Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Realizacje 518d na 220/500 mają tutejsi forumowicze. Powtarzalne 6,5s do 100.

Zreszta w tym temacie też są takie realizacje:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=352832


Co do zartu noworocznego, to powiem Ci, żebyś się przejechał tym silnikiem, może bardzo pozytywnie zaskoczyć. Totalnie inne doznania niż w f11 z tą mocą.

 

Mieszkam w grajdole, zwanym Krakowem, przyznam, że miałem taki pomysł, ale nie sposób przejechać się nawet 330i, a co dopiero 518d :mad2:

Pooglądałem wykresy i wygląda na to, że rozważając program to 318d może mieć sens.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Widzieliscie te recenzje G20? :duh: :mrgreen:


Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4:30 a wyposażenie BMW nie zmieniło się od lat.. :mrgreen:

może warto dać do działu recenzji/filmiki ?

Opublikowano
4:30 a wyposażenie BMW nie zmieniło się od lat.. :mrgreen:

może warto dać do działu recenzji/filmiki ?

 

Proponuje osobne linki, np. Bryka Młodego Wieśniaka, inny Bóg Mi Wybrał, itp. :)

Opublikowano
Realizacje 518d na 220/500 mają tutejsi forumowicze. Powtarzalne 6,5s do 100.

Zreszta w tym temacie też są takie realizacje:

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=352832


Co do zartu noworocznego, to powiem Ci, żebyś się przejechał tym silnikiem, może bardzo pozytywnie zaskoczyć. Totalnie inne doznania niż w f11 z tą mocą.

 

Mieszkam w grajdole, zwanym Krakowem, przyznam, że miałem taki pomysł, ale nie sposób przejechać się nawet 330i, a co dopiero 518d :mad2:

Pooglądałem wykresy i wygląda na to, że rozważając program to 318d może mieć sens.

 

w grajdole, zwanym Krakowem, dostałem zastępcze 318d (z carnetu)... nie da się tym autem jechać :P moim zdaniem zakup bmw bez mpakietu i poniżej 200Km mija się z celem, bo auto jest pozbawione wszystkiego co daje przyjemność jazdy trojką

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

lorakkr Tc Performance potwierdziło stage 1 z obecnych 18d na 210ps, po wymianie turbo na hybrydę 240ps.

To nigdy nie będzie przecinak, ale taka moc już zapewni komfortowe przemieszanie się przy dość niskim spalaniu.

Zdaje sobie sprawę, że takie modyfikację nie dotyczą aut nowych.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lorakkr Tc Performance potwierdziło stage 1 z obecnych 18d na 210ps, po wymianie turbo na hybrydę 240ps.

To nigdy nie będzie przecinak, ale taka moc już zapewni komfortowe przemieszanie się przy dość niskim spalaniu.

Zdaje sobie sprawę, że takie modyfikację nie dotyczą aut nowych.

 

Warto za hybryde płacić z 6-8k plus montaż dla 30ps +?

male-bmw-2.png
Opublikowano
lorakkr Tc Performance potwierdziło stage 1 z obecnych 18d na 210ps, po wymianie turbo na hybrydę 240ps.

To nigdy nie będzie przecinak, ale taka moc już zapewni komfortowe przemieszanie się przy dość niskim spalaniu.

Zdaje sobie sprawę, że takie modyfikację nie dotyczą aut nowych.

 

Warto za hybryde płacić z 6-8k plus montaż dla 30ps +?

 

Na to pytanie każdy musi sobie sam odpowiedzieć, osobiście myślę że jak ktoś kupuje budżetową wersję auta, to każdy tysiak się liczy, ja się nie skuszę. :lol:

Lorakrr, mi tam się śmiga świetnie, na wszystkich wielopasmowych drogach na Śląsku mam wykupione abonamenty na lewy pas i rzadko komu muszę zjeżdżać bo jedzie szybciej.. :D

Aby do czerwca, koniec gwarancji i jedziemy do tego Tc Performance, dają tam też takie same rabaty jak na auto? :twisted:

Opublikowano
Porównywał ktoś dokładną różnica w cenie między

M340i a 330i xdrive z M pakietem + wyposażenie standardowe M340i

Mi wychodzi niecałe 40 tys. Doposazanie 330i to chyba w tej sytuacji to sredni pomysł.

 

Ja tak porównywałem w 2009 roku i finalnie zamiast E92 335i w garażu wylądowało E92 M3 :D .

Od wtedy kupuję tylko auta M . Jedyny wyjątek to żony G30 - nie chciała M5 , to teraz ma 540i w cenie bazowej M5 :mad2:

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Porównywał ktoś dokładną różnica w cenie między

M340i a 330i xdrive z M pakietem + wyposażenie standardowe M340i

Mi wychodzi niecałe 40 tys. Doposazanie 330i to chyba w tej sytuacji to sredni pomysł.

 


Gdzieś pisałem Post o tym jak swoją konfigurowałem....

MI wyszło właśnie około 35-40k przy tym samym wyposażeniu.

Dlatego szczerze nie rozumiem jak w tym przypadku, po spadku ceny przez mild hybrid o 13500 nie wybrać 340i

male-bmw-2.png
Opublikowano
Sprawdz jeszcze poziom rabatownia u dealera, z tego co ostatnio rozmawiałem autka z 2.0 miały dużo atrakcyjniejszy rabat i ta róznica po rabacie się zwiększała znacznie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
lorakkr Tc Performance potwierdziło stage 1 z obecnych 18d na 210ps, po wymianie turbo na hybrydę 240ps.

To nigdy nie będzie przecinak, ale taka moc już zapewni komfortowe przemieszanie się przy dość niskim spalaniu.

Zdaje sobie sprawę, że takie modyfikację nie dotyczą aut nowych.

 

Warto za hybryde płacić z 6-8k plus montaż dla 30ps +?

 

Nie oceniam, czy warto, bardziej traktuje to jako potencjalną opcję.

Na logikę nie zbyt warto, natomiast od kiedy logika wiąże się z "wyścigiem zbrojeń" :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Witam wszystkich

Przed rozpoczęciem turne po salonach chciałbym zasięgnąć wcześniej rady ludzie bardziej doświadczonych :) Nadszedł czas na zmianę auta. Obecne muszę już niedługo oddawać i powoli rozglądam się za czymś nowym. W grę wchodzę aktualnie dwie marki i dwa konkretne modele, Volvo V60 i BMW G21. Wiem że temat dotyczy G20 ale w sumie różnica tylko w nadwoziu. Zarówno Volvo jak i BMW w konfiguracji wychodzi bardzo podobnie cenowo czyli katalogowo w okolicach 300k. Tylko z Volvo jest ten problem że nie bardzo są skorzy do dawania rabatów. Jak pojeździłem trochę po salonach to 15, 17% to jest absolutny max. Trochę słabo tym bardziej że jestem ich klientem. No ale cóż. Może to czas na zmianę marki. BMW rozważam wyłącznie z silnikiem 330i. 320i nie ma napędu xDrive a przynajmniej nie widzę go w konfiguratorze. Diesel też odpada w związku z tym że teraz głównie praca zdalna, wszystko na telefon i muszę często kręcić się w koło komina co dla diesla nie jest zdrowe. Jakie są Wasze doświadczenia z negocjowaniem ceny w BMW? Lepiej brać w salonie czy może korzystać z oferty jakiegoś brokera? Auto w najem długoterminowy więc zależy mi aby kwota wykupu była maksymalnie jak największa. Volvo tu niestety wygrywa bo wolniej traci na wartości. BMW wszędzie wyceniane jest po 3 latach z zadeklarowanym przebiegiem rocznym 30kkm poniżej 50%. Volvo powyżej. Wracając do BMW, jeżeli autoryzowany salon to warto szukać gdzieś w jakichś mniejszych miejscowościach? Kiedyś tak gdzieś czytałem żeby kupować auta w mniejszych, mniej znanych salonach bo są dużo bardziej skorzy do rabatowania i lepiej podchodzą do klienta niż salony w dużych miastach które często mają na klienta wywalone. I w sumie trochę tak jest a dla mnie jest to ważne. Nie tylko rabat ale też to jak podchodzą do klienta. 3 lata temu jak szukałem samochodu, wybór padł na Volvo tylko dlatego tam zostałem obsłużony tak jak bym sobie tego życzył. Pierwsza wizyta w salonie i już po kilku minutach SAM podszedł do mnie handlowiec który się mną zajął na bardzo wysokim poziomie, kawa, ciasto, zrobiliśmy konfigurację. W BMW w Inchcape dwa razy podchodziłem do sprzedawcy sam i chciałem żeby podszedł ze mną do samochodu i porozmawiał ze mną na jego temat. Oczywiście nie podszedł. Totalna olewka. Mimo że nie miał w tym czasie klienta, robił coś tam sobie na komputerze. Rozumiem że ta praca była ważniejsza. Ok. Wyszedłem i więcej nie wróciłem a szkoda bo na tamten czas byłem zdecydowany na X3. Już nie chodziłem po innych salonach bo zraziłem się chwilowo do samej marki. No ale minęły prawie 3 lata i znowu stoję przed koniecznością zakupu auta tylko tym razem chcę pójść w kombi, SUV-y mi się znudziły :) Trzeba zrobić chwilę przerwy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dizel1982 Zrób sobie konfig, roześlij po całej Polsce, zobaczysz jaki poziom możesz osiągnąć. Potem najlepszą opcję podeślij jeszcze raz innym, czasem to zmotywuje do wyrównania rabatu. To chyba najprostsza z metod. Każdy ma zapewne swój system.


Jeśli jeździsz w koło komina to xdrive jest zbędny.

Volvo jeśli dobrze kojarzę ma standardowo kaganiec na 180 km/h, dla mnie to dyskwalifikuje tą markę na starcie.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Wiesz co, w koło komina to jeżdżę więcej teraz przez tą pandemię. Normalnie to ja robię po 30kkm rocznie. Samochodem jeździ też żona. Obawiam się że z napędem tylko na tył to będzie ciężko. Poza tym napęd na 4 koła to przede wszystkim dla mnie bezpieczeństwa właśnie w takich warunkach jak te obecnie.


To prawda, nowa Volvo, wszystkie już mają kaganiec. Mój jeszcze nie ma aczkolwiek dla mnie to nie dyskwalifikacja ponieważ powyżej 180 jechałem kilka razy w życiu. A jak Ci zaraz wprowadzą odbieranie prawa jazdy za przekroczenie o 50 poza zabudowanym i strefy 30 na terenie wszystkich miast, fotoradar na każdym skrzyżowaniu i jeszcze będę Cię kontrolować dronami z powietrza, bo do tego to wszystko zmierza, to szybciej będzie się pieszo przemieszczać niż samochodem.

Opublikowano
Wiesz co, w koło komina to jeżdżę więcej teraz przez tą pandemię. Normalnie to ja robię po 30kkm rocznie. Samochodem jeździ też żona. Obawiam się że z napędem tylko na tył to będzie ciężko. Poza tym napęd na 4 koła to przede wszystkim dla mnie bezpieczeństwa właśnie w takich warunkach jak te obecnie.


To prawda, nowa Volvo, wszystkie już mają kaganiec. Mój jeszcze nie ma aczkolwiek dla mnie to nie dyskwalifikacja ponieważ powyżej 180 jechałem kilka razy w życiu. A jak Ci zaraz wprowadzą odbieranie prawa jazdy za przekroczenie o 50 poza zabudowanym i strefy 30 na terenie wszystkich miast, fotoradar na każdym skrzyżowaniu i jeszcze będę Cię kontrolować dronami z powietrza, bo do tego to wszystko zmierza, to szybciej będzie się pieszo przemieszczać niż samochodem.

4wd baje złudne poczucie bezpieczeństwa w trudnych warunkach. Trakcja jest rzeczywiście lepsza, ale hamulce są jak przy 2wd

***** ***
Opublikowano
Wiesz co, w koło komina to jeżdżę więcej teraz przez tą pandemię. Normalnie to ja robię po 30kkm rocznie. Samochodem jeździ też żona. Obawiam się że z napędem tylko na tył to będzie ciężko. Poza tym napęd na 4 koła to przede wszystkim dla mnie bezpieczeństwa właśnie w takich warunkach jak te obecnie.


To prawda, nowa Volvo, wszystkie już mają kaganiec. Mój jeszcze nie ma aczkolwiek dla mnie to nie dyskwalifikacja ponieważ powyżej 180 jechałem kilka razy w życiu. A jak Ci zaraz wprowadzą odbieranie prawa jazdy za przekroczenie o 50 poza zabudowanym i strefy 30 na terenie wszystkich miast, fotoradar na każdym skrzyżowaniu i jeszcze będę Cię kontrolować dronami z powietrza, bo do tego to wszystko zmierza, to szybciej będzie się pieszo przemieszczać niż samochodem.

 

Zanim policja będzie łapać przez drony, to już Cyberpunk będzie po wszystkich poprawkach :D

 

W warszawie już łapią. Drony latają nad skrzyżowaniami, rejestrują przejazd na czerwonym i inne wykroczenia (oczywiście bez prędkości bo tego jeszcze nie potrafią) a za skrzyżowaniem z każdej strony stoi patrol i zatrzymuje takie osoby. Także technologia idzie do przodu :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wiesz co, w koło komina to jeżdżę więcej teraz przez tą pandemię. Normalnie to ja robię po 30kkm rocznie. Samochodem jeździ też żona. Obawiam się że z napędem tylko na tył to będzie ciężko. Poza tym napęd na 4 koła to przede wszystkim dla mnie bezpieczeństwa właśnie w takich warunkach jak te obecnie.


To prawda, nowa Volvo, wszystkie już mają kaganiec. Mój jeszcze nie ma aczkolwiek dla mnie to nie dyskwalifikacja ponieważ powyżej 180 jechałem kilka razy w życiu. A jak Ci zaraz wprowadzą odbieranie prawa jazdy za przekroczenie o 50 poza zabudowanym i strefy 30 na terenie wszystkich miast, fotoradar na każdym skrzyżowaniu i jeszcze będę Cię kontrolować dronami z powietrza, bo do tego to wszystko zmierza, to szybciej będzie się pieszo przemieszczać niż samochodem.

 

Pandemia to stan przejściowy, nie kierowałbym się tym przy wyborze auta, stąd może 20d ?

Każdy jeździ jak lubi, ale sama świadomość ograniczenia mnie drażni. Zdaje sobie sprawę, że przedstawiciel Skodą wyprzedzi Cię przy każdej prędkości, ale po co mu ułatwiać posiadając kaganiec :mrgreen:

Żona posiadania xdrive raczej nie zauważy, moja przesiada się często z auta awd, rwd i fwd i dopiero ostatnio się dowiedziała, że każde z naszych aut ma inny rodzaj napędu.

Bezpieczeństwo na pewno w jakimś stopniu, natomiast chyba bardziej wygoda w kwestii śniegu. Osobiście wybieram lekkość prowadzenia rwd + lepszą dynamikę przy wyższych prędkościach.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

dizel1982

Musisz uważać bo w kilku salonach mają na wyposażeniu pit bull'e i czasami je puszczają na klientów. Z pewnością też na ciasto nie ma co liczyć - a kawa jak dotąd w jednym była dobra. Życzę powodzenia w zakupie auta.

A na volvo można dostać dużo lepszy rabat (mój wspólnik jest fanem tej marki - więc zmuszony jestem na słuchanie o tej marce).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.