Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam problem ze swoją jedynką, po zakupie okazało się, że silnik to N43. 

Auto od początku dziwnie reagowało na gaz, jakby z opóźnieniem, aktualnie wyrzuca co chwilę zapłon. Wychodzi na to, że na różnych cylindrach. 

W samochodzie zostały wymienione świece, osobiście podejrzewam czujnik wałka rozrządu lub cewki zapłonowe.

Obstawiam, że błąd czujnika NOX jest spowodowany niedopalaniem benzyny i na razie chyba nie ma co się tym przejmować? 

Samochód, też miał problem z odpaleniem gdy się do końca nie ochłodził silnik, dodatkowo poszarpywanie od kupna przy temperaturze 50-70 stopni, obstawiam, że jest to coś z przełączaniem między trybami spalania odnośnie nox. 

Można w jakimś programie pod Windows sprawdzić korekty wtryskiwaczy? W iście nie znalazłem takiego testu. 

Możliwe, żeby wtryski padły przy teoretycznie niskim przebiegu? Zastanawiające jest to, że wyrzuca różne cylindry. Auto ma obecnie 98 tysięcy przejechane. 

Aktualnie nie da się jeździć co chwilę miga "check engine", trzęsie całym autem i ma problem z zapaleniem na wszystkie cylindry. 

Co z tym robić? Jak się upewnić czy to na 100% nie wtryskiwacze, może to jakaś inna pierdoła? 

Opublikowano

Sprawny system nox jest warunkiem koniecznym poprawnych adaptacji w tym silniku.  Zacznij od diagnozy NOX. Jakie konkretnie masz błędy?

Opublikowano
W dniu 3.04.2024 o 14:40, erson napisał(a):

Cześć, mam problem ze swoją jedynką, po zakupie okazało się, że silnik to N43. 

Auto od początku dziwnie reagowało na gaz, jakby z opóźnieniem, aktualnie wyrzuca co chwilę zapłon. Wychodzi na to, że na różnych cylindrach. 

W samochodzie zostały wymienione świece, osobiście podejrzewam czujnik wałka rozrządu lub cewki zapłonowe.

Obstawiam, że błąd czujnika NOX jest spowodowany niedopalaniem benzyny i na razie chyba nie ma co się tym przejmować? 

Samochód, też miał problem z odpaleniem gdy się do końca nie ochłodził silnik, dodatkowo poszarpywanie od kupna przy temperaturze 50-70 stopni, obstawiam, że jest to coś z przełączaniem między trybami spalania odnośnie nox. 

Można w jakimś programie pod Windows sprawdzić korekty wtryskiwaczy? W iście nie znalazłem takiego testu. 

Możliwe, żeby wtryski padły przy teoretycznie niskim przebiegu? Zastanawiające jest to, że wyrzuca różne cylindry. Auto ma obecnie 98 tysięcy przejechane https://routerlogin.uno/

Aktualnie nie da się jeździć co chwilę miga "check engine", trzęsie całym autem i ma problem z zapaleniem na wszystkie cylindry. 

Co z tym robić? Jak się upewnić czy to na 100% nie wtryskiwacze, może to jakaś inna pierdoła? 

I got this,...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.