Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bierz passata. jak bys sie zastanawial czy passata albo bmw e60 - wtedy bylby problem :)...

 

e90 jezdzilem troche - jest mala: mały bagaznik, malo miejsca w srodku. w dieslach problemy ze skrzynia biegow (ciezko wchodza biegi: 1 i wsteczny), ciezko chodzi rowniez wspomaganie kierownicy. Na parkingach lepiej sie manewruje Passatem.

Passat wg mnie ma ładniejsze wnęntrze i w sumie z zewnatrz tez mi sie bardziej podoba od e90 (wg mnie ma on brzydkie swiatla z tylu). Do tego bmw e90 jest bardzo surowa w wersji bez navi i skór.

jak masz okazje kupic zdrowego paska, albo meczyc sie kilka miechow ze znalezieniem zdrowej e90 to wg mnie wybor jest prosty :) ... a uwierz mi znalezc zdrowa bmke (w sumie vw tez ciezko znelzc, ale latwiej), z polskiego salonu, z wiadomym pochodzeniem i serwisem to jak szukanie igły w stogu siana. 95% na aukcjach to padła.

w pasku jedyne co to mozesz pomyslec o silniku na common railu. jest duzo cichszy niz na pompkach. ale z drugiej strony jak masz pewniaka z polskiego salonu to tez warto :)

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
bierz passata. jak bys sie zastanawial czy passata albo bmw e60 - wtedy bylby problem :)...

 

 

'Przecież E60 i B6 to inny segment, więc nie mozna ich bezpośrednio ze sobą zestawić.

 

(ciezko wchodza biegi: 1 i wsteczny)

 

W każdej bmw cięzko wchodzi wsteczny, ale to raczej nie wada.

 

 

Passat wg mnie ma ładniejsze wnęntrze

 

:duh:

 

 

Poza tym kolega już kupił z tego co wiem, jednak E90.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
bierz passata. jak bys sie zastanawial czy passata albo bmw e60 - wtedy bylby problem :)...

 

e90 jezdzilem troche - jest mala: mały bagaznik, malo miejsca w srodku. w dieslach problemy ze skrzynia biegow (ciezko wchodza biegi: 1 i wsteczny), ciezko chodzi rowniez wspomaganie kierownicy. Na parkingach lepiej sie manewruje Passatem.

Passat wg mnie ma ładniejsze wnęntrze i w sumie z zewnatrz tez mi sie bardziej podoba od e90 (wg mnie ma on brzydkie swiatla z tylu). Do tego bmw e90 jest bardzo surowa w wersji bez navi i skór.

jak masz okazje kupic zdrowego paska, albo meczyc sie kilka miechow ze znalezieniem zdrowej e90 to wg mnie wybor jest prosty :) ... a uwierz mi znalezc zdrowa bmke (w sumie vw tez ciezko znelzc, ale latwiej), z polskiego salonu, z wiadomym pochodzeniem i serwisem to jak szukanie igły w stogu siana. 95% na aukcjach to padła.

w pasku jedyne co to mozesz pomyslec o silniku na common railu. jest duzo cichszy niz na pompkach. ale z drugiej strony jak masz pewniaka z polskiego salonu to tez warto :)

 

Zgadzam sie jedynie ze BMW ma maly bagaznik i mniej miesca w srodku.

Poza tym nieudgodnieniem (sam nieraz z rodzina niemoge sie spakowac i bedzie box na dachu co zalatwi sprawe)

Cala reszta na plus BMW i niema porownania. Dzwiek silnika, prowadzenie, plynne rozwijanie mocy. Ja jakos niemam problemow z manualem, biegi chodza twardo ale bardzo precyzyjnie, skret bdb.

 

 

To moje pierwsze BMW (chorowalem na nie z 5 lat) i potwierdzam opinie, ze BMW to przyjemnosc z jazdy (niechce z niego wysiadac) a to moje 7 auto wiec mam porownanie.

 

Pomijam juz ilosc Passatow na drgach ( co drugie auto prawie)

Opublikowano
Akurat dzwiek silnika w 320d to jeden z najwiekszym minusow moim zdaniem, terkocze zwlaszcza na wolnych obrotach... (wczesniej mialem e39 525i)
Opublikowano

Może czas pomyślec nad naprawą wtryskiwaczy ?

 

Fakt, że nie jest to jakiś mega przyjemny dzwięk dla ucha, ale bez przesady, że terkocze.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
bierz passata. jak bys sie zastanawial czy passata albo bmw e60 - wtedy bylby problem :)...

 

e90 jezdzilem troche - jest mala: mały bagaznik, malo miejsca w srodku. w dieslach problemy ze skrzynia biegow (ciezko wchodza biegi: 1 i wsteczny), ciezko chodzi rowniez wspomaganie kierownicy. Na parkingach lepiej sie manewruje Passatem.

Passat wg mnie ma ładniejsze wnęntrze i w sumie z zewnatrz tez mi sie bardziej podoba od e90 (wg mnie ma on brzydkie swiatla z tylu). Do tego bmw e90 jest bardzo surowa w wersji bez navi i skór.

jak masz okazje kupic zdrowego paska, albo meczyc sie kilka miechow ze znalezieniem zdrowej e90 to wg mnie wybor jest prosty :) ... a uwierz mi znalezc zdrowa bmke (w sumie vw tez ciezko znelzc, ale latwiej), z polskiego salonu, z wiadomym pochodzeniem i serwisem to jak szukanie igły w stogu siana. 95% na aukcjach to padła.

w pasku jedyne co to mozesz pomyslec o silniku na common railu. jest duzo cichszy niz na pompkach. ale z drugiej strony jak masz pewniaka z polskiego salonu to tez warto :)

 

Zgadzam sie jedynie ze BMW ma maly bagaznik i mniej miesca w srodku.

Poza tym nieudgodnieniem (sam nieraz z rodzina niemoge sie spakowac i bedzie box na dachu co zalatwi sprawe)

Cala reszta na plus BMW i niema porownania. Dzwiek silnika, prowadzenie, plynne rozwijanie mocy. Ja jakos niemam problemow z manualem, biegi chodza twardo ale bardzo precyzyjnie, skret bdb.

 

 

To moje pierwsze BMW (chorowalem na nie z 5 lat) i potwierdzam opinie, ze BMW to przyjemnosc z jazdy (niechce z niego wysiadac) a to moje 7 auto wiec mam porownanie.

 

Pomijam juz ilosc Passatow na drgach ( co drugie auto prawie)

 

 

 

BMW E90 też już jest ich sporo. Sam jeżdzę Passatem, e90, e60 i klikoma innymi nie związanymi z tematem :)... Mówisz o "Dzwieku silnikia, prowadzeniu, płynnym rozwijaniu mocy". A własnie BMW ma dużo większa turbodziurę, przez jest mniej elastyczny, przez co mniej płynnie rozwija moc. Kultura pracy silnika Diesli od BMW do nowych diesli VW to przepasc na korzysc VW. Proponuje zobaczyc srodek dobrze wyposazonej trojka a dobrze wyposazonego paska. Równiez przepasc.

 

e90 teraz juz tez pełno na drogach odkąd ceny spadły.

 

gdyby e90 zrobił VW wszyscy okrzykneli by ten samochód najwiekszym nieporozumieniem :)

Opublikowano
Kultura pracy silnika Diesli od BMW do nowych diesli VW to przepasc na korzysc VW.

 

:nienie:

 

Mam nadzieje, że nie porównujesz E90 z 2006 - 07r do VW z 2013r ?

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Mój jest z 05 i jest na CR

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
BMW E90 też już jest ich sporo. Sam jeżdzę Passatem, e90, e60 i klikoma innymi nie związanymi z tematem :)... Mówisz o "Dzwieku silnikia, prowadzeniu, płynnym rozwijaniu mocy". A własnie BMW ma dużo większa turbodziurę, przez jest mniej elastyczny, przez co mniej płynnie rozwija moc. Kultura pracy silnika Diesli od BMW do nowych diesli VW to przepasc na korzysc VW. Proponuje zobaczyc srodek dobrze wyposazonej trojka a dobrze wyposazonego paska. Równiez przepasc.

 

e90 teraz juz tez pełno na drogach odkąd ceny spadły.

 

gdyby e90 zrobił VW wszyscy okrzykneli by ten samochód najwiekszym nieporozumieniem :)

 

Niepodoba mi sie pasek chocby byl wykladany zlotem ( nie trafilem na to forum z przypadku :) ) nigdy sie niedam namowic na paska.

 

Niechodzilo mi o turbodziure tylko plynne rozwijanie mocy ( pasek ma strzala z niskich obr i potem puchnie -taka szarpanina) Bmw ma ladny szeroki plynny zakres obr od 1800-4000obr

 

Mysle, ze jak ktos szuka wrazen za kolkiem (tylnego naped, wywazenia) to wie co kupic.

Jak ktos szuka rodzinny pojemny i wygodny samochod to passek bedzie napewno odpowiedni.

Opublikowano
Może czas pomyślec nad naprawą wtryskiwaczy ?

 

Fakt, że nie jest to jakiś mega przyjemny dzwięk dla ucha, ale bez przesady, że terkocze.

 

Pzdr

 

Az tak Cie boli moja opinia, ze musiales wyjechac z tekstem naprawiania czegos co chodzi poprawnie? Nie podoba mi sie dzwiek tego silnika bo jest slaby i tyle.

Opublikowano
To po co go kupowałeś ? :duh:

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
BMW E90 też już jest ich sporo. Sam jeżdzę Passatem, e90, e60 i klikoma innymi nie związanymi z tematem :)... Mówisz o "Dzwieku silnikia, prowadzeniu, płynnym rozwijaniu mocy". A własnie BMW ma dużo większa turbodziurę, przez jest mniej elastyczny, przez co mniej płynnie rozwija moc. Kultura pracy silnika Diesli od BMW do nowych diesli VW to przepasc na korzysc VW. Proponuje zobaczyc srodek dobrze wyposazonej trojka a dobrze wyposazonego paska. Równiez przepasc.

 

e90 teraz juz tez pełno na drogach odkąd ceny spadły.

 

gdyby e90 zrobił VW wszyscy okrzykneli by ten samochód najwiekszym nieporozumieniem :)

 

Niepodoba mi sie pasek chocby byl wykladany zlotem ( nie trafilem na to forum z przypadku :) ) nigdy sie niedam namowic na paska.

 

Niechodzilo mi o turbodziure tylko plynne rozwijanie mocy ( pasek ma strzala z niskich obr i potem puchnie -taka szarpanina) Bmw ma ladny szeroki plynny zakres obr od 1800-4000obr

 

Mysle, ze jak ktos szuka wrazen za kolkiem (tylnego naped, wywazenia) to wie co kupic.

Jak ktos szuka rodzinny pojemny i wygodny samochod to passek bedzie napewno odpowiedni.

 

żadne tam wrażenia :) może w m3 są. ale nie w 3 :)

 

Bmw w pórównaniu do silników VW na CR ma słabszy zakres mocy. I wieksza turbodzuire. Popatrz sobie na charakterystyki obydwu silniow jak nie wierzysz :)

Opublikowano
To po co go kupowałeś ? :duh:

 

Napisze w skrocie bo jestes kolejna osoba na tym forum nie potrafiaca zrozumiec czemu ktos mysli inaczej/ma inne zdanie - po to zebys sie pukal w swoja glowe jak ludek z emoty ktora wyslels..

Opublikowano
To po co go kupowałeś ? :duh:

 

Napisze w skrocie bo jestes kolejna osoba na tym forum nie potrafiaca zrozumiec czemu ktos mysli inaczej/ma inne zdanie - po to zebys sie pukal w swoja glowe jak ludek z emoty ktora wyslels..

 

dokładnie - jeśli ktoś ma inne zdanie to odrazu kaza popukac sie w głowe. moim zdanie czy passat, a4, bmw 3,klasa c itp itd (innych marek nie wymienia bo szybko traca na wartosci :P) to wszystko klasa srednia - rodzinne auta. wiec kazdemu moze sie cos innego podobac. ale mowienie ze w bmw e90 ktos szuka wrazen (w sensie ze w passacie tych wrazen nie znajdzie) jest bez sensu. podobne wrazenia :) cos za cos :)

Opublikowano

Z troszkę innej beczki, mam kilku znajomych co handlują autami - i wszyscy mówią jednym głosem. Passata 2.0tdi nawet za darmo nie wezmą :mrgreen: A jak któryś z nich sprzeda b6 to stawia wszystkim wokół butelkę dobrego rudego alkoholu. Bo w PL tego się nie da sprzedać za normalną cenę.

 

Sam jeździłem jakiś czas 1.9TDI i nie narzekałem, a mój golden nawet w aucie był na spacerze bo bagażnik naprawdę konkretny :cool2: (w e91 można tylko o takim pomarzyć)

 

Sam nie kupiłbym nigdy już VW ale to może po doświadczeniach z Eosem - ale gdyby nie to i ten niesamowity sentyment do BMW to kto wie czy do rodzinnej jazdy "wokół komina" nie wybrałbym passata. (choćby ze względu na cenę)

Opublikowano
Z troszkę innej beczki, mam kilku znajomych co handlują autami - i wszyscy mówią jednym głosem. Passata 2.0tdi nawet za darmo nie wezmą :mrgreen: A jak któryś z nich sprzeda b6 to stawia wszystkim wokół butelkę dobrego rudego alkoholu. Bo w PL tego się nie da sprzedać za normalną cenę.

 

Sam jeździłem jakiś czas 1.9TDI i nie narzekałem, a mój golden nawet w aucie był na spacerze bo bagażnik naprawdę konkretny :cool2: (w e91 można tylko o takim pomarzyć)

 

Sam nie kupiłbym nigdy już VW ale to może po doświadczeniach z Eosem - ale gdyby nie to i ten niesamowity sentyment do BMW to kto wie czy do rodzinnej jazdy "wokół komina" nie wybrałbym passata. (choćby ze względu na cenę)

 

 

mam kilku znajomych handlarzy i z tego co wiem passaty b6 ale juz na common railu ida bez problemu.

na pd byly wadliwie. ale to i w skodzie, audi i seacie. a tylko sie vw czepili :) polska prestizowa mentalnosc ;)

Opublikowano

Miałem 1.9TDI (x2 90km), 1.9TDI (101km), 1.9TDI (105km) i 2.0TDI (140km) Passat B6 2006r, i padły 2wtryski (mój koszt) przed wymianą w serwisie :duh: . Pada wtrysk i auto staje, na 3cylindry nie pojedzie :( . Elektryczny ręczny :duh: Czujnik wałka :duh: Głowica :duh: Auto :duh: Układ kierowniczy (za lekko) :duh:

Passat B6 z 2006r do 2008r. nie polecam. Nie było w 2005r. Common rail tylko PD :roll: Jak mam 40k zł do wydania dziś to .... miał bym trudną decyzję :? ,ale Passata bym nie wziął na pewno za jego awaryjność, a na pewno nie 2.0TDI !!!

Brał bym Octavię II z 1.9TDI (105km) lub A4 B7 1.9TDI , BMW to auto dla 2-óch osób i też się psuje, ale mniej niż 2.0TDI :twisted:

 

Opinie na temat mojego BMW:

-twarde

-plastikowe

-niska jakość wnętrza

-ciasne

 

Ile osób tyle opini, a kupuje tak i kto inny, więc niech sam testuje. Mniej więcej już wie z czym to się je.

 

Pzdr.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano
Z troszkę innej beczki, mam kilku znajomych co handlują autami - i wszyscy mówią jednym głosem. Passata 2.0tdi nawet za darmo nie wezmą :mrgreen: A jak któryś z nich sprzeda b6 to stawia wszystkim wokół butelkę dobrego rudego alkoholu. Bo w PL tego się nie da sprzedać za normalną cenę.

 

Sam jeździłem jakiś czas 1.9TDI i nie narzekałem, a mój golden nawet w aucie był na spacerze bo bagażnik naprawdę konkretny :cool2: (w e91 można tylko o takim pomarzyć)

 

Sam nie kupiłbym nigdy już VW ale to może po doświadczeniach z Eosem - ale gdyby nie to i ten niesamowity sentyment do BMW to kto wie czy do rodzinnej jazdy "wokół komina" nie wybrałbym passata. (choćby ze względu na cenę)

 

 

mam kilku znajomych handlarzy i z tego co wiem passaty b6 ale juz na common railu ida bez problemu.

na pd byly wadliwie. ale to i w skodzie, audi i seacie. a tylko sie vw czepili :) polska prestizowa mentalnosc ;)

 

Tylko przeciętny Kowalski wie, że 2.0TDi jest awaryjne i nie interesuje go czy common rail czy co innego. On tak słyszał od kolegów, mechaników itp. I on nie kupi passata 2.0TDI i koniec

I uwierz mi naprawdę mega ciężko jest sprzedać passata.

Opublikowano
BMW radość z jazdy i smutek z wydatków :)

Z tym mitem należy walczyć ;)

Nie raz zapłacisz więcej w serwisie toyoty, audi niż BMW. O Mercu już nie wspominając.

http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/196/nduk.jpg
Opublikowano

 

dokładnie - jeśli ktoś ma inne zdanie to odrazu kaza popukac sie w głowe. moim zdanie czy passat, a4, bmw 3,klasa c itp itd (innych marek nie wymienia bo szybko traca na wartosci :P) to wszystko klasa srednia - rodzinne auta. wiec kazdemu moze sie cos innego podobac. ale mowienie ze w bmw e90 ktos szuka wrazen (w sensie ze w passacie tych wrazen nie znajdzie) jest bez sensu. podobne wrazenia :) cos za cos :)

 

Spróbuj polatać bokami przednionapedowka w zimie... to ciekaw jestem jakie to będą podobne wrażenia. Uwierz że w passacie tych wrażeń nie znajdziesz.

Opublikowano
Przyłącze się do tematu rozmowy i wyrażę swoją opinię na temat. Niektórzy pewnie orientują się, że od bardzo niedawna jestem SZCZĘŚLIWYM posiadaczem BMW E90 320i (ze względu na dość spore koszty serwisu diesla wybrałem silnik benzynowy). W sumie można powiedzieć, że co ja mogę wiedzieć o aucie ale napiszę tylko tyle. Za każdym razem jak wsiadam do auta i ruszam to sama mi się micha cieszy, jak u dzieciaka, który dostał pod choinkę wymarzony prezent. Fakt, twardy jak cholera, uszczelki mi trochę skrzypią (taka bolączka) i coś delikatnie w zawieszeniu stuka (ale tym mam zamiar się zająć w sobotę, mam nadzieję, że znajdę bo na stacji nic nie był widać po zbadaniu zawieszenia) ale jak tylko wyjadę na trasę z dobrą drogą (a tych coraz więcej) to mogę jechać, po prostu przed siebie. Polecam
Opublikowano

 

dokładnie - jeśli ktoś ma inne zdanie to odrazu kaza popukac sie w głowe. moim zdanie czy passat, a4, bmw 3,klasa c itp itd (innych marek nie wymienia bo szybko traca na wartosci :P) to wszystko klasa srednia - rodzinne auta. wiec kazdemu moze sie cos innego podobac. ale mowienie ze w bmw e90 ktos szuka wrazen (w sensie ze w passacie tych wrazen nie znajdzie) jest bez sensu. podobne wrazenia :) cos za cos :)

 

Spróbuj polatać bokami przednionapedowka w zimie... to ciekaw jestem jakie to będą podobne wrażenia. Uwierz że w passacie tych wrażeń nie znajdziesz.

 

 

ok w audi też tego nie znajdziesz. dla mnie akurat latanie bokiem to żadna frajda.

ale faktycznie jak chcesz mega mocnych wrazen to pojedz napedem na tył zima na narty w górzyste tereny. wrazenia gwarantowane. mnie akurat irytyuje jak musze kombinowac zeby ruszyc tyłem pod zasniezona góra (gdzie auta z napedem na przod podjezdzaja bez zadnego wysilku). dla niektorych to "niesamowite wrażenia" :) faktycznie niesamowite wrazenie ;)

 

naped na tył jest dla mnie ciekawszy tylko i wylacznie latem.

Opublikowano
BMW radość z jazdy i smutek z wydatków :)

Z tym mitem należy walczyć ;)

Nie raz zapłacisz więcej w serwisie toyoty, audi niż BMW. O Mercu już nie wspominając.

 

dokładnie wbrew pozorom serwisy BMW wychodzą czasem taniej niz w VW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.