Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tak widzę , chodziło mi ogólnie,że r6 tanie w naprawie w porównaniu z np v8...

 

generalnie co lepsze 335i czy 335d to jakbyśmy mieli zadecydować co lepsze ... blondynki w wieku 17-21 lat czy brunetki w wieku 21-25 lat....

Opublikowano

generalnie co lepsze 335i czy 335d to jakbyśmy mieli zadecydować co lepsze ... blondynki w wieku 17-21 lat czy brunetki w wieku 21-25 lat....

 

Czy 13 letni ministranci :mrgreen: (sorry nie moglem sie oprzec:P - nie robie juz OT, wszystko co mialem do powiedzenia w temacie, powiedzialem... Powodzenia w wyborze, czy wybierzesz 335i czy 335d i tak i tak bedziesz zadowolony)

Opublikowano

 

Ale co Wy mówicie... jakby się niby z napedem na tył nie dawało jechać zimą... dobre opony zimowe i się trzyma jak przyklejona...

 

Mi się wydaje ,ze na nowych michelinach wjadę pod KAŻDĄ przysypaną śniegiem asfaltową drogę ... opony to podstawa

 

poza tym 4x4 to już nie jest bmw

TO MUSI CHODZIĆ BOKIEM

 

Ode mnie z pod domu nie wyjedziesz w zimę z napędem na tył :wink: nie ma najmniejszysz szans nawet przy najlepszych oponach...

A jak się chce latać bokami to trzeba kupić do tego zabawkę :cool2:

Zimą zawsze jeżdżę na tzw. przełęcz salmopolską (Szczyrk) i tam dopiero jest zabawa :twisted: X-drive też potrafi polecieć bokiem ;) (tylko nie na suchym) ;)

  • Zarejestrowani
Opublikowano
Dokladnie taki sam temat tylko e92 zmienione na e60 jest w dziale.e60. Czy ktos czuje jakis dziwny zapach ????

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

alduwiel, nie masz pojęcia o czym piszesz.

 

xDrive nie da się latać bokami, no to proszę. Nawet X3 da radę. Do reszty, cały dzień latasz bokami? Udzielasz się w jakimś stowarzyszeniu zrzeszających drifciarzy? Napęd X-drive faworyzuje tylną oś, nie przednią. W skrajnej sytuacji przednia oś może zostać całkowicie odłączona. Tylna nigdy. Znacznie łatwiej przydriftować RWD, co nie oznacza, że xdrive się nie da. Proszę bardzo:

Przykład 1 - YouTube

 

(...)poza tym 4x4 to już nie jest bmw(...)

Jak ma to być prawdziwe BMW to musi być na BENZYNĘ i to najlepiej R6. Skoro już po takie argumenty sięgasz.

 

(...) zresztą napęd na tył jest najlepszy - fizyka nie kłamie, łatwiej jest pchać niż ciągnąć...(...)

Co miałeś z fizyki? W określonych warunkach tak, ale nie w każdych.

 

(...)A tak na boku mam pytanie... 4x4 dzieki lepszemu przeniesieniu mocy jest szybsze na starcie od zera do setki od wersji z napedem na tył... Ale co bedzie przy starcie rolowanym?(...)

 

Na mokrym / śniegu? Nie masz szans. Na suchym, różnica wcale nie będzie taka kolosalna jakby Ci się mogło wydawać. Na Autostradzie najprawdopodobniej zablokowalibyście przez długi czas oba pasy. Tak jak wyprzedzanie ciężarówek, tylko w przyśpieszonym tempie. Nawet rodzaj paliwa się zgadza :wink:

 

(...)np od 40 do 140 ? napęd na tył będzie minimalnie szybszy dzięki mniejszej masie?

czy, bo gdzies słyszałem opinię,że bedzie sporo szybszy ze względu na skrzynię biegów , która zawsze jest minimalnie szybsza w wersji na tył od tej 4x4(...)

 

Tak, mają inne przełożenie na dyferencjale - 330d 1:2.35, oraz 330xd 1:2.47. Przełożenie ostatniego biegu takie samo, mowa o manualnej skrzyni. Co to oznacza? Że xDrive ma krótsze przełożenia, a to znaczy, że powinno być właśnie na odwrót. Coś słabo słuchałeś tej opinii.

 

Jak często masz taką sytuację? Na światłach opuszczasz szybę i z każdym kierowcą dogadujesz się, że nie startujecie na zielone tylko od 40km/h na trzeci sygnał klaksonem? Tacy za szybcy za wściekli :norty:

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Na suchym, różnica wcale nie będzie taka kolosalna jakby Ci się mogło wydawać. Na Autostradzie najprawdopodobniej zablokowalibyście przez długi czas oba pasy. Tak jak wyprzedzanie ciężarówek, tylko w przyśpieszonym tempie. Nawet rodzaj paliwa się zgadza :wink:

 

(...)np od 40 do 140 ? napęd na tył będzie minimalnie szybszy dzięki mniejszej masie?

czy, bo gdzies słyszałem opinię,że bedzie sporo szybszy ze względu na skrzynię biegów , która zawsze jest minimalnie szybsza w wersji na tył od tej 4x4(...)

 

Jak często masz taką sytuację? Na światłach opuszczasz szybę i z każdym kierowcą dogadujesz się, że nie startujecie na zielone tylko od 40km/h na trzeci sygnał klaksonem? Tacy za szybcy za wściekli :norty:

 

Pozdrawiam

zdarza się :)

Natomiast tutaj ma rację z rolki xd jest wolniejsze szczególnie przy znacznych prędkościach. Sprawdzone

Opublikowano (edytowane)

Chciałem też dodać - nie zapominajcie o bezpieczeństwie... M5 nigdy nie zatankowałem do pełna... zazwyczaj za 100zl... A ropniaka leję do pełna i nie ma się czym martwić...Do tego mniejsze spalanie...

 

lepszy będzie 335d- awaryjność podobna do 335i ,a koszta użytkowania dużo mniejsze... Za to 335i jest szybsze ... ehh ciężko stwierdzić-kup sobie oba ... Przetestuj a potem gorszego sprzedaj :D

 

w sumie to porównanie z dziewczynami dobre- 17-21 to ala benzyniak- większa frajda z użytkowania.... za to koszta większe ... A takie 21-26 to ala disel- bo już się tak kolegom nie spodoba... a i przebiegi większe... za to koszta mniejsze bo te starsze to już pracę czasem mają hehehehe

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano

 

lepszy będzie 335d- awaryjność podobna do 335i ,a koszta użytkowania dużo mniejsze

 

ale nie ta sama muza !!! tylko robi toctoctoctoctoctoctoctoc i wszyscy mysla ze sa na jakims saloniesprzedazy maszyn rolniczych. ! :mrgreen:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano

tak wiem ,że 4x4 driftuje... nawet moje s6 w automacie szło bokiem nawet na suchym... ale to tak szło bokiem jak napęd na tył jest dobry zimą...

 

A teraz Was zaskoczę następną moją fantazją... założe się że napęd na tył da radę na starcie z xdrive!!!

 

to tylko kwestia opon i przyczepności. pomyślcie co by było jak byśmy dali np z przodu 205/45/17 a na tył 265/35/17?

 

Albo coś podobnego może 255 bo 265 chyba nie wejdzie... albo zmienić felgę i dać 275 na tył ...W kazdym razie już wiecie o co mi chodzi... Skoro rożnica w czasie pomiędzy xdrive ,a na tył wynosi ileś tam i wynika z lepszego przełożenia mocy na asfalt , a nie z większej mocy to znaczy ,ze wystarczy tylko poeksperymentować i dobrać odpowiednią oponę na tył co zapewni trakcję i w tedy xdrive będzie szedł dokładnie tak samo od świateł jak napęd na tył... A NAWET GOŻEJ ze wzgledu na masę i jak już żeśmy ustalili rożnice w dyfrze/skrzyni

 

daltego napęd na tył jest najlepszym rozwiązaniem z punktu widzenia ekonomi , awaryjności i zabawy :D

 

Po za tym mniejsza ilość elementów zawieszenia z przodu jest błogosławieństwem dla nas użytkowników polskich dróg

Opublikowano

A teraz Was zaskoczę następną moją fantazją... założe się że napęd na tył da radę na starcie z xdrive!!!

 

to tylko kwestia opon i przyczepności. pomyślcie co by było jak byśmy dali np z przodu 205/45/17 a na tył 265/35/17?

 

Wystarczy, że będzie troche wilgotno i żadne 265 nie pomoże....

Też uważam, że napęd na tył jest super ale zależy kto co potrzebuje i nie ma sensu się nad tym rozgadywać.. ;) jeśli ktoś ma taki wyjazd z domu jak ja to napęd na tył jest bez sensu ;)

Opublikowano

to trzeba było zamówić spychacz i wyrównać podjazd, zamiast robić z bmw audi :d hahaha

żartuję oczywiście :D

 

Nie no wszystko ma swoje zalety i wady... Trzeba umieć wybrać co komu sie bardziej przyda i tyle...

Opublikowano (edytowane)

poza tym 4x4 to już nie jest bmw

TO MUSI CHODZIĆ BOKIEM zresztą napęd na tył jest najlepszy - fizyka nie kłamie, łatwiej jest pchać niż ciągnąć...

 

Naped BMW ma ta zalete ze podstawowo kieruje wiecej mocy na tyl (60%), poza tym mozesz wylaczyc przeniesienie napedu na przod poprzez DSC a nawet zupelnie wylaczyc DSC i tak oczywiscie ze da sie jezdzic bokami xdrivem i to z duza kontrola. Naped 4x4 przewyzsa w BMW we wsztskich sytuacjach naped na tyl oprocz jak mowisz przy przyspieszaniu rolowanym na PROSTEJ i przy suchej nawierzchni. W kazdym innym wypadku xdrive bedzie lepszy.

 

za to naped na tyl BMW jest oprocz sytuacjach pogodowych lepszy od Quattro w wyrzej wymienionych sytuacjach.

 

i nie nie da sie jezdzic na sniegu tylno napedowym BMW bez problemu nawet z najlepszymi kolami, albo inaczej MI sie to nigdy nie udalo, trzeba strasznie uwarzac na gaz dodawac go delikatnie i strasznie uwarzac jezeli droga jest malo lub nieregularnie odsniezona.

 

Za to przyjemnosc jazdy jest duzo wieksza przy tylnym napedzie na suchym ! i ten kop z tylu ! a czucie samochodu z kolami ktore nie sa napedzane jest niesamowite. Bez watpliwosci.

Edytowane przez Rivasi

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
nawet moje s6 w automacie szło bokiem nawet na suchym...

 

a to jestem ciekawym nigdy przy S4 w automacie nie udalo mi sie tego dokonac w sposob kontrolowany.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
to trzeba było zamówić spychacz i wyrównać podjazd, zamiast robić z bmw audi :d hahaha

żartuję oczywiście :D

 

Nie no wszystko ma swoje zalety i wady... Trzeba umieć wybrać co komu sie bardziej przyda i tyle...

 

taka ciekawostka: BMW w 2012 roku sprzedało więcej samochodów z napędem X-drive niż Audi z napędem Quattro ;)

Więc jest to doceniany napęd i może warto spróbować a potem się wypowiadać chociaż nie spali 5l/100km i dla Ciebie pewnie nie warto :cool2:

Opublikowano (edytowane)

No oczywiście ,że trzeba uważać zimą ... co nie zmienia faktu ,że w quattro tez mozesz wpaść w poślizg!!! Brak tej czujnosci zimą może sporo kosztować i nawet quatro nie pomoze

 

vale46 hehe masz 100% racji bo bmw jest o niebo lepsze niż audi... te rzędowe 6 ahhhh mmmmm

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
to trzeba było zamówić spychacz i wyrównać podjazd, zamiast robić z bmw audi :d hahaha

żartuję oczywiście :D

 

Nie no wszystko ma swoje zalety i wady... Trzeba umieć wybrać co komu sie bardziej przyda i tyle...

 

taka ciekawostka: BMW w 2012 roku sprzedało więcej samochodów z napędem X-drive niż Audi z napędem Quattro ;)

Więc jest to doceniany napęd i może warto spróbować a potem się wypowiadać chociaż nie spali 5l/100km i dla Ciebie pewnie nie warto :cool2:

 

to jest troche sztuczne, w stanach aktualnie tak promuja Xdrive ze ciezej jest kupic tylny naped niz x drive (czas oczekiwania, cena ultra podobna...)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
No oczywiście ,że trzeba uważać zimą ... co nie zmienia faktu ,że w quattro tez mozesz wpaść w poślizg!!! Brak tej czujnosci zimą może sporo kosztować i nawet quatro nie pomoze

 

ok tu sie zgadzamy nie mowilem ze 4x4 nie trzeba uwarzac (szczegolnie jak masz ponad 300 koni pod maska) ale nie powiesz mi ze jezdzisz tak samo konfortowo tylna napedowa BMKA i twoja S6. Ja przedtem jezdzilem S4 a jednoczesnie tylno napedowym X3 zony (wiem przepraszam) i roznica byla kolosalna w zime !

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano (edytowane)

ALE trzeba przyznać ,ze wyszedł im ten xdrive.... mało awaryjny i dobrze przemyślany- podoba mi się to rozwiązanie z tym dodatkowym dyfrem z przodu (zwykle w innych autach tym dyfrem jest skrzynia biegów, a to psuje rozkład masy)

 

rivasi fakt zimą jest bajka... Tylko w wielkopolsce mało śniegu jest co roku...

co do driftów w s6 to robiło sie to tak ... opony mocno napompowane i ostro w zakręt na pełnym gazie(ustawiona 2 na tiptronicu) to coś tam zamieliła (mam na myśli suchą jezdnię bo na mokrej to wiadomo)

Edytowane przez alduwiel
Opublikowano
to trzeba było zamówić spychacz i wyrównać podjazd, zamiast robić z bmw audi :d hahaha

żartuję oczywiście :D

 

Nie no wszystko ma swoje zalety i wady... Trzeba umieć wybrać co komu sie bardziej przyda i tyle...

 

taka ciekawostka: BMW w 2012 roku sprzedało więcej samochodów z napędem X-drive niż Audi z napędem Quattro ;)

Więc jest to doceniany napęd i może warto spróbować a potem się wypowiadać chociaż nie spali 5l/100km i dla Ciebie pewnie nie warto :cool2:

 

to jest troche sztuczne, w stanach aktualnie tak promuja Xdrive ze ciezej jest kupic tylny naped niz x drive (czas oczekiwania, cena ultra podobna...)

 

A to widzisz nie miałem pojęcia że tak jest ;) ale statystyka wygląda pięknie :mrgreen:

Opublikowano

Rivasi posluchaj tego

 

to turbina tak cienko swisczy przy odejmowaniu gazu ? no ok ale dla mnie zaden szal, teraz wyjdz na zewnatrz, odpal twoja V8, posluchaj, wroc... porownaj...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zarejestrowani
Opublikowano

 

lepszy będzie 335d- awaryjność podobna do 335i ,a koszta użytkowania dużo mniejsze

 

ale nie ta sama muza !!! tylko robi toctoctoctoctoctoctoctoc i wszyscy mysla ze sa na jakims saloniesprzedazy maszyn rolniczych. ! :mrgreen:

 

 

Chyba dawno kolo zadnego r6 w dieslu nie stales ze mowisz takie rzeczy... Nowe silniki a zwlaszcza n57 sa praktycznie nieslyszalne na postoju z zewnatrz zwlaszcza dla laika.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.