Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam pytanie, bo gdzieś rzuciło się w oczy. BMW 3 będzie produkowane w Meksyku? Jeżeli tak to wiecie od kiedy?

Już miało być w listopadzie, ale chyba jest poślizg

 

Czyli mam ostatni moment żeby zamówić?? :shock:


Słyszałem jak było z Audi Q5 z meksyku i dziękuje :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli mam ostatni moment żeby zamówić?? :shock:


Słyszałem jak było z Audi Q5 z meksyku i dziękuje :D

absolutnie tak , chyba że chcesz jeździć czymś co ma namiastkę jakości BMW , osobiście siedziałem w Q5 i potwierdzam potworną różnicę jakości między nim a A4 , Jetta też była jedynym autem nie polecanym do zakupu za stajni VW z tego powodu

Opublikowano
Mam pytanie, bo gdzieś rzuciło się w oczy. BMW 3 będzie produkowane w Meksyku? Jeżeli tak to wiecie od kiedy?

 

Od nowego roku na bank mexyk juz. Tez wyrobilem sie z produkcja w monachium, ale poczytaj ze i tak auta sa okrojone po tym lifcie :/

Opublikowano
Mam pytanie, bo gdzieś rzuciło się w oczy. BMW 3 będzie produkowane w Meksyku? Jeżeli tak to wiecie od kiedy?

 

Od nowego roku na bank mexyk juz. Tez wyrobilem sie z produkcja w monachium, ale poczytaj ze i tak auta sa okrojone po tym lifcie :/

 

Był jakiś lift? Co zabrali? :D coś dodali? :D

Opublikowano
Mam pytanie, bo gdzieś rzuciło się w oczy. BMW 3 będzie produkowane w Meksyku? Jeżeli tak to wiecie od kiedy?

 

Od nowego roku na bank mexyk juz. Tez wyrobilem sie z produkcja w monachium, ale poczytaj ze i tak auta sa okrojone po tym lifcie :/

 

A jaki silnik zamówiłeś? :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Liftu nie było, pojawiło się mild hybrid, parę nowych dodatków i dużo oszczędności przy wyższej cenie :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kończę teraz bak 100% miasto, kilka dłuższych postojów na zapalonym aucie - 10,5 pokazuje.

 

To mi się właśnie plus minus realne wydaje.

Kupiłbym również rwd, może w tym tkwi problem z 330ix touring i jej wynikami :wink:


Nie wygłupiaj się, co to za miasto :mrgreen:

Z ciekawości jaką masz średnią z tego baku, bo u mnie w radosne dni 18 kmh to max :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano
Podkarpackie zadupie ale korki i tak są. Zobaczę później średnią, ale napewno troszkę wyższa niż u Ciebie. Mimo wszystko sedan rwd vs touring xdrive zawsze będzie 1-2 l różnicy, nie ma siły.
Opublikowano
Liftu nie było, pojawiło się mild hybrid, parę nowych dodatków i dużo oszczędności przy wyższej cenie :)

 

gdzie? czytalem tutaj ze chyba 340i mialo miec mild hybrid, mialy byc jakies nowe opcje, ale w konfiguratorze wciaz to samo wszystko?

Opublikowano
gdzie? czytalem tutaj ze chyba 340i mialo miec mild hybrid, mialy byc jakies nowe opcje, ale w konfiguratorze wciaz to samo wszystko?
Konfigurator pokazuje już M340i jako mild hybrid. Użytkownik tego forum zauważył, że BMW usunęło opcję kopiowania utworów na dysk (pomniejszono dysk?) oraz plastiki nad reflektorami pod maską.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zmieniono podstawowe zegary na brzydsze wg użytkowników, nowe opcje to miedzy innymi fotele M czy ciemne reflektory.
Opublikowano
Zmieniono podstawowe zegary na brzydsze wg użytkowników, nowe opcje to miedzy innymi fotele M czy ciemne reflektory.

 

No taki mini lift, bo jednak zmienił się system operacyjny w live cockpit i LC plus, i to akurat na plus. Zegary mnie przekonały jednak na lepiej. W 5er mam te poprzednie i nie widzę, żeby były specjalnie lepsze, w g20 fajnie, że są dodane nowe opcje, szkoda że nie ma hybrydowych.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podkarpackie zadupie ale korki i tak są. Zobaczę później średnią, ale napewno troszkę wyższa niż u Ciebie. Mimo wszystko sedan rwd vs touring xdrive zawsze będzie 1-2 l różnicy, nie ma siły.

 

Największy problem jest z demo rwd, praktycznie nie istnieje.

Nagle Bmw wpaja klientom, że bez tego nie da się jeździć, a auto jest potem nie sprzedawalne :mad2:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano

To jest strasznie słabe ale niestety tak wygląda. Ode mnie żądali większej zaliczki bo jak pan nie weźmie to tego nie sprzedamy :duh:

Sprawdziłem prędkość, ok 30 km/h.

Opublikowano
Podkarpackie zadupie ale korki i tak są. Zobaczę później średnią, ale napewno troszkę wyższa niż u Ciebie. Mimo wszystko sedan rwd vs touring xdrive zawsze będzie 1-2 l różnicy, nie ma siły.

 

Największy problem jest z demo rwd, praktycznie nie istnieje.

Nagle Bmw wpaja klientom, że bez tego nie da się jeździć, a auto jest potem nie sprzedawalne :mad2:

Dla mnie to tez niezrozumiałe, handlowiec mówił, ze taka moda jest przez sporty zimowe :duh:, a mi się wydaje, ze to dlatego, ze dealera żywi serwis, a nie sprzedaż aut, a przy xd są większe wydatki i na opony i na skrzynkę

***** ***
Opublikowano

Jeszcze 10 lat temu xdrive w sedanie klasy sredniej to była rzadkość, teraz prawie nie ma 320i/320d bez xdrive, a co dopiero mocniejsze wersje. Przecież ktoś takie auta konfiguruje/konfigurował.

Rynek podąża za popytem, ot co.

Opublikowano
Ludzie boją się rwd w aucie na co dzień. Ja po x3 xd też miałem obawy przed G30 rwd, ale pojeździłem trochę i prowadzenie, zachowanie na drodze, promień skrętu, no bajka :) biorąc teraz g20 rwd byłem dużo spokojniejszy, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że pewnie będzie mi ciężko sprzedać g30 rwd, jeszcze w dieslu, natomiast o moją 318stkę jestem raczej spokojny.
Opublikowano
Ludzie boją się rwd w aucie na co dzień. Ja po x3 xd też miałem obawy przed G30 rwd, ale pojeździłem trochę i prowadzenie, zachowanie na drodze, promień skrętu, no bajka :) biorąc teraz g20 rwd byłem dużo spokojniejszy, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że pewnie będzie mi ciężko sprzedać g30 rwd, jeszcze w dieslu, natomiast o moją 318stkę jestem raczej spokojny.

Jest sporo osób, które nie chcą awd, bo nie potrzebują, a potencjalne korzyści (dodatkowa przyczepność, z której skorzystasz raz w roku) są niewspółmierne do kosztów. Xdrive dobrze się sprzedaje w salonie, gdzie część klientów to ludzie z przypadku, im starsze auto tym więcej nabywców, którzy chcą mieć kontrolę nad zarzuceniem tyłem :8)

***** ***
Opublikowano
W ciągu ostatniego roku sprzedawałem F30 Xdrive i f31 rad . Nie zauważyłem że jedno albo drugie jest dla ludzi problemem.

Pozdrawiam


Maciek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To jest strasznie słabe ale niestety tak wygląda. Ode mnie żądali większej zaliczki bo jak pan nie weźmie to tego nie sprzedamy :duh:

Sprawdziłem prędkość, ok 30 km/h.

 

30 km/h, to śmigasz niczym nie ograniczony :mrgreen:

Zwłaszcza, że średnia jeszcze spadła przez te postoje :wink:


Sprzedają iluzję totalnego bezpieczeństwa. Handlowiec, który mnie usilnie przekonywał do wyższości x nad rwd, jednego z argumentów jakiego użył, po za nieśmierlenym "niesprzedawalne" było bezpieczeństwo w każdych warunkach, jak dodał, że rwd jest nadsterowne i przy tej mocy trudno o kontrolę nad autem (to akurat było w przypadku 20d :shock: ) to stwierdziłem, że dalsza dyskusja jest bezcelowa, trochę jak przekonywanie mojego syna, że jeśli jest napisane na butelce 100% soku to w środku rzadko kiedy znajdziemy sok :mrgreen:


Lat temu kilkanaście też wmawiałem mojemu instruktorowi na torze, że rwd jest nadsterowne, skwitował to szyderczym uśmiechem i tekstem "jeśli uważasz, że rwd jest nadsterowne to znaczy, że nie umiesz nim szybko jeździć.." :mrgreen:

Oni generalnie uwielbiali się pastwić nad "najszybszymi we wsi/mieście" :mrgreen:

 

Jeszcze 10 lat temu xdrive w sedanie klasy sredniej to była rzadkość, teraz prawie nie ma 320i/320d bez xdrive, a co dopiero mocniejsze wersje. Przecież ktoś takie auta konfiguruje/konfigurował.

Rynek podąża za popytem, ot co.

 

10 lat temu, albo i jeszcze wcześniej był ułomny haldex I, subaru z symetrycznym i stałym, no i audi z torsenem lub haldexem też ułomnym głównie w a3.

Awd to wygoda na śliskim dla każdego, jak automat na codzień. Ale żeby samo bmw wciskało na wstępie, że rwd to pomyłka to coś tu nie gra.

10 lat temu dwu litrowy diesel nie przyspieszał do 100 w 7s, a teraz może, trzeba tylko wcisnąć do oporu i po sprawie.

Te naście lat temu znane było powiedzenie o awd, przyspiesza jak żaden, hamuje jak każdy, głównie, żeby uzmysłowić, że nie sztuką jest się napędzić, a raczej zhamować. Teraz się do zdewaluowało.

Subaru to jeszcze do tego wszystkiego tak szło przez przód jak dzik w sosnę, mimo przecież stałego awd.

 

Podkarpackie zadupie ale korki i tak są. Zobaczę później średnią, ale napewno troszkę wyższa niż u Ciebie. Mimo wszystko sedan rwd vs touring xdrive zawsze będzie 1-2 l różnicy, nie ma siły.

 

Największy problem jest z demo rwd, praktycznie nie istnieje.

Nagle Bmw wpaja klientom, że bez tego nie da się jeździć, a auto jest potem nie sprzedawalne :mad2:

Dla mnie to tez niezrozumiałe, handlowiec mówił, ze taka moda jest przez sporty zimowe :duh:, a mi się wydaje, ze to dlatego, ze dealera żywi serwis, a nie sprzedaż aut, a przy xd są większe wydatki i na opony i na skrzynkę

 

No i masz, a jakby Robert miał więcej szczęścia to może rwd by się przyjęło, bo przecież F1 jest rwd :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Ludzie boją się rwd w aucie na co dzień. Ja po x3 xd też miałem obawy przed G30 rwd, ale pojeździłem trochę i prowadzenie, zachowanie na drodze, promień skrętu, no bajka :) biorąc teraz g20 rwd byłem dużo spokojniejszy, aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że pewnie będzie mi ciężko sprzedać g30 rwd, jeszcze w dieslu, natomiast o moją 318stkę jestem raczej spokojny.

Myślę, że tak samo jak Ty jesteś entuzjastą i wziąłeś RWD, tak samo na rynku wtórym ludzie szukają RWD i nawet do niego dopłacą, ja np. dopłaciłbym do RWD szukając używanego auta, wiec myślę, że to nie problem, nawet jak entuzjastów jest mało :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Również myślę że 330i RWD znajdzie klienta szybciej niż xdrive :twisted: Może nawet na tym forum :) Jakbyś chciał się przejechać to zapraszam do Polski B :lol:
Opublikowano
Kumpel próbował sprzedać przez parę miesięcy F11 w dieslu za średnią cenę rynkową i ostatecznie sprzedał ze stratą. Na wieść, że nie ma xdrive ludzie się rozłączali nawet nie chcieli oglądać :shock:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Również myślę że 330i RWD znajdzie klienta szybciej niż xdrive :twisted: Może nawet na tym forum :) Jakbyś chciał się przejechać to zapraszam do Polski B :lol:

 

Zaraz, chwilę, Pan tu nie stał, kolejka kurde jest!

Byłbyś łaskaw nie oferować swojego auta bez konsultacji ? :mrgreen:

Już mi wystarczy, że zamawiając nie konsultowałeś co bym chciał :mrgreen:

Jestem pierwszy w kolejce :wink:

Przyjadę, kupię i pozostawię Cię z myślami żydowskimi, typu skoro się nie targował to może za mało powiedziałem ? :shock: :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wysyłałem w tyg zapytania do salonów.

Odnosnie zmiany fabryki z de na Mexico....

Auta teraz w 98% są produkowane na Europę w de, i tak odpisało większość salonów ze nie będzie zmiany fabryki.

Ale dzis jedna osoba odpisała że na 90% produkcja od 03.2020wszystkich trójek bedzie w Mexico, tragedia, więc nie mam wyboru.... Muszę cokolwiek zamówić do końca października... :/....

Kto może niech zamawia bo zapewne jakość i tak średniego wykonania pójdzie w dół..

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.