Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Sensowny egzemplarz, z dobrym wyposażeniem, z przebiegiem ok. 200 to min. 40 tyś zł i myślę że od takiej kwoty powinieneś zacząć, tym bardziej, że 35 a 40 tyś to już nie taka przepaść kwotowa...lepiej dozbierać niż później zakładać tryliard tematów na forum techicznym 3er :norty:
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
qwertykk masz absolutną rację. Zacząłem się rozglądać za modelem powyżej 40-50tys zł. Ewentualnie dobiorę brakujące pieniądze z kredytu. Jeśli możesz znajdź coś "obiecującego" w tym przedziale cenowym i podeślij mi linki na PW :) Ja kilka ofert znalazłem, ale nie wiem czy są godne uwagi :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sprowadź sobie auto z Niemiec, będziesz miał trochę drożej ale pewniej. Wybór też znacznie większy. Procedury importowe w miarę proste.

W Polsce albo roztłuczone albo skręcone liczniki.

Opublikowano
Koledzy nie chciałem zakładać nowego tematu, chciałbym kupić E90 w cenie około 11500 Euro, silnik 2.0. Czy uważacie że lepiej kupić auto z navi i lepszym wyposażeniem ale rocznik np 2006 czy młodszy ale z ubogim wyposażeniem? Czy silniki 177koni są dużo lepsze jeśli chodzi o mniejszą awaryjność w stosunku do 163km ?
Opublikowano
Silniki 177KM palą ok litra mniej od starszych. Maja wadę fabryczną związaną z rozrzadem. Trzeba na to zwrócić uwage przy zakupie. Poza tym problemów z nimi nie ma. Starsze silniki (163KM M47) tez potrafią mieć problem z rozrzadem (raczej rzadziej), ale niestety do tego dokładają się inne usterki. Stosunkowo Czesto padają turbiny i potrafią się obrócić panewki. Zdarzają sie tez inne problemy np. Klapki w dolocie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Co do klapek to czytałem że można je usunąć, ale o problemach z rozrządem pierwsze słyszę, można jakoś temu zapobiec? Co to są za problemy? Turbiny padają bo mają wadę? Czy padają jak się je źle użytkuje (tzn. kręci wysoko na zimnym silniku itp.)?
Opublikowano
Turbiny padają bo jest źle zaprojektowana magistrala olejowa i prawdopodobnie sie przytyka. Tak mi to przynajmniej przedstawił doradca serwisowy w ASO. Jak to określił turbiny w M47 wymienialo sie wiadrami (w czasach gdy te auto jeszcze serwisowało ASO). Pewnie ten sam problem jest powodem obracających sie panewek.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Co do klapek to czytałem że można je usunąć, ale o problemach z rozrządem pierwsze słyszę, można jakoś temu zapobiec? Co to są za problemy? Turbiny padają bo mają wadę? Czy padają jak się je źle użytkuje (tzn. kręci wysoko na zimnym silniku itp.)?

Nie słuchaj głupot tylko kupuj M47TU2 i będziesz zadowolony to są na pewno sprawdzone silniki :cool2: ja nie słyszałem o padniętym rozrządzie w m47 ,a największą wadą czy zaletą auta to poprzedzi właściciel,zależy jak dbał o auto :wink:

Opublikowano

Skrab niestety kłamie jak z nut. Moim zdaniem za takie rzeczy powinien sie rozstać z forum, bo świadomie wprowadza ludzi w błąd.

 

viewtopic.php?f=70&t=178507&start=480&p=1580285&view=show#p1580285

 

Powyzej jest wątek o łańcuchu i jest tez wpis o awarii łańcucha w M47 w którym to skrab się udziela i do ktorego sie odnosi!!!

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Masakra myślałem że te silniki są na prawdę wytrzymałe, a tutaj daliście mi klina...

Silniki są wytrzymałe. Jednak problemy zdarzają się jak wszędzie. Te usterki nie dotyczą 90 procent silników tylko jakiegoś ułamka. Jednak na forum nie znajdziesz wpisów ze mój silnik chodzi dobrze, bo ludzie piszą jak są problemy. Ja przejechalem w sumie grubo ponad 250 tys km bez żadnej usterki silnika (N47 - ten nowszy).

Tyle, ze mam auta od nowości i dbam o nie w stopniu daleko lepszym niż zaleca BMW.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Skrab niestety kłamie jak z nut. Moim zdaniem za takie rzeczy powinien sie rozstać z forum, bo świadomie wprowadza ludzi w błąd.

 

viewtopic.php?f=70&t=178507&start=480&p=1580285&view=show#p1580285

 

Powyżej jest wątek o łańcuchu i jest tez wpis o awarii łańcucha w M47 w którym to skrab się udziela i do ktorego sie odnosi!!!

ale co Ty za brednie opowiadasz "pękł koledze łańcuch :?: nie!!! tylko pisał o szuraniu czytaj ze zrozumieniem :twisted:

, a w n47 można wiadrami wymieniać ,jak ty to mówisz ,porównaj sobie kolego Greg87 ile jest tematów o awaryjności w n47, o czymś to świadczy

search.php?keywords=n47

,a ile w M47tu2poczytaj sobie o awaryjności,

search.php?keywords=m47t2

Opublikowano

Chciałbym przywieźć auto z przebiegiem około 150.000, może nie trafi mi się akurat wadliwy motor. Po tematach widać że m47t2 jest dużo mniej kłopotliwy od n47. Dziwne bo m47t2 jest dużo dłużej na rynku, więc jeżeli byłoby coś z nim nie tak to powinno więcej temat znaleźć się na forum na temat tego silnika.

 

Czyli lepiej byłoby kupić m47t2 czyli 163 konny silnik, K8v8M Ty masz auto od nowości więc wiesz co masz, a ja kupując używkę nie wiem jak ktoś korzystał z auta więc chyba mniejszym ryzykiem będzie zakup m47t2.

Opublikowano
Moim zdaniem dobrze wybierasz ,ale pamiętaj żeby dobrze sprawdzić stan techniczny auta niezależnie czy to n47 czy m47 czyli; stan eksploatacyjny poprzedniego właściciela czy wymiany na czas były robione- olej, płyny bo to rzecz bardzo istotna :wink:
Opublikowano
Skrab niestety kłamie jak z nut. Moim zdaniem za takie rzeczy powinien sie rozstać z forum, bo świadomie wprowadza ludzi w błąd.

 

viewtopic.php?f=70&t=178507&start=480&p=1580285&view=show#p1580285

 

Powyżej jest wątek o łańcuchu i jest tez wpis o awarii łańcucha w M47 w którym to skrab się udziela i do ktorego sie odnosi!!!

ale co Ty za brednie opowiadasz "pękł koledze łańcuch :?: nie!!! tylko pisał o szuraniu czytaj ze zrozumieniem :twisted:

, a w n47 można wiadrami wymieniać ,jak ty to mówisz ,porównaj sobie kolego Greg87 ile jest tematów o awaryjności w n47, o czymś to świadczy

search.php?keywords=n47

,a ile w M47tu2poczytaj sobie o awaryjności,

search.php?keywords=m47t2

 

Jest tam wpis hassasyna ktory sie spotkał z awaria rozrządu w M47. Przestań pisać te kłamstwa i podawać pseudostatystyki. Bo one nie dotyczą ani awaryjnosci ani nawet silników. Jak ktoś sobie wpisze frazę M47 to dostanie kilka razy wiecej wpisów na forum niż przy N47. Co nie znaczy ze te wpisy dotyczą awarii.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Panowie nie chciałem żebyśmy tu jakąś kłótnie zaczynali, muszę się pogodzić że nie ma już silników takich jak 1.9tdi czyli lejesz i jeździsz :) Będę starał się znaleźć coś zadbanego, żeby wszystko było wymieniane na czas. Mam nadzieje, że nie będę miał problemów z silnikiem. Jak dla mnie jest to trochę pieniędzy i chciałbym nie dokładać do auta po zakupie dlatego zapytałem co lepiej kupić, ale jak nie ma jednoznacznej odpowiedzi to będę musiał zaryzykować z kupnem.
Opublikowano
W M47 problem z rozrządem jest tak marginalny, że nie warto o tym mówić, bo jeśli nawet wystąpił to po przebiegu 350 tyś km (realnym) i więcej. Owszem turbawki padają częściej niż w n47 o czym dobrze piszę kolega k8v8m, ale to też wynika z konstrukcji która ma dobre parę lat więcej niż n47, więc trzeba mieć to na uwadze. Pewne jest że są droższe w naprawie, ale znam osoby (razem ze mną :mrgreen: ) które mają już trochę najechane i zero problemów z turbo. Spalanie, dynamika (szczególnie z dołu) na plus dla n47.
Opublikowano
no i w zaczyna sie od nowa... :roll:

No niestety jak widać ten gość ma jakieś problemy ze sobą.

Tak;ty też

: idź do jakiegoś dobrego specjalisty koniec OT;

Opublikowano
Co do klapek to czytałem że można je usunąć, ale o problemach z rozrządem pierwsze słyszę, można jakoś temu zapobiec? Co to są za problemy? Turbiny padają bo mają wadę? Czy padają jak się je źle użytkuje (tzn. kręci wysoko na zimnym silniku itp.)?

 

 

 

Miałem taki sam dylemat i wybrałem BMW e91 320d 163km 2006r.

Już 2 lata śmigam bez awarii a mam nalatane ok. 250Kkm i wywaliłem dpf , zrobiłem chiptuning na 193km auto śmiga aż miło .

Czytam o usterkach tego modelu zawsze z ciekawością bo lubię wiedzieć co mnie czeka ale nic takiego się nie dzieje bo to wyjątki i marny odsetek wszystkich aut a piszą w 90% Ci , którym coś akurat nawaliło i chcą tanio lub sami to naprawić lub wiedzieć o co chodzi w ich aucie .

Turbiny padają tym co katują auta na zimnym silniku lub gaszą je bezpośrednio po szaleństwach drogowych.

Jeśli o auto dbasz to nic nie ma prawa się specjalnie uszkodzić.

Kup ładny i dobrze wyposażony egzemplarz , sprawdż w aso stan zawieszenia , błędy ,serwis , silnik , turbinę . Wymień oleje , filtry i ciesz się autem klasy premiun :norty:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano
Dzięki amsat za odpowiedź (trochę mnie podbudowałeś po tych ostatnich wypowiedziach na temat wad tego silnika), szukam już od jakiegoś czasu samochodu, ten wpadł mi w oko http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=230001436&cd=634998131070000000&asrc=st kolega rozmawiał z właścicielem i tak jak pisze w ogłoszeniu, nowe turbo i nowy DPF, wyposażenie też dość fajne. Cały czas się zastanawiam nad tym samochodem... chciałbym coś młodszego chociaż 2007 rok, ale strasznie ciężko znaleźć w limuzynie z navi (żeby deska nie była taka pusta). No nic w każdym razie dzięki wszystkim za pomoc !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.