Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie jeździłem proceedem, ale wg danych g20 320i ma lepsze osiagi. Silnik proceeda ma duza moc ale slaby moment obrotowy i mniejsza pojemnosc, i efekty sa jakie sa.


Ja bym i 40k doplacil do 320i. Wg mnie inna liga.

 

No i tak zrobiłem. Dopłaciłem nawet więcej i kupuje nieużywane 330e z 2019 roku.

Fajnie wyposażone i m pakiecie tak jak chciałem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gratulacje :cool2: czekamy na fotki w dziale (Galeria - nasze samochody) :)
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Czesc wszystkim,


Mam problem z natury problemy pierwszego świata - do wyboru słuzbowe auto - niestety korpo wiec sa obostrzenia w postaci... limitów edycji C02.

Jestem w stanie się spiąć w limitach na 330i (na styk) albo 320xd - optymalne 330xi nie przejdzie niestety.

Jezdzilem do tej pory 420xi, 330xi z serii F - wiem jak wygodnie i dobrze trzyma xdrive i sprawdza sie we wszelkich warunkach, natomiast brakuje mi porówniania z RWD.

Testowałem 330e ostatnio i 320xd no i poziom 'ekscytacje' z 320xd jest na poziomie "ok ujdzie" natomiast nie ma tego banana ktory jest przy 330 - zarowno "e" jak i poprzednie 330xi zawsze zachecalo do wcisnienia pedalu w podloge chociaz na pare sekund.


Moje pytanie - jak "slaby" jest RWD jesli chodzi o slabe warunki tzn snieg ?

Pamietam jak ktoregos razu bylem C-klasa RWD w gorach i nie mogl podjechac po lekkim sniegu, kopal sie - po prostu dramat... nie wiem czy byly to opony (to byly zimówki, ale jakies waskie eco-gówno za to palil chyba ze 4L ;-) ), czy kwestia mercedesa...


Na ostrym deszczu juz 330e (ktore jest RWD) przetestowalem, elektronika robi swoje, przy starcie oczywiscie wymieka w porownaniu z xdrive, po wypieciu systemow na sliskim zawraca w miejscu ;) vs xdrive ktory nadal sie mocno broni.

Korpo - wiec paliwo za free ;) Nie chce sie bawic w "e" , jest bardzo fajny, natomias nie mam gdzie w domu tego ladowac, bagaznik zmniejszony no i te 200+ kg ciezsze (chociaz nie czuc)


Pozdrawiam !

Opublikowano

Miałem podobny dylemat i wziałem 330i

Jeżeli nie mieszkasz w Zakopane to naprawde 330i na dobrych zimowkach Ci wystarczy.

Raz to nie jest mimo wszystko m2, lzejsze i 340 koni, ani 330e gdzie moment jest od zera.

Bierz 330i :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

330i RWD i dobre opony zimowe. W naszym obecnym klimacie nie wyobrażam sobie żeby gdzieś nie wyjechać.

320xd to muł bagienny powyżej 100 km/h.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
330i RWD i dobre opony zimowe. W naszym obecnym klimacie nie wyobrażam sobie żeby gdzieś nie wyjechać.

320xd to muł bagienny powyżej 100 km/h.

 

do 100 również nie jest to rumak ;)

Nie ma się nawet nad czym zastanawiać - 2.0t pb rwd i kropka :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
330i RWD i dobre opony zimowe. W naszym obecnym klimacie nie wyobrażam sobie żeby gdzieś nie wyjechać.

320xd to muł bagienny powyżej 100 km/h.

 

do 100 również nie jest to rumak ;)

Nie ma się nawet nad czym zastanawiać - 2.0t pb rwd i kropka :mrgreen:

 

Fajnie. Wszyscy tacy rajdowcy:-) Każdy procedurę startu odpala jadąc z dzieckiem do przedszkola i ciśnie, żeby start nie był powyżej 6 sekund bo to wstyd na dzielni :duh: :duh: :duh:


Ja mam 320d, może wg Twojej oceny to nie rumak, ale szczęśliwie bez Xdrive więc nie jest to muł bagienny jak wyżej napisane. Uważam, że trochę nam się w dupach poprzewracało. 6,8 s do setki - muł? :duh: :duh: Rozumiem, że wszyscy teraz macie po 5 s i napierdalacie od rana do wieczora po autostradach 250 km/h bo zły Niemiec założył kaganiec i nie możesz 300 km.h, a mieście dobrze, że masz pseudo sportowe hamulce bo z 200 km/h nie wyhamowałbyś na osiedlu?


To taki humorystyczny post, ale czytanie grupy przychodzi mi coraz trudniej bo oderwanie powoduje parodie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Pozdrawiam


Maciek

  • Moderatorzy
Opublikowano

Słaby ten twój post, nawet bardzo. Tak jak przyspieszenie 20xd powyżej 100 km/h.

Może zacznij porównywać osiągi do Dacii logan, wtedy wyjdzie że 20d to demon.

Opublikowano

To taki humorystyczny post, ale czytanie grupy przychodzi mi coraz trudniej bo oderwanie powoduje parodie

Napiszesz "jak krowie na rowie", że humorystycznie, ale niektórzy i tak nie zrozumieją ;)

 

Nie ma się nawet nad czym zastanawiać - 2.0t pb rwd i kropka :mrgreen:

318i hell yeah :diabel_faja:

Opublikowano
Słaby ten twój post, nawet bardzo. Tak jak przyspieszenie 20xd powyżej 100 km/h.

Może zacznij porównywać osiągi do Dacii logan, wtedy wyjdzie że 20d to demon.

 

Oj mega nie przeczytałeś. Zróbmy jako wyznacznik Nissan GTR reszta to samochody do jeżdżenia do kościoła. :duh:

Pozdrawiam


Maciek

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dobra, może się nie wyspałem :lol:

Ja wiem że w ruchu codziennym nawet 18i nie wykorzystasz. Ale 20xd pomiędzy np 30i rwd (gdzie to wcale nie jest jakieś szybkie auto) dzieli w zakresie 0-200 około 20 sekund.

Silnik 20d tej generacji jest super i nawet chwilę go rozważałem ale xdrive moim zdaniem tylko mu przeszkadza.

BTW, spalanie po dotarciu mam po mieście w przedziale 9,5 - 10,5 L - szok :shock:

Opublikowano
Sam chętnie jeździłbym 330i ze szperą, ale po 3 miesiącach i 18 tys. km z 320xd mogę stwierdzić, że przy moim użytkowaniu było to rozsądne wyjście. Nie jest to wyścigówka, ale do codziennego przemieszczania się wystarczy, spala od 6 do 8,5 litrów ropy (z czego 8+ to jazda 180+ po autostradzie) a średnie z całego dystansu wynosi 7.5/100. X drive może i przeszkadza w osiągach jednak jak na auto, które waży 1700 kg, ale ja często jeżdżę dziwnymi polnymi drogami i takimi niższych kategorii :D gdzie przydaje się napęd na 4 koła.
6ff0d43911e3.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
330i RWD i dobre opony zimowe. W naszym obecnym klimacie nie wyobrażam sobie żeby gdzieś nie wyjechać.

320xd to muł bagienny powyżej 100 km/h.

 

do 100 również nie jest to rumak ;)

Nie ma się nawet nad czym zastanawiać - 2.0t pb rwd i kropka :mrgreen:

 

Fajnie. Wszyscy tacy rajdowcy:-) Każdy procedurę startu odpala jadąc z dzieckiem do przedszkola i ciśnie, żeby start nie był powyżej 6 sekund bo to wstyd na dzielni :duh: :duh: :duh:


Ja mam 320d, może wg Twojej oceny to nie rumak, ale szczęśliwie bez Xdrive więc nie jest to muł bagienny jak wyżej napisane. Uważam, że trochę nam się w dupach poprzewracało. 6,8 s do setki - muł? :duh: :duh: Rozumiem, że wszyscy teraz macie po 5 s i napierdalacie od rana do wieczora po autostradach 250 km/h bo zły Niemiec założył kaganiec i nie możesz 300 km.h, a mieście dobrze, że masz pseudo sportowe hamulce bo z 200 km/h nie wyhamowałbyś na osiedlu?


To taki humorystyczny post, ale czytanie grupy przychodzi mi coraz trudniej bo oderwanie powoduje parodie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

 

Zgubiliśmy meritum, niepotrzebnie.

Pytanie brzmiało - 330i, czy 320xd ?

Bez znaczenia spalanie.

Nadal wybrałbyś 320xd ?

Czy tego chcesz, czy nie 320d nie jest rumakiem, jest codziennym wołem roboczym. Nic w tym złego przecież, do tego został stworzony i świetnie się w tym sprawdza. Takie czasy nastały, że nawet 2 litrowe diesle do 100 dają radę, głównie ze względu na zf i xdrive, natomiast powyżej 100 gdzie zf już nic nie daje, a x wręcz przeszkadza, auta już nie dają satysfakcji. Dlatego jeśli nie muszę zwracać uwagi na paliwo wybrałbym doładowaną benzynę, bo dawała będzie większą frajdę z jazdy. Jeden lubi ogórki, drugi córki ogrodnika. Nie mam nic do tego, że wolisz warzywa, ale pozwól innym mieć inne podejście :wink:

Koronawirus spowodował, że fryzjerzy pozamykani, jeśli nie jesteś łysy i nieco zarosłeś to popuść warkocze, po co tyle agresji w tym jakże humorystycznym wpisie :wink:

 

To taki humorystyczny post, ale czytanie grupy przychodzi mi coraz trudniej bo oderwanie powoduje parodie

Napiszesz "jak krowie na rowie", że humorystycznie, ale niektórzy i tak nie zrozumieją ;)

 

Nie ma się nawet nad czym zastanawiać - 2.0t pb rwd i kropka :mrgreen:

318i hell yeah :diabel_faja:

 

Ale o 318i było pytanie, czy trzeba jak łopatą wszystko opisywać ? :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pytanie o auto 330i czy 320d z xDrive - służbowe, więc nie patrzysz na spalanie z tego co mówisz, to kto by tu wziął tego diesla? I to z jakiego powodu? Bo zima trwa tydzień w kraju i dla tego tygodnia warto wziąć xDrive? 99% czasu nie jest potrzebny.

Jakby to był SUV, to bym wziął diesla, a tak chyba wybór oczywisty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moim zdaniem 320xd to jak żona która jest po prostu ok. , ale za jakieś czas będziesz chciał rano odpalić YouPorn i oglądać taką wystrzałową której nie widzisz obok siebie w łóżku .. natomiast 330i to właśnie jak mieć taką wystrzałową żonę prosto z YouPorn za którą ślini całe osiedle łącznie z Tobą :mrgreen: chyba wybór oczywisty :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego Krakus, zagalopowales sie :norty:

330i to nadal taka zwykla najzwyklejsza zona, moze troche lepiej ubrana i z odrobine lepszym dekoltem.

Zony za ktorymi sie faceci ogladaja to raczej 340i-> M4-> 911 etc

A na koniec i tak pojawi sie ktos z jakims Ferrari czy innym Lambo i dostajesz skretu szyi :D

.

Opublikowano
Kolego Krakus, zagalopowales sie :norty:

330i to nadal taka zwykla najzwyklejsza zona, moze troche lepiej ubrana i z odrobine lepszym dekoltem.

Zony za ktorymi sie faceci ogladaja to raczej 340i-> M4-> 911 etc

A na koniec i tak pojawi sie ktos z jakims Ferrari czy innym Lambo i dostajesz skretu szyi :D

 

Najgorsze jest to że im wyższe schody zdobywasz tym mniej Cię to cieszy. Najfajniejsze chyba jest gonienie królika>-)

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Co niektorzy z Was Panowie maja problem 1 swiata. Hehe

I wczorajszy luksus jest dzisiejszym standardem.

Jezeli w tej metaforze, 330i jako czolowka swojego segmentu, auto za 250k z przyspieszeniem 5.6 do setki, znajdujace sie w 1/10 000 tego co znajdziesz na drodze, to zwykla zona, to winszuje problemow ktore Was spotykaja kazdego dnia.

Zdecydowanie macie fajne zycie :D :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Amen.

Faceci po prostu tak maja.

Mozesz dzisiaj kupic F80 M3 a i tak jutro bedziesz siedzial na jakims otomoto czy innym youtubie ogladajac G80 czy innym 911 i rozmyslal o kolejnym aucie :norty:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jezeli w tej metaforze, 330i jako czolowka swojego segmentu, auto za 250k z przyspieszeniem 5.6 do setki, znajdujace sie w 1/10 000 tego co znajdziesz na drodze, to zwykla zona, to winszuje problemow ktore Was spotykaja kazdego dnia.

 

Wiadomo, mozna wszystko relatywizowac i patrzec z dwoch stron :)

Jak tak piszesz to wydaje sie ze G20 330i to top topow.


Ale jak spojrzysz z drugiej strony to nadal tylko kompaktowy sedan z nijakim silnikiem R4.

Na pewno, poki co, uroku dodaje mu to ze ulice nie sa jeszcze zalane leasingowanymi bieda wersjami flotowymi 318d/318i.


Przypominam tylko ze seria 3er w BMW jest w zamysle dla biedniejszej (jeszcze na dorobku) i mlodszej klienteli ktorej nie stac jeszcze na 5er czy 7er ale maja sie juz identyfikowac z marka.

A nawet w samej serii 3er 330i to srodek stawki, nad nim jest R6 a nad nimi usportowione M.


Wiadomo, teraz sie juz wszystko pomieszalo przez ogrom opcji dodatkowych i ceny doposazonej serii 3-er z R4 potrafia orbitowac w okolice cen transakcyjnych serii 7er :norty:


A przyspieszenie 5.6 do setki osiagaja F30 320i z 2011r czy A4 B8 2.0t z 2008r po chipie u Januszex z.o.o za 700 PLN wiec tez juz szalu nie robi.


BMW wiadomo ze swieza buda, fantazyjne ledy/lasery, kola 19"-20", dyfuzory, lotki, splittery, naklejki m-performance i 10 naklejek M-sport na calym aucie + swiezy wosk :mrgreen: etc etc robia robote i BMW wyciska soki do cna z klienta ale warto wiedziec ze to nadal bazowa trojka, czyli polka srednio-niska z R4 - srednio-niskim silnikiem.


Nie deprecjonuje bron boze G20 330i, staram sie jedynie przedstawic inny punkt widzenia :cool2:

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2008r po chipie u Januszex z.o.o za 700 PLN

zostaw Januszex i 318i w spokoju :D

wracając do meritum , uważam że auta typu 340 , M , 911..itd to raczej bym brał jako kochankę bardziej niż żonę , bo nie każdy tolerował by żonę która lubi za dużo pić , i to bardzo drogie drinki , i do tego lubi czasami wciągać coś do nosa przed pójściem na imprezę , nie mówiąc że śpi codziennie do południa i przez to często dzieci spóźniają się szkoły .. :mrgreen:

Opublikowano

Byłem g20 330i szpera w zakopcu juz 2 razy i wiem jedno - za 20xd bym sie nie zamienil nawet za 50% ceny. Kupilbym 2 a 20xd dal zonie tylko dlatego ze to by byla dobra oferta rynkowa xD


Ludzie ogarnijcie sie z wrzutami. Poza bezmyślnymi poganiaczami co nie zapinają pasós i nie używają "migacza" (bleh), są tu też kierowcy zawodowi, odpowiedzialni i doświadczeni.

Od 18 roku życia latam busami a wtedy tylko sprinterki rwd, żadnej elektroniki, ciągniki rolnicze, przyczepy, kurka wodna ogarnijcie, że też na forum są ludzie, którzy z napedem na 1 kolo w zakopcu tez jezdza codziennie, a poslizgi nie kończą się w rowie. :mad2:


Jak e90 bylo moim autem marzen to bylo to 330i wolnossace, teraz 330i g20 ze szpera mimo ze r4 jest moim zdaniem godnym następcą oznaczenia. Ciągnie z dołu elegancko, a pali 8,5 litra z funem i poniżej 7 bez funu.


320d to nadal 320d.

  • Moderatorzy
Opublikowano

320d to nadal 320d.


Właśnie.

Lata to we flotach, wtedy ceny lecą w dół

Trzeba być masochista nie umiejacym liczyć, zeby kupić 320xd.

320d xdrive kosztuje tyle co 330i RWD.

W 320d fanu nie ma, pali trochę mniej, grzechotnik pod maską.

Po 3 latach sorzedajemy i szok.

Nagle 320d jest dużo mkiej warte niż 330i.

Vide rynek w DE.

2017r F30 320d kupimy od 14-15 tys euro a 330i od 23-24 tys euro. Fakt 320d, ze 320d ma nieco większy przebieg, ale u nas dalej jest kult rocznika i wyposazenia. Przebieg w nasxych realiach jest do ustalenia.

Opublikowano

320d to nadal 320d.


Właśnie.

Lata to we flotach, wtedy ceny lecą w dół

Trzeba być masochista nie umiejacym liczyć, zeby kupić 320xd.

320d xdrive kosztuje tyle co 330i RWD.

W 320d fanu nie ma, pali trochę mniej, grzechotnik pod maską.

Po 3 latach sorzedajemy i szok.

Nagle 320d jest dużo mkiej warte niż 330i.

Vide rynek w DE.

2017r F30 320d kupimy od 14-15 tys euro a 330i od 23-24 tys euro. Fakt 320d, ze 320d ma nieco większy przebieg, ale u nas dalej jest kult rocznika i wyposazenia. Przebieg w nasxych realiach jest do ustalenia.

Patrząc na auta poleasingowe to jednak jest więcej 318d niż 320d

***** ***

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.