Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Yarisem raczej w trasy sie nie jeździ, chyba ze floty przedstawicieli.

Zaintrygowalo mnie... Chyba spróbuje ;)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

fakt , Auris ... zasugerowalem sie poprzednim takim konkures z Yarisem w roli glownej.

Nie zmienia to faktu ze auris to auto projektowane jako miejskie z mozliwoscia wyjazdu na wakacje calej rodziny ... czteroosobowej :)

raczej nie kupuje sie go po to aby smigac nim w trasy. Napewno nie hybryde ... na dzien dzisiejszy w trase najlepszy jest diesel i nic tego nie zmieni ... LPG moze sie jeszcze probowac bic ale musi byc duzy silnik.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Chyba Zapominasz ze e90 to tez kompakt jeśli patrzeć na wymiary wnętrza. Wiele kompaktów jest od niej przestronniejszych. A z drugiej strony aktualna jedynka jest wielkości serii 5 sprzed lat (E12).

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

chyba zapominasz ze o przeznaczeniu auta nie swiadczy jedynie jego wnetrze.

długosc nadwozia - znaczenie w miescie

rozstaw osi - komfort podróżowania, zwrotnosc

szerokość nadwozia - pokonywanie zakretow , miasto

 

oczywiscie w srodku moze i jest tyle miejsca co w aurisie... jednak do jazdy pozamiejskiej wybiore E91 a do miasta gdybym musial sie w nim poruszac 90% to kupiłbym aurisa( a dokładniej odpowiednik )

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
W środku jest dużo mniej miejsca niż w aurisie. Na tylnej kanapie jest wiecej miejsca w wielu autach segmentu B. Rozstaw osi w BMW ma związek napędem, a nie wielkością auta.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

tak, oczywiscie, jak zwykle masz racje ... ogolnie to wszystkie samochody są be niezaleznie od wszystkiego ... wazne zeby w aucie bym N47/57 i wtedy takie auto nadaje sie do wszystkiego od mijeskiego pierodzikółka po ciągnik siodłowy.

Kopanie sie z koniem normalnie :mad2: :mad2:

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
tak, oczywiscie, jak zwykle masz racje ... ogolnie to wszystkie samochody są be niezaleznie od wszystkiego ... wazne zeby w aucie bym N47/57 i wtedy takie auto nadaje sie do wszystkiego od mijeskiego pierodzikółka po ciągnik siodłowy.

Kopanie sie z koniem normalnie :mad2: :mad2:

Ale po co Ty takie bzdury wymyślasz ? Ja nic takiego nie napisałem. To ty masz problem z innymi autami. To nie ja napisałem ze auris sie w trasę nie nadaje tylko Ty.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Ostatnio słyszałem że w bmw e90 są silniki 6 cylindrowe i 4 cylindrowe jakie symbol jest tych silników

Pytanie powinno brzmieć jaki najlepszy.... odpowiedź wszyscy znamy :wink:

Opublikowano

Toż to jasne jest... 4cyl diesel M47 ... Ten basowy pomruk przy przyspieszaniu na 6tym biegu przy 60km/h...

Ehhh...

:search: :search: :search: :search:

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Docent chyba źle odrobiłeś lekcje. Przecież jedynym słusznym wyborem jest N47 który ledwie wącha paliwo i się nie psuje. M47 to złom :cool2:
Opublikowano
no tak ale N47 mnie wkurza bo na stacji paliw nie czuje w protwelu że wogóle jechałem ... jeszcze innym przelewać trzeba bo korkiem się przelewa po przejechaniu 200 km

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Panowie spokojnie :mrgreen:

Obojętnie czy M 47 czy N47 oba są bez szału. Niestety ale włoskie JTD jest lepsze :mrgreen: , nie ma problemów z turbo lub rozrządem a trakze ze sterownikami świec i termostatami.

Taka prawda.

Opublikowano
Panowie spokojnie :mrgreen:

Obojętnie czy M 47 czy N47 oba są bez szału. Niestety ale włoskie JTD jest lepsze :mrgreen: , nie ma problemów z turbo lub rozrządem a trakze ze sterownikami świec i termostatami.

Taka prawda.

 

Są dobre, ale czy lepsze? Pękają kolektory, sypią się dwumasy, awarie DPF (większe niż w silnikach n/m/47, gdzie trzeba naprawdę mocno się starać aby zabić filtr) Jedyne co wyróżnia naprawdę konstrukcje jtd pod względem awaryjności to układ wtryskowy, szczególnie pierwsze jednostki 105 km można było użytkować na rzepaku i jeździł :cool2:

Opublikowano

Termostatu bym jednak do usterek silnika nie włączył. Choć oczywiście jest z nimi problem.

Owszem większość jtd znane jest z dość niezawodnej pracy, ale ich parametry nie są takie jak silników BMW. Nawet wersja biturbo jest sporo słabsza. O elastycznosci się nie wypowiadam bo nie wiem, ale i tu cieżko się równać z BMW, nawet z dwulitrowym N47 218 KM. O trzylitrowym 381KM nawet nie ma co wspominać bo to kompletnie inna liga.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

pytanie tylko jaka jest częstotliwość i koszty tych awarii. Jeszcze nie widziałem auta co by się nie psuje. Nawet jak wiemy jak obchodzić się z autem to nie wiemy jak było traktowane wcześniej. Czy to będzie M47, N47, Jtd, Tdci czy cokolwiek innego to już mniej istotne.

Podsumowanie kolegi Rufio jak najbardziej trafne

Opublikowano

Panowie, zaczynacie wchodzić na dziwne ścieżki ... naprawde nie wyczuliście że Olo46 i ja sobie zwyczajnie jaja robiliśmy ... no chyba nikt rozsądny nie napisze że M/N47 to "jedyny słuszny" silnik w gamie silników modelu 3.

 

Co do JTD to krótko podsumuje to tak: Sąsiad w zeszłym tygodniu sprzedał swją AR 147 1,9JTD 130km i teraz szuka E46 320d 150. A po Alfie został tylko ... ona nie ciekła ona znaczyła teren, olejem, płynem hamulcowym, chłodniczym, itd... i wcale się nie dziwie że te silniki się nie psują skoro połowe czasu stoją na warsztacie lub w garażu zapaleńców którzy usuwają problemy z elektryką czy zawieszeniem. Kolega nigdy złego słowa nie powiedział na silnik ... ponoć super, jesli tylko ma prąd.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam serdecznie,

 

Przymierzam sie do zakupu autka w Niemczech, ponieważ tutaj obecnie przebywam. Suma jaka chce przeznaczyć, to coś w granicach 18-23tys Euro. No mogę zrobić wyjątek opcjonalnie do 25tys Euro jak mega będzie warto. Zastanawiam sie nad zakupem BMW 3ciej serii, i chciałbym prosić o poradę fachowców ;)

 

Moje wymagania:

- auto musi być dynamiczne (powyżej 150ps)

- niezawodne

- przebieg do 50tys - chce by było dość świeże, bo km dopiero narobię, chce nim grubych parę lat pojeździć.

- ma niedużo palić (czyli pewnie diesel)

- reflektory ksenonowe

- wbudowana nawigacja

- gadgety w stylu automatycznie składane lusterka, podgrzewane fotele mile widziane

- rocznik 2008-2012

 

Będę głównie wykonywał trasy koło 2000/3000km co parę tygodni powiedzmy w 80% na autobanie, no i po mieście, ale to bardzo mało (do sklepu czasami, znajomego, urzędu czy coś..) Postanowiłem, że autko będę kupować w serwisie/salonie producenta danej marki, ponieważ te mają największą wiarygodność, opcje kredytu (bo całości nie mam niestety), no i dają gwarancje rozszerzoną jeśli będzie taka opcja.

 

Zastanawiam się nad 3jeczka w kombi, albo coupe/cabrio (limuzyna jakoś nie przypada mi do gustu)

5tki e60/61 nie podobają mi się, no chyba ze e39 ale to już stare, a nowe natomiast za drogie, stad pomysł na trójeczkę :)

Myślałem tez o serii X, ale na SUVa chyba mnie stac nie będzie przy moich wymaganiach

 

Orientowałem się u znajomka co ma sklep z częściami samochodowymi, i ponoć części do BMW sa bardzo drogie w porównaniu np z Audi (nad którym tez sie zastanawiam..) prawda?

 

Nie wiem niestety jaki silnik wybrać? Bardzo dużo naczytałem się na temat wadliwych jednostek 2.0 diesla, a ta jest akurat najbardziej optymalna dla mnie ;/ Taka chyba optymalna wersja to byłaby ta 177konna.. no ale jeszcze nie wiem, muszę wsiąść przejechać się zobaczyć dokładnie.. W Sobotę planuje wizytę w salonie/serwisie.. Wysokie silniki dieslowskie byłyby super, ale to już chyba koszta, no i nie wiem jak ze spalaniem..

 

Bardzo byłbym wdzięczny za wszelakie informacje typu np. co po ile km trzeba wymienić w takich dieslowskich 3jeczkach, jakie są orientacyjne ceny, na co zwracać uwagę.

Z góry śliczne dzięki za wszelakie odpowiedzi!

 

Pozdrawiam,

  • Zarejestrowani
Opublikowano

Zakładając budżet 25k eur ja bym poczekał ze 2 miesiące i kupił serię F albo 30 albo 10 to po pierwsze.

Kupując auto za ok 100.000zł trafisz w 90% na auto którego problem z rozrządem nie dotyczy to dwa.

X3 f25 za takie pieniążki też już teoretycznie możesz zacząć oglądać, a auta z ASO nie zawsze są pewne tak jak się wydaje to takie 3 grosze ode mnie :cool2:

 

A gazdety w stylu aut domykane lusterka i inne pierdółki zawsze można dołożyć/dokodować :norty:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.