Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Przebieg 60tys km, cewki wymienione na akcji servicowej 1,5 roku temu i problem pol roku temu sie znowu pojawil. Wyminielem cewki na nowe i to samo! I z tego co czytalem problem powraca co jakis czas. Wymiana cewek i wtryskow tylko rozwiazuje problem na chwile.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg 60tys km, cewki wymienione na akcji servicowej 1,5 roku temu i problem pol roku temu sie znowu pojawil. Wyminielem cewki na nowe i to samo! I z tego co czytalem problem powraca co jakis czas. Wymiana cewek i wtryskow tylko rozwiazuje problem na chwile.

 

A jakiego producenta masz cewki. W ramach akcji serwisowej powinni wymienić na DELPHI. Poprzednio były BOSCH-a, i to te były problematyczne.

Opublikowano

Ja czytalem i slyszalem ze ta przypadlosc dotyczy N46 320i.....ale nie wiem na peweno, sam mam wlasnie N46 i jk narazie nie mam z tym problemu....

Jak zakupielm bujala warczala troche ale wymienilem olej i filtry i dalem lepsze paliwko i teraz zaczyna milo mruczec, co do tych silnikow dodam ze pompy ciekna na potege(pompa podcisnienia ukladu hamulcowego) jest w kiepskim miejscu i po jakims zcasie zaczyna halasowac i robi sie jak dizel.

Ale to sa relatywnie niskie koszty napraw.

Jesli chodzi o spalanie to tu si enie zgodze bo spokojnei jezdzac poza miastem ok ale w miscie nie licz na 8-9, licz na 10-12 zlwaszzca jak krotkie trasy to i wiecej wciagnie zimna!

 

Moze mam starszy silnik i pisze herezje ale sa one potwierdzone rzeczywistoscia, zona dojezdza jakeis 10 km do rpacy dziennie non stop zimny silnik etc i wychodzi na baku kolo 400-450 km tylko wiec liczac srednio wychodzi 13 litrow lol

 

Ale jest zima, i ja jak wsiade to przyciskam....

 

hehe pozdro elo

Opublikowano

n43 jest na wtrysku więc powinien niby mniej spalić - teoretycznie :)

a jakie problemy mogą być ze skrzynią biegów? o ile w ogóle? ;)

Opublikowano
Jesli chodzi o spalanie to tu si enie zgodze bo spokojnei jezdzac poza miastem ok ale w miscie nie licz na 8-9, licz na 10-12 zlwaszzca jak krotkie trasy to i wiecej wciagnie zimna!

 

Kolego ale Ty masz N46 a nie N43, dlatego nieco większe spalanie. W zimie i przy mocniejszym deptaniu gazu wiadomo że zawsze może być większe.

Opublikowano

N43 w automacie:

spokojna trasa 90 - 110 - 6,5l

110-130 - 7l

miasto Poznan - okolo 9l

 

Wtryski wrazliwe na paliwo, ale tanie w zakupie, cewki sa juz poprawione i nie generuja problemow, swoja droga tez tanie.

 

Skrzynia ok, nie mialem problemow.

 

Polecam taka konfiguracje, pali wiecej niz 2.0d ale mniej kosztuje naprawa/serwis.

Opublikowano

Ze spalankiem racja....

 

Jezdzilem wczoraj peugoutem 307 w dislu.... nie wiedzialem czy wzucam bieg czy nie, kierownica talk lekko chodzila ze masakra i sprzeglo ciezko....

Wsiadlem, do buni wcisnalem sprzeglo ze walnelo o podloge(lekko i milo;p) wzucam bieg...wchodzi i wiem ze jest jedynka, krece kiera...no nieco ciezko ale czuje dokladnie co i gdzie.... BMW to BMW :)

Opublikowano

Witam, jestem zainteresowana zakupieniem ww. modelu w wersji Kombi , jednak jestem tylko babą i chciałabym zaczerpnąć odrobinę wiedzy od osób, które znają się na temacie :wink: .

Mianowicie czy warto kupować ten model jeżeli przebieg wynosi 189 000 km? Skrzynia jest automatyczna "tip-tronic", rok produkcji 07.2010.

Cena oczywiście jest rozsądna jak na taki przebieg(45 000 bez vatu) natomiast boję się, że zacznie mi się sypać, czy ma ktoś może doświadczenie z tym modelem? Auto jest sprowadzane z Niemiec, podobno serwisowane ale to jeszcze sprawdzimy w rejestrze, dzisiaj robimy przegląd przedsprzedażowy ale jak wiadomo dziś może być wszystko ok a za pół roku tragedia.

Bardzo proszę o opinię i proszę wybaczyć mój brak znajomości na samochodach :8) .

Opublikowano
Masz historię tego auta? Może rozrząd był już dłubnięty przez jakieś ASO. Na razie bym tego nie ruszał. Nie wszystkie auta są skazane na zerwanie się łańcucha i problemy z rozrządem. Po "Twoim" być może przyszłym aucie widać, że jeździło bardzo dużo po Autobahnie, co zdecydowanie wydłuża jego żywotność. Na dzień dobry zmieniłbym olej w skrzyni automatycznej i silniku, następnie filtry. Później osłuchałbym dobrze pracę samej jednostki, każdy odchył od normy to zły znak.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d
Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d

Znasz chcoc jeden przypadek pęknięcia bloku w tym modelu? Konkretnie 318d 143 KM.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d

Znasz chcoc jeden przypadek pęknięcia bloku w tym modelu? Konkretnie 318d 143 KM.

 

Tak, osobiście widziałem pęknięty blok po (nie pamiętam dokładnie) ok 210 tyś km w jednym z serwisów BMW w Krakowie.

Opublikowano
Combi może być passat a BMW jest Touring :lol:

 

 

Klops, Passat to jest Variant :norty:

Wybacz :cry2: :cry2:

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
Opublikowano
Przy takim przebiegu i więcej może też zdarzyć się pęknięcie bloku (zdarzają się nie tak rzadko...) i awaria turbosprężarki (jeśli jeszcze nie była robiona) W pierwszym przypadku wymiana silnika, w drugim regeneracja - 1,5 tyś lub nowa ok. 4500 plus w obu przypadkach oleje filtry itd. Nie nastawiam źle tylko informuję jak wygląda syt, a ww. awarie to nie jednostkowe przypadki. Oprócz tego mało pali i świetnie przyspiesza jak na 2.0d

Znasz chcoc jeden przypadek pęknięcia bloku w tym modelu? Konkretnie 318d 143 KM.

 

Tak, osobiście widziałem pęknięty blok po (nie pamiętam dokładnie) ok 210 tyś km w jednym z serwisów BMW w Krakowie.

I wiesz napewno ze był to model 143KM?

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
koledzy rysują czarne scenariusze,które mogą ,ale wcale nie muszą się zrealizować. sprawdź porządnie auto przed zakupem i jak nic nie wzbudzi wątpliwości to bierz, dbaj i ciesz się jazdą. :!:
Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi.

Wczoraj byliśmy na przeglądzie przedsprzedażowym w ASO (kompletnym) i wszystkie wyniki także pod kompem wyszły bardzo dobrze. Lakier fabryczny, geometria ok,nawet mechanik powiedział, że o auto zdecydowanie ktoś dbał.

Jedyne co wyszło nie tak to drążek kierownicy do wymiany w późniejszym czasie, ale znajomy który nam sprzedaje powiedział, że zrobi to na swój koszt i także do wymiany filtr cząstek stałych. Z tym filtrem jest dość droga impreza więc zastanawiamy się czy go wymienić czy wyciąć, co o tym sądzicie? A na zakup jednak się zdecydowaliśmy-wyniki w ASO nas uspokoiły i przekonały.

Opublikowano
W tym silniku przy tym przebiegu należy wymienić rozrząd. Koszt ok 3 tysięcy poza ASO. Poza tym silniki bezawaryjne. Zalecam ostrożność co do przebiegu.

nieźle zaniżasz cenę naprawy, z tego co pisałeś to za tyle robi ktoś tu z forum, a tak po za tym trzeba liczyć się z wydatkiem ok 5-6tys bynajmniej "mój" mechanik tyle bierze...

Jak można zaniżać cenę skoro właśnie tyle ona wynosi? Z oryginalnymi częściami. To twój mechanik zawyża cenę dodajmy w silniku którego nigdy nie posiadałeś i na temat którego nieustannie trolujesz. Zakład kolegi gorik jest w centrum Polski i każdy może u niego łańcuch w tej cenie wymienić. Co najwyżej dojdzie koszt paliwa na dojazd.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.