Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Z takim przebiegiem to będzie ciężko kupić coś z lat 2008 - 2010, więc musisz szukać coś około 2010 - 11r i to najlepiej z salonu, jeśli zależy ci na autentyczności przebiegu, bo tam więkoszość aut ma niskie przebiegi.

 

Zakładając budżet 25k eur ja bym poczekał ze 2 miesiące i kupił serię F albo 30 albo 10 to po pierwsze.

:norty:

 

Nie ma opcji, żeby kupił przyzwoitą f10 za te pieniądze, a już na pewno nie z tym przebiegiem.

 

auta z ASO nie zawsze są pewne tak jak się wydaje to takie 3 grosze ode mnie :cool2:

 

 

Ale chociaż jest ta gwarancja.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Zakładając budżet 25k eur ja bym poczekał ze 2 miesiące i kupił serię F albo 30 albo 10 to po pierwsze.

Kupując auto za ok 100.000zł trafisz w 90% na auto którego problem z rozrządem nie dotyczy to dwa.

X3 f25 za takie pieniążki też już teoretycznie możesz zacząć oglądać, a auta z ASO nie zawsze są pewne tak jak się wydaje to takie 3 grosze ode mnie :cool2:

 

A gazdety w stylu aut domykane lusterka i inne pierdółki zawsze można dołożyć/dokodować :norty:

 

A ja się zgodzę z tym co napisał dziqsek. Lepiej poczekać i kupić serię F. E90 to konstrukcja z 2005 roku i płacić za nią (nie mówie o 335i, m3 czy innych ciekawych wersjach) ok. 100 tyś zł to dla mnie gruba przesada biorąc pod uwagę, że to będzie zwykły dieselek 2.0 177. Pojeździsz 2 lata i auto konstrukcyjnie będzie już leciwe... Za te pieniądze wolałbym coś dużo świeższego, np. A4 B8, za podobną kwotę masz z 2009-2010 roku, przebiegiem do 50-60 tyś diesel 2.0 170 a jak się trochę poszczęści to i może z quattro wpadnie. Bez quattro jest ich mnóstwo w cenach ok. 20 tyś E... Auto konstrukcyjnie z 2008 r dużo świeższe niż e90 z całym szacunkiem...

tak na szybkości:

 

http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogloszenia/audi-a4-avant-2-0-tdi-dpf-quattro-ambition-170ps-kirberg/178382430.html?useCase=SearchSession&lang=pl&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=109&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=70000&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=2009&tabNumber=1

 

2011 quattro 30 tyś przebiegu:

http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogloszenia/audi-a4-2-0-tdi-quattro-alcantara-xenon-homburg/177803082.html?useCase=SearchSession&__lp=23&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=109&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&ambitCountry=DE&siteId=POLAND&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=70000&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=2009&lang=pl&pageNumber=1

Opublikowano

Orientowałem się u znajomka co ma sklep z częściami samochodowymi, i ponoć części do BMW sa bardzo drogie w porównaniu np z Audi (nad którym tez sie zastanawiam..) prawda?

 

Odnosnie części ja mam lekko odmienne zdanie, jak jade do serwisu seata co by kupić jakieś części do leona 2002r mojej zony to jak się dowiaduje o ceny to wydaje mi sie ze drozej jak do BMW.

Np ostatnio za tracze ATE w intercars do seata zaplacilem 280zl/szt po rabatach(takie same jak do audi TT).

A do E46 2.0 w SERWISIE BMW chyba po 350zł/szt by wyszło za ORYGINAŁY po rabacie.

 

Moze i a4 jest nowaszą konstrukcją NIE jezdziłem, ale za to jezdzilem ośką A6 2008 i moja stara E46 się duzo lepiej prowadziła niz to AUDI(audi bezwypadkowe). Nie mowiąc o E91 w której prowadzenie jest Bajką :).

Tak wiec oprócz nowoczesności polecam jeszcze się przejechać autostradą jednym i drugim, bo ja co po niej jade to mam banana i wtedy najlepiej doceniam BMW.

Jezeli na autostrady polcił bym ci jeszcze opcje sportowego zawieszenia :)

Opublikowano
Witam serdecznie,

 

Przymierzam sie do zakupu autka w Niemczech, ponieważ tutaj obecnie przebywam. Suma jaka chce przeznaczyć, to coś w granicach 18-23tys Euro. No mogę zrobić wyjątek opcjonalnie do 25tys Euro jak mega będzie warto. Zastanawiam sie nad zakupem BMW 3ciej serii, i chciałbym prosić o poradę fachowców ;)

Pozdrawiam,

 

Ja fachowcem nie jestem, bo też się radziłem tutaj na forum, co wybrać: 318i, 320i. Jednak ktoś doradził mi 325i z silnikiem R6 (mówimy o klasie E90-91).

Jedyne, co mnie zastanowiło to spalanie, ale problem rozwiązany, bo nie taki diabeł straszny jak go malują.

 

Wybrałem więc, że wybór nastąpi pomiędzy 320i (170 KM) automat a 325i (218 KM). Wersja 320i z automatem: da się kupić i znaleźć w granicach 20-22 tys E z przebiegiem do 50 tys. Niestety, w takiej cenie bardzo ciężko znaleźć o wiele lepsze, mocniejsze i z lepszym silnikiem 325i - przebiegi zaczynają się od 60 wzwyż.

 

Szkoda, że wszyscy tak się rzucają na diesle. Swoją drogą to dziwne, kupować auto za 25 tys. i żałować 3 litry na paliwo więcej. W mieście 325i spala 12-13 - ale już na trasie wbrew temu, co tutaj niektórzy mówią, przy 120-140 da się spalić nawet poniżej 8l. Są filmy na youtube, które pokazują spalanie.

 

Oraz polecam stronę spritmonitor.de.

 

Kupując auto za 22-25 tys E90 kupisz naprawdę bardzo dobrze wyposażoną. A czy warto poczekać na F30? przyznam szczerze, nie wiem. Musiałbyś pewnie z rok poczekać, aż cena spadnie do przyzwoitego poziomu. Jeśli chodzi o koszty, naprawy, sprawa jest jedna: jeśli kupisz F10, lub jakąkolwiek piątkę, zawsze będą większe koszty eksploatacji. Seria 3 jest taka hm...optymalna (nie mówimy o ekstremum) jeśli chodzi o wydatki. Mam nadzieję, że choć trochę naświetliłem sprawę. U mnie, jeśli uda mi się trafić będzie to 325i - lub, jeśli jednak nie będzie to ful-wypas 320i w automacie z niskim przebiegiem.

Opublikowano

Myślę, że w tej kwocie o której piszesz spokojnie kupisz fajnego polifta 2009/2010. Jeżeli chodzi o przebieg w 320d to raczej ciężko będzie w tym roczniku znaleźć coś poniżej 50 k. Ale uważam, że jeżeli kupisz zadbane auto z przebiegiem do 100 k, to w zasadzie jakbyś nowe autko kupił. Silnik 184 KM jest dynamiczny i sprawia frajdę z jazdy. Ja wprawdzie mam jeszcze pre-LCI, ale miałem okazję jeździć poliftową E91.

Tak jak już wcześniej pisałem, jeżeli w aucie wszystko było zmieniane na czas i nie będzie po cmoku, to nie powinno być większych problemów technicznych. Głównym mankamentem w 320d jest szurający łańcuch, który zdarzało się już, że się zrywał, ale to raczej w starszych konstrukcjach 143 i 177 konnych. Czasem występują wadliwe koła pasowe, które trzeba wymienić, dwumas + sprzęgło (ale raczej nie przy tym przebiegu, o którym piszemy). Ogólnie auto jest :cool2: Zapewnia przyjemność z jazdy. Bardzo dobre zawieszenie (polecam m-technik) i design nie taki wcale przestarzały.

Gdy kupowałem swoją e91, tez przez chwilę zastanawiałem się nad A4 B8, ale szybko zrezygnowałem. Za każdym razem jak patrze na wnętrze tego auta, to mam wrażenie, że brzydszego nie widziałem :duh: - ale to oczywiście subiektywna ocena.

Jak dla mnie jedyny minus E91 to mało miejsca w środku i w bagażniku.

Opublikowano

A ja się zgodzę z tym co napisał dziqsek. Lepiej poczekać i kupić serię F. E90 to konstrukcja z 2005 roku i płacić za nią (nie mówie o 335i, m3 czy innych ciekawych wersjach) ok. 100 tyś zł to dla mnie gruba przesada biorąc pod uwagę, że to będzie zwykły dieselek 2.0 177. Pojeździsz 2 lata i auto konstrukcyjnie będzie już leciwe... Za te pieniądze wolałbym coś dużo świeższego, np. A4 B8, za podobną kwotę masz z 2009-2010 roku, przebiegiem do 50-60 tyś diesel 2.0 170 a jak się trochę poszczęści to i może z quattro wpadnie. Bez quattro jest ich mnóstwo w cenach ok. 20 tyś E... Auto konstrukcyjnie z 2008 r dużo świeższe niż e90 z całym szacunkiem...

 

 

Tak nawiasem, jesteśmy na forum BMW a nie na forum AUDI, kolega wyraźnie napisał ze szuka BMW !! BMW !! a nie AUDI, to po pierwsze

 

Po drugie... Skoro dla ciebie E90 z 2010 - 11r to "stary model" to sorry.

 

Po trzecie... za 100tys. to kolega nie kupi f30 - tak wyposażonej jak E90 nie wspominając już o jakimś m-paku czy większym silniku. Za dobrze wyposażone F30 trzeba dać o tyle : http://otomoto.pl/bmw-320-d-f30-fv23-bawaria-janki-C27522370.html Za 100 tys. to sobie możesz kupić 116i w podstawowej wersji. F30 tak szybko nie stanieje, a już na pewno nie w ciągu 2 miesięcy.

 

Po czwarte... za te 100tysi można kupić na prawdę ładną E90 LCI w m-paczku z rocznika 2010 - 11 w full opcji z silnikiem 184km, a może i nawet 245km.

 

I tak szczerze jakoś bardziej do mnie przemawia w chwili obecnej ładne E90 LCI w M-pakiecie niż podstawowa wersja F30, oczywiście mówie o wyglądzie zewnętrznym, bo środek jest nie porównywalnie ładniejszy w f30

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

A ja się zgodzę z tym co napisał dziqsek. Lepiej poczekać i kupić serię F. E90 to konstrukcja z 2005 roku i płacić za nią (nie mówie o 335i, m3 czy innych ciekawych wersjach) ok. 100 tyś zł to dla mnie gruba przesada biorąc pod uwagę, że to będzie zwykły dieselek 2.0 177. Pojeździsz 2 lata i auto konstrukcyjnie będzie już leciwe... Za te pieniądze wolałbym coś dużo świeższego, np. A4 B8, za podobną kwotę masz z 2009-2010 roku, przebiegiem do 50-60 tyś diesel 2.0 170 a jak się trochę poszczęści to i może z quattro wpadnie. Bez quattro jest ich mnóstwo w cenach ok. 20 tyś E... Auto konstrukcyjnie z 2008 r dużo świeższe niż e90 z całym szacunkiem...

 

 

Tak nawiasem, jesteśmy na forum BMW a nie na forum AUDI, kolega wyraźnie napisał ze szuka BMW !! BMW !! a nie AUDI, to po pierwsze

 

Po drugie... Skoro dla ciebie E90 z 2010 - 11r to "stary model" to sorry.

 

Po trzecie... za 100tys. to kolega nie kupi f30 - tak wyposażonej jak E90 nie wspominając już o jakimś m-paku czy większym silniku. Za dobrze wyposażone F30 trzeba dać o tyle : http://otomoto.pl/bmw-320-d-f30-fv23-bawaria-janki-C27522370.html Za 100 tys. to sobie możesz kupić 116i w podstawowej wersji. F30 tak szybko nie stanieje, a już na pewno nie w ciągu 2 miesięcy.

 

 

Po czwarte... za te 100tysi można kupić na prawdę ładną E90 LCI w m-paczku z rocznika 2010 - 11 w full opcji z silnikiem 184km, a może i nawet 245km.

 

I tak szczerze jakoś bardziej do mnie przemawia w chwili obecnej ładne E90 LCI w M-pakiecie niż podstawowa wersja F30, oczywiście mówie o wyglądzie zewnętrznym, bo środek jest nie porównywalnie ładniejszy w f30

 

Pzdr

 

Ad.1 Dzięki, nie wiedziałem, od zawsze myślałem, że to forum wartburga.

Ad.2 Tak, jest to stary model KONSTRUKCYJNIE, wróć się do mojego postu i doczytaj dokładnie. To, że lifting zmienia parę rzeczy nie oznacza, że jest to nowy model, nadal jest to konstrukcja z 2005 roku i choćbyś dalej nie umiał czytać ze zrozumieniem, to tego nie zmienisz.

Ad.3 Nie napisałem nigdzie, że za 100 tyś kupi f30 - czytaj ad.2 z czym masz problem. Napisałem, jedynie żeby poczekał, bo stanieją (w domyśle...).

Ad.4 Nadal jest to jak wspólnie zauważyliśmy Forum cyt'' Forum dyskusyjne – przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach'' więc pozwól, aby można było używać nazwy innych marek niż BMW.

Ad.5 Nie dość że nie przeczytałeś mojego postu ze zrozumieniem, to jeszcze autora tematu kolejny cyt" Orientowałem się u znajomka co ma sklep z częściami samochodowymi, i ponoć części do BMW sa bardzo drogie w porównaniu np z Audi (nad którym tez sie zastanawiam..) prawda?" - Błagam nie wypowiadaj się już, a jeśli musisz to nie cytuj mnie.

Opublikowano

Ślicznie dziękuje wszystkim za tak szybkie o konstruktywne odpowiedzi! ;)

 

dziqsek: Czekać nie mogę, auto bardzo potrzebuje, ponieważ często do Polski jeżdzę a teraz tych wypraw troszkę mnie czeka.. Co do rozrządu - mówisz o tych 2litrówkach po 2010 roku? Są już sprawdzone i poprawione? Auta z ASO w Polsce może i nie są sprawdzone, ale w Niemczech tak, mam 2 ludzi co pracują w BMW, i troszkę informacji mi przekazali.. Tutaj wszystko jest na bardzo wysokim poziomie w ASO, wymieniają Ci na zaś wszystko nawet gdy auto jest 2-3miechy po przeglądzie. A o cofanie liczników to wiadomo, że tu nie ma się co martwić. Za duże kary są za to.. Co do gadgetów, oczywiśćie wszystko można domontować, ale ja jak kupie auto, to nie chce już w nie ładować i poświęcać czasu, auto ma lecieć sprawiać przyjemność z każdego km i być niezawodne (wydając taką kasę chyba mogę tego oczekiwać..).

 

kamiloo98: Da radę, da, tylko chodzi tutaj bardziej konkretnie, który model jaki silnik. I pamiętaj, że patrze na rynek niemiecki.. Np takie 2.0 177km już od 20k Euro chodzą z takim przebiegiem, w przeciwieństwie do Audi, które jest znacznie droższe. F10 są prześliczne i mega fajne, ale to już koszta grubo wyższe niestety ;/ Pyzatym lepiej kupować końcówki seri, auta, które są już dopracowane.

 

qwertykk: Nie idę za modą, nie zależy mi na tym by auto wyglądało jak nie wiadomo co najnowsze etc.. Nie robi mi to. Auto ma być porządne, nie psuć się, jechać dobrze i prowadzić sie, no i być bezawaryjne. I tak jak pisałem wyżej na F30 stać mnie nie będzie, a czekać nie mogę, mam mase tras przed sobą do zrobienia, a nie mam nic w chwili obecnej ;) Audi: fakt bardoz mi się podobają, i też mocno rozwarzam tą opcję. Jednak te silniki 2.0 ponoć cholernie awaryjne ;/

 

Jak to wogle z tymi 2.0 TDI jest? Są awaryjne, czy nie? Po jakimś roku wyeliminowali te bolączki, czy wciąż syf, jak to wszędzie opisują.. Taki motor mi najbardziej pasuje szczerze mówiąc, ale no naczytałem się dużo złego... Czy w BMW i Audi jest ten sam motor 2.0 TDI?

 

galczych: Oj tak, jazda próbna to podstawa każdym autkiem ;) Tylko pytam tutaj, by dopytać o silniki, które najlepiej by mi pasowały, co byście polecili..

 

domenicus : Ja automatu na pewno nie kupie, bo zabiera mi to całą zabawę. Co do spalania to jest to ważne dla mnie, ponieważ robiąć raz w miesiąću 3000km to na 1litrze spalania mnieij oszczędzam 30litrów, czyli 180zl, na 2litrach 360zl, A to jednak troszkę jest miesięcznie. Wiadomo, chciałbym by auto miało 300psów, ale jakbym takim prół autobaną 200/220km/h to wir w baku przyprawiłby mnie o zawał serce, i pewnie nie miałbym za co wrócić, dlatego też stawiam bardziej na coś wypośrodkowanego oszczędność/moc czyli taki 177ps 2.0 najbardziej mi w sumie leży no albo ten 218ps.. Nie wiem sam, wciąż dylemat. Zależy mi na bezawaryjności..

 

hassassyn: CZyli uwarzaz ze te 177konne wersje są wadliwe? Czy te po 2010 są już ok? Na jaki silnik do 320d czychać? ;)

 

kamiloo98 Zgodze się z toba nt F30, Auto super, ale i w cenie, i szybko nie stanieją. 245konny dieselek raczej odpada, nie dostane za tą cene jak patrze, a jest mocno kuszące ;) Czyli mowisz z silnikiem 184ps - jakie to jest dokładnie oznaczenie tego silnika? I jak z jego awaryjnością?

 

Będę zobowiązany za jakieś przykładowe linki do mobile.de - które wg was wybrać i dlaczego..

Opublikowano
Ślicznie dziękuje wszystkim za tak szybkie o konstruktywne odpowiedzi! ;)

 

 

qwertykk: Nie idę za modą, nie zależy mi na tym by auto wyglądało jak nie wiadomo co najnowsze etc.. Nie robi mi to. Auto ma być porządne, nie psuć się, jechać dobrze i prowadzić sie, no i być bezawaryjne. I tak jak pisałem wyżej na F30 stać mnie nie będzie, a czekać nie mogę, mam mase tras przed sobą do zrobienia, a nie mam nic w chwili obecnej ;) Audi: fakt bardoz mi się podobają, i też mocno rozwarzam tą opcję. Jednak te silniki 2.0 ponoć cholernie awaryjne ;/

 

Jak to wogle z tymi 2.0 TDI jest? Są awaryjne, czy nie? Po jakimś roku wyeliminowali te bolączki, czy wciąż syf, jak to wszędzie opisują.. Taki motor mi najbardziej pasuje szczerze mówiąc, ale no naczytałem się dużo złego... Czy w BMW i Audi jest ten sam motor 2.0 TDI?

 

Będę zobowiązany za jakieś przykładowe linki do mobile.de - które wg was wybrać i dlaczego..

 

Ja też nie idę za modą, daję pomysł na auto które jest tej samej klasy a nowsze pod wieloma względami (co nie oznacza, że lepsze) i w relacji jakość/cena wypada lepiej przy tym budżecie. Sam jeżdżę e90 i jestem zadowolony, ale obiektywizm przyda się i na tym forum...

2.0 tdi w b8 to common rail (od 2008) całkiem inna konstrukcja niż starych 2.0 tdi pd padających jak muchy gdy wiatr zawieje. Praktycznie brak wyraźnych problemów z silnikiem na tle konkurencji oraz ogólnej awaryjności nowoczesnych diesli, czasem niedomagają filtry dpf, silnik na pasku rozrządu (wymiana co 160-180 tyś) Oczywiście w porównaniu do 2.0 bmw jest to inny silnik. I jeszcze jedna sprawa, łatwiej o 4x4 w audi.

Opublikowano

Typowo "polskie" podejście, kupić byle najnowszy model, chociaz mnie "prawie na niego nie stać", albo najlepiej po jakimś dużym dzwonie, bo taniej, a jednak nowy model :mad2:

 

Kup e90 i się nie zastanawiaj. Samochód jest dopracowany i sporo tańszy już teraz. Możesz mieć fajne wyposażenie w tej cenie, a F30 kupisz golasa, że aż żal.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano

Nie wiem czym teraz jeździsz.

Ale trzeba zdać sobie sprawę iz silnik 245ps w automacie pali tyle co 2.0 150ps w manualu z e46.

Oczywiście w porównaniu do 177km spali wiecej, ale na trasie bedzie to jakies 0,7l.

Trzeba pamiętać iż siliniki 3.0 także maja problemy z rozrządem, tyle ze mniej się o tym słyszy bo jest ich mniej.

Opublikowano
Najbardziej ekonomiczne są wersje 318d 143KM. Po chipie na 170-180KM dynamika też jest ok, a na ekonomii się nie traci. Owszem można też szukać po 2009 roku wersji 320ED 163KM, ale to biały kruk. Nigdy nie widziałem w sprzedaży. Jednak pali jeszcze mniej niż 318d.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

wiem ,ze nie powinienem ale to powiem. Ja jakbym miał robić trasy po 3 tys km to na pewno bym nie kupował 3. Za głośna i za mało komfortowa. Na trasach najbardziej męczy hałas złe fotele a nie linia karoserii.

Lepiej już inny model lub jak Cie nie stać to starszy lub inną markę.

Ja robiłem trase ok 1000 km A6 i moją 3 i lepiej się jechało A6 mniej byłem zmęczony.

Jesli już musisz brac 3 i nie musisz płacić akcyzy to bierz coś z R6 będzie lepiej na autostradach , ciszej i wygodniej.

Zwróć także uwagę na fotele bo te standardowe są gorsze. Ja mam sportowe i są ok ale szału nie ma.

 

NIe wiem czy nie lepiej kupić zadbaną 525/530 w e60 z małym przebiegiem i tymi super fotelami co mają pełno regulacji ale nie wiem jak się nazywają.

 

Reasumując zalecam wiekszy silnik , pneumatyczne zawieszenie, super fotele i dobre wyciszenie.... i co wyszło :mrgreen: C5 2,7 HDI hehe :mad2:

Opublikowano

Może ta Twoja jest męcząca i hałaśliwa, ale uwierz mi nowsze roczniki są dobrze wyciszone. Przy 120 km/h jest ok 2000 rpm i silnika praktycznie nie słychać. Szum powietrza też nie daje się we znaki. Fotele sportowe są zarazem bardzo komfortowe (ale to sprawa indywidualna). Swoją kupowałem trochę w ciemno bo jeździłem wcześniej modelem ze starszym silnikiem i do tego w wersji 122 KM i to była rzeczywiście porażka. Zauważam jednak, że modele z końca produkcji są jeszcze bardziej dopracowane. Sam FL niewiele tu zmienił. BMW dopracowuje auta przez cały czas. W swojej jedynce też widzę sporą różnicę między poprzednim egzemplarzem (oba po FL) w nowej nawet lusterka są sporo większe. Ba, nieoficjalnie zmienili nawet silnik. Ciągle jest to formalnie ta sama jednostka 204KM, ale po 2010 chipuje się 20KM więcej niż starsze.

Nawet zawieszenie jest bardziej komfortowe w młodszych rocznikach. Choć może to też zasługa bardziej dopracowanych opon RFT. Jednak jedynka z 2010r na 17" (non RFT) jest bardziej komfortowa niż trójka z 2008 roku na 16 cali też na zwykłych oponach. W poprzedniej jedynce subiektywnie nie było tak komfortowo (rocznik 2007 po FL)

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
wiem ,ze nie powinienem ale to powiem. Ja jakbym miał robić trasy po 3 tys km to na pewno bym nie kupował 3. Za głośna i za mało komfortowa. Na trasach najbardziej męczy hałas złe fotele a nie linia karoserii.

Lepiej już inny model lub jak Cie nie stać to starszy lub inną markę.

Ja robiłem trase ok 1000 km A6 i moją 3 i lepiej się jechało A6 mniej byłem zmęczony.

Jesli już musisz brac 3 i nie musisz płacić akcyzy to bierz coś z R6 będzie lepiej na autostradach , ciszej i wygodniej.

Zwróć także uwagę na fotele bo te standardowe są gorsze. Ja mam sportowe i są ok ale szału nie ma.

 

NIe wiem czy nie lepiej kupić zadbaną 525/530 w e60 z małym przebiegiem i tymi super fotelami co mają pełno regulacji ale nie wiem jak się nazywają.

 

Reasumując zalecam wiekszy silnik , pneumatyczne zawieszenie, super fotele i dobre wyciszenie.... i co wyszło :mrgreen: C5 2,7 HDI hehe :mad2:

 

Powinieneś i dobrze, że to mówisz, bo sam jeżdżę e91 i z kolegą do włoch jego e90 lci i rzeczywiście, wyciszenie jest na plus w stosunku do mojej (ale tylko delikatnie) fotele sportowe mam u siebie i mam mieszane uczucia, z jednej strony świetnie trzymają w zakrętach są trwałe a z drugiej strony dużo mniej wygodne w trasach, zawsze mnie albo plecy bolą albo uda i próbowałem tryliard konfiguracji - każdy ma inne odczucia. Niestety albo i stety, w kwestii komfortu na trasie i tylko w tym, laguna III jest dużo lepsza w stosunku do e90, tak samo jak C5 z hydro zawieszeniem. E60 lci bardzo dobry pomysł.

Opublikowano

hassassyn: CZyli uwarzaz ze te 177konne wersje są wadliwe? Czy te po 2010 są już ok? Na jaki silnik do 320d czychać? ;)

 

Nie kolego, nie uważam, żeby 177 konne były jakoś szczególnie wadliwe. Mnie jeszcze nie zawiodła, ale czytam na forum o pękających łańcuchach. Mi ostatnio zaczął natomiast delikatnie szurać.

Opublikowano

Co do foteli sportowych to tez jakos w e90 nie mogę idealnie dopasować pomimo tego ze jest wiecej regulacjji niż w e46 gdzie robiłem na raz trase do Bułgarii 24godziny bez przerwy - nie licząc tankowań i nic nie przeszkadzało.

Podobne spostrzerzenia ma moja żona, ale pomyślałem iż starzy sie robimy, a tu widze ze takie spostrzeżenia nie tylko ja mam.

 

Natomiast zawsze bylem zdania iz miękkie fotele na krotkie trasy, a twarde i dobrze wyprofilowane na długie.

Opublikowano

Sorry qwertyk, że cie uraziłem, zapomniałem, że jesteś najmądrzejszy, że tylko ty możesz doradzać, i że wiesz wszystko najlepiej.

 

A jak sam napisałeś to jest forum i jak będę chciał to będe cie cytował

 

A tak nawiasem skoro tak chwalisz inne marki to po co kupiłes bmw, skoro audi mniej awaryjne, laguna jest wygodniejsza, tu polecasz audi :duh:

 

I tak wracając do mojego czytania ze zrozumienie, które ma sie bardzo dobrze, e90 lci to zupełnie inny samochód niż E90 PreLci, mimo, ze jest to ta sama buda.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Co do foteli sportowych to tez jakos w e90 nie mogę idealnie dopasować pomimo tego ze jest wiecej regulacjji niż w e46 gdzie robiłem na raz trase do Bułgarii 24godziny bez przerwy - nie licząc tankowań i nic nie przeszkadzało.

Podobne spostrzerzenia ma moja żona, ale pomyślałem iż starzy sie robimy, a tu widze ze takie spostrzeżenia nie tylko ja mam.

 

Natomiast zawsze bylem zdania iz miękkie fotele na krotkie trasy, a twarde i dobrze wyprofilowane na długie.

 

Ja mam tak samo. Nie mogę jakoś optymalnie ustawić tych foteli sportowych. Tym bardziej, ze jak ktoś za mną siada z tyłu, to muszę się przesuwać :mad2: .

Opublikowano
Sorry qwertyk, że cie uraziłem, zapomniałem, że jesteś najmądrzejszy, że tylko ty możesz doradzać, i że wiesz wszystko najlepiej.

 

A jak sam napisałeś to jest forum i jak będę chciał to będe cie cytował

 

A tak nawiasem skoro tak chwalisz inne marki to po co kupiłes bmw, skoro audi mniej awaryjne, laguna jest wygodniejsza, tu polecasz audi :duh:

 

I tak wracając do mojego czytania ze zrozumienie, które ma sie bardzo dobrze, e90 lci to zupełnie inny samochód niż E90 PreLci, mimo, ze jest to ta sama buda.

 

Pzdr

Nieprawda. Zmiany widać od momentu nie lci lecz nowych wersji silnikowych. Tj 10 2007.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

W sumie mam e91 tylko 5 miesięcy ale te fotele sportowe to chyba za dużo regulacji mają ( pompowane plecy , boczki itp ) nie umie ich ustawić. Nawet jak dam na pamięć na 1 żona i 2 dla mnie . To po przestawianiu po żonie z 1 na 2 zawsze jeszcze coś do reguluję .

 

W e39 było mniej problemów. A także przy większych prędkościach ciszej :shock:

Opublikowano
Sorry qwertyk, że cie uraziłem, zapomniałem, że jesteś najmądrzejszy, że tylko ty możesz doradzać, i że wiesz wszystko najlepiej.

 

A jak sam napisałeś to jest forum i jak będę chciał to będe cie cytował

 

A tak nawiasem skoro tak chwalisz inne marki to po co kupiłes bmw, skoro audi mniej awaryjne, laguna jest wygodniejsza, tu polecasz audi :duh:

 

I tak wracając do mojego czytania ze zrozumienie, które ma sie bardzo dobrze, e90 lci to zupełnie inny samochód niż E90 PreLci, mimo, ze jest to ta sama buda.

 

Pzdr

 

Wmawiasz rzeczy o których nie pisałem, m.in o tym,że autor tematu nie chce nic innego jak bmw i o innych rzeczach, więc kto chce doradzać a kto dowalać się i szukać dziury w całym?

Chwalę gdzie trzeba BMW, gdzie trzeba polecam do kupna, a gdzie indziej nie, bo moim zdaniem można się nad czymś innym zastanowić - Na tym chyba polega dyskusja, a nie jak co poniektórzy - bierz e90 nie zastanawiaj się, tym bardziej jak autor myśli również o audi. Kupiłem dlatego, że w tym budżecie który sobie założyłem, jest to bardzo fajne auto, dobrze się prowadzi i po prostu go chciałem kupić, ale mówimy o innym budżecie który sobie autor tego tematu założył, a jest w czym wybierać i tyle, a niektórzy oczywiście doszukują się teorii spiskowych - trochę obiektywizmu i szerszego spojrzenia by się przydało i tylko do tego zmierzam... Nie napisałem nigdzie, że audi jest mniej awaryjny - no dobra ok, poza silnikiem który nie ma pękającego rozrządu oczywiście mówimy o 2.0 tdi, bo 3.0 to inna bajka... Laguna jest rzeczywiście na dłuższe trasy wygodniejsza, ale to poniekąd wynika z tego, że mogę nie znaleźć idealnej, bezbolesnej pozycji w fotelu.

 

Co do rozumienia, dalej masz z tym problem, e90 i e90lci to ta sama konstrukcja, lifting zmienia tylko pewne elementy, baza zostaje taka sama, wiem, że ciężko się do tego przyznać ale jednak jest to nadal ta sama konstrukcja, bo chyba mi nie powiesz (do tego chyba zmierzasz...) że e90 lci projektowali od nowa? Zresztą liftiung to doskonały zabieg marketingowy, sprzedajemy auto nadal z tą samą konstrukcją, na tej samej płycie podłogowej, dołożymy parę elementów nowych - najlepiej zewnętrznych - koszta bardzo małe, bo silniki w lci występują w innych modelach i sprzedajemy ''prawie'' nowy model na kolejnych kilka lat, tak trudno to zrozumieć?

 

p.s tak na szybkości:

 

Facelifting, lifting (ang.: podniesienie twarzy, retusz twarzy) – modernizacja modelu samochodu polegająca jedynie na kosmetycznych zmianach w wyglądzie nadwozia i wnętrza.

W nadwoziu najczęściej zmianom ulegają reflektory, atrapa chłodnicy, lampy tylne, zderzaki, listwy boczne. W związku ze zmianami kształtu świateł, często zmienia się również kształt różnych elementów nadwozia, jak maska silnika, tylna klapa i błotniki. We wnętrzu zmianom przede wszystkim ulega deska rozdzielcza i tablica rozdzielcza. Lifting nie ingeruje zasadniczo w konstrukcję i zastosowaną w aucie technikę.

Opublikowano

Przeczytałem również, że autor tematu patrzy na audi.

 

W A6 z 2008 , którą czasami użytkuję - są fotele S-line . W skali 0-10 daje im 7, a fotelom z mojej e91 max 5. Za to fotele sportowe F30 z wersji sport daje im 9 ( siedziałem na nich , kierując, 7 godzin ) .

Opublikowano
Dzięki kolego za info, co do liftingu, dobrze, że podrzuciłeś bo nie wiedziałem do tej pory :cool2:

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Kup e90 i się nie zastanawiaj. Samochód jest dopracowany i sporo tańszy już teraz. Możesz mieć fajne wyposażenie w tej cenie, a F30 kupisz golasa, że aż żal.

Nawet nie przeszło mi przez myśl F30, ponieważ kupiłbym pewnie początek serii który pewnie jest niedopracowany, z duzym przebiegiem, no i jak mowisz golasa, takze odpada od razu..

E90: Jaki silniczek byś wybrał, by nie chlał więcej niż 6 na trasie jadać oszczędnie powiedzmy?

 

Nie wiem czym teraz jeździsz.

Ale trzeba zdać sobie sprawę iz silnik 245ps w automacie pali tyle co 2.0 150ps w manualu z e46.

Oczywiście w porównaniu do 177km spali więcej, ale na trasie będzie to jakieś 0,7l.

Trzeba pamiętać iż silniki 3.0 także maja problemy z rozrządem, tyle ze mniej się o tym słyszy bo jest ich mniej.

Czyli te 3litrówki jednak nie są takie dobre, i wcale nie lepsze od 2.0 w awaryjności? Musze przejechać się i sprawdzić, czy te 177ps będzie wystarczające. Ale myślę, że tak.. Nie będę ukrywać, ze jakby miał 245ps, i do 7miu mogłoby chlać na trasie przy 160 to bym się pokusił, bo frajda jest niesamowita wiadomo :) Ale nie sądzę, duży motor, to głodny, tak jak z dużym chłopem ;)

 

K8v8M: A jednak znalazłem np: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320-d-dpf-touring-edition-fleet-mfl-bi-xenon-nav-kitzingen/178603546.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=7%2C8%2C9%2C10%2C11%2C12%2C13%2C14%2C15%2C56&makeModelVariant1.modelDescription=320ED&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&transmissions=MANUAL_GEAR&features=XENON_HEADLIGHTS&features=NAVIGATION_SYSTEM&features=FULL_SERVICE_HISTORY&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=60000&categories=EstateCar

Powiedz, a jak to w ogóle jest z tymi opisami spalania.. Tutaj np pisze ze 4.1 na trasie.. To chyba fabryczne dane z książeczki i raczej nie do osiągnięcia chyba ze przy 100km/h, i faktycznie jak się jedzie kolo 140 to z 5l spali co? A przy 160 to i z 6 spokojnie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.