Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czyli wszystko jasne z tym "full" pakietem.... to takie OC z mini AC... co jest bez sensu, bo chyba przede wszystkim AC się wykupuje na wypadek kradzieży, bo to na nią nie mamy wpływu.... a jak odpukać przyjdzie do wypłaty nawet odszkodowania za szkodę to znajdą tysiąc sposobów aby go nie wypłacić...

Czyli to jest ubezpieczenie dobre jak się nic nie dzieje, to oni stosunkowo niską składkę zainkasują, a człowiek ma poczucie, że tanio się ubezpieczył.

Ja zgodnie z radą mojego agenta ubezpieczeniowego polecam ubezpieczać się w polskich firmach ubezpieczeniowych, bo te wszystkie axy, liberty, proamy itd... mają swoje główne siedziby we Francji, pewnie Cyprach itd... i jak przyjdzie co do czego to można im skoczyć.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wszystkie te "wyliczarki" typu axa, liberty itp wyliczają najniższe składki czyli udział własny, zamienniki itp. Ja ubezpieczając w PZU zawsze brałem maxa czyli pakiet serwisowy, bez udziału wł., stała wartość auta przez cały rok nawet w przypadku szkody, bez utraty zniżek w przypadku szkody . Kwota to 2400 zł przy max zniżkach. Wszystko jest fajnie dopóki nie trzeba skorzystać ze świadczeń ubezpieczalni. Firmy typu PZU czy Warta mają swoje siedziby i biura w kraju w przypadku problemów przy szkodzie itp. zawsze można iść do biura i powyjaśniać co się da :twisted2: , a w innych dzwoń na infolinie i się kłóć przez telefon lub przepychaj mailowo. Ja w tym roku akurat nie żałuję że zainwestowałem w maxa bo teraz po kradzieży mojej buni gdybym nie miał wartości auta przez cały rok to bym poleciał w plecy ohoho

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

No to może ja coś napiszę wykońcu na temat, bo jak czasami czytam niektóre posty na tym forum, to faktycznie wydaje mi się że marką BMW jeżdżą osoby które pozjadały wszystkie rozumy :duh:

Ale do rzeczy, ja od prawie dwóch lat jeżdzę E90 2.0d manual z roku 2006, jak szukałem auta, to ustawiłem sobie kryteria czego szukać, chciałem skrzynie manualna, silnik 2,0d, nawigacje, i jasna beżowa tapicerka. Oglądałem samochody, świeżo sprowadzone, jeszcze na lawecie, w komisach, i od prywatnych osób.

Powiem tak, nie jestem ekspertem, a powiem tylko o swoim przypadku. Nie ufam samochodom wprowadzonym na lawecie, bo one zawsze maja przebiegi ok 160-180 tys km :mad2: bez względu na rocznik, oglądałem jeden uderzony z przodu, tez sprowadzony z Belgii, przebieg tez podobny, niestety takiego auta nie sprawdzisz na drodze, czy stuka, czy puka, czy coś nie jest poważnego do robienia :roll:

Ostatecznie kupiłem od prywatnej osoby w Polsce, która sprowadzała to auto z Niemiec jako 2 letnie, i w miarę klarownie opisała historie auta. Sprawdzone i potwierdzone w moim znajomym warsztacie, ze nie było nigdy bite, tylko widoczne obcierki, i z nowa turbina ( o tym informował sprzedawca) . Koszty dodatkowe to opony, filtry, klocki, no i teraz termostaty.

 

Czy bym kupił jeszcze raz? Nie mogę powiedzieć złego słowa na ten samochód, ale... Teraz bym brał 3,0d w automacie :D

Pozdr.

Jacek

Opublikowano
W AXA AC jest bez kradzieży - dlatego stosunkowo tańsze

 

Z resztą łatwo policzyć w 3 minuty: https://www.axadirect.pl/quote/?m=110010

 

I przy okazji poznać przybliżoną wartość swojego auta wg eurotax

Akurat skorzystałem tego kalkulatora i wyliczenie składki dla mojego auta to 1137 złotych w tym części jako orginały, naprawa w warsztacie tylko nie wiem czy ASO czy jakiś inny w tym rozszerzenie AC o kradzież, NNW dla kierowcy i pasażerów, Assistance MIDI, ubezpieczenie szyb i opon, także jak dla mnie to dobra cena za to co sobie wybrałem, bo można jeszcze tą cenę sobie obniżyć.

Wszystkie te "wyliczarki" typu axa, liberty itp wyliczają najniższe składki czyli udział własny, zamienniki itp. Ja ubezpieczając w PZU zawsze brałem maxa czyli pakiet serwisowy, bez udziału wł., stała wartość auta przez cały rok nawet w przypadku szkody, bez utraty zniżek w przypadku szkody . Kwota to 2400 zł przy max zniżkach. Wszystko jest fajnie dopóki nie trzeba skorzystać ze świadczeń ubezpieczalni. Firmy typu PZU czy Warta mają swoje siedziby i biura w kraju w przypadku problemów przy szkodzie itp. zawsze można iść do biura i powyjaśniać co się da :twisted2: , a w innych dzwoń na infolinie i się kłóć przez telefon lub przepychaj mailowo. Ja w tym roku akurat nie żałuję że zainwestowałem w maxa bo teraz po kradzieży mojej buni gdybym nie miał wartości auta przez cały rok to bym poleciał w plecy ohoho

Co do PZU to masakra :duh: Też myslałem że to firma z tradycjami i ogólnie bardzo dobra a przykładem może być to że jestem ubezpieczony w PZU na Życie i w drugiej firmie ubezpieczeniowej AIG i co doznałem wypadku w pracy z ubezpieczalni AIG otrzymałem pieniądze za uszczerbek na zdrowiu w ciągu dwóch dni od złożenia wniosku i 5% uszczerbku a PZU po tygodniu zadzwoniła Pani i telefonicznie powiedziała że lekarz nie potrafi rozczytać kartoteki leczenia i przyznają 1,5% :duh: :duh:

Oczywiście sie nie zgodziłem i zażądałem komisji lekarskiej za kilka dniu udałem sie na komisję i lekarz odpowiedział że orzeczenie otrzymam listownie :duh:

Właśnie czekam na te orzeczenie, zobaczymy ile mi przyznają.

Moim zdaniem już nie jest tak rzetelną firmą jak to miało kiedyś miejsce, teraz szukają jak by tu nie wypłacic albo wypłacic jak najmniej, także lepiej nie oceniać nikogo jeżeli nie ma się do tego podstaw.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano (edytowane)
W AXA AC jest bez kradzieży - dlatego stosunkowo tańsze

 

No właśnie . Nie zaryzykowałbym w dzisiejszych czasach takiej opcji. Gdybym tak zrobił od trzech tygodni byłbym kilkadziesiąt tysięcy w plecy mimo blokad i trzymania samochodu w garażu podziemnym pod blokiem.

Z kradzieżą w AXA wyliczyło mi 1930zł z opcją bez udziału własnego i amortyzacji części i w tej opcji niestety wybór tylko naprawy kosztorysowej

Brak jest możliwości dodania ochrony zniżek, wartości pojazdu przez cały rok, pakietu szyby . Więc gdyby AXA to oferowała cena byłaby taka sama jak nie wyższa co w PZU.

Nie bronię PZU bo przypuszczam, że jak każda inna ubezpieczalnia żeby coś wypłacić to już musi być pod murem. Dlatego przynajmniej ja zawsze wykupuję maxa żeby ograniczyć im pole manewru.

Edytowane przez argentorat

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

Ale tak jak pisałem w AXA trzeba dokupić dodatkowo ubezpieczenie od kradzieży - i wtedy składka jest praktycznie taka sama jak u konkurentów.

Dla mnie AC to przede wszystkim ubezpieczenie od kradzieży, bo na to niestety nie masz wpływu.

Opublikowano
Ale tak jak pisałem w AXA trzeba dokupić dodatkowo ubezpieczenie od kradzieży - i wtedy składka jest praktycznie taka sama jak u konkurentów.

Dla mnie AC to przede wszystkim ubezpieczenie od kradzieży, bo na to niestety nie masz wpływu.

Przecież napisałem że za kwotę 1139 złotych mam AC z rozszerzeniem o kradzież, czyżbym tego wcześniej nie napisał :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Mariusz, sprawdź dobrze. Jaka wartość auta? Bo nie chce mi się wierzyć. Ja od 2 lat płacę coś koło 3000 , ale pierwszy rok miałem stawkę 4900 :shock: także kwoty które tu padają wydają się podejrzanie małe...
Opublikowano
Mariusz, sprawdź dobrze. Jaka wartość auta? Bo nie chce mi się wierzyć. Ja od 2 lat płacę coś koło 3000 , ale pierwszy rok miałem stawkę 4900 :shock: także kwoty które tu padają wydają się podejrzanie małe...

No sprawdzałem i jest tylko jeden minus tego udział w własny w przypadku wypłaty odszkodowania to 10% ale jestem tego zdania że mając AC to złodzieje raczej nie zwracają na takie auta ale to nie jest regułą, aha i przy wypisaniu wniosku przez internet to dodatkowo -20 na ubezpieczenie no i chyba skorzystam bo ostatni rok miałem auto tylko ubezpieczone z OC bo nie miałem kasy na AC ale teraz za 1139 złotych to śmieszna kasa :D :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ale tak jak pisałem w AXA trzeba dokupić dodatkowo ubezpieczenie od kradzieży - i wtedy składka jest praktycznie taka sama jak u konkurentów.

Dla mnie AC to przede wszystkim ubezpieczenie od kradzieży, bo na to niestety nie masz wpływu.

Przecież napisałem że za kwotę 1139 złotych mam AC z rozszerzeniem o kradzież, czyżbym tego wcześniej nie napisał :duh:

Zgadza się ok 1200 wychodzi z udziałem własnym 16% i amortyzacją części. Fajnie bo 1000zl mniej niż płaciłem w PZU ale przy zaoszczedzeniu tego teraz byłbym w plecy 6400 zł bo strącili by udział własny plus z 3000 zł straty na wartości auta. Ludzie przecież nikt nic za darmo nie da. Wszystko jest fajnie do momentu aż coś się stanie wtedy dopiero się okazuje dlaczego stawka była tak niska.

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano
Ale tak jak pisałem w AXA trzeba dokupić dodatkowo ubezpieczenie od kradzieży - i wtedy składka jest praktycznie taka sama jak u konkurentów.

Dla mnie AC to przede wszystkim ubezpieczenie od kradzieży, bo na to niestety nie masz wpływu.

Przecież napisałem że za kwotę 1139 złotych mam AC z rozszerzeniem o kradzież, czyżbym tego wcześniej nie napisał :duh:

Zgadza się ok 1200 wychodzi z udziałem własnym 16% i amortyzacją części. Fajnie bo 1000zl mniej niż płaciłem w PZU ale przy zaoszczedzeniu tego teraz byłbym w plecy 6400 zł bo strącili by udział własny plus z 3000 zł straty na wartości auta. Ludzie przecież nikt nic za darmo nie da. Wszystko jest fajnie do momentu aż coś się stanie wtedy dopiero się okazuje dlaczego stawka była tak niska.

Nie amortyzację wykluczyłem więc mam bez amortyzacji części i na ori częściach i naprawa w warsztacie ale panowie skończmy ten temat bo założyciel tematu nie ma zamiaru czytać przepychanek na temat ubezpieczenia :P

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Najpewniejszy zakup to zamówienie nowego auta u dilera. :D

Trochę trudno będzie dostać nowe e90 :mad2:

Opublikowano
Miałem w AXA przez 3 lata i przechodzę do PZU. Wychodzi mi taniej przy max znizkach. W AXA naprawa w ASO tylko dla aut do 3 lat później tylko u mietka w szopie. Poza tym jest dużo wykluczeń do poczytania w OWU. Najgorsze jest to że na polisie nie podają wartości pojazdu dopiero w momencie szkody wyliczają.
Opublikowano
PZU ORANGE I POLSAT to firmy dla mnie które omijam wielkim krokiem złodzieje i tyle właśnie te samochody o których pisałem to przeniesione z PZU zostały a najlepsze byłem u ubespieczyciela i za busa ducato powiedziała mi 2600 zł powiedziałem ze w życiu tyle nie dam i nagle pani spuściła do 1800 zł także kolega który płacił 4000 tys to tylko gratuluje naiwności...ok może do kogoś PZU jest dobre nie powiem może inni płacą 2000 tys rozumiem...ale kolega olo46 na prawdę 4900 to ładnie dałeś się naciągną :D za stare bmw e90 płacić 5 tyś praktycznie 1/6 wartości samochodu.
Opublikowano

Nie amortyzację wykluczyłem więc mam bez amortyzacji części i na ori częściach i naprawa w warsztacie ale panowie skończmy ten temat bo założyciel tematu nie ma zamiaru czytać przepychanek na temat ubezpieczenia :P

Słuszna myśl wróćmy do właściwego tematu

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

Jaka wychuchana i lśniąca :shock: Chyba dopiero co z linii montażowej zjechała :lol: - zastanawia mnie tylko ta kierownica z M-Pakietu a zderzaki standard?

Niemiec płakał jak sprzedawał... :lol:

Opublikowano (edytowane)
odpuść sobie 2.0d N47 ten silnik nie ma nic wspólnego z ekonomią :norty: Edytowane przez PPGG
Opublikowano
Powiedzcie mi jeszcze z praktyki jedno. Faktycznie 2.0d sie nie nadaje i sie sypie? Czytałem trochę na ten temat i opinie są dosłownie skrajne. Czy mógłby ktoś rzetelnie tu napisać co sie psuje, w jakim czasie i ile naprawa? Np rozrząd padł po xx koszt xx
Opublikowano (edytowane)
Powiedzcie mi jeszcze z praktyki jedno. Faktycznie 2.0d sie nie nadaje i sie sypie? Czytałem trochę na ten temat i opinie są dosłownie skrajne. Czy mógłby ktoś rzetelnie tu napisać co sie psuje, w jakim czasie i ile naprawa? Np rozrząd padł po xx koszt xx

najczęstsza usterka jest łańcuch rozrządu, który się zrywa koszt naprawy min 3tys zł przebiegi bywają różne, ale w okolicach 150tys, czasami oznaką zużycia jest metaliczne szorowanie łańcucha, ale niekiedy ono nie występuje i wtedy jest gorzej bo nie wiadomo czy jest ok, do tego jeszcze dochodzi masz cyt niżej...

 

Dziś wymieniałem pasek klinowy w jednym z krakowskich serwisów (polecanych tutaj) Przy okazji mogłem obejrzeć sobie naprawę n47 177 z 2008 r - z X3: obrócona panewka na 1 cylindrze, przebieg ori 170 tyś km :mad2: Ciekawe, że kolejny serwis z którym rozmawiam mówi to samo: nigdy nie brać n47 bo pod względem awaryjności to wpadka na miarę starych psujących się TDSów - chyba, że jako nowy. :norty a niektórych teorie o niesamowitej rehabilitacji koncernu BMW w tych silnikach po 2011 to niestety też iluzja, w F10 już robili pęknięty rozrząd przy 230 tyś km. Także do pękających rozrządów, pękniętych bloków, dochodzą obracające się panewki :duh:
Edytowane przez PPGG
  • Moderatorzy
Opublikowano

Tak, często do wymiany jest rozrząd jako jednorazowa inwestycja (chyba że ktoś już wcześniej to zrobił). Reszta awarii to opinie internetowych trolli zasłyszane w Auto Świecie albo opinie ludzi którzy kupili samochody z przebiegami 400 tyś +. Silnik w zamian za to jest bardzo oszczędny i moc około 200 koni nie jest dla niego żadnym problemem. Oczywiście kultura pracy nigdy nie będzie na poziomie 6 cylindrów ale cena, opłaty, ubezpieczenie całkiem inne.

 

Czytając wypowiedzi o awaryjności 2.0d i jej braku w benzynie czy 3.0d wystarczy porównać procentowo jakie ilości tych samochodów jeżdżą z silnikami 2.0d a jakie z innymi.

 

Kupując samochód za ok 50 tyś zł można odrazu zrobić sobie rozrząd jako pakiet startowy i mieć w zamian bardzo dobry silnik jeśli chodzi o stosunek kosztów do osiągów. Nawet jeden z partnerów forum - MAutoczesci przeprowadza wymiany w dobrych cenach na oryginalnych częsciach.

 

Ale niektórzy idioci potrafią pisać tylko w kółko o rozrządzie, najczęściej nie mając nigdy w życiu do czynienia z takim silnikiem. Albo kwota 3 - 4 tyś zł to dla nich bariera nie do przeskoczenia.

Opublikowano
Tak, często do wymiany jest rozrząd jako jednorazowa inwestycja (chyba że ktoś już wcześniej to zrobił). Reszta awarii to opinie internetowych trolli zasłyszane w Auto Świecie albo opinie ludzi którzy kupili samochody z przebiegami 400 tyś +. Silnik w zamian za to jest bardzo oszczędny i moc około 200 koni nie jest dla niego żadnym problemem. Oczywiście kultura pracy nigdy nie będzie na poziomie 6 cylindrów ale cena, opłaty, ubezpieczenie całkiem inne.

 

Czytając wypowiedzi o awaryjności 2.0d i jej braku w benzynie czy 3.0d wystarczy porównać procentowo jakie ilości tych samochodów jeżdżą z silnikami 2.0d a jakie z innymi.

 

Kupując samochód za ok 50 tyś zł można odrazu zrobić sobie rozrząd jako pakiet startowy i mieć w zamian bardzo dobry silnik jeśli chodzi o stosunek kosztów do osiągów. Nawet jeden z partnerów forum - MAutoczesci przeprowadza wymiany w dobrych cenach na oryginalnych częsciach.

 

Ale niektórzy idioci potrafią pisać tylko w kółko o rozrządzie, najczęściej nie mając nigdy w życiu do czynienia z takim silnikiem. Albo kwota 3 - 4 tyś zł to dla nich bariera nie do przeskoczenia.

 

Właśnie też nie do końca to rozumiem, ponieważ rozrząd robi się raz na 150 tyś. W takim układzie 3 - 5 tyś to nie jest duży wydatek. Jak ktoś ma wątpliwości można od razu wymienić.

 

Czy występują jeszcze inne notoryczne problemy? Jak jest z turbiną? W wersji 2.0d 163km z tego co wiem siadała raz na jakieś 140 tyś. Jak to naprawdę wygląda? Zakładamy oczywiście, że jestem normalnym kierowcą, który czasem lubi szybciej pojechać, ale nie startuje z piskiem z pod świateł, nie katuję silnika widząc blondynkę itd.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Turbina przez zmianę systemu smarowania względem poprzedniego silnika ma o wiele większą żywotność.
Opublikowano
Turbina przez zmianę systemu smarowania względem poprzedniego silnika ma o wiele większą żywotność.

dokładnie w M47 turbiny padały jak muchy... jak chcesz ten silniczek odrazu zmień rozrząd i gra gitara :wink:

Opublikowano

Moi drodzy, czy mógłbym mieć prośbę do Was, abyście pomogli mi znaleźć moje pierwsze kochane BMW? ;)

 

Jak już mówiłem nie jestem znawcą. W moim środowisku nie mam osób, którym mógłbym powierzyć szukanie auta itd.

 

A tu... jest forum ludzi, którzy te auta kochają.

 

Co sądzicie o tej? Już kilka dni na nią patrzę, widać, że zarysowana z tyłu, więc nie jest robiona idealnie na sprzedaż. Wypowiedziałby się ktoś?

 

http://otomoto.pl/bmw-320-bi-ksenon-navi-coupe-alu-C31767790.html

Opublikowano
Kolego, to jest auto akurat z moich okolic ale osobiście nie widziałem ale po zużyciu kierownicy widać że auto ma więcej nalatane jak 177 tysi ale być może autem jeździł ktoś tylko po mieście, jeżeli byłbym w pobliżu to mógłbym podskoczyć obejrzeć tą sztukę.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.