Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a jego awaryjnosc? 3,0 to znowu gigantyczna akcyza jak bede chciala go sciagnac ....

ale i 231 koni :) ten model ma rozrzad do wymiany przy zakupie ?

 

Przed chwilą mówiłaś (na życzenie nie mówię Pani;), że R4 wystarczy - jeśli rozważasz zakup z Niemiec, odpuść sobie 3 litrowy, jakikolwiek czy benzyna czy diesel. 18 % ceny zakupu (lub według taryfy Urzędu Celnego) + 500 zł opłata środowiskowa + pozostałe opłaty też koło 200-300 zł (tłumaczenie dokumentów, znaczki wydziału komunikacji).

Jak chcesz ładować do kieszeni Rostowskiemu to proszę bardzo...

 

Jeśli co weekend 1000 km (a można wiedzieć skąd dokąd i przez co?) To pozostaje benzyna 2.0, 143 Km - też pali oszczędnie, do 7 l a i 6 przy spokojnej jeździe wyciągnie. Wtedy jest bezawaryjnie. Lub wersja diesel - pali jeszcze mniej. Na takie trasy diesel jak najbardziej. Wtedy można zahaczyć o wersję coś koło 180 KM w dieslu.

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

r4 wystarczy, ale r6 kusi

trasa s6 i a1 od wschodu do zachodu :) 177 koni i rok 2007 w ON też może być interesująco.

raczej nie rostockiemu ale hamburskiemu niemcowi, albo holendrowi hmm do przemyslenia

 

dalej nie odp mi na pyt odnośnie rozrządu, w naszej 2,0 benz z 2000 roku rozrzad jest niewymienny, a w tych co proponujesz?

Opublikowano
r4 wystarczy, ale r6 kusi

trasa s6 i a1 od wschodu do zachodu :) 177 koni i rok 2007 w ON też może być interesująco.

raczej nie rostockiemu ale hamburskiemu niemcowi, albo holendrowi hmm do przemyslenia

 

dalej nie odp mi na pyt odnośnie rozrządu, w naszej 2,0 benz z 2000 roku rozrzad jest niewymienny, a w tych co proponujesz?

 

No jeśli sprowadzisz do Polski, to Rostowskiemu. Chyba w pozostałej części Unii Eu. nie ma akcyzy, ale mogę się mylić.

Co do rozrządu to specjalistą nie jestem. Wiem jedynie, że w nowych autach jest łańcuszek i da się go wymienić. Jeśli kupisz Diesla, to pewnie z przebiegiem ponad 100 tys. tak mysle i powinien jeszcze z 50-70 tysiecy polatać. Niektórzy mówią, że mają pod 300 tys i łańcucha nie wymieniali.

 

No skoro masz Audi lub nim jeździłaś, to możesz się zdziwić. Podstawowa różnica między tymi samochodami to miękkość zawieszenia i komfort na drogach krajów strasznych (m.in Polska). O ile BMW jest z definicji: twarde zawieszenie, bardzo precyzyjne, odczuwalne prowadzenie, komfort - ale na idealnych drogach. O tyle Audi jest bardziej miękkie, bardziej komfortowe, w Polsce na pewno czuć różnicę pomiędzy tymi autami w prowadzeniu i odczuwaniu komfortu na korzyść Audi - jechałem tym i tym, to wiem.

 

Przyznam też szczerze, że mam zwykłe fotele (nie sportowe, bez wysuwanego podudzia) w moim BMW i po 6 godzinach wzwyż jazdy robi się mniej komfortowo. Audi ma zdaje się bardziej komfortowe zwykłe fotele, ale tutaj spytaj specjalistów. Następny mój zakup samochodu to będzie na pewno auto z komfortowymi siedzeniami sportowymi lub zwykłymi, ale z wysuwanym podudziem.

 

A jeśli kupisz R6 to powinnaś być bardzo zadowolona.

Opublikowano
r4 wystarczy, ale r6 kusi

trasa s6 i a1 od wschodu do zachodu :) 177 koni i rok 2007 w ON też może być interesująco.

raczej nie rostockiemu ale hamburskiemu niemcowi, albo holendrowi hmm do przemyslenia

 

dalej nie odp mi na pyt odnośnie rozrządu, w naszej 2,0 benz z 2000 roku rozrzad jest niewymienny, a w tych co proponujesz?

 

 

Hehe no ja też się kobiety tam nie spodziewałem :).

 

 

Powiem tak R6 kusi i bardzo dobrze, moja już teraz Żona ogólnie po tym jak wcześniej mieliśmy dizla e90 320d 163ps po chipie na 193, jak oznajmiłem że kupujemy benzyne i to 3.0 ba i to w automacie, to zrobiwszy wyraz twarzy jak za przeproszeniem Srająca żaba na łące, i odparła, że chyba mnie powaliło do reszty :). Swego dopiąłem, i teraz ona kruszynka 160cm, jak wsiada do auta ( ogólnie mało jeździ i spokojnie ), to jak wciska gaz to cieszy się jak dziecko, a za pierwszym razem po kupnie jak jechała to prosiłem ją no WCIŚNIJ ten pedał do końca, w końcu wcisnęła, auto przy jakis 110km/h zbiło na 3bieg i wystrzeliło do przodu to ona z oczami jak 5zł powiedziała " o ja pier....e "

 

My mamy akurat wersję 328i to 3.0 R6 233konie, ale wg opini na forach w USA bo to auto na ich rynek, ma najczulszą i najlepiej reagujacą przepustnicę na gaz, jak i setke robi w niecale 6.5s, :).

 

Na auta z USA trzeba uważać i kupić pewne, mu akurat kupiliśmy z pewnych rąk z salonu od właścicieli co sprowadzili je dla siebie i śmigali nim ponad 4 lata :). Nie mniej jednak to budżet +10k do zakładanego.

 

Jak już brać to brał bym 3.0 niż 2.5, zawsze mocniejszy a różnice w spalaniu znikome. Choć z przesiadki ze 130 koni w A4 na nawet 2x mocniejsze R6 w benzynie może być małym szokiem :)

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
...jak i setke robi w niecale 6.5s, :).

 

 

moje auto też robi 6,5 w setke :mrgreen: tyle, że litra gnojówki i na setkę.

 

Do autora wątku: bardzo ważne to dobrze zastanowić się nad tym czego oczekujesz. Ja na przykład jeżdze dość spokojnie i nie widze senu ładować się w mocniejsze auto niż 163 KM, nawet nie myśle o CHIPIE bo nie jest mi to do niczego potrzebne.

 

Poszukaj jednego, drugiego auta, przejedź się i bedziesz wiedziała czego chcesz. Jeśli ktoś mnie pyta jakie auto wybrać czy A czy B bo sam nie wie, to zawsze radze, zeby sam się przymierzył, obejrzał, pomacał, przejechał. Po takim podejsciu nigdy nie miałem dylematu czy auto A czy B będzie lepsze. Czasem jedynie jakiś detal przechyli szalę.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

Witam

Koledzy przymierzam sie do zmiany mojej ukochanej BUNI e46 na cos nowszego, i po raz kolejny zostane wierny marce. Chce kupic ... no wlasnie czym sie roznia w tym modelu oznaczenia e90/91 i 92? jaki silnik mozecie polecic? jak awaryjnosc standardowe bolaczki itd itp.

Budzet mam okolo 40.000 a silnik ktory mnie najbardziej sie podoba to 320d 163KM cos kolo 2008 r. jaki jest faktyczne spalanie tego autka. Zastanawiam sie jeszcze nad manualem i automatem.

Z góry dziekuje wszystkim forumowicza za pomoc

BUNIA :)
Opublikowano

to raczej budżet na e91/90 to 55-60k i ten silnik w tym roczniku nie dostaniesz, w E92 z 2008 to 80-100k.....

 

Tak więc powodzenia :)

 

 

E90 sedan

E91 kombi

E92 coupe - cena + 20-30k do odpowiednika w E90/91

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
ok wiec interesuje mnie kombii e 91 na 110% dlatego sie pytalem o oznaczenia. patrzylem troche w necie i 40 k na roczniki 2006-2008 powinno styknac :) albo sam pojade i sobie cos sciagne. dzieki za info. a jak widzicie ten 318d 143 km?
BUNIA :)
Opublikowano

Jeżeli ten 318d 143 km nie będzie miał problemu z rozrządem, to po chipie będziesz z niego bardziej zadowolony niż z 163KM na serii.

 

Jeżeli chodzi o praktyczność, to bez złożonych foteli pojemność bagażnika w E92 oraz E91 jest ... niemal identyczna (460l vs 420l) :8) Trzeba tylko brać pod uwagę, że E92/E93 to samochód tak narpawdę 4-ro osobowy. Coupe moim zdaniem, ze względu na swój design szczególnie po lifcie (nowe lampy) w M-pakiecie długo będzie dobrze wyglądał. E90/E91 już powoli się wizualnie starzeje i odjeżdża mocno aktualnym trendom.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

co do trendow... Trzeba miec swoje zdanie, i jak mi sie cos podoba to nie bede sie zastanawial czy komus innemu sie podoba :P.

a co z tym rozrzadem w 318d? i co miales na mysli z chipem? wiesz ja do tej pory zawsze benzynke mialem i pierdolami sobie glowy nie zawracalem :)

BUNIA :)
Opublikowano

W skrócie abyś wiedział czego szukać na forum:

Chip - tuning silnika poprzez zmiany parametrów wtrysku, doładowania , dawki paliwa ... i pewnie kilku innych elementów BEZ INGERENCJI MECHANICZNYCH

rozrząd ... poszukaj sobie informacji o silniku N47 ... jego najpowszechniejszą ( z poważnych i dlatego najgłośniejszą ) awarią jest zerwanie łańcucha rozrządu w stosunkowo młodym wieku ... podobno poprawione są juz silniki z oznaczeniem C ... A i B maja feler ... na forum jest tego ... wszystko juz napisane wiec szukaj i nie pytaj o co z tym chodzi bo tematu wszyscy maja serdecznie dosc.

Silnik 163 konie to poprzednik ... N47 i ma oznaczenie M47 wg wielu jest to odpowiednik VW 1,9 TDI ... jeżli chodzi o żywotność i był 20 lat unowocześniany zanim sie z niego wycofali ... ale niektórzy uważaja ze strzelaja w nich turbiny ... wg mnie zwyczanie trzeba szanowac turbo i pojezdzisz :) ... produkoane do 2007 ( a moze poczatku 2008 )

Silniki diesla 2.0 w E91 wystepowaly dwa :

M47 122(318d) i 163(320d) tylko przed liftem

N47 143 (chyba)przed i po lifcie , 177(320d) przed i po lifcie i 184(320d) tylko po lifcie

 

zasadniczo ponoc auta po lifcie sa lepiej wyciszone w kwestii odgłosów zawieszenia aczkolwiek w przed liftowych dramatu na pewno nie ma.

 

A resztę szukaj na forum ... naprawdę tematów nie brakuje ... ale z czytaniem forum uważaj bo musisz pamietac ze tu pisza ludzie ktorzy maja problem ... i tematow o awariach jest zatrzesienie ... nikt nie pisze jak to mu pieknie autko jezdzi i od pol roku nic sie nie zepsulo ... :)

 

Powodzenia w szukaniu :)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
W skrócie abyś wiedział czego szukać na forum:

Chip - tuning silnika poprzez zmiany parametrów wtrysku, doładowania , dawki paliwa ... i pewnie kilku innych elementów BEZ INGERENCJI MECHANICZNYCH

rozrząd ... poszukaj sobie informacji o silniku N47 ... jego najpowszechniejszą ( z poważnych i dlatego najgłośniejszą ) awarią jest zerwanie łańcucha rozrządu w stosunkowo młodym wieku ... podobno poprawione są juz silniki z oznaczeniem C ... A i B maja feler ... na forum jest tego ... wszystko juz napisane wiec szukaj i nie pytaj o co z tym chodzi bo tematu wszyscy maja serdecznie dosc.

Silnik 163 konie to poprzednik ... N47 i ma oznaczenie M47 wg wielu jest to odpowiednik VW 1,9 TDI ... jeżli chodzi o żywotność i był 20 lat unowocześniany zanim sie z niego wycofali ... ale niektórzy uważaja ze strzelaja w nich turbiny ... wg mnie zwyczanie trzeba szanowac turbo i pojezdzisz :) ... produkoane do 2007 ( a moze poczatku 2008 )

Silniki diesla 2.0 w E91 wystepowaly dwa :

M47 122(318d) i 163(320d) tylko przed liftem

N47 143 (chyba)przed i po lifcie , 177(320d) przed i po lifcie i 184(320d) tylko po lifcie

 

zasadniczo ponoc auta po lifcie sa lepiej wyciszone w kwestii odgłosów zawieszenia aczkolwiek w przed liftowych dramatu na pewno nie ma.

 

A resztę szukaj na forum ... naprawdę tematów nie brakuje ... ale z czytaniem forum uważaj bo musisz pamietac ze tu pisza ludzie ktorzy maja problem ... i tematow o awariach jest zatrzesienie ... nikt nie pisze jak to mu pieknie autko jezdzi i od pol roku nic sie nie zepsulo ... :)

 

Powodzenia w szukaniu :)

 

dzieki za info ale az tak daleko idacym laikiem nie jestem :P przechodze kolejne etapy serii 3 i teraz czas na kolejny. Jedyna zmiana to chyba czas na diesla ... tylko ten filtr czasteczek mnie martwi. ile kosztuje przerobienie tego ustrojstwa?

BUNIA :)
Opublikowano

 

dzieki za info ale az tak daleko idacym laikiem nie jestem :P przechodze kolejne etapy serii 3 i teraz czas na kolejny. Jedyna zmiana to chyba czas na diesla ... tylko ten filtr czasteczek mnie martwi. ile kosztuje przerobienie tego ustrojstwa?

 

Prof wycięcie max 1500-1600 PLN, zazwyczaj taniej.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
za 40 kupisz warte uwagi 320d z 06-07r bez problemu z rozrządem. do tego mozesz trafić na wersje bez dpf (rura w dół)
Opublikowano
(...) ale niektórzy uważaja ze strzelaja w nich turbiny ... wg mnie zwyczanie trzeba szanowac turbo i pojezdzisz :) (...)

 

Nie zaklinaj rzeczywistości. Ja dbałem i poleciała, podobnie inni. Każdy chwali to co ma, jednak odrobinę obiektywnego podejścia nie zaszkodzi. Nie koniecznie jest to związane z efektownym rozleceniem się turbiny, często jest to uszkodzenie sterownika lub mechanizmu zmiennej geometrii i w samochodzie zdychają KM oraz cierpi dynamika z czego duża liczba właścicieli nawet nie zdaje sobie sprawy.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Sam obecnie posiadam E91 z końcówki 2007 r. Jest to wersja z silnikiem N47 (143KM) przed liftem i odpukać od momentu zakupu auta (2,5 roku temu) nie działo się nic.

Sam naczytałem się wiele tematów związanych z łańcuchem rozrządu, itd no i oczywiście były/są cały czas pewne obawy, choć staram się tym w ogóle nie przejmować.

Oczywiście nie jest to żaden demon prędkości, czy też przyspieszenia, ale do normalnej, dynamicznej jazdy w zupełności wystarcza, przy dość rzadkich wizytach na stacji benzynowej (nad chipem myślę od dwóch lat), ale dotychczas się nie zdecydowałem.

 

Niestety jest to moje pierwsze BMW dotychczas, i po dwóch latach śledzenia forum i przeglądania aut innych użytkowników brakuje mi kilku rzeczy, by czerpać z jazdy jeszcze większą przyjemność, a bez wątpienia są to zwykłe fotele, brak idrive, brak ksenonów, zewnętrzny m-pakiet, itd - ogólnie za dużo tego wszystkiego by w to inwestować, pojeżdżę autem pewnie jeszcze do końca roku i pomyślę nad czymś nowym, zapewne będzie to także E90/E91, tylko LCI, mam nadzieję że z tym wszystkim czego mi teraz brakuje i jednak w wersji 3.0.

Opublikowano

jak tak generalnie sie nastawiam na roczniki 2006-2008 r. mam budzet i jezeli trafie cos fajnego ale starszego( w tych granicach ) to z pewnoscia rozwaze. Ja o czesci sie nie martwie sam juz przez tyle lat uzytkowania BMW nauczylem sie kupowac omijajac marze ASO czy innych mechnikow, mam tez kilku mechanikow i wiem co kazdy moze mi naprawic.

A tak z drugiej beczki jakie sa roznice miedzy 1.8 a 2.0 diesel? ktore lepsze bo patrzylem na seryjne dane i niewiele sie roznia tak naprawde. A jak rzeczywistosc? czyli mowicie ze do momentu bledu olac filtr czasteczek i jak cos sie bedzie dzialo wyciac... tak ?

BUNIA :)
Opublikowano

Wsio to 2.0 Dizle tylko inne oznaczenia :) w zależności od mocy

 

Za 40k to nawet nie szukaj nic 2007-2008 bo to nie ma sensu kompletnego. Bardziej 2005-6. Z tym że nastaw się na przebiegi 200kkm w górę, i nie wierz w te igiełki z allegro bo 90% tam, jest skręcona, a niektóre pewnie nie raz :) 

 

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
kiedys sciagalem auta mam jeszcze znajomych ktorzy to robia... jest szansa na takie roczniki tylko trzeba dluzej pogrzebac :). niestety tylko w Polsce samochody uzywana tak dlugo cene trzymaja :)ale wiadomo kazdy chce zarobic
BUNIA :)
Opublikowano
kiedys sciagalem auta mam jeszcze znajomych ktorzy to robia... jest szansa na takie roczniki tylko trzeba dluzej pogrzebac :). niestety tylko w Polsce samochody uzywana tak dlugo cene trzymaja :)ale wiadomo kazdy chce zarobic

w Polsce są jedne z najtańszych aut w europie!! tylko jest jeden mały haczyk !! większość przyjechała z zachodu z przebiegiem ok.400tys + a u nas mają po 150tys.( lub rozbite itp) Tam nasz handlarz kupuje za 50% ceny a pózniej szybki myk pod granica , przebieg w dół( ew. wymiana fotela kierowcy , gałki , kierownicy ) i auto automatycznie 15 tys zł do góry lub jeszcze więcej. Niestety znam wielu takich ludzi :duh: a pózniej Pan Kowalski kupuje takie auto za grube pieniądze bo chce mieć na dłużej a tu co chwila jakaś awaria ;/

Opublikowano

w Polsce są jedne z najtańszych aut w europie!! tylko jest jeden mały haczyk !! większość przyjechała z zachodu z przebiegiem ok.400tys + a u nas mają po 150tys.

 

z tym sie zgodzic nie moge ze najtansze... na zachodzie auto 10 letnie lepiej jest oddac za 1000e niz je dalej trzmac badz oddac na zlom. najczesciej sa oddawane w rozliczeniu przy zakupie nowego. Niestety w Polsce to nadal jest target dla wielu na ktorym mozna gruba kase zarobic... taki kraj. Co do przebiegu to sie zgodze bo na zachodzie gdzie maja drogi osoba ktora ma disla kupuje go by na siebie zarobil co jest norma przebieg oko 300 000 km dla np 5-7 latka. Tylko ze tam nikt nie kombinuje i wszystko w serwisie sie robi. I to nie przebieg ma znaczenie a to jak byl uzytkowany i serwisowany.

BUNIA :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.