Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
BMW 330xi

Pani w miarę ogarnięta ale kilka baboli strzeliła. Po pierwsze nie mogła dobrać czarnej podsufitki i sportowych foteli bo te są standardem w M Pakiecie :roll: . Druga rzecz, to mówiła, że wnętrze nie skrzypi po czym było słychać skrzypanie jak zaczęła dotykać konsolę centralną :lol: . Zresztą ta konsola chyba u każdego skrzypi (u mnie na pewno, ale tylko po dotknięciu). Ale muszę przyznać, że w tym macie bardzo ładnie się trójka reprezentuje.


EDIT: Ja p******e jaka żenada w komentarzach. Szambo po prostu wy.... :mad2:

Opublikowano
Ale muszę przyznać, że w tym macie bardzo ładnie się trójka reprezentuje.

 

Ja mam duże zastrzeżenia co do zewnętrznego wyglądu G20, ale ten egzemplarz mnie zauroczył :) Z drugiej strony, nie wiem, czy za 250 000 PLN nie poszedł bym już po G30, które bardzo mi się podoba nawet w podstawie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja mam pewność, że w przypadku tej Pani przy tym budżecie poszedł bym w kierunku rs3 limo

Ani z niej matka 6 raczków, raczej kurdupel, a frajdę z jazdy miałaby nieporównywalną.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
Koledzy, warto kupić dla żonkila 318i? Teraz do końca czerwca mam na zamówienie rabat 22% i zastanawiam się, czy brać, czy czekać, że w lipcu będą jakieś zmiany w systemach operacyjnych, czy też innych dodatkach. Bo rozumiem, że jak zamówię po lipcu 2020r, to będę miał model 2021?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@Leeo a czego żonkil oczekuje od silnika ? jak szybko , dynamicznie jeździ ?
Opublikowano
Jesli w9gole sie nad tym zastanawiasz to oznacza ze nie rozgladasz sie za nie wiadomo jakim sportowym autem i sadze ze zonie bez problemu starczy. 2 lata uzytkowalem F30 318i ktory jak wiadomo mial miejsza moc i tak naprawde nie narzekalem. Po miescie spoko a i na autostradzie nie nalezalem do kolka rozancowego. Wakacyjne dluzsze wyjazdy z wiekszym obciazeniem tez nie stanowily problemu. Tym bardziej jak ma to buc drugie auto w domu to moim zdaniem powinno bys wystarczajace.
Opublikowano

Dzięki za opinie. Wydaje się że wystarczy. Teraz miała 8s a tu 8,4, wiec prawie to samo. No lubi szybko jeździć :)


Jeszcze jedno - czy po lipcu coś się zmieni w serii 3? Zawsze modele produkowane po lipcu to już chyba są jako 2021 modelowo i zastanawiam się, czy live cocpit plus nie bedzie wygladal jak w serii 2 nowej. Ktoś coś wie?

Opublikowano
Ciekawe, ale ja nie mogę się doczekać testu M340d vs S4.

 

Tutaj jednak duży plus dla BMW, że dają wybór między dieslem a benzyną, gdzie Audi w S4 narzuca klekota...

Opublikowano

Witam

Przymierzam się do zakupu G20 w wersji z silnikiem 2 litry 156 km . Po dziesiejszej wizycie w BMW Gazda otrzymałem ofertę oraz torchę informacji o samochodzie . Mam jednak problem ponieważ nie ma możliwości jak na razie wykonania jazdy testowej z tym silnikiem. Czy ktoś z forumowiczów ma samochód z tym silnikiem i może się wypowiedzieć ?

Jazda głównie po mieście i ni należę do kierowców którzy lubią agresywną jazdę . Bardziej mi chyba zależy na spokojnej jeździe . Samochód w wersji podstawowej z kilkoma zmianami wyceniony na 128900 po rabatach . Proszę o opinie , pomogą mi w wyborze : )


Pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano
Polecam stracić chociaż 5 minut na przejrzenie forum.
Opublikowano

Dopomóżcie... budżet ograniczony i taki wybór przede mną:

- niebieski sportline z jasnym wnętrzem w ekoskórze, z live cockpit proffesional, adaptacyjne ledy, kierownica m, telfonią komfortową, kamerą cofania, hifi, podparciem

Czy

- mpak niebieski ze standardowymi ledami, live cockpit plus, pakietem czerń, reszta dodatkow tak samo.


Wiem, że to indywidualne podejście, ale czy wg Was mpak warty jest braku dużej navi, telefonii komfortowej i adaptacyjnych ledów?

Opublikowano

No wiesz po jednej stronie masz kwestie wizualne, a po drugiej użytkowe.

Będziesz szedł do auta to micha będzie się cieszyć, ale jak wsiądziesz nie będziesz już widział m-paku i zaczniesz sie denerwować że mógłbyś mieć większą użytkowości.

Kupisz bez m-paku, jak będziesz szedł do auta nadal będziesz się cieszyć, bo G20 jako auto ci sie podoba (na pewno trochę mniej) skoro chcesz je kupić, ale jak wsiądziesz odpalisz nawigacje i się przejedziesz w nocy to sobie pomyślisz dobrze że to wybrałem, no nie muszę klikać w ten mały ekranik smartfona w google maps i drogę mam pięknie oświetloną adaptive led. A i to nagłośnienie standardowe w m-paku może szybko zacząć cię irytować jeśli w przypadku G20 jest tak samo jak w F30 (tego ja akurat nie wiem).

Tak jak napisałem kwestie indywidulane, ale ja bym jednak wybrał bez m-paku, ze względu na te wszystkie opcje.

Opublikowano
Dopomóżcie... budżet ograniczony i taki wybór przede mną:

- niebieski sportline z jasnym wnętrzem w ekoskórze, z live cockpit proffesional, adaptacyjne ledy, kierownica m, telfonią komfortową, kamerą cofania, hifi, podparciem

Czy

- mpak niebieski ze standardowymi ledami, live cockpit plus, pakietem czerń, reszta dodatkow tak samo.


Wiem, że to indywidualne podejście, ale czy wg Was mpak warty jest braku dużej navi, telefonii komfortowej i adaptacyjnych ledów?

Tez mam ograniczony budżet i takie problemy ale m pakiet + sportowe hamulce i 19’ runflat to dla mnie podstawa, bo oprócz kwestii wizualnych i funu z jazdy to kwestia bezpieczeństwa. Niestety bmw zeszło na psy i w przeciwieństwie do e90/f30 runflat jest dostępny tylko z felga 19, cała reszta ma kapcie jak Dacia.

***** ***
Opublikowano
///M wychodzą bez run on flat, kapcie jak Dacia... :mad2: :mad2: :mad2:

w przypadku m-pakietu 18' bez runflat, dopiero 19' ma prawilne ogumienie :mrgreen:

***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja się właśnie dziwie tobie, ze wyśmiewasz normalne opony, które trafiają do modeli M.

Nie mówię o pakietach M do 318d...

Opublikowano
Koledzy, wiem, że o tym było, ale minęło trochę czasu i może ktoś po takim okresie może się wypowiedzieć czy zawieszenie m standardowo przy m pakiecie to dobry pomysł na małe miasto ze średnimi drogami i kostką brukową? Myślę nad seryjnym zawieszeniem, ale jakoś tak szkoda wyrzucać m jak wchodzi razem z m pakietem. Felgi 18 seryjne. Opony chyba bez rof.
  • Moderatorzy
Opublikowano

Bierz M.

Na 18” bez runflata i tak będzie miękko. Szkoda rezygnować ze świetnego zawiasu.

Opublikowano
Zapomniałem tu wspomnieć, że to 318i i auto dla żony :) jeździła do tej pory leonem fr, który był ciut twardszy i zawsze z zachwytem wysiadała z mojej serii 5 :) z tego co tu czytam 18stki są bez ROF, czyli ze jednak warto brac taki zawias m bo nie bedzie uciazliwie twardy na codzienny użytek kobitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.