Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

Chcę kupić sobie E32, żeby zastąpić mój drugi samochód - obecnie VW Lupo to bzdura (choć dobrze utrzymana), ponieważ zostanie sprzedany mojemu znajomemu jako pierwszy samochód, gdy skończy prawo jazdy.

Przyglądałem się E32 i E34 od dłuższego czasu i w końcu znalazłem E32 3,5L, który nie wygląda aż tak źle. Mam już E46 i mogę wszystko zrobić sam - wymieniłem alternator, drążek kierowniczy i pełne zawieszenie przednie, wszystkie oleje, doposażenie kierownicy i lusterek, więc myślę, że poradziłbym sobie bez chodzenia do warsztatu i mógłbym dokonać wszystkich wymian samodzielnie (może poza faktyczną wymianą silnika, lol).

Pytanie więc brzmi - jak bardzo ten zakup może mnie zrujnować finansowo w zakresie konserwacji/napraw? Czy jest coś, na co powinienem zwrócić uwagę podczas kontroli?

Samochód jest do kupienia w UE za 4 tys. USD i z zewnątrz wygląda na ogólnie pozbawiony rdzy (zdjęcie poniżej), więc jeśli nie jest zardzewiały pod spodem i silnik nie brzmi jak uszkodzony, najprawdopodobniej go wezmę.

Vin jeśli ktoś jest ciekawy sprzętu: WBAGA310X01618655

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.