Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto ma 135 tys i już turbo wymienione... No, ale jest szansa ze 100 tys do następnej wymiany zrobi. Problemy z Dpf to tez dość częsta przypadłość w tych silnikach. Podobnie miał kolega Natek z forum. Najpierw turbo przy ok 155 tys. Potem Dpf.

 

viewtopic.php?f=70&t=132232&hilit=natek+turbo

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Ja niecałe 2 miech temu nabyłem e90 163km 2005 w sedanie za 34000, przebieg niecałe 200k oryginalnie z niemiec jestem już 4 właścicielem, bez navi, bez klimatronika, bez mpaka, ale ma xenon, skóre, grzane foteliki, radio professional. Dodatkowo 2 komplety kół historie samochodu znam i jestem zadowolony.

Jak ktoś będzie kupował samochód niech pamięta o kilku rzeczach.. doposażenie samochodu po kupnie czasem mija się z celem. Za dołożenie uchwytów na napoje wychodzi koło 2500 bo trzeba deskę zmienić (tak wiem że można dołożyć koło gałki ale to już nie to samo, żeby dołożyć sobie navi to 5500-10000 zależy gdzie się robi i jaką navi itp (przy okazji można dorzucić właśnie te uchwyty jak ktoś nie miał wogóle navi i tak deska do wymiany) dołożenie mpaka to już kolejne kilka tysi (kiera, gałka, zderzaki, fotele, listwy) więc jak się zsumuje wszystko to wychodzi samochód pod 50k. Kierownica nowa mpak z poduchą na allegro 2500. Jak się komuś poszczęści można kupić taniej używane i niewielką dopłatą można to wymienić. Ja kupiłem praktycznie nową kiere sportową nie mpak za 350 + teraz szukam poduchy.. jak znajdę i wymienię to swoją starą wystawie i się zwróci sporo kaski. Do tego po kupnie samochodu trzeba parę rzeczy wymienić bo albo zmachane albo zbliża się przegląd, opony, felgi itd..

 

Podsumowując.. Dziś wolał bym dołożyć te kilka tysi i kupić już z navi, mpakiem i UCHWYTAMI... Teraz jak mam wywalić koło 10k na navi (CIC) to nie wiem czy się w tym roku zdecyduje... prędzej chyba samochód zmienię. Wyjątkiem będzie okazja golasa taniej i z góry już zaplanować doposażenie wiedząc jakie są koszta. Zaplanowanie np 50k z góry, kupno za 35k i jazda z doposażeniem.

A mówię wam że czytając to forum niestety nie da się nic nie zmieniać w beci ciągle coś ciekawego się podpatrzy..

Za górną granice ustawiłem 40k i teraz płacz bo brakuje... ale nie żałuje..

 

No i jeszcze jedno jak samochód nie wyjechał z fabryki z navi (ktoś vin rozkoduje np) to ludzie czasem krzywo patrzą że Zenek w szopie sobie po kosztach robił i cena w dół.

Edytowane przez kaail

205 1.9d 64km-> Q5 3.0D 240km -> Passat B4 1.9TDI 90km -> e90 320d 163km <- klik & I3s 2018 | Niezła fala..

http://www.motostat.pl/user_images/55143/icon5.png i spada... chyba uczę się jeździć eco..

Opublikowano
Niestety kupno pewnego e90 to nie taka prosta sprawa i boleśnie się o tym właśnie przekonuję. Od ponad 2 miesięcy nic nie mogę trafić a nie mam jakiś kosmicznych wymagań. Wiem natomiast, że w DE duuużo łatwiej znaleźć kombi a ja chcę sedanaa! Zaznaczam, że obecnie nie biorę pod uwagę aut z allegro ani w ogóle krajowych chyba, że nawinie się coś pewnego.

Pozdrawiam,

Tomek

Opublikowano
Niestety kupno pewnego e90 to nie taka prosta sprawa i boleśnie się o tym właśnie przekonuję. Od ponad 2 miesięcy nic nie mogę trafić a nie mam jakiś kosmicznych wymagań. Wiem natomiast, że w DE duuużo łatwiej znaleźć kombi a ja chcę sedanaa! Zaznaczam, że obecnie nie biorę pod uwagę aut z allegro ani w ogóle krajowych chyba, że nawinie się coś pewnego.

Możesz poszukać jeszcze w jednym miejscu - drożej ale rozpatrywałem taka opcję - Często ASO bierze w rozliczeniu jak kupujesz nową bryke i sprzedają później. Jest sporo drożej ale masz auto które od a do z było robione w ASO. Popatrz na stronie BMW jest sekcja samochodu używane i może tam coś znajdziesz. Nie gwarantuje tego co napisałem wcześniej ale jak chcesz coś pewnego to odpowiednia droga..

I jak już to trzeba podzwonić po ASO bo nie wszystkie samochody mają wystawione na stronie głównej BMW.

205 1.9d 64km-> Q5 3.0D 240km -> Passat B4 1.9TDI 90km -> e90 320d 163km <- klik & I3s 2018 | Niezła fala..

http://www.motostat.pl/user_images/55143/icon5.png i spada... chyba uczę się jeździć eco..

Opublikowano
Auto ma 135 tys i już turbo wymienione... No, ale jest szansa ze 100 tys do następnej wymiany zrobi. Problemy z Dpf to tez dość częsta przypadłość w tych silnikach. Podobnie miał kolega Natek z forum. Najpierw turbo przy ok 155 tys. Potem Dpf.

 

viewtopic.php?f=70&t=132232&hilit=natek+turbo

Dodam jeszcze, ze w powyższym wątku jakieś 8 czy 9 osób zgłosiło padniete turbo. :shock:

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Niestety kupno pewnego e90 to nie taka prosta sprawa i boleśnie się o tym właśnie przekonuję. Od ponad 2 miesięcy nic nie mogę trafić a nie mam jakiś kosmicznych wymagań. Wiem natomiast, że w DE duuużo łatwiej znaleźć kombi a ja chcę sedanaa! Zaznaczam, że obecnie nie biorę pod uwagę aut z allegro ani w ogóle krajowych chyba, że nawinie się coś pewnego.

Możesz poszukać jeszcze w jednym miejscu - drożej ale rozpatrywałem taka opcję - Często ASO bierze w rozliczeniu jak kupujesz nową bryke i sprzedają później. Jest sporo drożej ale masz auto które od a do z było robione w ASO. Popatrz na stronie BMW jest sekcja samochodu używane i może tam coś znajdziesz. Nie gwarantuje tego co napisałem wcześniej ale jak chcesz coś pewnego to odpowiednia droga..

I jak już to trzeba podzwonić po ASO bo nie wszystkie samochody mają wystawione na stronie głównej BMW.

Dobra opcja. Generalnie w zasadzie jedyna opcja na diesla z normalnym przebiegiem to auto krajowe. Niemcy ze względu na podatki kupują diesle niemal wylacznie gdy dużo jeżdżą. Potem te auta kupują handlarze i skręcaja liczniki.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Co do zakupu auta w Polsce, to jak dla mnie ostateczna opcja jeżeli ktoś nie ma, albo nie chce sprowadzać z Niemiec. Dla mnie auto jeżdżone po polskich drogach, a auto jeżdżone po drogach niemieckich to dwa zupełnie inne samochody. Sam jeżdżąc po krakowskich dziurach wiem co dzieje się z zawieszeniem po roku, czy dwóch latach jazdy. Totalna masakra, tym bardziej po zimie gdzie praktycznie droga to jeden ser szwajcarski. Jak dla mnie na takich dziurach nie cierpi tylko zawieszenie ale i cały samochód, także jak jest opcja i mam przepłacać to wolę sprowadzić z Niemiec niż kupować w polskim ASO.
Opublikowano
Nie wszędzie są takie drogi jak w Krakowie. Mi jeszcze sie problemy z zawieszeniem nie przytrafiły, ale fakt ze sporo jeżdżę tez po Niemczech (i będąc szczerym różnica nie jest aż tak duża tzn autostrady maja w troche gorszym stanie niż nasze, a drogi lokalne w zauwazalnie lepszym, ale jest sporo miejsc gdzie można spotkać np. bruk i to wcale nie równy ) . A przepraszam wymienili mi w trójce jakaś jedna gumkę za kilkadziesiąt pln w trójce przy przebiegu ok 95 tys.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Jeszcze mam pytanie jedno o silnik, jak wygląda sprawa z 330d, czy też tak turbiny padają jak w 320d? Czy ma swoje inne bolączki?
Opublikowano

Wiele sie te silniki nie różnią, po prostu są odłożone dwa dodatkowe cylindry. Chyba większe potrafią być różnice miedzy 4 cylndrowkami np N47 118d i 123d różnią sie wtryskami, turbo, i wieloma innymi niuansami ktore sprawiają że te silniki sie całkiem sporo sumarycznie różnią. A np niektóre wersje 3.0 maja te same wtryski co 118d (i 318d). Co akurat w tym wypadku może być zaleta bo to zwykle odmiany a nie piezzo (takie tez występują w niektórych odmianach 3.0).

 

Tyle, ze 3.0 jest o wiele mniej popularny więc na forum znajdziesz znacznie mniej negatywnych wpisów na jego temat. Wszystkie silniki są tak naprawdę całkiem udane i usterki dotyczą niewielkiego odsetka. Po 2008 roku znacznie sie poprawiły statystyki awaryjnosci zarówno dla serii 3 jak 1. Bardzo czesto te auta były w pierwszej trójce wielu rankingów.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Auto ma 135 tys i już turbo wymienione... No, ale jest szansa ze 100 tys do następnej wymiany zrobi. Problemy z Dpf to tez dość częsta przypadłość w tych silnikach. Podobnie miał kolega Natek z forum. Najpierw turbo przy ok 155 tys. Potem Dpf.

 

viewtopic.php?f=70&t=132232&hilit=natek+turbo

Dodam jeszcze, ze w powyższym wątku jakieś 8 czy 9 osób zgłosiło padniete turbo. :shock:

Jak byś dobrze poczytał to byś wiedział że padają turbo jak się o nie nie dba.

O czym trzeba pamiętać:

wymiana oleju i filtra po 15tkm, 
co trzecia wymiana wymieniamy odmę, 
pamiętamy o sprawdzeniu filtra powietrza przy wymianie oleju czy nie jest zbyt brudny. 

Proste zasady utrzymania pewnego porządku, jak się ktoś nie stosuje to potem wymienia turbo.

Może i 8 osób napisało że im padło, ale może jedna czy dwie mają awarię nawet jak dbali odpowiednio. A ile statystycznie pada w innych samochodach? Pewnie podobnie.

Kupując samochód trzeba sprawdzić jak wygląda turbo z tego co wiem dojście jest dość proste i wszystko widać. Faktycznie pojawia się problem czy poprzedni właściciel wymieniał separator oleju bo to jest jedna z przyczyn zalewania turbo.

205 1.9d 64km-> Q5 3.0D 240km -> Passat B4 1.9TDI 90km -> e90 320d 163km <- klik & I3s 2018 | Niezła fala..

http://www.motostat.pl/user_images/55143/icon5.png i spada... chyba uczę się jeździć eco..

Opublikowano

K8v8M dzięki za wyjaśnienie.

 

kaail wiesz może czy trudno jest wymienić (czy jest to kosztowna wymiana - trudne dojście) separator oleju (bo cena samego separatora to chyba około 200zł z tego co widzę na allegro)? Bo z tego wynikałoby że po zakupie samochodu najlepiej wymienić olej filtr i odmę, wtedy raczej nie powinno się mieć problemu z turbiną. Chyba że mamy wyjątkowy niefart i trafimy na zmęczony silnik już przy np 120-150tyś km.

Opublikowano

jak tak czytam o tych awariach turbin i rozrządów w M47 to mi sie płakac chce ...

Przecierz przy tej ilości silników i takiej różnorodności użytkowników normą musi być że to sie bedzie wysypywać ...

Moj sasiad ma E46 z M47 kupił auto z orginalną turbiną i przebiegiem 220 tyś ... rozsypała mu się po 8 tyś. założył nową orginalną ... rozsypąła się po 20 kilku tysiacach jeszcze na gwarancji , dostał nową poleciała po kolejnych 30 tyś , teraz ma kolejna juz regenerowana ... tyle tylko ze nie wie co znaczy chlodzic turbinę, nie wie co znaczy nie pałować ... ostatnio do mnie wsiadl sie po chipie przejechac ... i po wszystkim zapytalem sie czy on zawsze gaz w podłodze trzyma ... to odpowiedzial mi że nie ... bo czasami hamuje.

Jak dbasz tak masz.

Na chwilę obecną silnik N47 jest stosunkowo nowy, użytkownicy są zazwyczaj starsi ( majętniejsi ) i bardziej szanują sprzet ktorym jezdzą ... M47 w E90 zaczyna byc powoli dostepny dla młodzieży itd ...

Nie wypowiem sie czy M47 sam z siebie jest mniej czy bardziej trwały od N47 ... wiem natomiast ze M47 zdażaja sie kontuzje typowe dla turbo diesli a N47 to jakies dziwne sprawy z tym rozrzadem w pierwszych latach byly ...

Auto ma 135 tys i już turbo wymienione... No, ale jest szansa ze 100 tys do następnej wymiany zrobi. Problemy z Dpf to tez dość częsta przypadłość w tych silnikach. Podobnie miał kolega Natek z forum. Najpierw turbo przy ok 155 tys. Potem Dpf.

no tak bo był tam DPF ... wogole z DPF jesli komp nie kleknie to wszystko zalezy od uzytkowanika i tu nie wiem co trzeba robic aby zepsuc tak proste użądzenie ... w zasadzie to ciężko to użądzeniem nazwac ... to jest zwykły filtr który sie czysci zamiast wymieniac. W N47 też się zaczna pojawiac problemy z DPF jak tylko ktos wjedzie to miasta i tam utknie na kilka miesiecy ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Kupując samochód trzeba sprawdzić jak wygląda turbo z tego co wiem dojście jest dość proste i wszystko widać. Faktycznie pojawia się problem czy poprzedni właściciel wymieniał separator oleju bo to jest jedna z przyczyn zalewania turbo.

 

są jakies objawy które mówią że nie było to zrobione na czas ... mowie tu o objawach alarmujących ale nie takich ktore mówią nam że turbina jest juz kaput ... tupu chwilowe przymuły, jakis dymek od czasu do czasu, niewstanie turbiny ... i takie ...

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Ok, czyli problem z turbiną nie jest tak straszny ;) jeszcze co do DPF'u to wiadomo jak w każdym samochodzie, jak raz na czas się go nie przegoni to może wystąpić problem z zatykającym się DPFem. Z tego co wiem to komputer sam stara się go oczyścić jeżeli my tego nie robimy, tzn nie jedziemy tak szybko aby cały układ dostał odpowiedniej temperatury spalania.
Opublikowano

w razie czego wycinasz dziada i po temacie ... na upartego da rade to nawet zalegalizowac na norme EURO 4 chociarz chyba nie warto jesli na zachód za czesto nie smigasz ... problem moze wystapic z wjazdem do centrów wielkich miast ... sa strefy gdzie wymagane jest E5 lub wyżęj ale zasadniczo nie uważam aby DPF był jakims wielkiem problemem ...

u mnie pojawil sie kłopot bo pomimo dpf mialem wydech minimalnie przykopcony ... ale minimalnie - choc powinien byc w srodku czystrzy jak na zewnątrz. Podczas wycinki okazalo sie ze lekko pękł i powstala szczelina co w zaden sposob dla mnie nie stanowilo kłopotu. Zadnych błędów, problemów z wypalaniem itd ... chcialem sie go pozbyc aby zrobic to przy innej robocie za jednym zamachem i wyjasnic problem okopcenia ... bo takie problemy ponoc sa faktycznie dosc czeste ... mianowicie pękniecie filtra ( wkładu ).

teraz jezdze bez DPF z chipem i autko smiga jak złoto :) chociarz moze to z powodu przebiegu ( bedzie burza smiechu ) 103 tyś ( 2006 rok ) ja tam jestem w stanie w ten stan licznikowy wierzyc bo juz kilka osob zwrocilo uwage na bardzo ładnie pracujacy silnik u mnie ... ze nierozklekotany :)

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Faktycznie przebieg bardzo ładny, ale pewnie swoje kosztował. Ja przesiadłem się z Audi A4 B6 bez DPF na Golfa V z DPF i puki co nie miałem z nim problemów, golf 2007 rok też udało się trafić z przebiegiem 101tyś km. ale założyłem sobie że jest to auto przejściowe przed E90 i teraz szukam E90 ;) Mam nadzieje że się nie zawiodę.
Opublikowano
K8v8M dzięki za wyjaśnienie.

 

kaail wiesz może czy trudno jest wymienić (czy jest to kosztowna wymiana - trudne dojście) separator oleju (bo cena samego separatora to chyba około 200zł z tego co widzę na allegro)? Bo z tego wynikałoby że po zakupie samochodu najlepiej wymienić olej filtr i odmę, wtedy raczej nie powinno się mieć problemu z turbiną. Chyba że mamy wyjątkowy niefart i trafimy na zmęczony silnik już przy np 120-150tyś km.

 

Zbytnio nie wiem bo robiłem kilka rzeczy w samochodzie i w sumie wyszło za komplet, ale jak robisz właśnie odmę i filtr powietrza to git bo i tak trzeba wszystkie osłony pozdejmować, dodatkowo wymieniłem dodatkową pompę wody i u swojego mechanika zapłaciłem 150 ;)

205 1.9d 64km-> Q5 3.0D 240km -> Passat B4 1.9TDI 90km -> e90 320d 163km <- klik & I3s 2018 | Niezła fala..

http://www.motostat.pl/user_images/55143/icon5.png i spada... chyba uczę się jeździć eco..

Opublikowano
jak tak czytam o tych awariach turbin i rozrządów w M47 to mi sie płakac chce ...

Przecierz przy tej ilości silników i takiej różnorodności użytkowników normą musi być że to sie bedzie wysypywać ...

Moj sasiad ma E46 z M47 kupił auto z orginalną turbiną i przebiegiem 220 tyś ... rozsypała mu się po 8 tyś. założył nową orginalną ... rozsypąła się po 20 kilku tysiacach jeszcze na gwarancji , dostał nową poleciała po kolejnych 30 tyś , teraz ma kolejna juz regenerowana ... tyle tylko ze nie wie co znaczy chlodzic turbinę, nie wie co znaczy nie pałować ... ostatnio do mnie wsiadl sie po chipie przejechac ... i po wszystkim zapytalem sie czy on zawsze gaz w podłodze trzyma ... to odpowiedzial mi że nie ... bo czasami hamuje.

Jak dbasz tak masz.

Na chwilę obecną silnik N47 jest stosunkowo nowy, użytkownicy są zazwyczaj starsi ( majętniejsi ) i bardziej szanują sprzet ktorym jezdzą ... M47 w E90 zaczyna byc powoli dostepny dla młodzieży itd ...

miesiecy ...

Przeczytaj z uwagą ten wątek. On ma juz 3 lata i wtedy M47 miały ceny i przebiegi jak dzis N47. Zwróć uwage ze większość osób tam piszących którym padła turbina deklarowało szczególna dbałość o silnik i turbinę. Częste wymiany oleju plus dbanie o chłodzenie itp. Większości turbo padło przy przebiegu pomiędzy 100 a 200 tys km. I zwykle raczej bardziej 100 niż 200. Jak juz pisałem zaprzyjaźniony doradca w ASO tez potwierdzal ze w tamtych czasach wymiany turbin w M47 były bardzo częste. Także na gwarancji. Co do rozrzadu - w przypadku M47 nie jest to tak droga sprawa jak N47 więc ludzie pewnie wymieniają go przy okazji większego przeglądu i sie na forum nie chwalą. Jednak w przytoczonym wątku są zgłoszone dwa takie wypadki więc należy jednak liczyć sie z tym że takie coś może się zdarzyć.

 

A co do dpfu sam napisałeś ze ci pękł wkład...

 

M47 był produkowany i montowany w e90 tylko przez dwa lata. 2005-2007. Tych silników jest zdecydowana mniejszość a problemów jest zgłaszanych bardzo dużo.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

A to ze m47 w e46 był montowany to już nie ma znaczenia...

Dyskusja z tobą na temat zalet i wad tych dwóch silników jest kompletnie bezsensu. Ja rezygnuje.

Kolego rób co chcesz słuchaj kogo chcesz, odemnie napewno muszę powiedzieć ze k8v8m na silnik m47 od zawsze wjeżdża tak jakby mu matkę sztaheta utlukl.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
A to ze m47 w e46 był montowany to już nie ma znaczenia...

Dyskusja z tobą na temat zalet i wad tych dwóch silników jest kompletnie bezsensu. Ja rezygnuje.

Kolego rób co chcesz słuchaj kogo chcesz, odemnie napewno muszę powiedzieć ze k8v8m na silnik m47 od zawsze wjeżdża tak jakby mu matkę sztaheta utlukl.

http://cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

Ale mu pojechałeś Docent :cool2: http://cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

Opublikowano
Czy M47 to silnik tylko i wyłącznie 150konny? Czy były też M47 w wersji 163 konnej?

I są jeszcze 122km w M47 :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.