Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No to będzie najwolniejszy i najbrzydszy G20 w PL :D

 

i będzie trzymał wartość rezydualną lepiej niż większość 90% modeli popularnych konfiguracji - look at the bright side :D

Okolice 150k wydają mi się dobrymi pieniędzmi za BMW tej klasy to przecież bardzo blisko Passata czy 508 i to w żadnych bogatych wersjach - to pokazuje jak producent chce iść na skalę. Chociaż wyrwałbyś G30 za niewiele więcej, gdzieś na forum opisywane były 518d bodajże business edition

 

No ciezko sie z tym zgodzic. Wole nowego superba, swietnie wyposazonego za 150k po rabatach niz jakies 316i na felgach 16. Jedno to wartosc rezydualna, a drugie ze jednak przez kilka lat na takie auto musisz patrzec xD skoro nie masz tych 200k na g20 to znaczy, ze to nie jest to jeszcze moment na takie auto.

Kupujac je jedynie dla znaczka bmw niczego nie udawadniasz ani sobie, ani innym. Pomijajac wartosc rezydualna dla mnie zmarnowales 150k od razu na starcie, a to znacznie wiecej niz utrata wartosci na przestrzeni 5 lat z 150k na 70k

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

i będzie trzymał wartość rezydualną lepiej niż większość 90% modeli popularnych konfiguracji - look at the bright side :D

nie ma jak pozytywnego myślenia :) choć auto będę miał tylko na 3 lata..

co do Passata czy 508 to byłoby nie sprawiedliwie porównywać bmw 3 do nich bo to inny segment , raczej bym porównywał BMW 5 do nich i to cennikiem wersji podstawowej każdego z tych modeli . ja osobiście jestem z grupy ludzi którzy wolą zapłacić za rzeczy niewidoczne w aucie i decydujące o przyjemność prowadzenia niż za fajerwerki w postaci opcji dodatkowych . bo robiąc ponad 35 tyś km rocznie liczy się dla mnie jakość prowadzenia przede wszystkim .

Opublikowano
skoro nie masz tych 200k na g20 to znaczy, ze to nie jest to jeszcze moment na takie auto.

Kupujac je jedynie dla znaczka bmw niczego nie udawadniasz ani sobie, ani innym.

 

Kolego skąd się urwałeś? Skoro BMW sprzedaje g20 za 150 czy nawet 120 tys a ktos kupuje, to wlasnie jest auto dla niego lol. Prawo popytu i podaży.

Na firme f30 mozna bylo kupic za 99 tys netto pod warunkiem ze sie bralo dwa. Jezdzi nadal lepiej niz passat z 150 km a jest prawie w tej samej cenie dude wiec dla jakiego znaczka?

Nie wyspales sie czy co?

Opublikowano

Mamy inne zdanie i tyle. Ja wole superba za 150k. 190 koni w dieslu z napedem na 4 kola, wyposazony praktycznie we wszystko poza szyberdachem, a ktos woli bmw g20 316d, 122 konie na felgach 16 i musi jeszcze doplacic do podparcia ledzwiowgo w aucie klasy premium.

Ale majac 200k, biore 320i msport z pakietami connectied drive, business i felgi 18 uznajac ze dane auto musi miec minimalny standard zeby je brac pod uwage.


Mozesz myslec inaczej i kupic 316d bez podparcia ledzwiowego :mrgreen: :mrgreen:

Zgadzam sie. Prawo popytu i podazy, ale nie mow prosze ze biorac tak wyposazone auto stawiasz komfort i jakosc wyzej niz znaczek.

Opublikowano

To Ty nie mów, czy kolegę z forum stać czy nie i kiedy ma sobie kupić auto. Nie każdy potrzebuje podparcia lędźwiowego i 18 w superbie i napedu na 4 kola.


Sam kupiles auto dla znaczka, bo przepłaci)es o 50 tys wzgledem superba.

Opublikowano (edytowane)

A czy ja napisalem jakie auto kupilem?

Dobra mniejsza. Nie bede dalej dyskutowal bo strasznie sie wczuwasz ;)

Edytowane przez Alinho
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja wole superba za 150k. 190 koni w dieslu z napedem na 4 kola.

To sobie kup :) bardzo dobre auta podobno.. ale chyba nie ten forum ;)

Opublikowano

Proponuje rwd, to bedziesz mial cos, czego nie ma superb 50 tys tanszy, a co ma kolega w 318i.


Ze szpera tym bardziej, polecam. Żaden superb tak nie wychodzi z zakrętów jak bmw ze szperą czy xdrive, który jest rwd z dołączanym przodem, a nie jak Szkoda, naped na jedno kolo z przodu plus dołączany tył...

Opublikowano
Chyba bardzo mały rabat dostałeś...

Mój konfig: https://configure.bmw.de/pl_PL/configid/u6u9w7p1/G20

Wzięty za 175k.

piękne auto skonfigurowałeś , już go masz ?

ta cena była przed rabatem , rabat był powyżej 15% ale nie tak duży jak Twój

Jutro odbiór :)

Czyli Twój po rabacie wyszedł ok. 135k jeśli dobrze liczę?

Nie powiedziałbym, że Superb w takiej cenie byłby jakiś wypasiony, szczególnie, że tam rabaty to połowa tego co w BMW można uzyskać.


Ja generalnie byłem bliski kupna F31 320i w mega wyprzedaży z 190k na 124k. Też był na 16-tkach, ale to akurat byłbym zmienił.

Odstraszyły mnie warunki leasingu duuużo gorsze niż na G20.

I tak zacząłem myśleć o nowej generacji, konfigurować, dokładać i wyszło jak wyszło :)

Opublikowano
Ktoś może sie pochwalić spalaniem w m340i? :)czy przy normlanej jezdzie da się zejść do około 10/12l?

 

Skoro da się w x5 to w 3er tym bardziej.


Sam jestem ciekaw, czy ktos z forum ma na tyle silny charakter, żeby mu 340i spalało ponizej 10 haha

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jutro odbiór :)

Czyli Twój po rabacie wyszedł ok. 135k jeśli dobrze liczę?

dokładnie tak

no to moje gratulacje ! czekamy na pierwsze fotki nowego nabytku

jak długo czekałeś na produkcję ?

rozumiem że korzystałeś z dealerskiego pakietu ubezpieczenia nowego auta ? jaką masz cenę ubezpieczenia - chodzi mi o procent w stosunku do ceny auta, bez GAP -

Opublikowano
Mamy inne zdanie i tyle. Ja wole superba za 150k. 190 koni w dieslu z napedem na 4 kola, wyposazony praktycznie we wszystko poza szyberdachem,

 

Zapraszam do cennika - ja jestem jakiś czas temu po lekturze. Niestety nie ten odcień różu

Opublikowano
No to będzie najwolniejszy i najbrzydszy G20 w PL :D kolejny rozmiar dla tego modelu to 17/225/50 jak dl mnie nie pasuje do teorii że będzie bardziej komfortowa opona , bo 225 w porównaniu do 205 oznacza że na pewno będzie bardziej słychać opon przy prędkości autostradowej zwłaszcza na zimowych , a grubość 50 w porównaniu do 60 to na pewno nie sprzyja lepszej amortyzacji nierówności przy prędkościach miejskich ,a jestem spokojny jeśli chodzi o stabilność samej opony bo to są Run On Flat także na dzień dobry mają twarde ścianki boczne. duży rozmiar i niski profil , moim zdaniem , ma sens przy dużym obciążeniu bocznym ma oponie , a ja ostatni raz latałem bokiem na rondzie w 2015r. :D

 

Obecnie zdaje się dają ROF tylko od R18. 16 i 17 to standardowe opony. Ja w każdym razie dostałem standardowe opony R17 (nie ROF). Co do komfortu to dla mnie układ jezdny G20/G21 jest tak przekombinowany, że nie obstawiałbym efektu końcowego - patrz wątek "czułość układu kierowniczego" ;-)


R.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@me72 Dziękuję za uwagę odnośnie opon! :cool2: , dla pewności wstrzymam się do odbioru auta zanim zamówię zimówki do mojego G20 .
Opublikowano
@me72 Dziękuję za uwagę odnośnie opon! :cool2: , dla pewności wstrzymam się do odbioru auta zanim zamówię zimówki do mojego G20 .


Z doświadczenia radzę jeszcze kupić homologowane.... W trakcie diagnozy moich problemów z oponami usłyszałem "zapraszam na letnich które dostarczyliśmy z samochodem". Nie masz gwiazdek, to serwis zawsze ma wymówkę...;-)


R.

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mamy inne zdanie i tyle. Ja wole superba za 150k. 190 koni w dieslu z napedem na 4 kola, wyposazony praktycznie we wszystko poza szyberdachem, a ktos woli bmw g20 316d, 122 konie na felgach 16 i musi jeszcze doplacic do podparcia ledzwiowgo w aucie klasy premium.

Ale majac 200k, biore 320i msport z pakietami connectied drive, business i felgi 18 uznajac ze dane auto musi miec minimalny standard zeby je brac pod uwage.


Mozesz myslec inaczej i kupic 316d bez podparcia ledzwiowego :mrgreen: :mrgreen:

Zgadzam sie. Prawo popytu i podazy, ale nie mow prosze ze biorac tak wyposazone auto stawiasz komfort i jakosc wyzej niz znaczek.

 

Opinia, zdanie jest jak d**a, każdy ma swoją :mrgreen:

Moja d**a prawdopodobnie jest w takim razie zbliżona do Twojej, niemniej jednak szanuje wybór każdego i daleki jestem od negowania.

Dodam coś od siebie, że byłbym bardziej za przeznaczeniem funduszy na poziomie 140 tyś na innego vag'a, wybrałbym Cupra Leon kombi. Przynajmniej z********a, choć mniejszy w środku, jednak z dużym bagażnikiem, no ale nie marka premium.


Jedynie ten fwd nie zgadza się z moim avatarem :mrgreen:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Witam Szanownych Forumowiczów!


Forum śledzę już od dawna, ale jakoś nie mogłem wyjść z roli biernego obserwatora :) Aż do dziś...


Pytanie w sumie dotyczy silnika, więc spróbuje zadać je tutaj. Mianowicie chciałbym zapytać czy miał ktoś do czynienia z Elektronicznym Modułem Silnika - dÄHLer? Jedna z firm proponuje mi podniesienie mocy (330i, g20) do 310 KM i 470 niutków. Brzmi to nieźle, ale się zastanawiam jaki to może mieć wpływ na skrzynię, turbinę i inne podzespoły? Jako laikowi ciężko mi to jednoznacznie ocenić. Widziałem w sumie, że w bodaj w nowym m235i GT wyciągnęli z tego silnika fabrycznie 306 KM i 450 Nm, czyli w sumie bardzo blisko.


Trochę się waham czy to robić, ale korci mnie strasznie ;)

Opublikowano
O to ciekawe :) myslalem o wyjmowanym powerboxie. Plus kilkanacie koni i plus 60NM. Te konie sa takie wazne? Chyba jednak NM? A przy Twoim rozwiazaniu roznica nie jest taka duza. Jaki jest koszt takiego modulu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.