mnie na to nie stać.


Tak więc moim zdaniem nie ma się co zarzynać i później jeść chleb z pasztetem drobi. Jeśli Cię stać - bierz 320i.

Opublikowano

Biore 320i, jak tylko oferta zostanie utrzymana przy aktualnej podwyzce to temat zamkne w koncu!

Jak nie to wracam znow do 318i, przyzwyczajanie sie do mocy i chip w zanadrzu.


CHIP g20, takie cos znalazlem na youtubie:

firma z Wroclawia. Ktos cos o nich slyszal? wie?
Opublikowano

Dopiero zajrzałem :) tez ostatnio dla jaj konfigurowalem ponownie serie 3 i zamiast mpaku ktory wzialem mialbym 320i xd. I takie przemyslenia co lepsze - wybralbym chyba drugi raz jednak 320i xd, bo autkiem smiga zonka, a ze zima na suwalszczyznie bardzo obrodzila, to jednak bezpieczniej z xd. Sam bawie sie pysznie 318i rwd, duzo fajniej niz moja 518d rwd mimo tego ze osiagi aut praktycznie identyczne.

Moim zdaniem 318i w zupelnosci wystarcza do sprawnego poruszania sie, wyprzedzania i nie stanowi zadnego zagrozenia na drodze. Nie jest to demon predkosci, ale fajnie brzmi i bardzo fajnie wychodzi cenowo. Natomiast jak 320i to tylko 8 tys roznicy - to hell yeah, bralbym 320i! :)

Opublikowano

Cos sie zmienilo w kwestii rabatowania 320i?

Jak bym nie patrzyl w cennik to 320i = 318i + 15k a 320ix = 320i + 10k.

Do tego 320ix nie wystepuje w touringu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, w końcu między 318i a 330i są 102 konie różnicy, więc każdy ma silnik B48 w innej wersji.

konie końmi, popatrz na moment obrotowy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale mi robicie smaka na 330 , jutro napiszę do mojego handlowca , może mi załatwi taką testówkę na 2 dni , jeszcze w życiu nie prowadziłem auta powyżej 200 koni :oops:
Opublikowano
ale mi robicie smaka na 330 , jutro napiszę do mojego handlowca , może mi załatwi taką testówkę na 2 dni , jeszcze w życiu nie prowadziłem auta powyżej 200 koni :oops:

 


o panie! To przejedź sie M5 :D

Tylko musisz przyjść w butach do kościoła, żeby wydali furę :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Matko bosko co tu się dzieje :)

To wszystko b48 w różnych wariantach osprzętu i oprogramowania nie czarujmy :)

 

Uff, już myślałem, że Niemcy zgłupieli do reszty :shock:

 

Mało danych w necie zwłaszcza dla 318i, ale wygląda to mniej więcej tak

318i 100-200 w 40 s

320i 100-200 w 30 s

 

W PL nie da się tego zweryfikować, nie ma tak długich odcinków prostych :mrgreen:

Dodam, że to był żart, bo znowu ktoś nie doczyta i się zacznie :wink:

 

Sprawa jest prosta - 8k za dopłatę do 320i - biorę w ciemno.

Natomiast 17k za dopłatę do 320i - dla mnie to zdzierstwo XD U mnie różnica wychodziła właśnie 17k, po prostu jeszcze mnie na to nie stać.


Tak więc moim zdaniem nie ma się co zarzynać i później jeść chleb z pasztetem drobi. Jeśli Cię stać - bierz 320i.

 

Jestem tego samego zdania. Nawet nie to, że nie jest to kwestia możliwości finansowych co zwykłego rozsądku.


Osobiście żadnego bmw poniżej 300ps nie brałbym z awd.

Są to jednak moje osobiste odczucia.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

o panie! To przejedź sie M5 :D

Tylko musisz przyjść w butach do kościoła, żeby wydali furę :D

:lol: :cool2: prędzej dostanę rudkę Teslą po orbicie :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale mi robicie smaka na 330 , jutro napiszę do mojego handlowca , może mi załatwi taką testówkę na 2 dni , jeszcze w życiu nie prowadziłem auta powyżej 200 koni :oops:

weź 320i i zrób tuning... albo 340i i tunning

Opublikowano
ale mi robicie smaka na 330 , jutro napiszę do mojego handlowca , może mi załatwi taką testówkę na 2 dni , jeszcze w życiu nie prowadziłem auta powyżej 200 koni :oops:

weź 320i i zrób tuning... albo 340i i tunning

takie to pewno już w Polsce jeżdżą.

Weź M5 CS i zrób tuning, wtedy każdemu na forum będziesz mógł zabić ćwieka i powiedzieć że jego auto nie jedzie, nie ważne czy będzie miał 340i czy 760i :twisted:

Opublikowano
Po waszych namowach dokładam 13600zł z 318i na 320i, mam nadzieję, że nie będę żałował i moc będzie odczuwalna, pozdr!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@toki dobra decyzja jak Cię stać , przy 318i byłbyś zadowolony , a przy 320i będziesz jeszcze bardziej , powodzenia :cool2:

@Yarwa @Kicaj zejdźcie na ziemię chłopaki :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

takie to pewno już w Polsce jeżdżą.

Weź M5 CS i zrób tuning, wtedy każdemu na forum będziesz mógł zabić ćwieka i powiedzieć że jego auto nie jedzie, nie ważne czy będzie miał 340i czy 760i :twisted:

 

zawsze warto coś sobie zostawić na później... :) pytanie tylko czy większa moc coś da... nie będzie widać i nie ma gdzie pojeździć... mnie wystarczają 20i i 30i...

 

Po waszych namowach dokładam 13600zł z 318i na 320i, mam nadzieję, że nie będę żałował i moc będzie odczuwalna, pozdr!

będziesz, będzie...

Opublikowano

A nie lepiej dwa lata się "pomęczyć" 318i, a później zrobić program za ułamek ceny dopłaty 320i lub zaraz po wyjeździe z salonu, tylko przy odwiedzaniu serwisu wracać do ustawień fabrycznych? Chociaż to zawsze jakieś ryzyko utraty gwarancji i nieprzespane noce w związku z tym.. :roll:

Ja tam bym spał słodko z myślą, że pod poduszką leży sterta zaoszczędzonych pieniędzy. :lol:

Oczywiście to tylko taki pomysł, kiedy ogranicza nas budżet, wszystkim których stać na mocniejsze wersje, nie wspominając o akcyzie za 3-litrowce, gratuluję sukcesu w życiu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
318i nie pociągniesz tak bardzo jak 320i :) więc jest to rozwojowy temat, oczywiście jak ktoś będzie chciał...
Opublikowano
318i nie pociągniesz tak bardzo jak 320i :) więc jest to rozwojowy temat, oczywiście jak ktoś będzie chciał...

 

a w sumie już jest zgodność co do tego czy 318i, 320i, 330i różnią się czymś więcej niż programem? bo są różne wersje :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
318i nie pociągniesz tak bardzo jak 320i :) więc jest to rozwojowy temat, oczywiście jak ktoś będzie chciał...

 

Podciągnąć mozna, ale korba bokiem też może pójść...

male-bmw-2.png
Opublikowano
Po waszych namowach dokładam 13600zł z 318i na 320i, mam nadzieję, że nie będę żałował i moc będzie odczuwalna, pozdr!

 

Najlepiej by było jakbyś się przejechał jednym i drugim. Kupowanie w ciemno to słaby pomysł.

Ja też testowałem 320i, ale wolałem kulturę pracy silnika w 320d.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.