Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
N47 tez ma turbo i dpf :wink:

Ale jakoś nie ma z tym problemów. Nie przypominam sobie żeby ktoś z forum miał problem z dpf o ile miał sprawny termostat. Turbo był chyba jeden przypadek.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja również polecam 320 N47 ale z automatem.

Mam przebieg 128 000 km rocznik 2010 rozrząd słychać ale bez tragedii.

Auto bardzo oszczędne 5-6,5 trasa 7-7,5 miasto.Więc jak na auto z automatem rewelacja.

Po chipie dynamika dla mnie wystarcząjąca.

Co do rozrządu plus przy zakupie jest taki że kupując wiesz (słyszysz) co kupujesz.Jeszcze się taki cwaniak nie urodził co potrafi te dźwięki ukryć.

Ja kupując słyszałem szumy wytargowałem na wymianę 2000, dołożę 1000 jak na rozrząd w każdym zakupionym aucie używanym.

Tak wyglądała moja kalkulacja i przemyślenia co do wyboru.

Z auta jestem mega zadowolony, do tej pory jeździłem zawsze nowymi fordami (c-max, mondeo) max 3 lata i to auto daje naprawdę dużo frajdy a że 3000 zł trzeba dołożyć to raz na 150 000 to chyba nie problem.

A dla kogo problem to niech BMW nie kupuje bo poza rozrządem jest jeszcze drogie zawieszenie, i inne części wyraźnie droższe niż np. w Fordzie i Skodzie i Dacii.

 

 

kolego jak ty za 3000 wymienisz rozrzad w n47 to pisz gdzie !! bo wg mnie same czesci do wymiany kosztuja o wiele wiecej!!

Opublikowano

jak ostatnio czekałem na coś u mechanika podjechała rodzinka 320d , kierowcą był bardzo mlody czlowiek okolo 20 lat , mowił coś o hałasie z okolicy silnika na co oczywiście mechanik odpowiedział -słychać rozrząd koszt części to ok 3 tys zł plus wymiana ale z racji dużej ilości pracy to kolejne 2 tys. Mina chłopaka , który pewnie niedawno ją kupił i wydał kupę kasy była :mad2:

Nie ważne, który lepszy M czy N ale wstyd ,że BMW takie gnioty wypuszcza. Potwierdza się zasada,że auta buduje się dla 1 właściciela na 150 tys km a potem to........

 

Co niektórzy pewnie nie pamiętają, ale ja tak. Jak kiedyś w autach z epoki PRLu trzeba było robić kapitalny remont silnika po ok 100 tys to wszyscy marzyli o zachodniej motoryzacji :norty: a pamiętacie jak wchodziły w latach 90 pierwsze Hyundaie Pony to był rozglaszany mit ,że to auta jednorazowe i silnik wytrzymuje do 100 tys a potem na złom. Jak widzę sąsiad w Pony dalej śmiga a Hyundai kosztuje dziś tyle co Mazda i Toyo.

 

Za 20 lat jak się BMW Audi i Merc nie wezmą za jakość tylko będą płynąć na minionej reputacji to wszyscy będziemy jeździć KIA i Hyundaiem :norty:

 

A "ekologów" w ramach skutków ich działań "serdecznie pozdrawiam" przy normie euro10 będziemy wymieniać silniki co zmianę oleju.

Opublikowano
Potwierdza się zasada,że auta buduje się dla 1 właściciela na 150 tys km a potem to........

 

Ech...

I właśnie z takiego typu rozumowania pośrednio bierze się nasza polska bolączka jaką są masowo cofane przebiegi :duh:

150 tys i samochód na złom...?

Bzdura.

Spójrz na mobile.de. Popatrz jakie przebiegi mają tamtejsze E9x. + 150tys to norma. Wszystko zależy od tego jak użytkujesz samochód i jak o niego dbasz.

Ale takie nasze polskie realia i wszyscy, czasem nawet nieświadomie je nakręcamy :|

Szukasz samochodu, na przebiegi powyżej 150tys w ogóle nie patrzysz a taki handlarz dopasowuje się do wymagań rynku i je sukcesywnie cofa poniżej.

Ja kupiłem samochód z przebiegiem 170tys i po ponad pól roku jest igła.

Należy patrzyć na faktyczny stan i jego zużycie auta a nie na przebieg! :evil:

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano
Ja również polecam 320 N47 ale z automatem.

Mam przebieg 128 000 km rocznik 2010 rozrząd słychać ale bez tragedii.

Auto bardzo oszczędne 5-6,5 trasa 7-7,5 miasto.Więc jak na auto z automatem rewelacja.

Po chipie dynamika dla mnie wystarcząjąca.

Co do rozrządu plus przy zakupie jest taki że kupując wiesz (słyszysz) co kupujesz.Jeszcze się taki cwaniak nie urodził co potrafi te dźwięki ukryć.

Ja kupując słyszałem szumy wytargowałem na wymianę 2000, dołożę 1000 jak na rozrząd w każdym zakupionym aucie używanym.

Tak wyglądała moja kalkulacja i przemyślenia co do wyboru.

Z auta jestem mega zadowolony, do tej pory jeździłem zawsze nowymi fordami (c-max, mondeo) max 3 lata i to auto daje naprawdę dużo frajdy a że 3000 zł trzeba dołożyć to raz na 150 000 to chyba nie problem.

A dla kogo problem to niech BMW nie kupuje bo poza rozrządem jest jeszcze drogie zawieszenie, i inne części wyraźnie droższe niż np. w Fordzie i Skodzie i Dacii.

 

 

kolego jak ty za 3000 wymienisz rozrzad w n47 to pisz gdzie !! bo wg mnie same czesci do wymiany kosztuja o wiele wiecej!!

nie pisz bzdur, nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo ludzie wklejali na forum nawet faktury za części z aso na kwotę poniżej 2 tysięcy, a są dostępne jeszcze sporo tańsze zamienniki (ok 1000 zl). to nie są jakieś kosmiczne części tylko kilka rolek/zebatek, napinaczy i dwa łańcuchy. I co ciebie interesuje gdzie on wymieni rozrząd? Martw się może o turbinę panewki i wał.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ja również polecam 320 N47 ale z automatem.

Mam przebieg 128 000 km rocznik 2010 rozrząd słychać ale bez tragedii.

Auto bardzo oszczędne 5-6,5 trasa 7-7,5 miasto.Więc jak na auto z automatem rewelacja.

Po chipie dynamika dla mnie wystarcząjąca.

Co do rozrządu plus przy zakupie jest taki że kupując wiesz (słyszysz) co kupujesz.Jeszcze się taki cwaniak nie urodził co potrafi te dźwięki ukryć.

Ja kupując słyszałem szumy wytargowałem na wymianę 2000, dołożę 1000 jak na rozrząd w każdym zakupionym aucie używanym.

Tak wyglądała moja kalkulacja i przemyślenia co do wyboru.

Z auta jestem mega zadowolony, do tej pory jeździłem zawsze nowymi fordami (c-max, mondeo) max 3 lata i to auto daje naprawdę dużo frajdy a że 3000 zł trzeba dołożyć to raz na 150 000 to chyba nie problem.

A dla kogo problem to niech BMW nie kupuje bo poza rozrządem jest jeszcze drogie zawieszenie, i inne części wyraźnie droższe niż np. w Fordzie i Skodzie i Dacii.

 

 

kolego jak ty za 3000 wymienisz rozrzad w n47 to pisz gdzie !! bo wg mnie same czesci do wymiany kosztuja o wiele wiecej!!

nie pisz bzdur, nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo ludzie wklejali na forum nawet faktury za części z aso na kwotę poniżej 2 tysięcy, a są dostępne jeszcze sporo tańsze zamienniki (ok 1000 zl). to nie są jakieś kosmiczne części tylko kilka rolek/zebatek, napinaczy i dwa łańcuchy. I co ciebie interesuje gdzie on wymieni rozrząd? Martw się może o turbinę panewki i wał.

 

 

nie bede wiele pisał sam wał 3600 jesli uwazasz ze nie trzeba go wymieniać.

to proponuje zapoznać sie z poradnikiem mechanika i podstawami konstrukcji przekladni lancuchowych. ewentualnie zgłębić temat zywotnosci układów łancuchowych zaleznie od stopnia zuzycia wspołpracujących kół.

a o moje częsci sie nie martwie ;) magistale olejową mam czystą jak aparatura do pędzenia bimbru :)

Opublikowano

Kolego Nightsabes777 jestem bardzo ciekaw jak ty chcesz dbać o rozrząd- chcesz mniej jeździć ? :cool2:

Możesz tylko lać dobry olej, czesto zmieniać i utrzymywać odpowiednie obroty silnika a on i tak sie posypie w N po jakimś czasie, tak samo jak padnie Ci turbo czy wtryski bo to normalka we wsystkich nowych dieslach.

 

NIe zrozumiałeś nic z mojej wypowiedzi! chodziło mi o fakt ,że czas bezawaryjnych aut z dawnych lat minął i tyle :mad2:

Tylko mi nie piszcie, że teraz technologicznie te auta to przepaść do tych dawnych diesli bo to wiem.

Opublikowano
Ja również polecam 320 N47 ale z automatem.

Mam przebieg 128 000 km rocznik 2010 rozrząd słychać ale bez tragedii.

Auto bardzo oszczędne 5-6,5 trasa 7-7,5 miasto.Więc jak na auto z automatem rewelacja.

Po chipie dynamika dla mnie wystarcząjąca.

Co do rozrządu plus przy zakupie jest taki że kupując wiesz (słyszysz) co kupujesz.Jeszcze się taki cwaniak nie urodził co potrafi te dźwięki ukryć.

Ja kupując słyszałem szumy wytargowałem na wymianę 2000, dołożę 1000 jak na rozrząd w każdym zakupionym aucie używanym.

Tak wyglądała moja kalkulacja i przemyślenia co do wyboru.

Z auta jestem mega zadowolony, do tej pory jeździłem zawsze nowymi fordami (c-max, mondeo) max 3 lata i to auto daje naprawdę dużo frajdy a że 3000 zł trzeba dołożyć to raz na 150 000 to chyba nie problem.

A dla kogo problem to niech BMW nie kupuje bo poza rozrządem jest jeszcze drogie zawieszenie, i inne części wyraźnie droższe niż np. w Fordzie i Skodzie i Dacii

 

 

kolego jak ty za 3000 wymienisz rozrzad w n47 to pisz gdzie !! bo wg mnie same czesci do wymiany kosztuja o wiele wiecej!!

nie pisz bzdur, nie wprowadzaj ludzi w błąd, bo ludzie wklejali na forum nawet faktury za części z aso na kwotę poniżej 2 tysięcy, a są dostępne jeszcze sporo tańsze zamienniki (ok 1000 zl). to nie są jakieś kosmiczne części tylko kilka rolek/zebatek, napinaczy i dwa łańcuchy. I co ciebie interesuje gdzie on wymieni rozrząd? Martw się może o turbinę panewki i wał.

 

 

nie bede wiele pisał sam wał 3600 jesli uwazasz ze nie trzeba go wymieniać.

to proponuje zapoznać sie z poradnikiem mechanika i podstawami konstrukcji przekladni lancuchowych. ewentualnie zgłębić temat zywotnosci układów łancuchowych zaleznie od stopnia zuzycia wspołpracujących kół.

a o moje częsci sie nie martwie ;) magistale olejową mam czystą jak aparatura do pędzenia bimbru :)

 

Kolego wymianę walu zaleca bmw tylko w niektórych modelach. I jeśli ktoś jest uparty, to taniej wyjdzie wymienić cały słupek na model gdzie robić tego nie trzeba, a stary sprzedać i cala operacja ciągle może się zamknąć w 3 max 4 tysiącach jeśli robi się to z głową. Im nowszy model tym mniej części wymaga wymiany. Dodatkowo większość ludzi i tak nie wymienia walu nawet gdy jest to zalecane przez bmw i nie ma z tym problemów. Przynajmniej nikt takich póki co nie zgłosił.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Potwierdza się zasada,że auta buduje się dla 1 właściciela na 150 tys km a potem to........

 

Ech...

I właśnie z takiego typu rozumowania pośrednio bierze się nasza polska bolączka jaką są masowo cofane przebiegi :duh:

150 tys i samochód na złom...?

Bzdura.

(...)

 

 

bardzo madrze napisane :cool2: taki stereotypowy polaczek ktory jak w przebiegu widzi "2" z przodu to mysli ze auto na zlom :mad2:

A w niemczech jakos jezdza "nawet" 320d z przebiegami 250+ tysi:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=239668652&asrc=st 277 tys. (pierwszy wlasciciel!)

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241318405&asrc=st 289 tys

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=240981501&asrc=st 286 tys

 

A przebiegi aut z silnikami "3.0d+"

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=238907184&asrc=st|sr 3.0d 346 tys

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=241178334&asrc=st (530d) 341 tys

 

i uwaga rodzynek, 535d z 413 tys km! http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=232648530&asrc=st

 

no i jakos te auta wciaz jezdza? nie sa zlomami... to jak to? zlom czy nie zlom :) ?

Opublikowano (edytowane)
Kolego Nightsabes777 jestem bardzo ciekaw jak ty chcesz dbać o rozrząd- chcesz mniej jeździć ? :cool2:

Możesz tylko lać dobry olej, czesto zmieniać i utrzymywać odpowiednie obroty silnika a on i tak sie posypie w N po jakimś czasie, tak samo jak padnie Ci turbo czy wtryski bo to normalka we wsystkich nowych dieslach.

 

NIe zrozumiałeś nic z mojej wypowiedzi! chodziło mi o fakt ,że czas bezawaryjnych aut z dawnych lat minął i tyle :mad2:

Tylko mi nie piszcie, że teraz technologicznie te auta to przepaść do tych dawnych diesli bo to wiem.

To nieprawda. Od jakości smarowania zależy trwałość elementów pracujących w silniku. ASO uparcie twierdzi że rozrzad robią średnio raz do roku. Wszystkie wypadki które mieli były związane z niskim stanem oleju. Jeśli się ma auto od nowości to można o nie dbać. Olej wymieniać co 10-15 tysięcy a nie co 35 jak wychodzi z komputera. Mi jakoś dziwnym trafem łańcuch nie szura mimo że powoli zbliża się magiczne 150 tysięcy km. Tyle, że ja nie czekam aż mi komp stwierdzi że mogę olej wymienić. Termostat też wymieniłem natychmiast jak przestał trzymać parametry. Olej wymieniam także wcześniej jeśli widzę że w związku z wypalaniem jego poziom się podniosl. Zdarzyło się to dwa razy. Jeżdżę na odcinkach minimum 25 km i zwykle dłuższych. Silnik jest rozgrzanym i smarowany.

Dodatkowo można stwierdzić że inne niż rozrząd usterki praktycznie w N47 nie występują. Te silniki za 4 miesiace będą już 7 lat na rynku i nie słychać by ludzie mieli problemy z wtryskami czy turbo. Nie licząc przedwcześnie jak na łańcuch zużywającego się napędu rozrządu usterek prawie nie ma.

 

Wymiana rozrządu raz na 150-200 tysięcy km (choć ponoć nowe części problem rozwiązują) nie oznacza że silnik jest do wyrzucenia. Turbo czy wtryski pewnie też w końcu się zużyją jak każdy mechaniczny element, ale nic nie wskazuje na to żeby to się działo masowo poniżej 300-400 tysięcy km.

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

i to ich błąd!! a ciekawy jestem kto i w jaki sposób mierzy zuzycie tego koła na wale.... jestem pewien ze zaden z mechaników nie ma przyrządów do pomiaru zuzycia zebow. Kazdy robi jak chce.... ale mechaniki sie nie oszuka.... zawsze to wyjdzie !! nowy łańcuch nigdy dobrze pracowal nie będzie na zuzytym kole. oczywiscie sam jak bede zmieniał na nowsze bmw tez kupie Nke bo poprostu jest lepsza od M ale pojde w wersje 6 cyl.

 

co do wypowiedzi kolegi o bezawaryjnosci starych samochow.... juz widze jak bmw serii 3 jezdzilbys z 60KM w 1.9D :mrgreen:

Opublikowano
Problem z tym kołem zebatym nie polega na tym, że ono się zużywa, lecz wręcz przeciwnie. Wg. Rożnych artykułów jest zbyt mocne i ostre, co prowadzi do szybszego zużycia się łańcucha. Ja nikogo nie namawiam do tego by nie wymieniać walu. Jednak póki co nikt kto go nie wymieniał nie napisał, że to był błąd. Co więcej w oficjalnych zaleceniach bmw prawidłowej naprawy nie ma mowy o sprawdzaniu zebatki, lecz tylko o wymianie w konkretnych modelach. Z tego co pamiętam wyprodukowanych do roku 2009. Wersje 6 cylindrow maja większość części wspólnych z 4 cylindrami i te same problemy z łańcuchem rozrządu. Mowa o N57. Mechaniki się nie oszuka.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Problem z tym kołem zebatym nie polega na tym, że ono się zużywa, lecz wręcz przeciwnie. Wg. Rożnych artykułów jest zbyt mocne i ostre, co prowadzi do szybszego zużycia się łańcucha. Ja nikogo nie namawiam do tego by nie wymieniać walu. Jednak póki co nikt kto go nie wymieniał nie napisał, że to był błąd. Co więcej w oficjalnych zaleceniach bmw prawidłowej naprawy nie ma mowy o sprawdzaniu zebatki, lecz tylko o wymianie w konkretnych modelach. Z tego co pamiętam wyprodukowanych do roku 2009. Wersje 6 cylindrow maja większość części wspólnych z 4 cylindrami i te same problemy z łańcuchem rozrządu. Mowa o N57. Mechaniki się nie oszuka.

 

Raz piszesz o tym ze komputer jest "glupi" [inne slowa byly ale nie chce mi sie cytowac] bo kaze wymieniac olej co 30 tys km, a raz piszesz ze "BMW nie zaleca..."

BMW nie zaleca rowniez wymiany oleju co 10 tys - dlaczego to robisz?

- Badz jakos konsekwentny w tym co piszesz :)

 

 

Z ciekawosci, BMW nie zaleca rowniez wymiany oleju w ASB. Natomiast sam producent skrzyni ZF - juz tak.

BMW nie zaleca wymian bo bardziej oplacalne jest wymienic np: cala skrzynie niz sam olej ;)

Opublikowano

zdaje sobie z tego sprawe...

jak bede go miał i pojawi sie szuranie wtedy zrobie fotostory... co i jak...

a tymczasem komus szurał szurał... i wyszurał

 

 

http://i.imgur.com/o2iFEke.jpg

Opublikowano

i co z tego ,że tyle się napisałem jak nikt tego nie przeczytał ze zrozumieniem :mad2:

 

czy jest tu ktoś kto obiektywnie patrzy czy tylko przez pryzmat własnego nie zawsze trafnego zdania.

 

Do wszystkich do których jeszcze nie dotarło więc będzie DUŻYMI:

1. NIE TWIERDZĘ O WYŻSZOŚCI N NAD M CZY M NAD N - TWIERDZĘ,ŻE JAKOŚĆ RZECZY SPADA

 

2. TAK ! WIEM ,ŻE PODYKTOWANE JEST TO ZMIANĄ TECHNOLOGI, EKOLOGIĄ I OSIĄGAMI

 

3. NIE ZGADZAM SIE Z POGLADEM ,ŻE JAK KOGOŚ STAĆ NA BMW TO BĘDZIE CO PEWIEN CZAS PONOSIŁ KOSZTY WAD KONSTRUKCYJNYCH CIESZĄC SIĘ JAKIE TO MA WSPANIALE AUTO - MNIE STAĆ I NA NOWE ALE NIE LUBIE WYDAWAĆ NA BZDURNE NAPRAWY CZEGOŚ CO MA BYĆ Z ZASADY TRWAŁE- JEŚLI ZROBIĄ NORMALNY ROZRZĄD NA PASKU OD NORMALNEJ STRONY GDZIE WYMIANA BĘDZIE TANIA, TO OK, MOGĘ ROBIĆ TAK JAK W FIACIE (PO 80 TYS KM) ALE SKORO GO WSADZILI OD STRONY GRODZI I JEST TO JESZCZE ŁAŃCUCH TO BEZ JAJ 300 TYS MUSI/ POWINIEN WYTRZYMAĆ Z PALCEM W .....

 

.... chyba teraz zrozumiale napisałem, choć nie wierzę, że co niektórzy zrozumieją :mrgreen:

Opublikowano

Napisałeś zrozumiale, ale całkowicie błędnie. Patrząc na silniki M47/N47 to jakosc wzrasta, a nie spada. Z kilku poważnych wad silnika M47 nie zostało nic. Owszem doszła jedna nowa, której wcześniej nie było ale bilans jest i tak na plus. Natomiast silniki N47 w zakresie rej wady też zostały z czasem poprawione i obecnie różnica w jakości względem M47 jest dramatycznie na plus dla N47.

 

Wujek - to nie do końca jest tak jak piszesz. Kwestia wymiany oleju to jest interes BMW, bo to oni za to płaca przez pierwsze 100 tysięcy km. Jest to tak wyliczone, że silnik to wytrzyma bez problemu do 200 tysięcy km co najmniej albo i więcej. Co do oleju w skrzyni to też jest to nieporozumienie i błąd w interpretacji. Bmw wymienia olej w skrzyni biegow jeśli straci on swoje właściwości, nawet w ramach gwarancji za darmo. Niestety trzeba oddać próbkę do badań i udowodnić, że olej nie ma parametrów. Zwykle jednak starcza on na te 160 tysięcy km. Czyli poza wszelka gwarancja bmw.

Natomiast w przypadku łańcucha interes bmw jest odwrotny. Jak najbardziej finansowo zyskali by na sprzedaży dodatkowych części po gwarancji, jednak podaja że wymiana walu jest potrzebna tylko do roku 2009. Czymś to chyba jest uzasadnione, a nie wzięte z kosmosu.

 

W pierwszym aucie wymieniłem olej co 35 tysięcy i nic się nie działo. Był to N47 z 2007 roku. Jeździ do dziś i łańcuch się nie zerwał przebieg obecny ok 170 tysięcy km. Niestety diesel ma czasem problemy z rozcienczaniem oleju przy okazji wypalania dpf i ewidentnie nie jest to uwzględniane przez głupi komputer. Gdybym jeździł tylko w długie trasy to pewnie te 30 tysięcy byłoby jak najbardziej ok.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Chyba sam kolego cypisek21 nie wiesz co piszesz.

Wału w mojej z 2010 roku się nie wymienia, tylko koło zebate.

części wycenił mi kolega gorik79 tylko oryginał bmw na 1500 brutto.

Robociznę 1500 zł mam z warsztatu gdzie serwisuje auto w okolicach Radzymina k/Warszawy

Jeżeli ktoś chce namiar służe.

warsztat to nie Aso tylko 2 chłopaków z ASO dorabiających po godzinach.

Więc pewnie można wymienić rozrząd za 8000 czy 10000 w ASO

ale można za mniej tylko nie będzie kawy,hostessy na powitanie, miekkich skórzanych foteli i wi-fi w poczekalni.

Opublikowano

temat jest o samochodzie z 2008 roku jesli ktos tobie zrobi to za 3000 to: good for you ;) a jesli jest to jeszcze ktos z forum to tym lepiej...

zębatka jest oddzielną czescia wału?? wg moich informacji to nie... a to czy sie wymienia czy nie wymienia mozna ocenic dopiero po pomiarze koła łancuchowego.. metode na oko moza sobie zachowac do oceny kobiet :)

Opublikowano
Koledzy jak rozroznic silnik M47 od N47 gdy podniose maske,jezeli jest roznica wizualna to jakies zdjecia bylby rowniez jak najbardziej pozadane lub jakies poszczegolne charakterystyczne elementy dzieki ktorym moge sie zorientowac juz na pierwszy rzut oka jaki to M czy N.
Opublikowano
Koledzy jak rozroznic silnik M47 od N47 gdy podniose maske,jezeli jest roznica wizualna to jakies zdjecia bylby rowniez jak najbardziej pozadane lub jakies poszczegolne charakterystyczne elementy dzieki ktorym moge sie zorientowac juz na pierwszy rzut oka jaki to M czy N.

Poznasz po dacie produkcji. Do 10.2007 jest M. Poza tym jest naklejka na słupku przy fotelu kierowcy. W sumie sa dwie naklejki. Jedna dotyczy ciśnienia w ogumieniu a druga zawiera oznaczenie silnika.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Poznasz po dacie produkcji. Do 10.2007 jest M. Poza tym jest naklejka na słupku przy fotelu kierowcy. W sumie sa dwie naklejki. Jedna dotyczy ciśnienia w ogumieniu a druga zawiera oznaczenie silnika.

konkretna odpowiedz dzieki kolego

Opublikowano
Poszukiwania nadal trwaja, internetowe fora i gieldy online nie oferuja nic ciekawego, sprzeda ktos jakies miejscowki w niemczech gdzie mozna cos dobrego wyciagnac?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.