Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
korekta lakieru to nie jego malowanie. wez zrob mu polerke porzadna, jak sprzedawalem poprzednie auto to 3 kupujacych kolejno sie rozmyslila "Panie, bo tu ryska jest!"
  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

dzieki

z tym lakierem to zobacze co sie da zrobic - tak na prawde to rysy widac tylko na blotniku (po bokach typowe zarysowania parkingowe) a na drzwiach tylko pod pewnym kątem i w pewnym oswietleniu.

wiecie gdzie w warszawie mozna dobrze zrobic taie poprawki lakiernicze?

 

pzd

CO, GDZIE, KIEDY W MOTOSPORCIE

http://www.siescigam.pl


SKLEP Z CZĘŚCIAMI I AKCESORIAMI DO MOTORSPORTU

http://www.sklep.siescigam.pl

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy , zastanawiam się nad zakupem BMW E92 Coupe. Auto musi być koniecznie w automacie najlepiej benzyna , za dieslami za bardzo nie przepadam chociaż może bym się przekonał po jeździe próbnej.

 

Co sądzicie o silniku 2.0i on bodajże ma 177 km ? Czy ten silnik jest na łańcuchu ? Czy wszystkie BMW Serii 3 e90 są na łańcuchach ?

 

Co ogólnie polecacie benzynę czy diesla ? Jakieś konkretne argumenty.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Silnik 2.0i ma 170KM i jest wystarczający ale szału nie robi. :wink: Jeżeli częściej jeździsz trasy to diesel, jeżeli miasto to benzyna. Ja osobiście mam e92 320d 177KM i na trasie jest bajka. :P W mieście męczy mnie długie nagrzerwanie i krótkie biegi no ale taki już urok diesla. :? Jeżdżę większość w trasie, więc diesel dla mnie lepszy bo łatwo się wyprzedza i spala w granicach 5l. Benzyna na trasy nie jest zła tylko mnie przy długich trasach męczyły ciągle te wysokie obroty w e46 2.0 150KM. :wink:

Silnik jest na łańcuchu i jeżeli chodzi o diesla 177KM to niektórym się zerwał i narobił problemów lub też hałasuje .

Opublikowano
Gdybym miał kupić e92 wybrałbym 3l diesel w automacie, zbiera sie przyjemnie a spalanie nie jest wysokie. Jak dla mnie zakup benzyny typu 2.0 nie ma sensu bo zbiera sie średnio a pali dużo (jak na 2.0) Pozdrawiam
Opublikowano

zaczynam się przekonywać do diesla oczywiście w automacie , właśnie jak spisują się te automaty w trójkach ? nie ma z nimi problemu ? a co do hałasu przez rozrząd i zrywanie się go to czy w którymś roczniku już wyeliminowali te wady ?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tam polecam 335i w manual'u. Pełna radość z jazdy zapewniona.
Opublikowano

od pewnego czasu jeżdżę tylko automatami i już nie wrócę do manuala ;d Mam jeszcze jedno dosyć istotne pytanie ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi, w tych 3.0d v6 jest łańcuch który co ile tysięcy km się wymienia ?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie ma drewna (dla mnie to plus bo te ala drewno wyglada tandetnie - moje zdanie) i ma zwykla tapicerke.

 

Ala drewno? W E92 można mieć normalne drewno z drewna czystej krwi. :) Wygląda super, na pewno lepiej niż te tandetne, standardowe srebrne listwy. ;)

 

dzieki

z tym lakierem to zobacze co sie da zrobic - tak na prawde to rysy widac tylko na blotniku (po bokach typowe zarysowania parkingowe) a na drzwiach tylko pod pewnym kątem i w pewnym oswietleniu.

wiecie gdzie w warszawie mozna dobrze zrobic taie poprawki lakiernicze?

 

pzd

 

Mój kolega prowadzi w Warszawie coś takiego http://www.super-plus.pl. Podjedź sobie do niego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja też jeżdżę automatami, ale są auta i silniki do których automat nie pasuje i tyle. Sprowadziłem ostatnio A5 2.0T quattro i nie wyobrażam sobie tego auta w automacie. Miałem też 335i xDrive w automacie, było ok ale jakby to była wersja z napędem na tył, z m pakietowym zawieszeniem to też wg mnie automat w tym aucie w ogóle nie ma sensu.

 

Kwestia czy używasz auta do przemieszczania się czy czerpiesz radość z jazdy. :)

 

Łańcuch teoretycznie w ogóle nie musi być wymieniany, ale wiesz jak się ma teoria do praktyki. :) Trzeba słuchać i kontrolować jak masz nalatane ponad 200 tys km i tyle.

Opublikowano
... jeżeli chodzi o diesla 177KM to niektórym się zerwał i narobił problemów lub też hałasuje .

 

Znajoma od której kupiłem z4, przesiadła się właśnie w e90 coupe z tym dieslem i niestety ale jej zerwał się łańcuch.

Opublikowano
To może po zakupie odrazu wymienić ten łańcuch żeby mi nie strzelił ile może kosztować wymiana takiego rozrządu ? pzdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hehe kup diesla bedziesz jednym z wielu na forum, ktorzy ciagle placza ze cos kleknelo. Najlepiej poszukaj jakis egzemplarzy na sprzedaz z roznymi silnikami i poprostu zobacz jak sie tym jezdzi. Jednemu 170 km wystarczy a innemu 300 bedzie malo ...
Krzysztof
Opublikowano

Co do radości z jazdy :

 

Mieszkam w Warszawie więc ciężko mi wyobrazić sobie radość z jazdy w korku i machać manetką jak idiota ;) Jeżeli chodzi o moc to jak bym chciał wariata jakiegoś to bym sobie kupił jakieś V8 i tyle w temacie , a ja potrzebuje w miarę dynamicznego samochodziku ;D widzę Kris że nie przepadasz za dieslami ja też nie ale rozważam różne opcje.

 

pzdr

Opublikowano
hehe kup diesla bedziesz jednym z wielu na forum, ktorzy ciagle placza ze cos kleknelo.

Faktycznie się popłakałem - ze śmiechu :lol: :lol: :duh:

Tak się tu rozpędzacie z R6 a nikt nie zapytał jaki budżet bo między najtańszymi 4cyl benzynami na ogół występującymi w golasie a 33xx różnica jest znaczna...

Opublikowano (edytowane)
myśle że max 95 000 , a ma ktoś może model 325I ? I mógł by coś powiedzieć na temat tego silnika ? Edytowane przez kamil88
Opublikowano
od pewnego czasu jeżdżę tylko automatami i już nie wrócę do manuala ;d Mam jeszcze jedno dosyć istotne pytanie ponieważ nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi, w tych 3.0d v6 jest łańcuch który co ile tysięcy km się wymienia ?

 

Pozdrawiam

 

nie V6 tylko R6 , łańcuchów z zasady się nie wymienia ale ostatnimi czasy tylko z zasady :mrgreen: wiec trudno powiedzieć co ile, duzo zalezy od stylu jazdy . Np mulenie auta do 1.5 tys obrotów ogólnie męczy silnik wbrew temu co inni mówią. to już nie te czasy i dzis można diesla podkręcić troszkę.

Ja mam automat wiec on sam wie co robi ja tylko siedze i przyciskam guziczki :mrgreen:

Opublikowano

W takim układzie również polecam wybór 6-cylindrowca. :cool2:

Obawiam się, że 320i z automatem może być "mułowate"...

Generalnie 6cylindrowe diesle jeśli kupione z pewnego źródła są bezobsługowe do wysokich przebiegów, więc jeśli budżet Cię nie ogranicza to ja bym się nawet nie zastanawiał i szukał chociaż 325d.

Benzyną nie jeździłem jednak sądzę, że też będzie to lepszy wybór - już sam dźwięk przyjemniejszy w R6.

Opublikowano
Weź też pod uwagę 335i, przy normalnej jeździe to bardzo ekonomiczny silnik a wrażenia z jazdy naprawdę fajne. Najlepiej pojeździj jedną i druga i sam się przekonasz. Ja polecam 335i 306KM :)
Opublikowano
kurde teraz juz sam nie wiem co mam kupic :D podobają mi się w kolorze niebieskim ale na allegro widzialem chyba tylko jedną w tym kolorze ;/
Opublikowano

1. Do jazdy po miescie kup automat - szczegolnie w dieslu manual jest bez sensu :

- w 6 cylindrowym momentu jest az za nadto na manual, mialem 325d - jezdzilem sporo po Warszawie i jest to bardzo meczace

- w 4 cylindrowym - szczegolnie 177KM - na dole jest spora turbodziura, ktora automat Ci zawsze "zasypie")

2. Jezeli chcesz kupic samochod prawie nowy to za budzet, ktory podales najlatwiej bedzie wyrwac 2-3 letnie 320i.

Ten silnik kupilbym jednak z manualem. Jest na tyle slaby, ze "obciazanie" go jeszcze automatyczna skrzynia go calkowicie zamuli i kazde wcisniecie gazu bedzie powododowalo redukcje na 3 albo i nawet drugi bieg. A w manualu bedziesz mial chociaz troche przyjemnosci z krecenia benzyny.

3. Jezeli chcesz kupic auto do funu zastanow sie nad 335i - chyba najlepszy silnik do E92, spalanie jest do zaakceptowania (czesto nizsze niz 325i/330i) a osiagi piorunujace ....oczywiscie mozna isc jeszcze dalej... V8 :norty:

4. Najlepsze "value for money" uzyskasz kupujac 320dA - 184KM w automacie - jak na 4-cyl pracuje nader kulturalnie i cicho, pali niewiele (w e93 po Warszawie robilem prawie 800km na baku, a w trasie nawet ponad 1000), ma wystarczajace osiagi...oczywiscie o ile nie beda Cie draznily akustyczne efekty w postaci szurania, swiergotania, szeleszczenia lancucha...zawsze mozna zrobic radio glosniej :cool2:

Beste Maschine der Welt
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Weź też pod uwagę 335i, przy normalnej jeździe to bardzo ekonomiczny silnik a wrażenia z jazdy naprawdę fajne. Najlepiej pojeździj jedną i druga i sam się przekonasz. Ja polecam 335i 306KM :)

 

Kolega jeździ w korkach. Po co mu 335i? Wystarczy mu 320i lub 320d w zupełności. Akcyza niska, ogólnie te silniki i modele są najtańsze w zakupie więc za te same pieniądze kupi auto świeższe, z dużo mniejszym przebiegiem. Najnowsze 2.0d w wersji 184KM są już na tyle poprawione, że nie powinno być żadnych problemów z rozrządem, zresztą przy małym, autentycznym przebiegu i tak nawet wersje C i D wersji 177KM powinny śmigać długo i bezproblemowo. A 2.0d i jego koński moment obrotowy naprawdę daje radę i zapewnia świetne osiągi, szczególnie w mieście.

 

Oto przykład pierwszy z brzegu z mobile.de i kolega się pięknie mieści w budżecie.

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-320d-coupe-aut-facelift-m-sportpaket-navi-prof-dillingen-donau/173918072.html?lang=de&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.